Zwom Chalmers rugcrawl dan ofzo?quote:Op zondag 3 augustus 2025 08:55 schreef heywoodu het volgende:
47,47 voor Niewold trouwens, dat lijkt me wel echt prima (nota bene slechts 0,01 langzamer dan Pan Zhanle en bijna een seconde (!) sneller dan Chalmers). Wat zonde dat hij ziek was dan, de vorm was kennelijk uitstekend
Wellicht eerder van Vriesema, die wordt 64 zie ik.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:01 schreef heywoodu het volgende:
Martin kondigt Grueter aan alsof dit Grueter's afscheid is.
Past beter bij wielercommentaar, als Jeroen en Karsten het doen terwijl het peloton gestaag kilometer na kilometer afwerkt is het toch wat rustgevenderquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:02 schreef wimderon het volgende:
Doe dit lekker buiten de uitzending om
Daar zie je niks door al het opspattende water.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:07 schreef wimderon het volgende:
De verschillen zijn niet 'heel, heel, klein'
Dat zijaanzicht tot halverwege bij de 50 meters mogen ze wel een keer mee stoppen overigens.
Moeten een camera van schuin boven neerzettenquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:07 schreef wimderon het volgende:
De verschillen zijn niet 'heel, heel, klein'
Dat zijaanzicht tot halverwege bij de 50 meters mogen ze wel een keer mee stoppen overigens.
Gewoon recht boven het bad in de nok van het stadion, hebben we best wel eens gehad door de jaren heen en dat geeft perfect overzichtquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Moeten een camera van schuin boven neerzetten
Ook niet bij de estafette neem ik aan, dus die zien we nooit meer terug!quote:
Zeker geen 30 jaar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:13 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe lang doet Ruta Meilutyte al niet mee
Schijnt dat ze al records zwom in de baarmoeder, dus zoveel scheelt het niet!quote:
Even lang als Ledecky, zijn ook van hetzelfde jaar (1997)quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:13 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe lang doet Ruta Meilutyte al niet mee
Ryan Lochte is WOEST.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:17 schreef heywoodu het volgende:
Eerste afstand bij de vrouwen zonder Amerikaanse medaille trouwens, dit WK.
15 jaar oud toenquote:
Ik vind het ook bizar om te bedenken dat Sjöström, die natuurlijk wat ouder is, toen al een gevestigde naam was met olympische ervaring, een wereldtitel, meerdere WK-medailles, meerdere Europese titels, etc. En dat die nu nog maar 31 is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Even lang als Ledecky, zijn ook van hetzelfde jaar (1997)
Die braken alle drie door toen ze 15 waren toch?quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar om te bedenken dat Sjöström, die natuurlijk wat ouder is, toen al een gevestigde naam was met olympische ervaring, een wereldtitel, meerdere WK-medailles, meerdere Europese titels, etc. En dat die nu nog maar 31 is.
Tja als je in 2008 op je 14e al Europees kampioen wordtquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar om te bedenken dat Sjöström, die natuurlijk wat ouder is, toen al een gevestigde naam was met olympische ervaring, een wereldtitel, meerdere WK-medailles, meerdere Europese titels, etc. En dat die nu nog maar 31 is.
Bij Sjostrom dacht ik 5 jaar geleden al dat ze richting zwempensioen gingquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sjöström zelfs nog wat eerder, volgens mij op haar 14e al in Eindhovenquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die braken alle drie door toen ze 15 waren toch?
50%!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut. 40% op een medaille, gok ikquote:
37.5% durf ik wel te zeggen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Absoluut. 40% op een medaille, gok ik
Dat kijk ik straks wel lekker terug bij HBOquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ff opschieten met de kinderfietsjes, ging net al mis bij de 50 school, toen moest ik mijn stream pauzeren
Voor zwemmen lijkt het mij ook niet verkeerd.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:23 schreef Faraday01 het volgende:
1 meter 94, die had ook volleybalster of basketbalster kunnen worden
quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:23 schreef Faraday01 het volgende:
1 meter 94, die had ook volleybalster of basketbalster kunnen worden
Ja, niet.quote:Stomverbaasd waren de ouders van Van Wijk toen hun dochter tien jaar geleden voor de televisie naar Ranomi Kromowidjojo wees en vertelde dat ze ook wilde gaan zwemmen. "Jij, zwemmen? Dat vond je toch helemaal niets?"
Van Wijk zat tot dat moment op basketbal, maar ging op advies van de dokters op zoek naar een minder blessuregevoelige sport. De artsen kenden Van Wijk al jaren. Haar nicht merkte toen ze anderhalf jaar oud was op dat het ene been van Van Wijk langer is dan het andere.
Onderzoeken in het ziekenhuis wezen uit dat Van Wijk het syndroom van Beckwith-Wiedemann heeft. Het is een zeldzaam groeisyndroom waarbij kinderen meestal groter en zwaarder zijn dan hun leeftijdsgenoten. "Ik struikelde bij het rennen over mijn benen", vertelt ze.
Binnen drie jaar tijd liep Van Wijk vijf botbreuken op. "Toen was ik helemaal klaar met basketbal", zegt ze. "Ik wilde niet meer vallen, ik wilde niet meer iets breken en dus ben ik gestopt. Toen werd zwemmen mijn uitlaatklep, zoals basketbal dat altijd was."
Dat reken ik ook tot de startquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:25 schreef DeLuna het volgende:
De start was juist beter dan de vorige keren, alleen het boven water komen (break out) was echt ranzig slecht
Bķjna verslagen door Palestina.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:31 schreef Pino112 het volgende:
Anthem troep
Israhel laten ze wel gewoon toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Baan 1 kan best.quote:
Rustig aan gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:06 schreef Felagund het volgende:
Heeft Marchand zo matig gezwommen in de halve finale dat hij nu in baan 1 start?
Om in baan 1 te komen? Wel een risico.quote:
Dat wil ik wel geloven, ik begin langzamerhand immers wel het idee te krijgen dat hij daadwerkelijk kans maakt op deze afstand.quote:
Alleen zit het WR er niet in.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wil ik wel geloven, ik begin langzamerhand immers wel het idee te krijgen dat hij daadwerkelijk kans maakt op deze afstand.
Je moet wel een beetje een psychopaat zijn om zoveel te kunnen winnen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:16 schreef heywoodu het volgende:
Ik blijf het wel een beetje hilarisch vinden dat iemand half depressief overkomt omdat ze naar huis gaat met vier wereldtitels in een week zwemmen.
Zouden ze wel eens aandacht aan mogen geven, misschien een nieuwsbericht of zo!quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:17 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, Zidi Yu dan, die is nog maar 12.
Dit wordt, ja, niet leuker.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:09 schreef heywoodu het volgende:
Wat een enorme anticlimax als laatste individuele finale bij de mannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |