Ik zou hem nog geen succes noemen maar ook niet dat hij gefaald heeft. De rommel die hij moet opruimen doet hij vooralsnog prima. Het is aan Beuker / De Lang om nieuwe spelers te vindenquote:
die sociopaat moet hier gewoon geen tpoics openenquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lekker laten staan, staat die over een paar dagen mooi voor lul.
Waarom wil je naast een TBS kliniek wonenquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:35 schreef raptorix het volgende:
Je zult Klaas maar als buurman hebben, de hele tijd moeten horen, dat hij leiding geeft over 60 man, en er dan achter komt dat hij s'ochtends de harken uit deelt op de dagbesteding.
Echt bloedirritant dat die hier nog vrij rond looptquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:35 schreef raptorix het volgende:
Je zult Klaas maar als buurman hebben, de hele tijd moeten horen, dat hij leiding geeft over 60 man, en er dan achter komt dat hij s'ochtends de harken uit deelt op de dagbesteding.
Het beleid...quote:Op zondag 3 augustus 2025 10:55 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Echt bloedirritant dat die hier nog vrij rond loopt
Is dat al rond?quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:39 schreef Black-Death het volgende:
Akpom op huurbasis naar Birmingham. Wordt definitief als ze promoveren. Hup Birmingham.
Ja. Hij is onderweg naar Engeland voor de afronding. VI.quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:45 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Is dat al rond?
Hij is echt geen Ajax spits maar wel een hele toffe vent. Nooit geklaagd, door de hele voorhoede misbruikt. Altijd vriendelijk. Geen mokerdomme interviews.
En nu proberen we hem ook nog te verbannen naar Birmingham, dat wens je niemand toe.
Thanks, had ik nog niet voorbij zien komen!quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:49 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja. Hij is onderweg naar Engeland voor de afronding. VI.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 11:37 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Modjes mogen weleens uit hun bed komen.
Maar goed. Ben benieuwd naar vandaag. En wat de opstelling gaat zijn.
Wel logisch denk. Klaassen ga je vervangen door glouch in ieder geval, als sutalo fot is komt die er in. Berghuis prima voorbereiding totnutoe maar ik hoop dat godts en moro uiteindelijk beide basis komen te spelenquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze 11 starten we vandaag.
Toch doet een basis met Klaassen, Berghuis en Weghorst armoedig aan. Regeer op rb, tja.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Wel logisch denk. Klaassen ga je vervangen door glouch in ieder geval, als sutalo fot is komt die er in. Berghuis prima voorbereiding totnutoe maar ik hoop dat godts en moro uiteindelijk beide basis komen te spelen
Klaassen toch niet verkocht/laten gaan aan die Turkse club?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:57 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze 11 starten we vandaag.
Nooit de Turkse media vertrouwen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Klaassen toch niet verkocht/laten gaan aan die Turkse club?
Brobbey verkopen en een goede spits halen en dan Gloukh in de basis ipv Klaassen ziet het er al beter uit. Rechtsbuiten zal Moro ook veel gaan spelen met Godts op linksbuiten, maar die moet dan wel uit zijn dipje komen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Toch doet een basis met Klaassen, Berghuis en Weghorst armoedig aan. Regeer op rb, tja.
Sowieso wordt Mokio in deze bezetting gigantisch overlopen, met Taylor als halve linksbuiten en Klaassen naast Weghorst.
Mokio is toch gewoon een normale 6 en Taylor + Klaassen beide niet heel aanvallende middenvelders. Het is juist totaal niet een ren naar voren middenveld.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:35 schreef Ludachrist het volgende:
Dit middenveld lijkt me maar matig in balans. Maar goed, Sjon is ook niet echt geïnteresseerd in balans, als iedereen maar naar voren rent is hij blij.
eens. Daarom hoop ik ook op moro en godts op de vleugels en gloukh ipv klaassen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:34 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Toch doet een basis met Klaassen, Berghuis en Weghorst armoedig aan. Regeer op rb, tja.
Sowieso wordt Mokio in deze bezetting gigantisch overlopen, met Taylor als halve linksbuiten en Klaassen naast Weghorst.
dat snappen ze niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:55 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Jullie begrijpen dat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is. En dat Sjonnie niet zomaar grote financiële transacties kan gaan roeptoeteren op een willekeurige zondagmiddag.
Kan dat beursgenoteerde bedrijf niet doen alsof ze een voetbalclub zijn waarbij de trainer gewoon kan praten?quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:55 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Jullie begrijpen dat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is. En dat Sjonnie niet zomaar grote financiële transacties kan gaan roeptoeteren op een willekeurige zondagmiddag.
Dat hij denkt vind ik eigenlijk de grootste verrassing van het interview.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:57 schreef Caland het volgende:
Mokerdomme SjonGenot
‘Allereerst denk ik goedemiddag allemaal’
Klaassen staat de helft van de tijd naast de spits.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mokio is toch gewoon een normale 6 en Taylor + Klaassen beide niet heel aanvallende middenvelders. Het is juist totaal niet een ren naar voren middenveld.
Gohquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Klaassen staat de helft van de tijd naast de spits.
Let vooral op 1 van de aanvoerders, doet gewoon niks terwijl de ander gewoon niet meer kan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:11 schreef Bugno3 het volgende:
Leuk ook dat “drukzetten”. Ik zie steeds als een speler van Monaco een bal aanneemt een Ajacied van 4 meter afstand aan komen rennen. Dan ben je zeg maar veel te laat met je pressing.
En ook al niet bij de psychiater komen opdagen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:24 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Weghorst is niet helemaal lekker uit die laatste blessure gekomen lijkt het. Die is het echt he-le-maal kwijt.
Ok?quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
En ook al niet bij de psychiater komen opdagen.
Klein slidinkje net bij die bal van Moro en het is een goal. Maar wat is t een killer he?!quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:24 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Weghorst is niet helemaal lekker uit die laatste blessure gekomen lijkt het. Die is het echt he-le-maal kwijt.
dat hoop ik wel. Bouwman wel talentvol maar nog lang niet klaar voor het echte werk. Sutalo hopelijk snel terug. Itakura er wellicht bij en dan baas naar links gaat enorm schelen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die hele verdediging komt er zo toch anders uit te zien.
Baas is wel mokertraag, niet ideaal als back.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat hoop ik wel. Bouwman wel talentvol maar nog lang niet klaar voor het echte werk. Sutalo hopelijk snel terug. Itakura er wellicht bij en dan baas naar links gaat enorm schelen.
Kan eventueel in de Hato rol. Dus niet overlappen met de linksbuiten, maar beetje naar binnen komen en dan half op het middenveld hangen. Dan heeft die wel genoeg tijd om terug te zijn voor verdedigende taken. Inzicht heeft die wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Baas is wel mokertraag, niet ideaal als back.
dit idd. Zeker niet de snelste @Bugno3 maar op de juiste manier daar spelen een prima optie denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:03 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Kan eventueel in de Hato rol. Dus niet overlappen met de linksbuiten, maar beetje naar binnen komen en dan half op het middenveld hangen. Dan heeft die wel genoeg tijd om terug te zijn voor verdedigende taken. Inzicht heeft die wel.
Mits Itakura komt. En zolang Sutalo nog geblesseerd is. Zou ik gaan voor Rosa - Baas - Itakura - Gaaei.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:04 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dit idd. Zeker niet de snelste @:Bugno3 maar op de juiste manier daar spelen een prima optie denk ik
ja idd mits.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:06 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Mits Itakura komt. En zolang Sutalo nog geblesseerd is. Zou ik gaan voor Rosa - Baas - Itakura - Gaaei.
Zodra Sutalo weer terug is; Baas - Itakura - Sutalo - Gaaei.
Linksback hopelijk een aankoop.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat hoop ik wel. Bouwman wel talentvol maar nog lang niet klaar voor het echte werk. Sutalo hopelijk snel terug. Itakura er wellicht bij en dan baas naar links gaat enorm schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |