quote:Vitesse kan niet bij de KNVB in beroep tegen deze uitspraak van de beroepscommissie licentiezaken. Zij kan de beslissing van de beroepscommissie nog wel aanvechten bij de burgerlijke rechter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Niet te vroeg juichen. Soap nog niet ten einde.
[..]Dit is wel klaar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/voetbal(...)rd-oordeel~af1c20db/quote:Vitesse heeft nog één (kleine) kans om alsnog een proflicentie te verkrijgen. De club kan ervoor kiezen om naar de rechter te stappen en gaat dat normaliter ook doen. Maar die oordeelt alleen of het proces juist is verlopen en dat zal de KNVB ongetwijfeld hebben dichtgetimmerd gezien de gevoeligheid van het dossier.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Vitesse heeft nog één (kleine) kans om alsnog een proflicentie te verkrijgen. De club kan ervoor kiezen om naar de rechter te stappen en gaat dat normaliter ook doen. Maar die oordeelt alleen of het proces juist is verlopen en dat zal de KNVB ongetwijfeld hebben dichtgetimmerd gezien de gevoeligheid van het dossier.De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
Sterkte maat, enorm zuurquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:34 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kan je als iemand die opgegroeid is met Vitesse alleen maar zeggen : terecht. Er zijn genoeg momenten geweest om nederig te zijn en de handvaten die je aangereikt zijn aan te pakken, is niet gebeurt.
Ben ik verdrietig? Jazeker, het lijkt er op dat mijn cluppie gaat verdwijnen. Ik ben wel nuchter genoeg om in te zien dat het er aan zat te komen en dat het volledig terecht is.
Als dankwoord : de mensen die hier heel "goed op gaan" wens ik simpelweg hetzelfde toe. Je kunt vitesse een kut club vinden, je kunt tot je oren in de harde kern zitten, een club die verdwijnt is altijd klote. Niet in de laatste plaats voor alle mensen die er bij betrokken waren en zijn.
Dat ging snel.quote:31-07-2025 21:18:35 Ambulance Gelderland-Midden A2 Ambu 07101 - Arnhem Rit 236407
920101 Ambulance Gelderland Midden - Ambulance-07-101
minst onredelijke yats postquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Hunnie ook failliet, Boekhoorn is een crimineel etc.
Gegund
quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De KNVB mag ook wel eens worden doorgelicht na deze ontzettende klucht van jaren achtereen.
Het beste is om de oude club failliet te laten gaan en een nieuwe op te laten richten met verstandige mensen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Erg zonde. Vitesse is toch gewoon een club met potentie.
Zullen ze nu helemaal stoppen of opnieuw beginnen als amateurclub? Moeten fans dat dan regelen?
Ach, Yats.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Hunnie ook failliet, Boekhoorn is een crimineel etc.
Gegund
Q & A allen:quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zullen ze nu helemaal stoppen of opnieuw beginnen als amateurclub? Moeten fans dat dan regelen?
Failliet gaan ze sowieso, maar of iemand nog verder wil gaan met de overblijfselen...als het nu al niet verder kwam dan Franke en de 5x20 procent constructie lijkt dat me kansloos.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het beste is om de oude club failliet te laten gaan en een nieuwe op te laten richten met verstandige mensen.
Waar haal je de inkomsten vandaan… Spelers zullen allemaal weglopen, dus je moet met een geheel nieuwe selectie in de amateurtak moeten beginnen en dan op zien te klimmen. Je kan de huur van het station niet betalen, je spelers niet etcquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nouja, niemand wilde die schulden van Parry overnemen. Als je van de schulden af bent kan je gewoon klein en lokaal opnieuw beginnen. En de charlatans buiten houden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Failliet gaan ze sowieso, maar of iemand nog verder wil gaan met de overblijfselen...als het nu al niet verder kwam dan Franke en de 5x20 procent constructie lijkt dat me kansloos.
RBC is wel een voorbeeld van hoe het kan na een faillissement als BVO, die bleven voetballen in het stadion en zijn nu zelfs derde divisie volgens mij. Al zijn we intussen wel 14 jaar verder.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Failliet gaan ze sowieso, maar of iemand nog verder wil gaan met de overblijfselen...als het nu al niet verder kwam dan Franke en de 5x20 procent constructie lijkt dat me kansloos.
En zolang je niet naar de kkd kan promoveren heb je er geen hol aan als je terug wil komen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
RBC is wel een voorbeeld van hoe het kan na een faillissement als BVO, die bleven voetballen in het stadion en zijn nu zelfs derde divisie volgens mij. Al zijn we intussen wel 14 jaar verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |