SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Je hebt volgens mij al mijn Australië en Ohio cadeautjes gemistquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Ik zag dat meerdere mensen dat op vakantie doen.
Al moet ik eens kijken wat voor cadeautjes @:devzero geeft![]()
![]()
Oooohhhhquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij al mijn Australië en Ohio cadeautjes gemist
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik hou het simpel..krokante kipschnitzel op een hamburger broodjeIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik had amper gespeeld afgelopen week, dus had er nog wat over van mijn conferentie 2 weken geledenquote:![]()
@MizzezAmy respecteert de pottenbak-art
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Bloed geven
Ik zit net naar een stierenvechtfilmpje te kijken!quote:Een paar mensen hebben een tafel en wat stoelen in de arena neergezet en de stier beukt ze allemaal omver terwijl de cameraman zit te giechelen.
Volgens mij geeft dat groepje mensen aardig wat bloed aan de arenavloer daar!![]()
![]()
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:35 schreef MooieTop6 het volgende:
@:mizzezamy respecteert de pottenbak-art
Ik speel ook maar met vlagenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had amper gespeeld afgelopen week, dus had er nog wat over van mijn conferentie 2 weken geleden
Mn horloge denkt nog dat het middag isquote:
Ik ook nog blijkbaar. Iets later dan ik dacht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mn horloge denkt nog dat het middag is🐙![]()
Dit is toch echt wel een 5 sterren review waard.
Het zwembad van het hotel waar we logeren is normaal gesproken toegankelijk van vier uur 's middags en tot tien uur' s avonds. Maar omdat wij morgen om twaalf uur vertrekken, is er geregeld door de receptie dat wij met z'n twee er om half tien al gebruik van mogen maken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat betekent dus zo goed als een zwembad voor ons alleen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Je begon ook wat laterquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook nog blijkbaar. Iets later dan ik dacht.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daar kunnen zij toch niets aan doen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Geen minnetje vanwege de stroomstoring?Ik heb er één en ik ben er trots op
En zelfs als, dan is dit super goed opgelostIk heb er één en ik ben er trots op
Op zeker wel.quote:
Art Hotel Aachen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik kom morgen om 9.31 een bommetje maken daar!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
TETUTETUTETUTETU!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik kom morgen om 9.31 een bommetje maken daar!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik kom morgen om 9.31 een bommetje maken daar!Terrorisme!!!!!
![]()
LOLquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik kom morgen om 9.31 een bommetje maken daar!Ik heb er één en ik ben er trots op
Het is 5 over 7Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Roken
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Altijd readyquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo. Of het een beetje regent hier.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Readysteady....Don't follow me. I am lost too
Zon schijnt hierquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:09 schreef Bargehassus het volgende:
Zo. Of het een beetje regent hier.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zon hierquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:09 schreef Bargehassus het volgende:
Zo. Of het een beetje regent hier.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Het westenquote:
Hier ook. Achter de wolken.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hier ook zon.Don't follow me. I am lost too
Bijna klaarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In mijn hart schijnt de zon ook, maar ja...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Doe je niks aanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Echt he
Maak dud0r wakker van zijn slaap
Hij staat op, gaat naar de wc
Gaat koken
Eet
Komt weer tegen me aan liggen voor een dutje
Ik date een katHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het mooie levenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Echt he
Gaat koken
Eet
Ik date een kat
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Echt he
Gaat koken
Eet
Ik date een kat
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jij date eerder een kater?quote:
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Katerbolk...Don't follow me. I am lost too
Het buitje is hier weer over.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ah, dacht even aan de Groningse vierdaagse.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik ben half gaar.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/1gib_Cze-sw
Of langdurig gegaard?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Meh. Beetje waterig soepzooitje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Kort maar krachtig aan beide kanten gegaard?![]()
Boh. Wil ik ook weleens etenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:23 schreef ToT het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/1gib_Cze-sw
Of langdurig gegaard?![]()
![]()
Oh ja, dit is ONZ. Vergeet dat soms. Ouderdom he.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Maar die wordt niet zo heet gegeten als dat die wordt opgediend, want er staat een leuk windje bij.quote:![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Maar die wordt niet zo heet gegeten als dat die wordt opgediend, want er staat een leuk windje bij.![]()
Waai tell me waai?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Maar die wordt niet zo heet gegeten als dat die wordt opgediend, want er staat een leuk windje bij.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:12 schreef Bargehassus het volgende:
In mijn hart schijnt de zon ook, maar ja...
ff dichtsmeren.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet je aan Diana Woei vragen
Anita![]()
Ik heb honger
Ik ben chagrijnig
Iemand vraagt mij te helpen om iets voor elkaar te krijgen wat niet lukt.
Ik kan u allemaal adviseren...
Doe dit nietOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
![]()
Going Nuts?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:34 schreef ToT het volgende:
* ToT flikkert een Snickers in Micky's muil.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Serie kijken zo..Don't follow me. I am lost too
Chocolate salty bolks?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmm ik heb nog geen South Park bolkplaatje!![]()
bollukDon't follow me. I am lost too
Laat maar lopen. Op de juiste plek wel graag.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:42 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Laat maar lopen. Op de juiste plek wel graag.quote:![]()
![]()
!!!
![]()
Ah!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik zat nog bij die zoute chocolade ballen![]()
![]()
Je wordt ouder, papa.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik zat nog bij die zoute chocolade ballen
Gewoon wat daar staat, hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ben geneigd ongepaste vragen te stellen, zoals gewoonlijk!
Geen rare dingen.![]()
Hier gewoon leidinkje doorgeknipt zeg maar. Niks meer, niks minder.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]Ik ben geneigd ongepaste vragen te stellen, zoals gewoonlijk!
Ja dat was 1 van de 2 opties die ik in gedachten had!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:50 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Hier gewoon leidinkje doorgeknipt zeg maar. Niks meer, niks minder.![]()
![]()
Mijn figuur wordt wel ouder. Maar hé
"Das logisch!"Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Chef!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik zat nog bij die zoute chocolade ballen![]()
![]()
Die 2e wilde ik op de uitvaart van mijn vader laten draaien, maar de familie was het daar niet mee eens...quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:52 schreef marc0871 het volgende:
Oh en
Bekijk deze YouTube-video
Maar ook
Bekijk deze YouTube-video![]()
Jullie krijgen wel een VIP-treatment hoor!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:49 schreef DJMO het volgende:
Dit is toch echt wel een 5 sterren review waard.
Het zwembad van het hotel waar we logeren is normaal gesproken toegankelijk van vier uur 's middags en tot tien uur' s avonds. Maar omdat wij morgen om twaalf uur vertrekken, is er geregeld door de receptie dat wij met z'n twee er om half tien al gebruik van mogen maken![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb vrij weinig met mijn vader... Traditioneel gezin, dit, dat.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:52 schreef marc0871 het volgende:
Oh en
Bekijk deze YouTube-video
Maar ook
Bekijk deze YouTube-videoHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Old and WiseDon't follow me. I am lost too
Ahquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Die 2e wilde ik op de uitvaart van mijn vader laten draaien, maar de familie was het daar niet mee eens...![]()
![]()
Draaide ik een keer bij m'n eerste baan.quote:
Mijn leidinggevende, die extreem conservatief christelijk was en thuis geen radio of tv had kwam binnen lopen: "Hallo, het is hier geen disco zeg!!!"![]()
Serieus? Sorry, maar hier past de term religekkie. Gelukkig waren mijn ouders, ook tamelijk conservatief (voornamelijk mijn vader, dus ja) dat niet zo erg.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Draaide ik een keer bij m'n eerste baan.
Mijn leidinggevende, die extreem conservatief christelijk was en thuis geen radio of tv had kwam binnen lopen: "Hallo, het is hier geen disco zeg!!!"Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Toen zijn vrouw een miskraam kreeg, kwamen ze het nieuws blozend en giechelend vertellen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:59 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Serieus? Sorry, maar hier past de term religekkie. Gelukkig waren mijn ouders, ook tamelijk conservatief (voornamelijk mijn vader, dus ja) dat niet zo erg.
Want ja; het was God's keuze en God is goed, dus was het hartstikke prima allemaal dat dit gebeurd was!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb echt serieus medelijden met die mensen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen zijn vrouw een miskraam kreeg, kwamen ze het nieuws blozend en giechelend vertellen.
Want ja; het was God's keuze en God is goed, dus was het hartstikke prima allemaal dat dit gebeurd was!![]()
![]()
Tjolk was niet best.quote:
Half pakje aardbeiendrank vroeger en het kwam er sneller weer uit dan het er in ging![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:02 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik heb echt serieus medelijden met die mensen.![]()
![]()
Ach, je had tenminste geen sarcastische versie van hun reclameliedje!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Tjolk was niet best.
Half pakje aardbeiendrank vroeger en het kwam er sneller weer uit dan het er in ging![]()
![]()
R.i.p.quote:Don't follow me. I am lost too
Halleluja
Nee hoor. Gewoon door witmannen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:06 schreef ToT het volgende:
Met Old and wise dacht ik altijd dat het door een negroïde dame gezongen werd!![]()
Ja dat moest je ook niet zeggen in het bijzijn van de vrouw van die leidinggevende van me!quote:![]()
![]()
Dat mens ontplofte dan gelijk volledig!
"WEET JE WEL WAT DAT BETEKENT?!? DAT BETEKENT LOOFT DE HEER! EN GIJ ZULT DE NAAM DES HEERES NIET IJDEL GEBRUIKEN!!!"![]()
![]()
![]()
![]()
Het is maar een woord.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat moest je ook niet zeggen in het bijzijn van de vrouw van die leidinggevende van me!![]()
![]()
"WEET JE WEL WAT DAT BETEKENT?!? DAT BETEKENT LOOFT DE HEER! EN GIJ ZULT DE NAAM DES HEERES NIET IJDEL GEBRUIKEN!!!"![]()
![]()
Mn huis stond er nog![]()
Nu paella eten en Twisted metal kijken
In Rotterdam 3 nepagenten opgepakt.
Ze hadden ouderen overgehaald om sieraden en bankpassen af te geven om ze veilig te stellen.
Snappen die mensen het nu nog niet?![]()
![]()
De vrouw van mijn werkgever is ook weleens achter me aan gekomen toen ik naar mijn auto liep, met een boekje of pamflet met hoe het nou eigenlijk zat, als ze het niet eens was met wat ik te vertellen had.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat moest je ook niet zeggen in het bijzijn van de vrouw van die leidinggevende van me!![]()
![]()
![]()
![]()
Echt wtf ja!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:10 schreef maily het volgende:
Ze hadden ouderen overgehaald om sieraden en bankpassen af te geven om ze veilig te stellen.
Snappen die mensen het nu nog niet?
"Ey yow, wij zijn de popo! Geef mij jou geld en blingbling, want dieven willen het van jou stelen, ik zweer wollah!"![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:10 schreef maily het volgende:
Snappen die mensen het nu nog niet?
De tering zeg!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
De vrouw van mijn werkgever is ook weleens achter me aan gekomen toen ik naar mijn auto liep, met een boekje of pamflet met hoe het nou eigenlijk zat, als ze het niet eens was met wat ik te vertellen had.![]()
![]()
Niks respectloos of wat ook.
Gewone opmerkingen waar zij wat in hoorde wat niet strookte met haar overtuiging, zeg maar.![]()
Daar komt het wel op neerquote:
Maar ik ben even out. Teveel herinneringen.
@ je weet wel: Nee, niet jouw schuld.
OlaDon't follow me. I am lost too
Nou ja. Eigenlijk nog niet eens een grap.quote:
Hoe kan je iets veiliger stelen dan dat je je slachtoffer kan overtuigen het vrijwillig af te geven?![]()
Ik kan de volgende plek al ruikenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wel weer een like erbij.
Ook wat waard
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Jah! Fressen gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
he greysquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
echt nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We staan ook ver uit elkaar
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben aan de loop met mobiel dus kan niet kijken nuquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik geef een like-.quote:
Patatjes met een biefstukje zijn okay.
Die schimmels vind ik wat minder.
Maar als jij het maar lekker vind![]()
![]()
![]()
Goeie dot mayoquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik geef een like-.
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:22 schreef Bargehassus het volgende:
Maar ik ben even out. Teveel herinneringen.![]()
![]()
dat kan ik ook zeggen over je opmerking over de schimmelsquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ok Gyros was lekkerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Vinoquote:alles goed daar?
Ik heb het geliked. Kinda.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat kan ik ook zeggen over je opmerking over de schimmels
Ik heb mijn mening gegeven over de champies.
En aangegeven dat mijn mening hierin niet telt.
Da's diplomatieker dan![]()
![]()
Fijn te horen. Hier ook alles goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb gesmuld. Het was alleen veel te veelquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik geef een like-.
![]()
Sorry. Ze hebben een raar mondgevoel.quote:
Daarom stop ik ze er niet in.
Verder niks tegen paddestoelen.
Die mogen er ook gewoon zijn.
Maar niet op mijn bord.![]()
Het was maar een grapje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Sorry. Ze hebben een raar mondgevoel.
Daarom stop ik ze er niet in.
Verder niks tegen paddestoelen.
Die mogen er ook gewoon zijn.
Maar niet op mijn bord.Ik hoor het vaker hoor wat jij vertelt.
![]()
Hey Marcquote:
Ik doe maar wat, want was weer eens te traag
Oh ik dacht dat het mijn internet wasquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik doe maar wat, want was weer eens te traagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Aww.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Prachtig tochMist een modetreintje.
🐙![]()
Toeristentreintje?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is toch geen treintje bij de dom![]()
![]()
Misschien is er nog een andere oorzaakquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het mijn internet was
Ik wil eigenlijk nog een keer een Walking Tour van Utrecht doen
*Lust geen koffie*![]()
Slowpokequote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Krijg je ervan als je weer naar een land gaat dat ver in de toekomst leeftquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lego? @KoningWouterquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Prachtig toch![]()
Nee miniatuur bouwquote:
Op schaal
Behalve dat de stenen officieel te groot zijn
Nog meer dan twee meter hoogHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:tje
Kaninchenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je weer naar een land gaat dat ver in de toekomst leeft
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: