Ik zou hem nog geen succes noemen maar ook niet dat hij gefaald heeft. De rommel die hij moet opruimen doet hij vooralsnog prima. Het is aan Beuker / De Lang om nieuwe spelers te vindenquote:
die sociopaat moet hier gewoon geen tpoics openenquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lekker laten staan, staat die over een paar dagen mooi voor lul.
Waarom wil je naast een TBS kliniek wonenquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:35 schreef raptorix het volgende:
Je zult Klaas maar als buurman hebben, de hele tijd moeten horen, dat hij leiding geeft over 60 man, en er dan achter komt dat hij s'ochtends de harken uit deelt op de dagbesteding.
Echt bloedirritant dat die hier nog vrij rond looptquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:35 schreef raptorix het volgende:
Je zult Klaas maar als buurman hebben, de hele tijd moeten horen, dat hij leiding geeft over 60 man, en er dan achter komt dat hij s'ochtends de harken uit deelt op de dagbesteding.
Het beleid...quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:55 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Echt bloedirritant dat die hier nog vrij rond loopt
Is dat al rond?quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:39 schreef Black-Death het volgende:
Akpom op huurbasis naar Birmingham. Wordt definitief als ze promoveren. Hup Birmingham.
Ja. Hij is onderweg naar Engeland voor de afronding. VI.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:45 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Is dat al rond?
Hij is echt geen Ajax spits maar wel een hele toffe vent. Nooit geklaagd, door de hele voorhoede misbruikt. Altijd vriendelijk. Geen mokerdomme interviews.
En nu proberen we hem ook nog te verbannen naar Birmingham, dat wens je niemand toe.
Thanks, had ik nog niet voorbij zien komen!quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja. Hij is onderweg naar Engeland voor de afronding. VI.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:37 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Modjes mogen weleens uit hun bed komen.
Maar goed. Ben benieuwd naar vandaag. En wat de opstelling gaat zijn.
Wel logisch denk. Klaassen ga je vervangen door glouch in ieder geval, als sutalo fot is komt die er in. Berghuis prima voorbereiding totnutoe maar ik hoop dat godts en moro uiteindelijk beide basis komen te spelenquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze 11 starten we vandaag.
Toch doet een basis met Klaassen, Berghuis en Weghorst armoedig aan. Regeer op rb, tja.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Wel logisch denk. Klaassen ga je vervangen door glouch in ieder geval, als sutalo fot is komt die er in. Berghuis prima voorbereiding totnutoe maar ik hoop dat godts en moro uiteindelijk beide basis komen te spelen
Klaassen toch niet verkocht/laten gaan aan die Turkse club?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze 11 starten we vandaag.
Nooit de Turkse media vertrouwen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Klaassen toch niet verkocht/laten gaan aan die Turkse club?
Brobbey verkopen en een goede spits halen en dan Gloukh in de basis ipv Klaassen ziet het er al beter uit. Rechtsbuiten zal Moro ook veel gaan spelen met Godts op linksbuiten, maar die moet dan wel uit zijn dipje komen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Toch doet een basis met Klaassen, Berghuis en Weghorst armoedig aan. Regeer op rb, tja.
Sowieso wordt Mokio in deze bezetting gigantisch overlopen, met Taylor als halve linksbuiten en Klaassen naast Weghorst.
Mokio is toch gewoon een normale 6 en Taylor + Klaassen beide niet heel aanvallende middenvelders. Het is juist totaal niet een ren naar voren middenveld.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:35 schreef Ludachrist het volgende:
Dit middenveld lijkt me maar matig in balans. Maar goed, Sjon is ook niet echt geïnteresseerd in balans, als iedereen maar naar voren rent is hij blij.
eens. Daarom hoop ik ook op moro en godts op de vleugels en gloukh ipv klaassen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Toch doet een basis met Klaassen, Berghuis en Weghorst armoedig aan. Regeer op rb, tja.
Sowieso wordt Mokio in deze bezetting gigantisch overlopen, met Taylor als halve linksbuiten en Klaassen naast Weghorst.
dat snappen ze niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:55 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Jullie begrijpen dat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is. En dat Sjonnie niet zomaar grote financiële transacties kan gaan roeptoeteren op een willekeurige zondagmiddag.
Kan dat beursgenoteerde bedrijf niet doen alsof ze een voetbalclub zijn waarbij de trainer gewoon kan praten?quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:55 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Jullie begrijpen dat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is. En dat Sjonnie niet zomaar grote financiële transacties kan gaan roeptoeteren op een willekeurige zondagmiddag.
Dat hij denkt vind ik eigenlijk de grootste verrassing van het interview.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:57 schreef Caland het volgende:
Mokerdomme SjonGenot
‘Allereerst denk ik goedemiddag allemaal’
Klaassen staat de helft van de tijd naast de spits.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mokio is toch gewoon een normale 6 en Taylor + Klaassen beide niet heel aanvallende middenvelders. Het is juist totaal niet een ren naar voren middenveld.
Gohquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Klaassen staat de helft van de tijd naast de spits.
Let vooral op 1 van de aanvoerders, doet gewoon niks terwijl de ander gewoon niet meer kan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:11 schreef Bugno3 het volgende:
Leuk ook dat “drukzetten”. Ik zie steeds als een speler van Monaco een bal aanneemt een Ajacied van 4 meter afstand aan komen rennen. Dan ben je zeg maar veel te laat met je pressing.
En ook al niet bij de psychiater komen opdagen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:24 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Weghorst is niet helemaal lekker uit die laatste blessure gekomen lijkt het. Die is het echt he-le-maal kwijt.
Ok?quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
En ook al niet bij de psychiater komen opdagen.
Klein slidinkje net bij die bal van Moro en het is een goal. Maar wat is t een killer he?!quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:24 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Weghorst is niet helemaal lekker uit die laatste blessure gekomen lijkt het. Die is het echt he-le-maal kwijt.
dat hoop ik wel. Bouwman wel talentvol maar nog lang niet klaar voor het echte werk. Sutalo hopelijk snel terug. Itakura er wellicht bij en dan baas naar links gaat enorm schelen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die hele verdediging komt er zo toch anders uit te zien.
Baas is wel mokertraag, niet ideaal als back.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat hoop ik wel. Bouwman wel talentvol maar nog lang niet klaar voor het echte werk. Sutalo hopelijk snel terug. Itakura er wellicht bij en dan baas naar links gaat enorm schelen.
Kan eventueel in de Hato rol. Dus niet overlappen met de linksbuiten, maar beetje naar binnen komen en dan half op het middenveld hangen. Dan heeft die wel genoeg tijd om terug te zijn voor verdedigende taken. Inzicht heeft die wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Baas is wel mokertraag, niet ideaal als back.
dit idd. Zeker niet de snelste @Bugno3 maar op de juiste manier daar spelen een prima optie denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:03 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Kan eventueel in de Hato rol. Dus niet overlappen met de linksbuiten, maar beetje naar binnen komen en dan half op het middenveld hangen. Dan heeft die wel genoeg tijd om terug te zijn voor verdedigende taken. Inzicht heeft die wel.
Mits Itakura komt. En zolang Sutalo nog geblesseerd is. Zou ik gaan voor Rosa - Baas - Itakura - Gaaei.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dit idd. Zeker niet de snelste @:Bugno3 maar op de juiste manier daar spelen een prima optie denk ik
ja idd mits.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:06 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Mits Itakura komt. En zolang Sutalo nog geblesseerd is. Zou ik gaan voor Rosa - Baas - Itakura - Gaaei.
Zodra Sutalo weer terug is; Baas - Itakura - Sutalo - Gaaei.
Linksback hopelijk een aankoop.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat hoop ik wel. Bouwman wel talentvol maar nog lang niet klaar voor het echte werk. Sutalo hopelijk snel terug. Itakura er wellicht bij en dan baas naar links gaat enorm schelen.
Janse op LB moeten we maar niet meer doen. Dat was dramatisch. Links centraal wel een prima backup. Ook weer wat extra ervaring op het EK opgedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja idd mits.
Janse heb je ook nog, geloof ik wel in. Rechtsback zou mooi zijn als we daar nog iemand anders voor hadden. Maar dat gaat niet gebeuren tenzij minstens 1 iemand daar weg gaat.
En nu is die ook nog kapot. Daar komen we nooit meer vanaf.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb echt geen zin om weer een jaar naar dat geworstel van Brobbey te kijken.
Zeker omdat hij zelf ook vrij kritisch is op de club waar hij heen wil.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:39 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
En nu is die ook nog kapot. Daar komen we nooit meer vanaf.
Ja ik heb ook totaal geen vertrouwen in Heitinga en Keizer. Die vertrekken wel binnen een jaar verwacht ik.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Heel leuk al die versterkingen en spelers die terugkomen als er verder geen enkel idee is behalve : '' Ja maar Slot''
Dan stapt Haggie weer in want die is ook in een ramp terecht gekomen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook totaal geen vertrouwen in Heitinga en Keizer. Die vertrekken wel binnen een jaar verwacht ik.
26 nieuwe spelers, betaald met monopoly geld?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:49 schreef Buitendam het volgende:
Moet nog stevig ingekocht worden voor je fatsoenlijk de competitie in kunt gaan.
Ja, of je probeert wat te lozen maar met dit wordt het een heel lang seizoen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
26 nieuwe spelers, betaald met monopoly geld?
Hoe zie je dat voor je? Gewoon football manager stijl op "overbodig" zetten en aan FC BalOpHetDak in Roemenië verkopen voor 9 miljoen?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, of je probeert wat te lozen maar met dit wordt het een heel lang seizoen.
Nee, dat zal een hels karwei worden inderdaad. Maar ze verdienen een hoop en kwaliteit zit er heel erg weinig in dus je zit aan twee kanten behoorlijk klem.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:02 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Gewoon football manager stijl op "overbodig" zetten en aan FC BalOpHetDak in Roemenië verkopen voor 9 miljoen?
mwaw, ook met deze selectie en staf zie ik ons wel minimaal 2e worden hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:49 schreef Buitendam het volgende:
Moet nog stevig ingekocht worden voor je fatsoenlijk de competitie in kunt gaan.
Als je hiermee de top 3 haalt heb je het echt waanzinnig knap gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mwaw, ook met deze selectie en staf zie ik ons wel minimaal 2e worden hoor.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je hiermee de top 3 haalt heb je het echt waanzinnig knap gedaan.
Vorig seizoen zouden we volgens jou 6e worden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je hiermee de top 3 haalt heb je het echt waanzinnig knap gedaan.
Heb ik dat letterlijk gezegd?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig seizoen zouden we volgens jou 6e worden.
Dit is het OG account van Shreyas toch?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vorig seizoen zouden we volgens jou 6e worden.
Ah je bent weer dingen aan het verzinnen. Vermoeiend.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoiets ja, dat Ajax onder AZ zou eindigen want die waren zoveel beter.
Azijn is écht je favoriete drankje hè?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah je bent weer dingen aan het verzinnen. Vermoeiend.
Maar Feyenoord en PSV zijn op dit moment een maatje te groot. Als je dan andere subtoppers als Twente en AZ onder je kunt houden zou ik dat met deze selectie echt een hele prestatie vinden.
Psv is vooralsnog niet beter geworden door het vertrek van lang en vooral tillman. Feyenoord heeft ook een jasje uitgedaan met hancko en paixao, net als ons geen fatsoenlijke spits en nauwelijks verdedigers. Az is leeggekocht en twente mist wel meer dan alleen steijn (die tekort komt voor de top).quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar Feyenoord en PSV zijn op dit moment een maatje te groot. Als je dan andere subtoppers als Twente en AZ onder je kunt houden zou ik dat met deze selectie echt een hele prestatie vinden.
Buitendam in VBL / AFC AJAX #3820 Turken slopenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat ik Feyenoord en PSV een stuk hoger inschat en dit Ajax heel pover vind? Valt wel mee.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:18 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Azijn is écht je favoriete drankje hè?
Ahja, hier staat letterlijk dat Ajax zesde wordt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Buitendam in VBL / AFC AJAX #3820 Turken slopen
Er zullen vast wel dingen zijn waar je wel verstand van hebt, al doe je wel je best om dat verborgen te houden.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ahja, hier staat letterlijk dat Ajax zesde wordt.
Tja, er staat dat ik verwacht dat ik AZ boven Ajax zie eindigen omdat ze meer volgens een plan spelen en jij leest “Ajax wordt zesde”. Bijzonderquote:
ja joh, lul maar gewoon door, maar als je nog een keer serieus genomen wil worden, zal je toch naar de darkroom moeten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, er staat dat ik verwacht dat ik AZ boven Ajax zie eindigen omdat ze meer volgens een plan spelen en jij leest “Ajax wordt zesde”. Bijzonder
quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja joh, lul maar gewoon door, maar als je nog een keer serieus genomen wil worden, zal je toch naar de darkroom moeten.
het is nog niet september he..quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:29 schreef Black-Death het volgende:
Verdedigend wordt het dit seizoen drama. In de Eredivisie kom je daar regelmatig mee weg door gebrek aan kwaliteit bij de tegenstander of omdat je zelf net meer goals maakt. Maar ik kijk niet uit naar de CL-wedstrijden
Gelukkig nietquote:
Voetbalfreak Sjon kan nog het licht zien . (Of bidden dat de interim wel iets kan neerzetten)quote:
Gelukkig komt Daley nog wel. Ik mis vooral backs.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:35 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Alles valt of staat met een verdedigende middenvelder. Zeker als je Gloukh ook opstelt.
Hebben een stofzuiger nodig met spelinzicht, die vervolgens de bal naar de goede kleur speelt.
Spelers die het gras opvretenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:35 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Alles valt of staat met een verdedigende middenvelder. Zeker als je Gloukh ook opstelt.
Hebben een stofzuiger nodig met spelinzicht, die vervolgens de bal naar de goede kleur speelt.
Buitendam wordt hier vol in zijn arie genomenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Buitendam in VBL / AFC AJAX #3820 Turken slopen
Er zullen vast wel dingen zijn waar je wel verstand van hebt, al doe je wel je best om dat verborgen te houden.
Ach, Tarado is in ieder geval zo eerlijk om zelf aan te tonen dat wat hij claimt juist niet gezegd is. Sportief.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:56 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Buitendam wordt hier vol in zijn arie genomen![]()
Persoonlijk denk ik dat iedereen wel verzwakt is. Ajax vooral qua trainer.
zekerquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, maar het moet verdedigend wel stabieler.
Minimaal nog wel. Ik vond het vandaag bijzonder matig al is het allemaal nog veel te vroeg om conclusies te trekken. Gaat vast nog het een en ander veranderen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
mwaw, ook met deze selectie en staf zie ik ons wel minimaal 2e worden hoor.
Er valt nog geen zinnig woord over te zeggen inderdaad. Ajax zal waarschijnlijk 0 competitiewedstrijden beginnen met de basisopstelling van vandaag.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Minimaal nog wel. Ik vond het vandaag bijzonder matig al is het allemaal nog veel te vroeg om conclusies te trekken. Gaat vast nog het een en ander veranderen.
Ik heb niet zo veel vertrouwen in John, niet dat ik Robin en Peter hoogvliegers vind, dat scheelt gelukkig.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Minimaal nog wel. Ik vond het vandaag bijzonder matig al is het allemaal nog veel te vroeg om conclusies te trekken. Gaat vast nog het een en ander veranderen.
ja minimaal ja. Daarmee zeg ik niet dat we de favoriet zijn, want dat zijn we niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV is anders ook weinig als ik vandaag kijk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Je moet dan ook de ' lang ingedrukt houden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:21 schreef Black-Death het volgende:
:’)
Jammer dat die smiley het nooit doet als ik mobiel zit
quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:23 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Je moet dan ook de ' lang ingedrukt houden.
Yup PSV en Feyenoord zijn er ook niet bepaald sterker op geworden in mijn ogen, terwijl Ajax met Moro en Gloukh er creatief wel op vooruit gaat. Het zal zoals altijd er wel weer op uit gaan draaien wie er tegen de kleintjes het meest laat liggen...quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
PSV is anders ook weinig als ik vandaag kijk.
quote:Steven Berghuis is fit gebleven in de zomer en daar heeft yoga bij geholpen. De aanvaller van Ajax wil echter niet te lang stilstaan bij zijn nieuwe hobby.
Berghuis vertelde onlangs aan het Algemeen Dagblad dat hij is begonnen met yoga, mede op advies van Ajax. De keuze heeft te maken met zijn herstel van een rugblessure. “Door die rug wil je ruimte in de heupen en alle spiergroepen houden. Als je het een jaar lang, twee keer 75 minuten in de week doet, kunnen die extra oefeningen daar heel erg bij helpen", legde hij toen uit.
Dit lijkt mij per definitie een casus waar "De 5e Colonne" binnan Ajax heeft bepaald dat Gaaei niet kan voetballen en moet wieberen en dat Domme Sjon wil pleasen. Nou zit hier natuurlijk wel een kern van waarheid in, alleen is Gaaei denk ik wel de minst slechte optie die we nu hebben. Regeer leek in ieder geval nergens op en heeft de intensiteit van een wandeling met stichting De Regenboog.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop maar dat Heitinga nog een extra bevestiging zocht dat Regeer niet op rechtsback kan... wel opvallend dat ie daar zo aan het experimenteren slaat (vorige week ook al met Edvardsen)terwijl Gaaei gewoon fit is en daar het meest levert...
Niemandquote:Op maandag 4 augustus 2025 00:50 schreef Elan het volgende:
19 jaar pas en al 111 duels voor Ajax, ik gok dat weinig al zoveel potjes speelden voor jullie club op die leeftijd?
Denk dat het waarschijnlijker is dat zowel Gaaei als Wijndal graag overlappen. In een viermans defensie twee van die types die als een gek naar voren rennen een beetje veel van het goede is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 06:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij per definitie een casus waar "De 5e Colonne" binnan Ajax heeft bepaald dat Gaaei niet kan voetballen en moet wieberen en dat Domme Sjon wil pleasen. Nou zit hier natuurlijk wel een kern van waarheid in, alleen is Gaaei denk ik wel de minst slechte optie die we nu hebben. Regeer leek in ieder geval nergens op en heeft de intensiteit van een wandeling met stichting De Regenboog.
Daar maak je natuurlijk gewoon afspraken over. Anton, als Owen links naar voren gaat dan blijf jij achterin. Owen, jij blijft achterin als Anton naar voren gaat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat het waarschijnlijker is dat zowel Gaaei als Wijndal graag overlappen. In een viermans defensie twee van die types die als een gek naar voren rennen een beetje veel van het goede is.
De vraag is vooral of Heitinga dit snapt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar maak je natuurlijk gewoon afspraken over. Anton, als Owen links naar voren gaat dan blijf jij achterin. Owen, jij blijft achterin als Anton naar voren gaat.
Verdedigen_101. Als dat te moeilijk is voor deze twee dan moet je ze lekker naar Ajax Amateurs zetten.
Gelukkig beginnen we zondag met Telstar-thuis, dat zou toch geen probleem mogen zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
De vraag is vooral of Heitinga dit snapt.
Dat zal inderdaad wel de reden zijn, maar dan is het sneu dat Gaaei nu het kind van de rekening wordt. Al hebben we op links natuurlijk weinig alternatieven als Rosa in de lappenmand zit. Ik denk dat Baas dan uiteindelijk naar de LB gaat als Itakura komt. Dan heb je voldoende zekerheid achterin en kan Gaaei stomen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat het waarschijnlijker is dat zowel Gaaei als Wijndal graag overlappen. In een viermans defensie twee van die types die als een gek naar voren rennen een beetje veel van het goede is.
Dat soort instructies lijkt me vooral voor Owen wel lastigquote:Op maandag 4 augustus 2025 08:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar maak je natuurlijk gewoon afspraken over. Anton, als Owen links naar voren gaat dan blijf jij achterin. Owen, jij blijft achterin als Anton naar voren gaat.
Verdedigen_101. Als dat te moeilijk is voor deze twee dan moet je ze lekker naar Ajax Amateurs zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door dimmak op 04-08-2025 09:43:56 ]Uitvinder van de biersmiley.
Als een Engelse club maar de helft van het bedrag overneemt (wat VI ook weet te melden) dan kan je er vanuit gaan dat het totaalsalaris niet een paar miljoen bedraagt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
5 mio geloof ik geen zak van.
Telegraaf
Het is de T. maar ergens geloof ik dit dan weer welquote:
Ah, helder.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:51 schreef dimmak het volgende:
[..]
De broers Ouazane en daarnaast Muzunga.
50% CL Bonus in al die contracten, Branco gaat ook al 4 mio verdienen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
5 mio geloof ik geen zak van.
Telegraaf
Olympiakos nu ook. Dus dat lijkt wel goed te komen met Akpom.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]
Toch nog extra actie rondom Akpom, Middlesbrough schijnt gisteren ook nog geïnformeerd te hebben.
Vermoeden van.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Buiten dat Middlesborough ook geïnformeerd zou hebben is het wel heel toevallig dat het vrijdag uitgerekend Ipswich tegen Birmingham is.
Die zit zijn tijd wel uit vrees ik.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Met een beetje geluk verkopen wie dus gewoon toch nog, toch beter dan het probleem een jaar opschuiven. Dan enkel nog Branco die je in de winter moet zien te verhuren/verkoppen.
Ja, maarja hij "moet" immers weg he..quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Blijf het jammer vinden dat Akpom vertrekt. Kon me toch wel bekoren als goaltjesdief.
Dit ja.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Blijf het jammer vinden dat Akpom vertrekt. Kon me toch wel bekoren als goaltjesdief.
Heb liever een spits die basis speelt en goals maaktquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig heeft Oliver Edvardsen zich in de tweede seizoenshelft genoeg bewezen als handige doelpuntenmaker.
Die krijgt nooit meer ergens een beter contract. Maar al met al... het is toch aardig gelukt van wat spelers af te komen en ook nog een relatief groot deel daar van verkocht ipv huur (waarvoor ik bang was).quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:21 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Die zit zijn tijd wel uit vrees ik.
In een ideale wereld wel ja maar die vlieger gaat vaak niet op deels kan je het ook wel opvangen door een inzakkende zes of iets dergelijks. Maar goed blijft de vraag of je perse met twee dezelfde types op de backs wil spelen aangezien dat ook direct van invloed is op de buitenspelers. De voorspelbaarheid is natuurlijk ook een probleem aangezien je dit eenvoudig uit kan buiten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat Kroes het weer heel aardig doet deze transferzomer qua spelers dan, enige wat ik niet zo goed kan rijmen is de trainer, hoop daar wel enorm in ongelijk te krijgen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:06 schreef manny het volgende:
[..]
Die krijgt nooit meer ergens een beter contract. Maar al met al... het is toch aardig gelukt van wat spelers af te komen en ook nog een relatief groot deel daar van verkocht ipv huur (waarvoor ik bang was).
Collega van mij is zeer content met Sjonnie, want Ajax-DNA!quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat Kroes het weer heel aardig doet deze transferzomer qua spelers dan, enige wat ik niet zo goed kan rijmen is de trainer, hoop daar wel enorm in ongelijk te krijgen.
Dan zal ik maar niet vragen wat voor werk je doet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Collega van mij is zeer content met Sjonnie, want Ajax-DNA!
dat wilde ik net vragen. Puur iemand willen om Ajax DNA is wel matig.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet vragen wat voor werk je doet.
Had ik idd liever Brobbey laten gaan. Dat zie ik gewoon niet meer goed komen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:42 schreef Jor_Dii het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |