Dit is teveel eer hoor.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, daar komen zo nu en dan nog coherente teksten uit.
Die schijnt al in Ipswich te zijn.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:19 schreef Black-Death het volgende:
Ik vind dat er al lang geen nieuws meer is over Akpom.
Ik wil een definitieve deal.quote:
Voor centrale verdediger, zes en een spits die niet lamlendig dan wel Antroposofisch een inslag heeft.quote:
Hij is al eens trainer van Ajax 1 geweest. Dat belooft weinig goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:17 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Hij krijgt van mij een kans. Omdat hij onze trainer is. Je kunt nu wel al voor er ook maar 1 officiële wedstrijd gespeeld is heel vervelend gaan doen. Maar daar wint onze club niks mee in mijn ogen.
Omdat jij gemene dingen online schrijft, gaan ze Sjon morgen eruit gooien.
Alsof jij ooit van hem hebt gehoord. 27 jarige speler die zijn carrière in Noorwegen slijt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:58 schreef TheVulture het volgende:
https://www.voetbalnieuws(...)t-voetbalnieuws.html
Itakura zal uiteindelijk wel rondkomen, en blijkbaar is Patrick Berg de beoogde nieuwe 6... dat zou best een prima versterking zijn
Dat heb ik ja, hij staat namelijk niet voor het eerst op het lijstje en heb Bodo een paar keer zien spelenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Alsof jij ooit van hem hebt gehoord.
Eiting 2 die in alles ietsje beter is. En vaak komen die Glimtjongens buiten dat gat bijna nooit uit de verf.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Itakura zal uiteindelijk wel rondkomen, en blijkbaar is Patrick Berg de beoogde nieuwe 6... dat zou best een prima versterking zijn
Ik denk eerder dat het aan de selectie zal liggen dan sjonnie in dit gevalquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 19:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Sjon gaat de eerste weken tegen de lamme en de blinde in de eredivisie waarschijnlijk gewoon alle punten pakken en dan wordt hij in Eindhoven op 21 september met al zijn tekortkomingen geconfronteerd.
Kleedkamer2ED.quote:''We hebben met alle spelers die waren verbannen ook wel gelachen om het amateurisme. We kregen de mededeling via een WhatsApp-bericht, mochten alleen op De Toekomst komen als het eerste weg was en deden soms met vijf man een rondootje van veertig minuten.
Ik kreeg inderdaad ook wel sterk het idee dat die jongen die verhalen naar de T heeft gelektquote:Op woensdag 6 augustus 2025 08:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Djee blijkt in meerdere opzichten het lek van Ajax.
Ik heb nooit kunnen lachen om het amateurisme van Gorter.quote:
Blijft oorverdovend stil rondom de backposities.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Sjonnie ziet het toch wel zitten in Wijndal?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb nooit kunnen lachen om het amateurisme van Gorter.
[..]
Blijft oorverdovend stil rondom de backposities.![]()
Wijndal wat een gruwel brrrrquote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sjonnie ziet het toch wel zitten in Wijndal?
Wijndal is dat talent, volgens Sjon.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:51 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wijndal wat een gruwel brrrr
Loopt er geen talent rond?
Boeit mij wat Sjon vindt. Er moeten gewoon backs bij. Ik hoop toch niet dat Beuker Kroes luistert naar Sjon als het gaat om de selectie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 09:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sjonnie ziet het toch wel zitten in Wijndal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |