Die staat inmiddels op t spoor bij Arnhem zuidquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:03 schreef Hexagon het volgende:
Maar Coley Parry zal binnenkort ook wel ergens in een sloopauto op de bodem van een kanaal gevonden worden met dit verlies.
Ga ze namens het FOK! forum even aanpakken dank uquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:04 schreef jigggy het volgende:
Toeterende auto’s rijden langs op de Oranjesingel
Moeten ze naar Amerika, denk ik.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:03 schreef Hexagon het volgende:
Maar Coley Parry zal binnenkort ook wel ergens in een sloopauto op de bodem van een kanaal gevonden worden met dit verlies.
Zie ze constant langsrijden vanaf t balkon hierquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ga ze namens het FOK! forum even aanpakken dank u
In Amerika zijn ook kanalen. En ook zijn geldschieters.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Moeten ze naar Amerika, denk ik.
Heb die vent één keer gezien vorig jaar.
Blokkeer de weg niffo.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:07 schreef jigggy het volgende:
[..]
Zie ze constant langsrijden vanaf t balkon hier
Triest
Werkweigering.quote:
Als “rasechte” NEC-fan, met m’n club ook mee opgegroeid, voel ik hier ook alleen maar verlies bij. De derby was toch altijd weer net ff dat extra lekkere sausje elk seizoen. Jammer dat wanbestuur kan leiden tot het einde van zulke voetbalgeschiedenis maar “goed” dat de KNvB wel de lijn in het zand trekt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kan je als iemand die opgegroeid is met Vitesse alleen maar zeggen : terecht. Er zijn genoeg momenten geweest om nederig te zijn en de handvaten die je aangereikt zijn aan te pakken, is niet gebeurt.
Ben ik verdrietig? Jazeker, het lijkt er op dat mijn cluppie gaat verdwijnen. Ik ben wel nuchter genoeg om in te zien dat het er aan zat te komen en dat het volledig terecht is.
Als dankwoord : de mensen die hier heel "goed op gaan" wens ik simpelweg hetzelfde toe. Je kunt vitesse een kut club vinden, je kunt tot je oren in de harde kern zitten, een club die verdwijnt is altijd klote. Niet in de laatste plaats voor alle mensen die er bij betrokken waren en zijn.
Ik ben een boerenlul uit de provinciequote:Op donderdag 31 juli 2025 23:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je hebt de optie *end* op je toetsenbord.
Geen happy end voor jou dus.quote:Op donderdag 31 juli 2025 23:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben een boerenlul uit de provincie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |