Bangerik.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou als je wilde dieren zo mooi vind dan verhuis je toch naar Afrika ? Ik zie niet in waarom mensen die wolven veiligheidshalve liever niet tegenkomen daartoe gedwongen moeten worden.
Ga je toch lekker op vlieland wonen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou als je wilde dieren zo mooi vind dan verhuis je toch naar Afrika ? Ik zie niet in waarom mensen die wolven veiligheidshalve liever niet tegenkomen daartoe gedwongen moeten worden.
Ik heb hier in Drenthe (in een buurt waar ze wel gespot worden) er eigenlijk ook geen last van en ik voel totaal geen angst.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:54 schreef Scjvb het volgende:
Blijven al met al best mooie dieren, maar het zal allemaal wel. Hier in het westen verder geen enkele last van deze beschermde diersoort.
Gedwongen nog welquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Oh, maar in verreweg de meeste gevallen zal dat ook best zo zijn.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hier in Drenthe (in een buurt waar ze wel gespot worden) er eigenlijk ook geen last van en ik voel totaal geen angst.
Gedwongenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Sleep die wolf voor de rechter met z’n strafbare gedrag. Dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:37 schreef michaelmoore het volgende:
dit is gewoon het plezier doden door de wolf, dit moet strafbaar zijn, het is moord
Aan de haren en wild tegensputterd naar het hol van levensgevaarlijke probleemwolf Bram gesleept.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Sleep die wolf voor de rechter met z’n strafbare gedrag. Dat zal hem leren!
j a allemaal doodschieten voor ze jouw kindje ook opentrekkenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Sleep die wolf voor de rechter met z’n strafbare gedrag. Dat zal hem leren!
nee ik ook niet , maar jij bent ook geen schaap of en klein meisjequote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb hier in Drenthe (in een buurt waar ze wel gespot worden) er eigenlijk ook geen last van en ik voel totaal geen angst.
ja en gifslangen ook mooiquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als hier beren naar toe trekken gebeurt precies hetzelfde hoor, beschermen!
die schapen hadden ook niks meer aan eerste hulpquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Eerste hulp lijkt mij beter voor die meisjes, direct doodschieten is ook weer zoiets.
Zijn meer exoten uit warmere landen hè.quote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die schapen hadden ook niks meer aan eerste hulp
de darmen lagen een straat verder
nee alleen import gifslangenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eigen adders eerst.
Of moeten we die ook uitroeien?
maar beren en ratten en wolven en wilde honden zijn meer spannend vooral als ze mensen kunnen aanvallen en eten , echt heel spannendquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eigen adders eerst.
Dat is ook zo, en dat vind ik dan juist kut. Heb mijn paard juist in een grote kudde en 'snachts buiten, ook in de winter. Omdat hij daar beter bij gedijt, dat gezonder is voor hem en hij een stuk relaxter is sinds hij zo wordt gehuisvest. En zo zijn er enorm veel plekken die voor deze huisvesting kiezen, steeds meer, paddock paradise etc. Ik weet het, dat is maar anekdotisch en egoïstisch, maar zou wel jammer zijn als alles wat bijvoorbeeld de laatste 20 jaar op het gebied van paardenwelzijn is verbeterd dan weer teniet wordt gedaan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:27 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Er zijn landen waar het vee 's nachts binnen wordt gezet en beschermd is tegen nachtelijke wolvenaanvallen.
Dit zou hier ook best beter geregeld kunnen worden.
eigen kinderen beschermen tegen zulke rotbeestenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eigen adders eerst.
Goed punt.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, en dat vind ik dan juist kut. Heb mijn paard juist in een grote kudde en 'snachts buiten, ook in de winter. Omdat hij daar beter bij gedijt, dat gezonder is voor hem en hij een stuk relaxter is sinds hij zo wordt gehuisvest. En zo zijn er enorm veel plekken die voor deze huisvesting kiezen, steeds meer, paddock paradise etc. Ik weet het, dat is maar anekdotisch en egoïstisch, maar zou wel jammer zijn als alles wat bijvoorbeeld de laatste 20 jaar op het gebied van paardenwelzijn is verbeterd dan weer teniet wordt gedaan.
Hoeveel paradijzen worden tot hel gemaakt?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, en dat vind ik dan juist kut. Heb mijn paard juist in een grote kudde en 'snachts buiten, ook in de winter. Omdat hij daar beter bij gedijt, dat gezonder is voor hem en hij een stuk relaxter is sinds hij zo wordt gehuisvest. En zo zijn er enorm veel plekken die voor deze huisvesting kiezen, steeds meer, paddock paradise etc. Ik weet het, dat is maar anekdotisch en egoïstisch, maar zou wel jammer zijn als alles wat bijvoorbeeld de laatste 20 jaar op het gebied van paardenwelzijn is verbeterd dan weer teniet wordt gedaan.
Hier in een straal van 15 km weet ik er zo al 10 professioneel. De een wat groter, de ander wat kleiner (van 6 tot 60 paarden per plek en alles wat daar tussen in zit).quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:42 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hoeveel paradijzen worden tot hel gemaakt?
Maar nog geen slachtoffers?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier in een straal van 15 km weet ik er zo al 10 professioneel. De een wat groter, de ander wat kleiner (van 6 tot 60 paarden per plek en alles wat daar tussen in zit).
Hier in de regio NO-Brabant/Limburg, zitten momenteel geen wolven. De laatste die er was GW1625M (met heel veel slachtoffers) is eerder dit jaar illegaal afgeschoten. Dus denk dat we dat laatste gaan doen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:46 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Maar nog geen slachtoffers?
En zo wel wat gaan jullie daaraan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |