Lijkt wel op een schooluitje naar de zomerkamp.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:38 schreef Vis1980 het volgende:
Vandaag kunnen we zomaar eens warrants for arrests gaan zien tegen Democraten. De VS zal nooit meer hetzelfde zijn, de point of no return als je het mij vraagt.
Naar herberg 'De Goelag'?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lijkt wel op een schooluitje naar de zomerkamp.
Carlson is uitgesproken pro-Rusland, ook binnen MAGA is dat een positie aan de extreme kant.quote:Op maandag 4 augustus 2025 22:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik haal haar aan omdat ze al snel gereageerd had. Maar ook bv Tucker Carlson en een aantal invloedrijke podcasters aan de rechtse kant wenden zich steeds meer van Israël af.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:32 schreef MoreDakka het volgende:
Carlson is uitgesproken pro-Rusland, ook binnen MAGA is dat een positie aan de extreme kant.
Sowieso lijkt mij voor een groot gedeelte van de stemmers alleen de waan van vandaag waarover door Trump en zijn propagandisten geschreeuwd wordt relevant.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:32 schreef MoreDakka het volgende:
Maar Israël is sowieso slechts voor een gedeelte van de stemmers relevant, de rest neemt het niet of nauwelijks mee bij stemgedrag.
Waar ze heerlijke goelagsoep serverenquote:
Oeh, die waterige met al 10x eerder uitgekookte aardappelschillen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar ze heerlijke goelagsoep serveren![]()
Met stukjes boomschorsquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oeh, die waterige met al 10x eerder uitgekookte aardappelschillen?
Goed voor de gainsquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oeh, die waterige met al 10x eerder uitgekookte aardappelschillen?
Ik zal Noem en Bondi ffkes een berichthe sturen dat we het ideale dieet voor Aligator Auschwitz hebben bedacht.quote:
Een grote tulpenbol oorlog, mét uiquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als woke Europa kunnen we misschien dan wat tulpenbollen droppings in de goelags doen..
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Sowieso lijkt mij voor een groot gedeelte van de stemmers alleen de waan van vandaag waarover door Trump en zijn propagandisten geschreeuwd wordt relevant.
Neem de eier prijzen dat is deze goed geïndoctrineerde groep allang weer vergeten...
I. Just. Can't. Even.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:05 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lvnp7fzxsx2a
[ afbeelding ]
Ik ben helaas bang voor Ron Filipkowski dat dit wel kan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:05 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hij kan natuurlijk alsnog die 35% opleggen maar hij kan niet doen wat hij wil met 600 miljard zoals hij beweert.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik ben helaas bang voor Ron Filipkowski dat dit wel kan.
quote:The European Union has admitted it doesn't have the power to deliver on a promise to invest $600 billion in the United States economy, only hours after making the pledge at landmark trade talks in Scotland.
That's because the cash would come entirely from private sector investment over which Brussels has no authority, two EU officials said.
On Sunday, European Commission President Ursula von der Leyen struck a deal with U.S. President Donald Trump to avoid an all-out EU-U.S. trade war. The deal included a pledge to invest an extra $600 billion of EU money into the U.S. over the coming years.
But speaking Monday, two senior European Commission officials clarified that money would come exclusively from private European companies, with public investment contributing nothing.
"It is not something that the EU as a public authority can guarantee. It is something which is based on the intentions of the private companies," said one of the senior Commission officials. The Commission has not said it will introduce any incentives to ensure the private sector meets that $600 billion target, nor given a precise timeframe for the investment.
However, the first official said that the $600 billion figure was "based on detailed discussions with different business associations and companies in order to see what their investment intentions are."
Bron
Ach, het is niet alsof iemand hem erop zal corrigeren. En als iemand het wel doet krijgt diegene een snauw dat ze onderdeel van de fakenews zijn, en gaan we weer over naar de waan van de dag.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja hij kan natuurlijk alsnog die 35% opleggen maar hij kan niet doen wat hij wil met 600 miljard zoals hij beweert.
[..]
We leven niet meer in 2024. Trump holt de VS volledig uit en dat zijn eigen volk komt te overlijden als gevolg van zijn necro-economie zal hem worst zijn, sterker nog. Dat is een doelbewust plan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:18 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja hij kan natuurlijk alsnog die 35% opleggen maar hij kan niet doen wat hij wil met 600 miljard zoals hij beweert.
[..]
Ik vermoed dat dit bij de meeste "deals" op dit moment het geval zal zijn en over een paar jaar zien we als wereld wel hoe de vlag dan waait.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:30 schreef MoreDakka het volgende:
Prima gedaan door de EU in dit geval. Trump lekker laten toeteren naar zijn aanhang, hij krijgt er geen cent meer om.
De deals zijn vooral een reden voor de rest van de wereld om de relaties met de VS te vervangen door nieuwe. Het sneue voor de VS is dat ze eigenlijk heel weinig produceren wat niet met wat inspanning prima door anderen voor minder geld kan worden gemaakt. Dat heeft soms even tijd nodig, maar zodra de koers is ingezet kan het snel gaan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit bij de meeste "deals" op dit moment het geval zal zijn en over een paar jaar zien we als wereld wel hoe de vlag dan waait.
De hele wereld zou gewoon Trump een middel vinger moeten geven dan maar allemaal dezelfde bizarre tarieven voor de import in de vs de enige die meer gaan betalen zijn de consumenten in de VS.
Zouden er al dure horloge smokkelaars aan het werk zijn. Dat de Europese en zwitserse winkeliers hier extra omzet draaien en 39% import belasting in de VS ontweken wordt .
Right.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:41 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
De deals zijn vooral een reden voor de rest van de wereld om de relaties met de VS te vervangen door nieuwe. Het sneue voor de VS is dat ze eigenlijk heel weinig produceren wat niet met wat inspanning prima door anderen voor minder geld kan worden gemaakt. Dat heeft soms even tijd nodig, maar zodra de koers is ingezet kan het snel gaan.
Neem de versterking van de Europese defensie als voorbeeld. Bij een goede relatie was probleemloos 60-70% daarvan naar de VS gestroomd, nu is het ontwikkelen van de eigen industrie en het zoeken naar alternatieven de hoogste prioriteit. Voor zaken als cloud geldt hetzelfde.
De VS was al in verval aan het raken, trump versneld dat proces enorm.
Bullshit. Moet je eens kijken wanneer Europa en China gewoon gaan samenwerken omdat het moet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 20:48 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Right.
Meer dan driekwart van de (westerse) ICT-infrastructuur loopt via de VS.
Westerse defensiesystemen? VS!
Dat behelst lock-inmodellen met een reikwijdte van decennia.
LOL.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:30 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Bullshit. Moet je eens kijken wanneer Europa en China gewoon gaan samenwerken omdat het moet.
Halfgeleiders, biotechnologie, AI/cloud/quantum, space en defensie zijn zo ongeveer de gebieden waar we het over moeten hebben. Alleen qua defensie en space is eigenlijk de voorsprong echt groot, maar verrassing! Als Europa kunnen we prima onze eigen vijand, Rusland binnen redelijke tijd inhalen op dat gebied en voorblijven. Geen probleem. De rest? Prima te doen wanneer we willen. En zolang we geen oorlog met de VS gaan voeren ruim voldoende.
Nee, de economische macht van de VS wordt door trump uitgehold, dat heeft even tijd nodig, maar niemand wil samenwerken met een afperser en uitbuiter. Nieuwe samenwerking gaat ontstaan, eigen industrie krijgt meer ruimte en onvermijdelijk verkleind daarmee de kloof.
Het feit dat het even tijd nodig heeft is juist de reden dat er nu nauwelijks ruzie wordt gemaakt. Ruzie met een afperser en uitbuiter heeft geen zin, meebuigen en ondertussen elders alternatieven vind of ontwikkelen dat is wat nú gebeurt.
Ik vind het altijd lachwekkend om president Donald Trump te lezen. Dat ik denk: "verrek ja, hij is natuurlijk ook president."quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:05 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard moet niet alle macht zomaar aan China gegeven worden, maar je geeft wel bijzonder veel krediet aan de VS. Vergeet niet dat zij net zo goed afhankelijk zijn van ons, van China en vele andere landen. De VS kan op dit moment niet zonder de EU en China, net als de EU niet zonder de VS en China kan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:32 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
LOL.
"Onze vijand Rusland."
En die wil je dan gaan bestoken met wapentuig van hun militair-strategische bondgenoot China?
Nog los daarvan: de Chinezen zijn geen partij van het slag VS, dat momenteel een president heeft die jou dan toevallig even niet welgevallig is, maar een wereldmacht die leading nation wil worden: met alle gevolgen van dien. Nu al gelden er zeer strenge restricties voor het delen van data met China: en niet zonder goede redenen.
Jouw redenering volgende moeten we die samenwerking juist verder uitbreiden en de zijderoute plaveien.
Sorry, maar je hebt echt geen flauw benul van waar je het over hebt.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:38 schreef Vis1980 het volgende:
Vandaag kunnen we zomaar eens warrants for arrests gaan zien tegen Democraten. De VS zal nooit meer hetzelfde zijn, de point of no return als je het mij vraagt.
Even los van of 't nu wel of geen scare tactic is, het is natuurlijk wel droevig.quote:Texas Republicans vote to arrest Democrats blocking redistricting plan
Texas Republicans have voted for the arrest of dozens of Democratic legislators who fled the state in an attempt to block a plan to re-draw electoral boundaries.
Republican Governor Greg Abbott ordered state troopers "to locate, arrest, and return to the House chamber any member who has abandoned their duty to Texans".
Abbott has also threatened to charge the absent Democrats with bribery if they raised public money to cover the daily fine they incur for boycotting the chamber.
<snip>
Texas Attorney General Ken Paxton, a Republican, also threatened to have the absent Democrats arrested.
Paxton, who is running for the US Senate, wrote on X that the state should "use every tool at our disposal to hunt down those who think they are above the law".
Texas Republicans currently hold 25 out of the state's 38 congressional seats.
They hope the new maps could increase that number to 30 - all in constituencies that President Donald Trump won last November by at least 10 points.
Ahead of next year's midterm elections, the Texas redistricting could help pad the slender Republican majority in the US House of Representatives - the lower chamber of Congress.
Sorry, maar ik vind het een betoog voor mondialisme in D66/PvdA-stijl: vlees noch vis. Deze houding zie je ook bij de EU: een slappe lappenpop die door de VS en China willekeurig wordt bespeeld als een viool.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:28 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Uiteraard moet niet alle macht zomaar aan China gegeven worden, maar je geeft wel bijzonder veel krediet aan de VS. Vergeet niet dat zij net zo goed afhankelijk zijn van ons, van China en vele andere landen. De VS kan op dit moment niet zonder de EU en China, net als de EU niet zonder de VS en China kan.
Ik begrijp niet helemaal wat je met "een betoog in D66/PvdA stijl" bedoelt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:46 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het een betoog voor mondialisme in D66/PvdA-stijl: vlees noch vis. Deze houding zie je ook bij de EU: een slappe lappenpop die door de VS en China willekeurig wordt bespeeld als een viool.
Europese landen moeten een conservatievere, constructievere koers gaan varen (EEG-stijl), zich afwenden van China en hun kaarten -zoals de halfgeleiderindustrie, landbouw en landbouwtechnologie- slim uitspelen ten opzichte van de VS. Want dat klopt: zij zijn ook afhankelijk van ‘ons’.
Die afhankelijkheid is, op de keper beschouwd, relatief. Lagelonenproductie verschuift grotendeels naar andere landen, omdat die in China niet langer houdbaar is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 00:00 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat je met "een betoog in D66/PvdA stijl" bedoelt.
We hebben onszelf afhankelijk gemaakt van goedkope arbeid en goederen vanuit China, dat kun je niet zomaar terugdraaien. Je kunt beter op een constructieve manier samenwerken met die andere landen. Dat hoeft niet te betekenen dat je alles aan ze geeft, maar ik denk dat het wel belangrijk is te erkennen dat niet alles lokaal geproduceerd of gemaakt kan worden. Dat kan te maken hebben met kosten, kennis, maar ook met beschikbaarheid van materialen. China maakt momenteel 95% van de mineralen die gebruikt worden in hedendaagse technologie.
Hier in NL lopen ook minimaal twee figuren rond in de politiek die maar wat graag mensen willen laten oppakken op persoonlijk commando.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 23:37 schreef beefkeek het volgende:
[..]
[..]
Even los van of 't nu wel of geen scare tactic is, het is natuurlijk wel droevig.
quote:Billionaire Elon Musk, who helmed DOGE, wrote on X that a DOGE "team member" was attacked, and Musk called to federalize D.C. The two people familiar with the incident, who spoke on the condition of anonymity because they weren't authorized to speak publicly, identified the victim as Edward Coristine, who is also known by the nickname "Big Balls."
Trump's Truth Social post was accompanied by an image of a young person smeared in blood, sitting shirtless on the ground.
quote:Year to date, violent crime is down 26 percent in the District compared with 2024, according to D.C. police data. On Tuesday, Trump called for children as young as 14 to be prosecuted as adults, adding that he may have "no choice" but to take over the city.
Tja, en hij kan het nog vrij makkelijk realiseren ook: DC is een federaal district, de Republikeinen hebben de meerderheid in de senaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 02:23 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lvokf3pf2k2f
[ afbeelding ]
Aanleiding:
Trump threatens federal takeover of D.C. after attack on DOGE worker
Trump floats taking federal control of the city after the man known online as 'Big Balls' was injured in a carjacking. Elon Musk also says city should be taken over.
[ afbeelding ]
[..]
[..]
LOL!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 03:15 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lvoktcrivr2l
[ afbeelding ]
That doesn't make it right..quote:Op woensdag 6 augustus 2025 03:12 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Tja, en hij kan het nog vrij makkelijk realiseren ook: DC is een federaal district, de Republikeinen hebben de meerderheid in de senaat.
Maar DC wordt door Democraten geleid tot ergernis van Trump uiteraard.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 03:12 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Tja, en hij kan het nog vrij makkelijk realiseren ook: DC is een federaal district, de Republikeinen hebben de meerderheid in de senaat.
Ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 03:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar DC wordt door Democraten geleid tot ergernis van Trump uiteraard.
Hij heeft wel 60 stemmen nodig dan of ze nou mesjogge zijn of niet dus zo 'vrij gemakkelijk' gaat dat niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 03:41 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Ja.
Nogmaals: dat land is totaal mesjogge.
Ik hoop dat dit op een dag eindelijk eens massaal in het gezicht van alles wat Republikeins is en Trump faciliteert ontploft...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 03:15 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lvoktcrivr2l
[ afbeelding ]
Ik vrees dat het eerder nog veel en veel erger gaat worden. We zijn na een dik half jaar al aangekomen op het willen arresteren van politieke tegenstanders. Ik geef het nog max een jaar voordat er echt politieke tegenstanders opgesloten zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit op een dag eindelijk eens massaal in het gezicht van alles wat Republikeins is en Trump faciliteert ontploft...
Zou de beste knul in de snoeppot van Elon gegraaid hebben?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 02:23 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3lvokf3pf2k2f
[ afbeelding ]
Aanleiding:
Trump threatens federal takeover of D.C. after attack on DOGE worker
Trump floats taking federal control of the city after the man known online as 'Big Balls' was injured in a carjacking. Elon Musk also says city should be taken over.
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Dit heeft zich, langzaam maar zeker, al zo'n 10 jaar als een olievlek over de VS uitgebreid.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit op een dag eindelijk eens massaal in het gezicht van alles wat Republikeins is en Trump faciliteert ontploft...
En zijn supporters ook, zelfs in NL.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 03:41 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Ja.
Nogmaals: dat land is totaal mesjogge.
IIG vóór de mid-terms. En nog meer pardons voor mensen met geld.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vrees dat het eerder nog veel en veel erger gaat worden. We zijn na een dik half jaar al aangekomen op het willen arresteren van politieke tegenstanders. Ik geef het nog max een jaar voordat er echt politieke tegenstanders opgesloten zijn.
Niemand naar de gevangenis?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:46 schreef Vis1980 het volgende:
Als ze nu overal ter wereld alleen maar naar de verdachte personen gaat luisteren en niet meer naar slachtoffers en getuigen, dan gaat niemand meer de gevangenis in. Welkom in Trump's wereld!
De Clintons en nog wat volk mogen al voor zo'n door republikeinen geleidde showcommissie in het HvA verantwoording over Epstein komen afleggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Niemand naar de gevangenis?
Klinkt nog als een droomwereld in vergelijking met de wraakplannen die hij volgens mij heeft.
Vorige week werd nog bekendgemaakt dat de namen van bekende personen door de FBI uit de Epstein-dossiers waren weggelakt vanwege privacyoverwegingen. Ik ga ervan uit dat in de toekomst daaruit een niet geheel willekeurige selectie wordt gemaakt. Vanwege 'dwingende juridische' of misschien wel 'staatsbelangrijke' overwegingen.
Wie weet krijgen we dan andere mugshots te zien.
Qua wraak gaat Trump, na al die zogenaamde 'heksenjachten' jegens hem, graag 'all the way', zo vermoed ik. Hij is bijna in de winter van zijn leven en bepaalde dingen zal hij dolgraag nog willen meemaken c.q. bewerkstelligen.
Rijke criminelen betalen Trump en zijn supporters doen alsof die criminelen de slachtoffers zijn. Het gaat mij vooral om het idee dat de hoofdrolspelers in deze kindermisbruikzaak nu de macht hebben om zelf ermee weg te komen. En dat er miljoenen mensen zijn die straks aannemen dat de mensen zogenaamd de waarheid spreken, omdat ze nu al een decennium die mafklapper op zijn woord geloven. Goh, de twee hoofdrolspelers geven aan dat ze niets ernstigs hebben gedaan, wat een verrassing.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Niemand naar de gevangenis?
Klinkt nog als een droomwereld in vergelijking met de wraakplannen die hij volgens mij heeft.
Vorige week werd nog bekendgemaakt dat de namen van bekende personen door de FBI uit de Epstein-dossiers waren weggelakt vanwege privacyoverwegingen. Ik ga ervan uit dat in de toekomst daaruit een niet geheel willekeurige selectie wordt gemaakt. Vanwege 'dwingende juridische' of misschien wel 'staatsbelangrijke' overwegingen.
Wie weet krijgen we dan andere mugshots te zien.
Qua wraak gaat Trump, na al die zogenaamde 'heksenjachten' jegens hem, graag 'all the way', zo vermoed ik. Hij is bijna in de winter van zijn leven en bepaalde dingen zal hij dolgraag nog willen meemaken c.q. bewerkstelligen.
Met van die grote showtrappen met grote genummerde deuren erachterquote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De Clintons en nog wat volk mogen al voor zo'n door republikeinen geleidde showcommissie in het HvA verantwoording over Epstein komen afleggen.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Rijke criminelen betalen Trump en zijn supporters doen alsof die criminelen de slachtoffers zijn. Het gaat mij vooral om het idee dat de hoofdrolspelers in deze kindermisbruikzaak nu de macht hebben om zelf ermee weg te komen. En dat er miljoenen mensen zijn die straks aannemen dat de mensen zogenaamd de waarheid spreken, omdat ze nu al een decennium die mafklapper op zijn woord geloven. Goh, de twee hoofdrolspelers geven aan dat ze niets ernstigs hebben gedaan, wat een verrassing.
Mensen die daadwerkelijk niets ernstigs hebben gedaan worden op het moment gemarteld in diverse gevangenissen in en buiten de VS. Diezelfde miljoenen mensen geloven dan weer dat die mensen schuldig zijn, ook al is er niets bewezen. Dé kanker van de Westerse samenleving als je het mij vraagt.
Eens, dat is zo. Je ziet al bij Diddy dat ie aangeeft aan een pardon te denken, omdat ie ooit aardig tegen hem was, maar toch twijfelt omdat ie ineens kritiek op Donnie had. Ik snap werkelijk niet dat er veel mensen in het Westen bestaan en geboren zijn op geen moment een probleem hebben met 'trial by personal preferences'.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:11 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Toch denk ik dat er tussen de hoofdrolspelers van wat-voor-zaak-dan-ook straks wel een onderscheid wordt gemaakt.
Dus als bijv. de heer misschien Clinton met zijn jatten aan minderjarigen blijkt te hebben gezeten - en het zou me niet eens verbazen als dat zo is - dan kan hij met de portemonnee zwaaien wat hij wil, maar die tralies komen er.
Voor wat meer Trumpvrindelijke rijkaards geldt dat ongetwijfeld niet.
Totdat er een keer iemand van het andere kamp aan de macht komt,en hetzelfde doet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eens, dat is zo. Je ziet al bij Diddy dat ie aangeeft aan een pardon te denken, omdat ie ooit aardig tegen hem was, maar toch twijfelt omdat ie ineens kritiek op Donnie had. Ik snap werkelijk niet dat er veel mensen in het Westen bestaan en geboren zijn op geen moment een probleem hebben met 'trial by personal preferences'.
Ik vind dat werkelijk té bizar voor woorden.
Ja ook hier in de polder hebben we dit probleem in het klein. De burgermeester van Amsterdam moest het land uit gezet worden, vond iemand die baas is van een partij IN HET KABINET.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Totdat er een keer iemand van het andere kamp aan de macht komt,en hetzelfde doet.
Dan is de wereld opeens te klein.
Eens.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eens, dat is zo. Je ziet al bij Diddy dat ie aangeeft aan een pardon te denken, omdat ie ooit aardig tegen hem was, maar toch twijfelt omdat ie ineens kritiek op Donnie had. Ik snap werkelijk niet dat er veel mensen in het Westen bestaan en geboren zijn op geen moment een probleem hebben met 'trial by personal preferences'.
Ik vind dat werkelijk té bizar voor woorden.
Dat is ook maar het beste. Begrijpend lezen is blijkbaar niet je sterkste punt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:56 schreef Mathijsco het volgende:
Oh, nog vergeten: je 'masterplan' zou tevens het einde van NAVO betekenen. En dat i.c.m Poeti...
Ik stop hier.
Tiberius. Hoewel het van verschillende keizers gezegd wordt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
10 jaar geleden citeerde ik geloof ik al keizer Tiberius.
(Hoewel het ook Caligula kan zijn geweest.)
"Laat ze mij maar haten, zolang ze mij maar vrezen."
Vroeger op school heb ik denk ik Tiberius geleerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tiberius. Hoewel het van verschillende keizers gezegd wordt.
Suetonius schrijft het toe aan Caligula. “Oderint, dum metuant.” (Vita Caligulae 30)quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:08 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Vroeger op school heb ik denk ik Tiberius geleerd.
Maar het wordt ook vaak toegeschreven aan Caligula.
Nou ja, Caligula heeft zijn 'opleiding' genoten bij Tiberius, dus veel maakt het niet uit. Uiteindelijk bleek de leerling nog erger dan de meester te zijn.
Dat zou me met Trump & J.D. Vance ook niets verbazen overigens. De VS en de wereld zijn nog niet van deze staatsterroristen af.
Chivaz zal je uitleggen dat illegalen de echte zware criminelen zijn en dat kindermisbruik reuze meevalt (mits de dader republikein is).quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef xpompompomx het volgende:
Weer eentje:
GOP Senator Changes Child Rape Law After Relative Accused of Sex With Minor
Wat vallen er toch veel van de GOP door de mand de laatste tijd. Alsof er iets mis is in die partij.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:42 schreef xpompompomx het volgende:
Weer eentje:
GOP Senator Changes Child Rape Law After Relative Accused of Sex With Minor
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:44 schreef Kijkertje het volgende:
Zoals gewoonlijk worden de slachtoffers van Epstein's jonge meisjes handel weer volkomen genegeerd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn buitenlanders ook welkom? Zo ja zie ik Hero Brinkman er wel voor aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:15 schreef Kijkertje het volgende:
Blijkbaar loopt het niet storm bij de recrutering van ICE-agents.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lvqatdiwu22f
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lvr4nl5ngs26
[ afbeelding ]
Zou Kyle Rittenhouse zich al aangemeld hebben?
Het zijn allemaal prominente officials die overzicht hadden over de Epstein files. Waarom Hillary Clinton is uitgenodigd is mij ook een raadsel. Lijkt me pure pesterij.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:53 schreef Vis1980 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zie ik dit nu goed? Mensen die worden gedagvaard zijn precies allemaal mensen die iets negatiefs over Trump hebben gezegd.
Er zijn denk ik nog veel meer mensen die het overzicht hadden over de files, maar we zien hier vooral cherry picking, uiteraard om politieke redenen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 01:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het zijn allemaal prominente officials die overzicht hadden over de Epstein files. Waarom Hillary Clinton is uitgenodigd is mij ook een raadsel. Lijkt me pure pesterij.
Ook opvallend is dat uitgerekend Alex Acosta (die Epstein zijn sweetheart deal gaf) geen uitnodiging kreeg!
Prosecutor who negotiated Epstein's sweetheart deal left off subpoena list
[ afbeelding ]
Dit zijn denk ik wel alle prominente officials die op één of andere manier invloed hadden op het beleid erover (met uitzondering van Hillary dan).quote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Er zijn denk ik nog veel meer mensen die het overzicht hadden over de files, maar we zien hier vooral cherry picking, uiteraard om politieke redenen.
Pfffft, slachtoffers smagtoffersquote:Op donderdag 7 augustus 2025 02:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit zijn denk ik wel alle prominente officials die op één of andere manier invloed hadden op het beleid erover (met uitzondering van Hillary dan).
Oveigens hebben dus verschillende slachtoffers al laten weten dat zij ook gehoord willen worden.
Het interview met Thomas Kennedy:quote:We know of detainees who have been held at Alligator Alcatraz for nearly a month now without having the opportunity to not only meet with their lawyers, but also with an immigration officer or judge. Detainees say their arrival dates are being falsified, reportedly altered when their wristbands are scanned, to hide the fact they've been held longer than the 14-day legal limit.
Echt he?!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 01:33 schreef Elan het volgende:
https://techcrunch.com/20(...)governments-website/
Doodeng.
quote:Section 9 lists several things Congress is not allowed to do. This includes suspending the writ of habeas corpus, which protects people from being detained without reason, and granting titles of nobility. Section 10 lists things individual states are not allowed to do.
In a post to X (archived) on Aug. 6, 2025, the Library of Congress explained that it was aware some sections of Article 1 were missing from the Constitution's text on its site. It said this was "due to a coding error" and that it expected the issue to be resolved soon. There was also a disclaimer at the top of the website on Aug. 6, 2025, that read, "The Constitution Annotated website is currently experiencing data issues. We are working to resolve this issue and regret the inconvenience."
quote:The Library of Congress did not respond to a Snopes request for more information on why that portion of the Constitution was missing from on the website.
Dus de 'coding error' is dat het nu al uitgerold was, en niet dat het uitgerold was? :-Pquote:Op donderdag 7 augustus 2025 04:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Echt he?!
Inmiddels is het weer hersteld blijkbaar en beweren ze dat het een 'coding error' was.
Sections of Constitution were missing from government website. Here's context
One of the sections that was removed from the U.S. Constitution website referenced the writ of habeas corpus.
[ afbeelding ]
Deze secties misten dus door een 'coding error':
[..]
[..]
Kunnen ze dan niet telkens verwijzen naar Trump?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De Clintons en nog wat volk mogen al voor zo'n door republikeinen geleidde showcommissie in het HvA verantwoording over Epstein komen afleggen.
Heel precies het verhaal van die engnek van een Miller, het is geen 'coding error'.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 04:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Echt he?!
Inmiddels is het weer hersteld blijkbaar en beweren ze dat het een 'coding error' was.
Sections of Constitution were missing from government website. Here's context
One of the sections that was removed from the U.S. Constitution website referenced the writ of habeas corpus.
[ afbeelding ]
Deze secties misten dus door een 'coding error':
[..]
[..]
Lol, ik vind deze ook erg leuk!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 09:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/drewharwell.com/post/3lvnxtk3r3s2l
Overweegt hij te springen?
President Donald Trump popped up in an unexpected place Tuesday: on the roof of the White House.
Reporters yelled questions, and Trump shouted back some answers.
"Sir, why are you on the roof?" one called out.
"Mr. President, what are you doing up there?" shouted another.
Trump said he was "taking a little walk" and that walking is "good for your health."
Asked what he might build up there, Trump made some gestures and said "something beautiful."
"What does that mean?" another reporter shouted.
"We'll show you," he said. "It's just another way to spend my money for the country."
Trump has been making renovations to the White House, funding some himself. He recently added a pair of giant flagpoles and announced plans for a massive ballroom.
So what was he doing on the roof?
Trump's critics had some theories:
Wat was het ook alweer dat Trump zei? Even opgezocht.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
So much winning…..![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:"We’re gonna win so much, you may even get tired of winning. And you’ll say, ‘Please, please. It’s too much winning. We can’t take it anymore, Mr. President, it’s too much"
En 'toevallig' is ze net erna naar een andere gevangenis verplaatst. Mijn god wat stinkt dit zaakjequote:Ghislaine Maxwell, who is seeking a pardon from Donald Trump, told the Department of Justice exactly what they wanted to hear.
In a shocking turn, the sex trafficker who could get a pardon from President Donald Trump has not said anything to implicate President Donald Trump.
During her nine-hour interview with Todd Blanche in July, Ghislaine Maxwell told the deputy attorney general that she never saw Trump do anything that would cause concern, sources familiar with what she said told ABC News Tuesday.
Zal ook de reden zijn dat Trump zijn casino's failliet zijn gegaan. Geld en Trump gaan niet samen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:25 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wat was het ook alweer dat Trump zei? Even opgezocht.
[..]
We kunnen dat land het beste gewoon helemaal afschrijven en ze veel plezier en succes wensen met hun dictatuur.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:33 schreef beefkeek het volgende:
[..]
En 'toevallig' is ze net erna naar een andere gevangenis verplaatst. Mijn god wat stinkt dit zaakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |