Absoluut. 40% op een medaille, gok ikquote:
37.5% durf ik wel te zeggen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Absoluut. 40% op een medaille, gok ik
Dat kijk ik straks wel lekker terug bij HBOquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ff opschieten met de kinderfietsjes, ging net al mis bij de 50 school, toen moest ik mijn stream pauzeren
Voor zwemmen lijkt het mij ook niet verkeerd.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:23 schreef Faraday01 het volgende:
1 meter 94, die had ook volleybalster of basketbalster kunnen worden
quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:23 schreef Faraday01 het volgende:
1 meter 94, die had ook volleybalster of basketbalster kunnen worden
Ja, niet.quote:Stomverbaasd waren de ouders van Van Wijk toen hun dochter tien jaar geleden voor de televisie naar Ranomi Kromowidjojo wees en vertelde dat ze ook wilde gaan zwemmen. "Jij, zwemmen? Dat vond je toch helemaal niets?"
Van Wijk zat tot dat moment op basketbal, maar ging op advies van de dokters op zoek naar een minder blessuregevoelige sport. De artsen kenden Van Wijk al jaren. Haar nicht merkte toen ze anderhalf jaar oud was op dat het ene been van Van Wijk langer is dan het andere.
Onderzoeken in het ziekenhuis wezen uit dat Van Wijk het syndroom van Beckwith-Wiedemann heeft. Het is een zeldzaam groeisyndroom waarbij kinderen meestal groter en zwaarder zijn dan hun leeftijdsgenoten. "Ik struikelde bij het rennen over mijn benen", vertelt ze.
Binnen drie jaar tijd liep Van Wijk vijf botbreuken op. "Toen was ik helemaal klaar met basketbal", zegt ze. "Ik wilde niet meer vallen, ik wilde niet meer iets breken en dus ben ik gestopt. Toen werd zwemmen mijn uitlaatklep, zoals basketbal dat altijd was."
Dat reken ik ook tot de startquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:25 schreef DeLuna het volgende:
De start was juist beter dan de vorige keren, alleen het boven water komen (break out) was echt ranzig slecht
Bíjna verslagen door Palestina.quote:Op zondag 3 augustus 2025 13:31 schreef Pino112 het volgende:
Anthem troep
Israhel laten ze wel gewoon toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |