SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die OP past prima.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kijk weinig tv en radio luister ik al helemaal niet, dus da's makkelijk.
Maar ik ben niet tegen een truukje als het je helpt om daadwerkelijk genoeg vocht binnen te krijgen. Meer dat zo'n airup mij gewoon niets lijkt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Lekker boeren op de stairmaster.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Bubbels s niet handig in de sportschool
Ik ook niet, krijg ik last van...quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen bubbelwater doe ik niet aan, vieze onzin.![]()
Water
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Volgende keer neem ik bubbels meequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Bubbels s niet handig in de sportschool![]()
![]()
Had je FOK! vakantie?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hey.![]()
Ik ga dit volhouden. Het gaat me lukken.
Bubbels...Don't follow me. I am lost too
Nee joh die jongen is veel te liefquote:
Hij heeft gewoon vakantie
Maar met zijn moeder in huisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Don't follow me. I am lost too
Lekker naar de moestuin?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, van werk. Nog steeds. Maar had zaterdag al twijfels.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zie het nu voor me dat je daar even een fles champagne ontkurkt voordat je gaat bankdrukken.quote:
Lekker chillen.quote:
Water hoort gewoon niet spicy.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:
Lekker in de massagestoelOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Morgen weer.quote:
Vandaag naar een museum.
Niet mijn plan. Beide keren niet alleen. Maar ik hoop dat ik nu de verplichte aandacht een beetje afgekocht heb.
🐙![]()
Schudden voor gebruikquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie het nu voor me dat je daar even een fles champagne ontkurkt voordat je gaat bankdrukken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Welk museum?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Morgen weer.
Vandaag naar een museum.
Niet mijn plan. Beide keren niet alleen. Maar ik hoop dat ik nu de verplichte aandacht een beetje afgekocht heb.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er nu appel inzitten.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Cider.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog beter.quote:
Heer MT6.quote:
Ah ja ik zie daar altijd reclame voor een dan denk ik... Neequote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik heb dit spul:
[ afbeelding ]
Ja, het is redelijk onzinnig, maar het blijkt te werken voor me.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Maar water kan ik ook niet dagen drinken, gaat vervelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mauritshuis.quote:
Ga morgenavond wel alleen naar een film. Maar verder moet ik nog kijken hoe ik het in ga vullen.
🐙![]()
Verveelt jou iets snel?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar water kan ik ook niet dagen drinken, gaat vervelen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was er nieuwsgierig naar en een vriendin van me had een lading liggen omdat influencerleef. Het scheelt me een hoop hoofdpijn omdat vochttekort.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah ja ik zie daar altijd reclame voor een dan denk ik... Nee
Ook eigenlijk geen blaasontsteking meer gehad sinds ik daadwerkelijk genoeg vocht binnenkrijg, bedenk ik me nu. Dus ik hou het erin.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Oh die wil ik ook nog een keer bezoekenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mauritshuis.
Ga morgenavond wel alleen naar een film. Maar verder moet ik nog kijken hoe ik het in ga vullen.
Misschien zijn maar een Museumkaart nemenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah ja ik forceer mezelf om twee liter per dag te drinkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was er nieuwsgierig naar en een vriendin van me had een lading liggen omdat influencerleef. Het scheelt me een hoop hoofdpijn omdat vochttekort.
Ook eigenlijk geen blaasontsteking meer gehad sinds ik daadwerkelijk genoeg vocht binnenkrijg, bedenk ik me nu. Dus ik hou het erin.
En anders dudje die het forceertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben moeilijk met drinkenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goede keuze.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mauritshuis.
Ga morgenavond wel alleen naar een film. Maar verder moet ik nog kijken hoe ik het in ga vullen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hydrateren kan je leren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het vervelen is m'n probleem niet, ik ben zo'n autist die makkelijk iedere dag hetzelfde kan eten ook en thuis heb ik nul probleem met alleen water drinken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar water kan ik ook niet dagen drinken, gaat vervelen
Maar op het werk negeer ik al het water wat voor m'n neus staat, maakt niet uit hoe ik het probeer in te pakken (ik kan er bij wijze van spreken een neon bord bijzetten en ik negeer het nog). Dit werkt suf genoeg wel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Nee, helaas. Ik ben afhankelijk van domme truukjes.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Straks eens kijken hoe erg ik me rollade voel in een van m'n festival-outfits.
Het wordt blijkbaar 30+ graden, dus iets met weinig om het lijf trekt me wel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
![]()
Iemand nog een bak koffie?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Outfit van touw?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Het wordt blijkbaar 30+ graden, dus iets met weinig om het lijf trekt me wel.![]()
Zus van vriendin is onderweg naar Sziget Festival“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ok wilde eigenlijk op andere reageren, maar denk pak er mss de meest serieuze en belangrijke even uit?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:45 schreef bondage het volgende:
daar kennisen wonen die daar destijds door zijn geraakt, jouw reacties roepen woede bij mij op. Knap trouwens, want daar is veel voor nodig.
En wat kan mij die klevers schelen, daar gaat het hier niet over.
waarom werden je kennissen geraakt? dat is ff vraag 1?
en kan het hier gewoon over hebben hoor ben niet boos enzo op die protestanten, maar oke vind wel dat ze echt van die A12 af moeten blijven. mooi terrein ernaast hebben ze en mogen ze hele dag staan.
er zijn nl mensen enzo die naar werk en afspraken moeten en die niet de hele dag tijd hebben totdat ze slapjes met ME ze met wagentjes dan maar weer in een bus zetten enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Heb je je kegeloefeningen al gedaan? Is belangrijkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik luister White and nerdy
Spend my nights with a roll of bubble wrap
Pop pop! Hope no one sees me get freaky!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb ik gisteren avond met dud0r gedaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb je je kegeloefeningen al gedaan? Is belangrijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nou pics dan maarquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Het wordt blijkbaar 30+ graden, dus iets met weinig om het lijf trekt me wel.
ik vraag dit voor KreeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Kom je iets tekort?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou pics dan maar
ik vraag dit voor KreeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
niet teruggelezen? ;')quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou pics dan maar
ik vraag dit voor Kree
wat was de vraag?Do what you love, love what you do!![]()
ik vraag dit niet voor mij hequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik mis pottenbakstertjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zou wel binnen de vibes van het festival passen.quote:
Maar dan moet ik teveel nadenken.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
We zeggen hier niet wat er in de nacht is gebeurd maar ik zat naast je sp3cie
Ik heb gezien wat je hart verlangtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Visnetje (of ja, kantje) is makkelijker, dat heb ik al.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
ijshockeyquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
We zeggen hier niet wat er in de nacht is gebeurd maar ik zat naast je sp3cie
Ik heb gezien wat je hart verlangt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Daar is ze weer
HeadbangenDon't follow me. I am lost too
Zijn leuke outfits van te maken die ook goed blijven zittenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou wel binnen de vibes van het festival passen.
Maar dan moet ik teveel nadenken.![]()
Folie kan ook veel mee maar niet fijn als warm is.![]()
en echt bondage. en het spijt me voor jou of wie er dan zit. (maar moet je er ook maar niet zitten en lekker op maliveld waar t mag)
Ik wil niet dat mensen echt eraan doodgaan maar ipv een sproeistraaltje mag dat waterkanon van mij op volle druk, hop zo weg die demonstranten. en laten ze het volgende keer wel uit hun hoofd om op de A12 te gaan staan.
bovendien het merendeel ervan wss stoot net zoveel uit als de gemiddelde NL. maar oke. dat terzijde nog.
Hard aanpakken ben ik voor.Do what you love, love what you do!![]()
Weet wanneer je moet stoppen met doorgaan over een onderwerpquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:31 schreef kree het volgende:
en echt bondage. en het spijt me voor jou of wie er dan zit. (maar moet je er ook maar niet zitten en lekker op maaiveld waar t mag)
Ik wil niet dat mensen echt eraan doodgaan maar ipv een sproeistraaltje mag dat waterkanon van mij op volle druk, hop zo weg die demonstranten. en laten ze het volgende keer wel uit hun hoofd om op de A12 te gaan staan.
bovendien het merendeel ervan wss stoot net zoveel uit als de gemiddelde NL. maar oke. dat terzijde nog.
Hard aanpakken ben ik voor.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben ook benieuwd hoeveel het dit jaar aandurven om volledig in latex te gaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Zijn leuke outfits van te maken die ook goed blijven zitten![]()
Folie kan ook veel mee maar niet fijn als warm is.Echt, dat ze het volhouden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Met name als het ook nog zwart is en de zon er lekker op brand... Gaarkoken in je eigen zweetquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoeveel het dit jaar aandurven om volledig in latex te gaan.Echt, dat ze het volhouden.
![]()
![]()
nou totdat ik zelf denk dat het genoeg is? en denk dit wilde ik nog wel ff zeggen. omdat ik zelf uren in de file heb gestaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Weet wanneer je moet stoppen met doorgaan over een onderwerp
Geen zorgen. allemaal doorgerekend want krijg zelfde betaald , jullie water in randstad alleen wel weer paar cent duurder. en maar klagen
Do what you love, love what you do!![]()
Jij klaagt het hardst hier.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou totdat ik zelf denk dat het genoeg is? en denk dit wilde ik nog wel ff zeggen. omdat ik zelf uren in de file heb gestaan.
Geen zorgen. allemaal doorgerekend want krijg zelfde betaald , jullie water in randstad alleen wel weer paar cent duurder. en maar klagenDon't follow me. I am lost too
Ik bewonder de toewijding.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoeveel het dit jaar aandurven om volledig in latex te gaan.Echt, dat ze het volhouden.
🐙![]()
Zwart, check.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Met name als het ook nog zwart is en de zon er lekker op brand... Gaarkoken in je eigen zweet
En het festival is op een vliegveld. Lekker gaar stoven met de extra hitte van het asfalt zonder natuurlijke beschutting.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
tis beetje he als ik sta te wachten en 20 man externe bedrijven etc. dan loopt het hard op.
elke minuut wij daar wachten totdat se met karretjes iedereen weer eens in een bus hebben gezet.
naja 20.000 zit je zo aan.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb geen idee hoe duur het nu isquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou totdat ik zelf denk dat het genoeg is? en denk dit wilde ik nog wel ff zeggen. omdat ik zelf uren in de file heb gestaan.
Geen zorgen. allemaal doorgerekend want krijg zelfde betaald , jullie water in randstad alleen wel weer paar cent duurder. en maar klagenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:34 schreef kree het volgende:
[..]
Geen zorgen. allemaal doorgerekend want krijg zelfde betaald , jullie water in randstad alleen wel weer paar cent duurder. en maar klagenik woon in de randstad en krijg gelukkig geen Dunea
Heet heter heetstquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Steeds warmer. steeds heter...Don't follow me. I am lost too
Museumkaart is wel fijn. Heb ik ook.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook nog een keer bezoeken
Misschien zijn maar een Museumkaart nemen
🐙![]()
Man3quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:35 schreef kree het volgende:
tis beetje he als ik sta te wachten en 20 man externe bedrijven etc. dan loopt het hard op.
elke minuut wij daar wachten totdat se met karretjes iedereen weer eens in een bus hebben gezet.
naja 20.000 zit je zo aan.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik ook niet trouwens.quote:hoewel ik werk bij mijn eigen bedrijf, maar neem van mij aan. het is goedkoop hier in NL voor wat je krijgt.
Zag nog t nieuws en heb dat eerder gezegd,, die flessen drinkwater zit meer shit in als wat er hier uit de kraan komt
ik sta ervoor in echt waar, dat hier uit de kraan beter drinkwater komt als uit flessen uit de supermarkt.Do what you love, love what you do!![]()
Niet fijn inderdaad. Je kan nog hopen dat het beetje bewolkt is, dat kan al een schelen. Ben sowieso niet van hitte, kan er slecht tegen en de gedachte eraan doet me al zweten.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zwart, check.
En het festival is op een vliegveld. Lekker gaar stoven met de extra hitte van het asfalt zonder natuurlijke beschutting.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: