Zwom Chalmers rugcrawl dan ofzo?quote:Op zondag 3 augustus 2025 08:55 schreef heywoodu het volgende:
47,47 voor Niewold trouwens, dat lijkt me wel echt prima (nota bene slechts 0,01 langzamer dan Pan Zhanle en bijna een seconde (!) sneller dan Chalmers). Wat zonde dat hij ziek was dan, de vorm was kennelijk uitstekend
Wellicht eerder van Vriesema, die wordt 64 zie ik.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:01 schreef heywoodu het volgende:
Martin kondigt Grueter aan alsof dit Grueter's afscheid is.
Past beter bij wielercommentaar, als Jeroen en Karsten het doen terwijl het peloton gestaag kilometer na kilometer afwerkt is het toch wat rustgevenderquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:02 schreef wimderon het volgende:
Doe dit lekker buiten de uitzending om
Daar zie je niks door al het opspattende water.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:07 schreef wimderon het volgende:
De verschillen zijn niet 'heel, heel, klein'
Dat zijaanzicht tot halverwege bij de 50 meters mogen ze wel een keer mee stoppen overigens.
Moeten een camera van schuin boven neerzettenquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:07 schreef wimderon het volgende:
De verschillen zijn niet 'heel, heel, klein'
Dat zijaanzicht tot halverwege bij de 50 meters mogen ze wel een keer mee stoppen overigens.
Gewoon recht boven het bad in de nok van het stadion, hebben we best wel eens gehad door de jaren heen en dat geeft perfect overzichtquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Moeten een camera van schuin boven neerzetten
Ook niet bij de estafette neem ik aan, dus die zien we nooit meer terug!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |