abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218432092
Akpom naar Ipswich, huur transfer dus. Alleen koop als Ipswich komend seizoen weer promoveert.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_218432167
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:29 schreef marcb1974 het volgende:
Akpom naar Ipswich, huur transfer dus. Alleen koop als Ipswich komend seizoen weer promoveert.
Ze worden wel als favoriet gezien om weer te promoveren dus die kans is zeker aanwezig.
pi_218432233
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 10:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Boeit mij wat Sjon vindt. Er moeten gewoon backs bij. Ik hoop toch niet dat Beuker Kroes luistert naar Sjon als het gaat om de selectie.
Maar er moet wel ruimte voor zijn ..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218432254
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:42 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Maar er moet wel ruimte voor zijn ..
Gewoon het toegangspasje van Wijndal blokkeren en er is ruimte.

pi_218432384
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:38 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ze worden wel als favoriet gezien om weer te promoveren dus die kans is zeker aanwezig.
hup ipswich dan maar
pi_218432672
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 12:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Gewoon het toegangspasje van Wijndal blokkeren en er is ruimte.

[ afbeelding ]
Ik wil stiekem wel zijn toegangspasje stelen. Geen probleem.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 14:09:46 #257
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_218432999
Lees ik het nou echt goed in de krant dat jullie spitsen in de voorbereiding 0 keer hebben gescoord?
pi_218433022
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Lees ik het nou echt goed in de krant dat jullie spitsen in de voorbereiding 0 keer hebben gescoord?
Wat zou je met een mogelijk antwoord op je vraag willen bewerkstelligen? Een discussie over de spitsen van een club waar je geen fan van bent?
  woensdag 6 augustus 2025 @ 14:19:03 #259
139407 jorienvdherik
pi_218433077
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:12 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Wat zou je met een mogelijk antwoord op je vraag willen bewerkstelligen? Een discussie over de spitsen van een club waar je geen fan van bent?
Vind het bizar om te lezen, na 5 wedstrijden scoor je 0 goals met je nummer 9.
Waarom zijn er geen geruchten over nieuwe spitsen?
pi_218433087
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:19 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Vind het bizar om te lezen, na 5 wedstrijden scoor je 0 goals met je nummer 9.
Waarom zijn er geen geruchten over nieuwe spitsen?
Bedankt voor je bijdrage. Gaan we helemaal niks mee doen.

Ga maar zuigen in een ander topic.
pi_218433182
Als je met Weghorst als eerste spits het seizoen in wil ben je wel enorm de lul, lijkt me. Ik ga er wel vanuit dat er een nieuwe spits bij komt.
Dit, dus.
pi_218433207
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:27 schreef Buitendam het volgende:
Als je met Weghorst als eerste spits het seizoen in wil ben je wel enorm de lul, lijkt me. Ik ga er wel vanuit dat er een nieuwe spits bij komt.
Tenzij of Brobbey of Weghorst vertrekt zie ik dat echt niet gebeuren :N
stupidity has become as common as common sense was before
pi_218433261
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:27 schreef Buitendam het volgende:
enorm de lul is ook weer zwaar overdreven natuurlijk. Maar niet ideaal idd als basisspeler. Hopen dat brobbey nog ergens naartoe gaat en je dan iemand anders kan halen.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:09 schreef jorienvdherik het volgende:
ok boomer, leuk verhaaltjes verzinnen :')
pi_218433279
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:36 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
enorm de lul is ook weer zwaar overdreven natuurlijk. Maar niet ideaal idd als basisspeler. Hopen dat brobbey nog ergens naartoe gaat en je dan iemand anders kan halen.
[..]
Wat Jorien zegt; je gaat een Champions League campagne en kampioensrace in met Weghorst en Brobbey die beide niet (nauwelijks, ik weet het niet?) gescoord hebben is toch een vrij bijzondere situatie?
Dit, dus.
pi_218433309
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Wat Jorien zegt; je gaat een Champions League campagne en kampioensrace in met Weghorst en Brobbey die beide niet (nauwelijks, ik weet het niet?) gescoord hebben is toch een vrij bijzondere situatie?
Weghorst pikt zijn goals wel mee. Maar niet mijn gewenste eerste spits van Ajax
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218433322
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:41 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Weghorst pikt zijn goals wel mee. Maar niet mijn gewenste eerste spits van Ajax
Nee, dat begrijp ik. Over een paar dagen start de competitie en dat zit je met deze twee te kijken.
Dit, dus.
pi_218433359
quote:

[..]
Vooralsnog wel, maar het is toch duidelijk dat Brobbey wil gaan en dat Ajax ook liever heeft dat hij gaat zodat er een andere spits gekocht kan worden.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_218433366
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nee, dat begrijp ik. Over een paar dagen start de competitie en dat zit je met deze twee te kijken.
Wat had er dan moeten gebeuren? Een dure 3e (4e?) spits kopen terwijl Brobbey en Weghorst er nog zijn? Dan was het ook weer niet goed geweest.
Of moet Brobbey maar gewoon gaan? Footbal manager stijl op overbodig zetten en uitzwaaien naar FC Cluj?
pi_218433404
quote:

[..]
laten we voor de lieve vrede er maar vanuit gaan dat jorien dat bedoeld dan :D

Het is geen beste situatie idd. Maar brobbey wilt weg en weghorst gaat wel scoren hoor. Maar ideaal, nee absoluut niet
pi_218433411
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:49 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Wat had er dan moeten gebeuren? Een dure 3e (4e?) spits kopen terwijl Brobbey en Weghorst er nog zijn? Dan was het ook weer niet goed geweest.
Of moet Brobbey maar gewoon gaan? Footbal manager stijl op overbodig zetten en uitzwaaien naar FC Cluj?
Nee je zit vrij klem, zeker met die peperdure Akpom er nog bij maar ik vind zijn opmerking wel terecht. Het is een vrije benarde situatie waar je niet denderend veel over leest.
Dit, dus.
pi_218433447
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nee je zit vrij klem, zeker met die peperdure Akpom er nog bij maar ik vind zijn opmerking wel terecht. Het is een vrije benarde situatie waar je niet denderend veel over leest.
mwaw, opmerking had natuuelijk weinig inhoud met zijn in de krant lezen, punt.

Maargoed, akpom gaat wel weg en daarmee bespaar je al 2 miljoen. Volgens mij lees je er genoeg over en zijn er ook nog anderen die ook nog kunnen scoren. Hopelijk brobbey weg en een spits erbij (al wil ik eerder een goede 6)
  woensdag 6 augustus 2025 @ 15:02:16 #272
139407 jorienvdherik
pi_218433450
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:36 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
[..]
Hebben Brobbeyen Weghorst gescoord in de voorbereiding?

Brian Brobbey

Voorbereidingswedstrijden (club friendlies) in 2025, zoals die vóór januari zijn gespeeld, laten zien dat Brobbey in totaal 6 doelpunten maakte, maar die duels vonden begin 2025 plaats (zoals de wedstrijd op 5 januari tegen Stuttgart)

. Er is geen bewijs dat hij na juli 2025 nog heeft gescoord in de voorbereiding van het seizoen 2025/26.
Wout Weghorst

Hij kwam op 12 juli 2025 voor het eerst in actie tijdens een oefenduel tegen Aarhus GF, dat eindigde in 1-1, maar er wordt geen doelpunt door Weghorst gemeld in die wedstrijd

. Verder zijn er geen meldingen van doelpunten door hem in andere vriendschappelijke duels vanaf juli 2025.

Conclusie: ná juli 2025, in de voorbereiding op het nieuwe seizoen, heeft beide spelers niet gescoord. Laat me gerust weten als je wilt weten wie er wél wel trefzeker was in die oefenwedstrijden of meer wilt over hun rol in aanloop naar het seizoen!
pi_218433463
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Of je doet gewoon niet zo tering dramatisch. Ajax kan op moment niet anders. Brobbey verdiend 3 miljoen per jaar, Weghorst 2,5. Er is géén salarisruimte om daar nóg een spit aan toe te voegen.
Plus vorig jaar gewoon 2e geworden met Brobbey en Weghorst. En nu een behoorlijke kwaliteitsimpuls met Moro en Gloukh. Gloukh speelt zowat naast de spits meestal, die legt er wel 15 in.
Niet zo dramatisch. Komt allemaal goed. Gewoon je antidepressiva blijven nemen. Wij zijn Ajax.
pi_218433471
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:02 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Hebben Brobbeyen Weghorst gescoord in de voorbereiding?

Brian Brobbey

Voorbereidingswedstrijden (club friendlies) in 2025, zoals die vóór januari zijn gespeeld, laten zien dat Brobbey in totaal 6 doelpunten maakte, maar die duels vonden begin 2025 plaats (zoals de wedstrijd op 5 januari tegen Stuttgart)

. Er is geen bewijs dat hij na juli 2025 nog heeft gescoord in de voorbereiding van het seizoen 2025/26.
Wout Weghorst

Hij kwam op 12 juli 2025 voor het eerst in actie tijdens een oefenduel tegen Aarhus GF, dat eindigde in 1-1, maar er wordt geen doelpunt door Weghorst gemeld in die wedstrijd

. Verder zijn er geen meldingen van doelpunten door hem in andere vriendschappelijke duels vanaf juli 2025.

Conclusie: ná juli 2025, in de voorbereiding op het nieuwe seizoen, heeft beide spelers niet gescoord. Laat me gerust weten als je wilt weten wie er wél wel trefzeker was in die oefenwedstrijden of meer wilt over hun rol in aanloop naar het seizoen!
Dankjewel ChatGPT.
Dit is gewoon Klaas toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door Coco op 06-08-2025 17:41:47 (nou nou nou) ]
pi_218433525
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:04 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Dankjewel ChatGPT. Flikker nu maar weer op naar je eigen kut topic.
Dit is gewoon Klaas toch?
een nog matigere versie zo te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')