Jeetje, Klochkova ja. Ik voel mij ineens oud.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit wordt, ja, niet leuker.
Sowieso heb ik bij de wisselslag heel vaak het gevoel dat er iemand héél dominant is. Phelps (behalve toen Lochte heel goed was), Marchand, Klochkova, Hosszu, McIntosh...
Die hoort wel bij mijn eerste zwemherinneringen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje, Klochkova ja. Ik voel mij ineens oud.
Voor mijn gevoel was die nog wel van wat later, 2008 ofzo, maar Sydney en Athene en die hele cyclus vooral blijkbaarquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hoort wel bij mijn eerste zwemherinneringen.
Dat is meer iets voor de 200 school inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:24 schreef DeLuna het volgende:
Dubbel zilver op de 400 wissel is wel uniek
Of 100 vlinderquote:Op zondag 3 augustus 2025 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor de 200 school inderdaad.
Gewat?quote:
Is sowieso wat lastig lijkt mij.quote:
Op de 4x100 doen ze er dan weer een stuk minder moeilijk over, daar geven ze er gewoon 4 weg.quote:
Over een paar jaar groeien die uit naar nog veel meer onderdelen!quote:
Beide lijstjes Phelps?quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:30 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is McIntosh pas de derde persoon ooit met vijf individuele medailles op een WK, kort quizvraagje: wie zijn de andere twee?
Ze is ook de vijfde persoon ooit met vier individuele gouden medailles op een WK, zelfde vraag verder, wie zijn de andere vier?
Even om de tijd te doden
Phelps staat op allebei ja, Sjöström slechts op één van de tweequote:Op zondag 3 augustus 2025 14:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Beide lijstjes Phelps?
Misschien Sjostrom
Lochte?quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Phelps staat op allebei ja, Sjöström slechts op één van de twee
Al besprokenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |