Nog Timmermans, nog Bontebal wordt premier.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die laatste zin is natuurlijk onzin.
Maar het is toch de een of de ander.
Ik zie Bontenbal niet met Geert in een bootje stappen.
Dat kun je helemaal noch niet weten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:19 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Nog Timmermans, nog Bontebal wordt premier.
Daar heb jij een punt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat kun je helemaal noch niet weten.
Ik hoop echt op PvdAGL - CDA - D66quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil je D66 + CDA? Want zo krijg je die twee.
En hoe zeer ik D66 ook haat, ik zou het nog toejuichen ook
Nee, oprotten met die radicale mafketels. Voor mij part fabriceert de media een tweestrijd tussen CDA en D66 zodat die allebei hoog scoren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik hoop echt op PvdAGL - CDA - D66
Een keer geen neoliberale VVD afbraak en geen populistische PVV sabotagepolitiek.
De VVD gaat zowieso de bietenbrug op.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Een keer geen neoliberale VVD afbraak en geen populistische PVV sabotagepolitiek.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die laatste zin is natuurlijk onzin.
Maar het is toch de een of de ander.
Ik zie Bontenbal niet met Geert in een bootje stappen.
En een hoop facilitering van religie, uiteraard. Wel de juiste, natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een groot nadeel van het CDA.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En een hoop facilitering van religie, uiteraard. Wel de juiste, natuurlijk.
Ja nou, we worden echt om de oren geslagen met christelijke ideeën de laatste tijd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een groot nadeel van het CDA.
Ja je kunt nu een domme smiley posten.quote:
Nee, die smiley is vanwege je afkeuring van 'die tweede zin'.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja je kunt nu een domme smiley posten.
Maar Bontenbal heeft herhaaldelijk gezegd niet in zee te gaan met PVV. Dus dan moet het met VVD of PvdaGL.
Populistisch zijn ze niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, die smiley is vanwege je afkeuring van 'die tweede zin'.
Natuurlijk. Hartstikke rationeel en nuchter en totaal niet populistisch, PvdA-GL.
Op sommige vlakken wel als je het bijvoorbeeld vergelijkt met VVD. Met de sociale standpunten en zorg standpunten van DENK is in elk geval niets mis mee.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Misschien is DENK een betere optie?
op welke vlakken niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Op sommige vlakken wel als je het bijvoorbeeld vergelijkt met VVD. Met de sociale standpunten en zorg standpunten van DENK is in elk geval niets mis mee.
De stemmers hebben niets te willen zodra de verkiezingen zijn afgelopen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:43 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)ar-regeren~bd0346c0/
Ik moet bekennen Etto, uit mijn hoofd zei ik zorg en sociale punten omdat ik daar bekend mee was bij die partij.quote:
We hadden ooit en prachtig referendum; Hoog tijd dat dat weer in ere wordt hersteld. 🙂quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
De stemmers hebben niets te willen zodra de verkiezingen zijn afgelopen.
Slechts raadgevend (lees: niet-bindend).quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:10 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
We hadden ooit en prachtig referendum; Hoog tijd dat dat weer in ere wordt hersteld. 🙂
Wat jij kwalificeert als neoliberale VVD afbraak - niet de mijne - is D66 onderhand rap bezig rechts in te halen gelukkig. Dat is nu weer de D66 onder Pechtold en dan on steroids.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:24 schreef Harvest89 het volgende:
D66
Een keer geen neoliberale VVD afbraak
Maar als liberaal (ha ha ha) had je er geen moeite mee dat je partij met fascisten in zee ging?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:03 schreef Geldprintkabouter het volgende:
Als liberaal moet ik er niet aan denken dat mijn partij met dat linkse tuig in zee gaat.
Liberalen gaan liever in zee met conservatieven en fascisten dan met links. Dat is algemeen bekend.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar als liberaal (ha ha ha) had je er geen moeite mee dat je partij met fascisten in zee ging?
Oke dat wist ik niet. In dat geval mag D66 ook lekker de oppositie in.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:58 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat jij kwalificeert als neoliberale VVD afbraak - niet de mijne - is D66 onderhand rap bezig rechts in te halen gelukkig. Dat is nu weer de D66 onder Pechtold en dan on steroids.
Dat zijn geen fascisten maar goede Nederlanders die asielmigratie willen aanpakken itt die collaborateurs van pvda-GL.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar als liberaal (ha ha ha) had je er geen moeite mee dat je partij met fascisten in zee ging?
De Dilan denkt daar anders over.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:39 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Dat zijn geen fascisten maar goede Nederlanders die asielmigratie willen aanpakken itt die collaborateurs van pvda-GL.
Grappig genoeg is de PvdA ooit de gelukt de voor die tijd zeer strenge vreemdelingenwet in te voeren, de PVV heeft wat ingevoerd? Leuke bordjes van Faber bij Ter Apel die er een dag hebben gehangen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:39 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
Dat zijn geen fascisten maar goede Nederlanders die asielmigratie willen aanpakken itt die collaborateurs van pvda-GL.
Ja, dat zeiden de goedpraters ook over de NSB.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:39 schreef Geldprintkabouter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |