SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Je hebt volgens mij al mijn Australië en Ohio cadeautjes gemistquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Ik zag dat meerdere mensen dat op vakantie doen.
Al moet ik eens kijken wat voor cadeautjes @:devzero geeft![]()
![]()
Oooohhhhquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij al mijn Australië en Ohio cadeautjes gemist
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik hou het simpel..krokante kipschnitzel op een hamburger broodjeIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik had amper gespeeld afgelopen week, dus had er nog wat over van mijn conferentie 2 weken geledenquote:![]()
@MizzezAmy respecteert de pottenbak-art
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Bloed geven
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik zit net naar een stierenvechtfilmpje te kijken!quote:Een paar mensen hebben een tafel en wat stoelen in de arena neergezet en de stier beukt ze allemaal omver terwijl de cameraman zit te giechelen.
Volgens mij geeft dat groepje mensen aardig wat bloed aan de arenavloer daar!![]()
![]()
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:35 schreef MooieTop6 het volgende:
@:mizzezamy respecteert de pottenbak-art
Ik speel ook maar met vlagenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had amper gespeeld afgelopen week, dus had er nog wat over van mijn conferentie 2 weken geleden
Mn horloge denkt nog dat het middag isquote:
Ik ook nog blijkbaar. Iets later dan ik dacht.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 18:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mn horloge denkt nog dat het middag is🐙![]()
Dit is toch echt wel een 5 sterren review waard.
Het zwembad van het hotel waar we logeren is normaal gesproken toegankelijk van vier uur 's middags en tot tien uur' s avonds. Maar omdat wij morgen om twaalf uur vertrekken, is er geregeld door de receptie dat wij met z'n twee er om half tien al gebruik van mogen maken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: