Zeker geen 30 jaar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:13 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe lang doet Ruta Meilutyte al niet mee
Schijnt dat ze al records zwom in de baarmoeder, dus zoveel scheelt het niet!quote:
Even lang als Ledecky, zijn ook van hetzelfde jaar (1997)quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:13 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe lang doet Ruta Meilutyte al niet mee
Ryan Lochte is WOEST.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:17 schreef heywoodu het volgende:
Eerste afstand bij de vrouwen zonder Amerikaanse medaille trouwens, dit WK.
15 jaar oud toenquote:
Ik vind het ook bizar om te bedenken dat Sjöström, die natuurlijk wat ouder is, toen al een gevestigde naam was met olympische ervaring, een wereldtitel, meerdere WK-medailles, meerdere Europese titels, etc. En dat die nu nog maar 31 is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Even lang als Ledecky, zijn ook van hetzelfde jaar (1997)
Die braken alle drie door toen ze 15 waren toch?quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar om te bedenken dat Sjöström, die natuurlijk wat ouder is, toen al een gevestigde naam was met olympische ervaring, een wereldtitel, meerdere WK-medailles, meerdere Europese titels, etc. En dat die nu nog maar 31 is.
Tja als je in 2008 op je 14e al Europees kampioen wordtquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het ook bizar om te bedenken dat Sjöström, die natuurlijk wat ouder is, toen al een gevestigde naam was met olympische ervaring, een wereldtitel, meerdere WK-medailles, meerdere Europese titels, etc. En dat die nu nog maar 31 is.
Bij Sjostrom dacht ik 5 jaar geleden al dat ze richting zwempensioen gingquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sjöström zelfs nog wat eerder, volgens mij op haar 14e al in Eindhovenquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die braken alle drie door toen ze 15 waren toch?
50%!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |