Baan 1 kan best.quote:
Rustig aan gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:06 schreef Felagund het volgende:
Heeft Marchand zo matig gezwommen in de halve finale dat hij nu in baan 1 start?
Om in baan 1 te komen? Wel een risico.quote:
Dat wil ik wel geloven, ik begin langzamerhand immers wel het idee te krijgen dat hij daadwerkelijk kans maakt op deze afstand.quote:
Alleen zit het WR er niet in.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wil ik wel geloven, ik begin langzamerhand immers wel het idee te krijgen dat hij daadwerkelijk kans maakt op deze afstand.
Je moet wel een beetje een psychopaat zijn om zoveel te kunnen winnen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:16 schreef heywoodu het volgende:
Ik blijf het wel een beetje hilarisch vinden dat iemand half depressief overkomt omdat ze naar huis gaat met vier wereldtitels in een week zwemmen.
Zouden ze wel eens aandacht aan mogen geven, misschien een nieuwsbericht of zo!quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:17 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, Zidi Yu dan, die is nog maar 12.
Dit wordt, ja, niet leuker.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:09 schreef heywoodu het volgende:
Wat een enorme anticlimax als laatste individuele finale bij de mannen.
Jeetje, Klochkova ja. Ik voel mij ineens oud.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wordt, ja, niet leuker.
Sowieso heb ik bij de wisselslag heel vaak het gevoel dat er iemand héél dominant is. Phelps (behalve toen Lochte heel goed was), Marchand, Klochkova, Hosszu, McIntosh...
Die hoort wel bij mijn eerste zwemherinneringen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, Klochkova ja. Ik voel mij ineens oud.
Voor mijn gevoel was die nog wel van wat later, 2008 ofzo, maar Sydney en Athene en die hele cyclus vooral blijkbaarquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hoort wel bij mijn eerste zwemherinneringen.
Dat is meer iets voor de 200 school inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:24 schreef DeLuna het volgende:
Dubbel zilver op de 400 wissel is wel uniek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |