Alsof die subs er nu al niet zijn...quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:27 schreef KlapMongeaul het volgende:
TrumpGOD
https://www.ad.nl/buitenl(...)-geval-dat~ac66e607/
Overigens claimen de Russen dus dat ze Chasiv jaar na anderhalf jaar strijd volledig hebben veroverd nu.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:35 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Lijkt er op dat Rusland nu ook meer vrouwen in haar "stormtroepen" implementeert.
Lastig te zien of ze alle 5 vrouw zijn, maar eentje is het zeker.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:35 schreef cosmosis het volgende:
Sja, laten we zien of Trump weer aan het lijntje wordt gehouden.....En zn ego hapt
[ x ]
1:2 is realistisch. Vergeet ook niet het overwicht aan munitie en artillerie. Oekraïne heeft dan weer het voordeel van betere Intel.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 20:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik zou niet teveel lezen achter het 8000 getal, ik zou over het algemeen een ratio van 1/2.5 houden. En als je heel veilig/conservatief wil zijn 1.0/2.0
Het Russische getal klopt wel redelijk met andere indicatoren denk ik.
Importeren voor eigen gebruik en bijmengen. Deze landen zijn niet vies van wat bijverdiensten. Over twee dagen vergaderd de OPEC+ overigens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:23 schreef cosmosis het volgende:
Hopelijk zet Orange man eindelijk door.....Beetje laat maar niet te laat.
[ x ]
En omdat simpelweg oekraine gewoon amper troepen heeft waardoor het ook lastiger is er veel te verliezenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
1:2 is realistisch. Vergeet ook niet het overwicht aan munitie en artillerie. Oekraïne heeft dan weer het voordeel van betere Intel.
Ik denk dat het verschil voornamelijk dan ook komt door het feit dat Rusland in de aanval is en nog steeds stijgers inneemt. Mocht Oekraïne juist gaan terugveroveren dan wordt het eerder 1:1 of 2:1
Dat Shevshenko zou men dat niet zien als onderdeel van Chasiv Yar? Deepstate bevestigd dit wel, hoewel een klein deel nog grijs is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Overigens claimen de Russen dus dat ze Chasiv jaar na anderhalf jaar strijd volledig hebben veroverd nu.
Dat zijn dalingen van 1% en 0,3% afgaande op de afbeeldingen, dat gebeurt bijna dagelijks.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alsof die subs er nu al niet zijn...
Enne ze heten kernonderzeeër omdat ze nucleair aangedreven worden. Dat hoeven dus geen SSBN's te zijn.
Maakt niet uit, het gaat erom dat Tump en MAGA dit geloven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
20.000 Russische doden deze maand, en 112.500 sinds het begin van dit jaar???
En maar 8.000 Oekraïense soldaten gesneuveld?
Iets klopt niet met deze getallen.
Of eigenlijk niets.
Het is op zich wel interessant om te zien dat iemand die president van de VS is dit soort zaken gelooft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:51 schreef oheng het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het gaat erom dat Tump en MAGA dit geloven.
Btw: sinds 1 januari 2025.
Die pro russen hier zijn de toekomstige NSB’ers.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:40 schreef cosmosis het volgende:
En dan vinden de Pro Russen op FOK (vanuit hun veilige zolderkamer) het gek dat de UKR vecht voor hun leven.....
[ x ]
Ik zie die trend dagelijks ook bij Balkan Mapper. Ook de trend van minder Russische verliezen. Dat is ook logisch. Als Oekraïne zelf minder troepen heeft, dan kan het ook minder troepen uitschakelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En omdat simpelweg oekraine gewoon amper troepen heeft waardoor het ook lastiger is er veel te verliezen
Maar nee, ondanks het overgewicht aan artillerie, is een nu al 2 jaar durende push op bijna elk front va nde russen wel een grotere factor aan verliezen dan dat.
Ik denk niet eens toekomstige NSBers want zelfs daar zouden ze te bang voor zijn....Zijn vaak wietrokende paranoide bange BNWers, let maar op, bijna elke FOker welke Rusland verdedigt, heeft een mentaal probleem op een ander onderdeel van het forum...Goh..quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:53 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die pro russen hier zijn de toekomstige NSB’ers.
De vrouwengevangenissen zijn IIRC 1,5 jaar geleden al bezocht door ronselaars.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:35 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Lijkt er op dat Rusland nu ook meer vrouwen in haar "stormtroepen" implementeert.
Lastig te zien of ze alle 5 vrouw zijn, maar eentje is het zeker.
Rob de Wijk vindt bijna iedereen amateur, en kijkt op een heel boel mensen neer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:56 schreef Discombobulate het volgende:
[ [url= https://x.com/robdewijk/status/1951367410893660341 ]x[/url] ]
Nee, ze zeggen nooit waar die dingen zijn. Rusland of de VS heeft hooguit wat spul waar ze mee gedetecteerd kunnen worden, maar ook dat is super geheim. Er zit altijd wel ééntje rondom Rusland. En Rusland heeft er vast ééntje in Cuba ofzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:49 schreef StateOfMind het volgende:
Sterker nog, ik denk dat over de onderzeeërs die daadwerkelijk nukes aan boord hebben überhaupt geen enkele mededeling wordt gedaan van waar ze zijn en waar ze naartoe gaan.
Het klopt ook nogquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:40 schreef cosmosis het volgende:
En dan vinden de Pro Russen op FOK (vanuit hun veilige zolderkamer) het gek dat de UKR vecht voor hun leven.....
[ x ]
Ik heb er andere bewoordingen voor dan "interessant", maar dat levert mij een ban op als ik dat hier neerplemp.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is op zich wel interessant om te zien dat iemand die president van de VS is dit soort zaken gelooft.
Ergens hebben ze wel een puntje maar met een belangrijk verschil, Rusland behoort aan Oekraïne toe.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:13 schreef cosmosis het volgende:
WTF is dit echt? Lijkt AI gegenereerd......Of ten minste acteurs....
[ x ]
[ x ]
Dat zou een mooie Galliers twist zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ergens hebben ze wel een puntje maar met een belangrijk verschil, Rusland behoort aan Oekraïne toe.
Nee nee, dit is uitgelokt door het westen door de zorgen over NATO niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:40 schreef cosmosis het volgende:
[ x ]
Eindelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Trump zit nu stevig de boel op te schudden in Rusland.
Daar klopt ook weinig van.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
20.000 Russische doden deze maand, en 112.500 sinds het begin van dit jaar???
En maar 8.000 Oekraïense soldaten gesneuveld?
Iets klopt niet met deze getallen.
Of eigenlijk niets.
Eerder een slecht afgestemd verhaal met elkaar en een Loekasjenko die iets te kort door de bocht gaat..quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:13 schreef cosmosis het volgende:
WTF is dit echt? Lijkt AI gegenereerd......Of ten minste acteurs....
[ x ]
[ x ]
Heeft gewoon gelijk verder. Trump is een totaaldebiel dat hij zo buitenproportioneel reageert op de 13 in een dozijn uitsspraken van Medvedev, een nobody die niks anders kan dan dreigende taal uitsprekenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:58 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Rob de Wijk vindt bijna iedereen amateur, en kijkt op een heel boel mensen neer.
In welke zin reageert hij dan buitenproportioneel?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft gewoon gelijk verder. Trump is een totaaldebiel dat hij zo buitenproportioneel reageert op de 13 in een dozijn uitsspraken van Medvedev, een nobody die niks anders kan dan dreigende taal uitspreken
Ik zie niet in hoe deze uitspraak van hem anders is dan de vele anderen die hij de afgelopen jaren gedaan heeft. 2 jaar geleden wilde hij den Haag nog opblazen. Trump reageert op verbaal gedreig met fysiek gedreig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In welke zin reageert hij dan buitenproportioneel?
Uiteraard ben ik de laatste persoon die Trump wil verdedigen...quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe deze uitspraak van hem anders is dan de vele anderen die hij de afgelopen jaren gedaan heeft. 2 jaar geleden wilde hij den Haag nog opblazen. Trump reageert op verbaal gedreig met fysiek gedreig.
Maar als dat het geval is dan moet je als westen hem toch ook als een dronken idioot benaderen, en niet als iemand die daadwerkelijk een bedreiging vormtquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat Medvedev een dronken idioot is , is Ruslands probleem, niet de onze
Ik denk dat je Medvedev teveel credits geeft en niet een spreekbuis is van Putin.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als dat het geval is dan moet je als westen hem toch ook als een dronken idioot benaderen, en niet als iemand die daadwerkelijk een bedreiging vormt
In zijn eigen woorden zijn hele propaganda troep onderuit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 22:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee nee, dit is uitgelokt door het westen door de zorgen over NATO niet serieus te nemen.!
[ twitter ]
En terechtquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 21:58 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Rob de Wijk vindt bijna iedereen amateur, en kijkt op een heel boel mensen neer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |