dat hoop ik wel. Bouwman wel talentvol maar nog lang niet klaar voor het echte werk. Sutalo hopelijk snel terug. Itakura er wellicht bij en dan baas naar links gaat enorm schelen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die hele verdediging komt er zo toch anders uit te zien.
Baas is wel mokertraag, niet ideaal als back.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat hoop ik wel. Bouwman wel talentvol maar nog lang niet klaar voor het echte werk. Sutalo hopelijk snel terug. Itakura er wellicht bij en dan baas naar links gaat enorm schelen.
Kan eventueel in de Hato rol. Dus niet overlappen met de linksbuiten, maar beetje naar binnen komen en dan half op het middenveld hangen. Dan heeft die wel genoeg tijd om terug te zijn voor verdedigende taken. Inzicht heeft die wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Baas is wel mokertraag, niet ideaal als back.
dit idd. Zeker niet de snelste @Bugno3 maar op de juiste manier daar spelen een prima optie denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:03 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Kan eventueel in de Hato rol. Dus niet overlappen met de linksbuiten, maar beetje naar binnen komen en dan half op het middenveld hangen. Dan heeft die wel genoeg tijd om terug te zijn voor verdedigende taken. Inzicht heeft die wel.
Mits Itakura komt. En zolang Sutalo nog geblesseerd is. Zou ik gaan voor Rosa - Baas - Itakura - Gaaei.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dit idd. Zeker niet de snelste @:Bugno3 maar op de juiste manier daar spelen een prima optie denk ik
ja idd mits.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:06 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Mits Itakura komt. En zolang Sutalo nog geblesseerd is. Zou ik gaan voor Rosa - Baas - Itakura - Gaaei.
Zodra Sutalo weer terug is; Baas - Itakura - Sutalo - Gaaei.
Linksback hopelijk een aankoop.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat hoop ik wel. Bouwman wel talentvol maar nog lang niet klaar voor het echte werk. Sutalo hopelijk snel terug. Itakura er wellicht bij en dan baas naar links gaat enorm schelen.
Janse op LB moeten we maar niet meer doen. Dat was dramatisch. Links centraal wel een prima backup. Ook weer wat extra ervaring op het EK opgedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja idd mits.
Janse heb je ook nog, geloof ik wel in. Rechtsback zou mooi zijn als we daar nog iemand anders voor hadden. Maar dat gaat niet gebeuren tenzij minstens 1 iemand daar weg gaat.
En nu is die ook nog kapot. Daar komen we nooit meer vanaf.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb echt geen zin om weer een jaar naar dat geworstel van Brobbey te kijken.
Zeker omdat hij zelf ook vrij kritisch is op de club waar hij heen wil.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:39 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
En nu is die ook nog kapot. Daar komen we nooit meer vanaf.
Ja ik heb ook totaal geen vertrouwen in Heitinga en Keizer. Die vertrekken wel binnen een jaar verwacht ik.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Heel leuk al die versterkingen en spelers die terugkomen als er verder geen enkel idee is behalve : '' Ja maar Slot''
Dan stapt Haggie weer in want die is ook in een ramp terecht gekomen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb ook totaal geen vertrouwen in Heitinga en Keizer. Die vertrekken wel binnen een jaar verwacht ik.
26 nieuwe spelers, betaald met monopoly geld?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:49 schreef Buitendam het volgende:
Moet nog stevig ingekocht worden voor je fatsoenlijk de competitie in kunt gaan.
Ja, of je probeert wat te lozen maar met dit wordt het een heel lang seizoen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
26 nieuwe spelers, betaald met monopoly geld?
Hoe zie je dat voor je? Gewoon football manager stijl op "overbodig" zetten en aan FC BalOpHetDak in Roemenië verkopen voor 9 miljoen?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, of je probeert wat te lozen maar met dit wordt het een heel lang seizoen.
Nee, dat zal een hels karwei worden inderdaad. Maar ze verdienen een hoop en kwaliteit zit er heel erg weinig in dus je zit aan twee kanten behoorlijk klem.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:02 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Gewoon football manager stijl op "overbodig" zetten en aan FC BalOpHetDak in Roemenië verkopen voor 9 miljoen?
mwaw, ook met deze selectie en staf zie ik ons wel minimaal 2e worden hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:49 schreef Buitendam het volgende:
Moet nog stevig ingekocht worden voor je fatsoenlijk de competitie in kunt gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |