Arnhem-Zuid is wel gewoon Arnhem.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:47 schreef jigggy het volgende:
[..]
Nimma is prachtig, maar lent etc is geen Nijmegen joh
Oost
Ja wat anders? Kan je denken aan een verbod op promotie ofzo maar dan is Vitesse de enige profclub met structureel wanbeleid die mag blijven voetballenquote:
Ik zou eerder dan de betreffende personen aanpakken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat anders? Kan je denken aan een verbod op promotie ofzo maar dan is Vitesse de enige profclub met structureel wanbeleid die mag blijven voetballen
Ik heb ooit lang geleden een collega gehad die zo'n doorgesnoven (letterlijk) hooligan wasquote:
Platgooien en Elden uitbreiden is logischer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zonde dit. Is zo'n stadion een beetje om te bouwen naar woningen?
Sneller dan z'n schaduw!quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt overwerken voor moderator @:R-woud93
Die laat ik aan jou over, mijn werk zit er op maatquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Jongons nu ben ik door die 7 reports (waarvoor wel dank) opgescheept met een topic report pagina die oneindig scrolt.
Mijn avond is al zuur ja, doet eens even.
END knopje op je toetsenbordquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Jongons nu ben ik door die 7 reports (waarvoor wel dank) opgescheept met een topic report pagina die oneindig scrolt.
Lent is tegenwoordig officeel onderdeel van het stadsdeel Nijmegen-Noord.quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:47 schreef jigggy het volgende:
[..]
Nimma is prachtig, maar lent etc is geen Nijmegen joh
Oost
@GGMM komt je morgen opslag geven. (en misschien wel een promotie)quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die laat ik aan jou over, mijn werk zit er op maat
opschieten want je dagen zijn geteld vernam ikquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Vanaf morgen ben ik donkerblauw, dit kan niet meer mis gaan!quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
@:GGMM komt je morgen opslag geven. (en misschien wel een promotie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |