Bewerkt makker.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:14 schreef Zipportal het volgende:
Plaatje mag wel uit de OP. Done deal.
Die dachten er duidelijk te makkelijk over toen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe heeft AZ hier vorige week van kunnen verliezen?
Wonderbaarlijk he dat thuisvoordeel.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Omdat AZ vorige week maar amper het middenveld kon bereiken. En dit AZ heeft een neiging tot zelfoverschatting.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kunstgras. Altijd een goed excuus.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat dacht ik net ook, ze kunnen er heel weinig van.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die sekte heeft eigenlijk een ervaren voetballer nodig die op de training eens een Jaap Stammetje eruit gooit.quote:
Clasie dus.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die sekte heeft eigenlijk een ervaren voetballer nodig die op de training eens een Jaap Stammetje eruit gooit.
Ik gun ze een TD die nog ergere hersenschade heeft dan Huiberts.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die sekte heeft eigenlijk een ervaren voetballer nodig die op de training eens een Jaap Stammetje eruit gooit.
Die moeten de punten gaan pakken dit jaar voor de cofficinten. Verder verwacht ik niet zoveel.quote:
Zijn toch altijd kutpotjes zo vroeg in het seizoen. Zeker als je weet dat je het thuis toch wel goed kan maken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft verbazend wat die vorige week aan het doen waren achterin.
Wel jammer van de punten uiteraardquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft verbazend wat die vorige week aan het doen waren achterin.
Feyenoord ook wel denk ik. En ik heb ook nog wel vertrouwen in PSV.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moeten de punten gaan pakken dit jaar voor de cofficinten. Verder verwacht ik niet zoveel.
PSV is wel minder geworden tov vorig jaar denk ik. Feyenoord ook wel, al kunnen die in de EL misschien wel 1/8e finale halen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord ook wel denk ik. En ik heb ook nog wel vertrouwen in PSV.
Als Utrecht de ECL haalt gaan die ook wel knallen. Europa League lijkt me een brug te ver.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moeten de punten gaan pakken dit jaar voor de cofficinten. Verder verwacht ik niet zoveel.
Die voorrondewedstrijden, wat een fantastische clubs doen daar aan mee. Allemaal genot uit de UK, Scandinavi, Balkan en voormalige Sovjetquote:
Feyenoord is hopelijk wel beter dan afgelopen jaar. Alhoewel ik ons niet zo gauw Europees beter zie presteren dan toen, maar dat was ook wel fluke na fluke. En een incidenteel briljant potje in Benfica.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV is wel minder geworden tov vorig jaar denk ik. Feyenoord ook wel, al kunnen die in de EL misschien wel 1/8e finale halen.
Ajax moet ook de tussenronde halen maar meer verwacht ik niet.
Genottelijke landen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die voorrondewedstrijden, wat een fantastische clubs doen daar aan mee. Allemaal genot uit de UK, Scandinavi, Balkan en voormalige Sovjet
Mochten we weer een keer in deze ellende belanden, dan ga ik wel proberen een uitpotje mee te pakken. Voor bijvoorbeeld Kosovo, Macedoni of Moldavi zoek ik nog wel een goed excuus om er heen te reizen. Droomscenario zou wel Kairat Almaty zijn in een zomer waarin het lukt om naar Kazachstan af te reizen, want dan zit je vlakbij de rest van Centraal Azi
Utrecht heeft wel wat minder ervaring in Europa. Ze moeten wel de groepsfase doorkomen in de ECL doorkomen ja. En dat zou prima zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Utrecht de ECL haalt gaan die ook wel knallen. Europa League lijkt me een brug te ver.
Misschien Feyenoord in de EL nog, als het mee zit
Paixao en Hancko weg ga je wel missen. Van Persie lijkt me ook geen hele geweldige trainer, maar Ajax heeft hetzelfde met Heitinga.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord is hopelijk wel beter dan afgelopen jaar. Alhoewel ik ons niet zo gauw Europees beter zie presteren dan toen, maar dat was ook wel fluke na fluke. En een incidenteel briljant potje in Benfica.
Ajax heeft puppetmaster Keizer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paixao en Hancko weg ga je wel missen. Van Persie lijkt me ook geen hele geweldige trainer, maar Ajax heeft hetzelfde met Heitinga.
Ja, dat sowieso. Maar er wordt wel een aardige blik vervangers opengetrokken, en je mag hopen dat spelers als Moussa, Sauer en Read nu die vervolgstap maken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paixao en Hancko weg ga je wel missen. Van Persie lijkt me ook geen hele geweldige trainer, maar Ajax heeft hetzelfde met Heitinga.
Is die Tengstedt bagger?quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Maar er wordt wel een aardige blik vervangers opengetrokken, en je mag hopen dat spelers als Moussa, Sauer en Read nu die vervolgstap maken.
Ik maak mij vooral zorgen over de linksback en de spits. En de weinige opties centraal achterin uiteraard, maar dat hoeft nog geen probleem te worden.
Ik verwacht er wel weinig van in de VCL helaas, maar in de EL moeten we wel serieus mee kunnen doen.
Die probeerde ooit Veltman uit op 6 in een cruciale wedstrijd tegen Rosenborg.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ajax heeft puppetmaster Keizer.
Ja, daarvoor zijn ze niet geplaatst, dus dan wordt het normaal gesproken wel een lastige opgave. Als Servette gisteren stand gehouden had, was de verliezer van Utrecht - Plzen dan weer wel geplaatst geweest in de play-offs van de Conference League. Volgens mij tenminste.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Utrecht van Servette verliest, moeten ze dan nog een play-off voor de Conference League?
Raar. Nouja, dan is het wel zaak dat ze die even winnen dus. Mogen ze daarna de play offs wel verliezen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, daarvoor zijn ze niet geplaatst, dus dan wordt het normaal gesproken wel een lastige opgave. Als Servette gisteren stand gehouden had, was de verliezer van Utrecht - Plzen dan weer wel geplaatst geweest in de play-offs van de Conference League. Volgens mij tenminste.
Plzen heeft een hoge coefficent, Utrecht en Servette niet. De loting voor de play-offs van de Conference League is voordat de winnaar van de 3e voorronde bekend is.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar. Nouja, dan is het wel zaak dat ze die even winnen dus. Mogen ze daarna de play offs wel verliezen.
We zullen zien hoe essentieel het is dat ze van Servette winnen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Plzen heeft een hoge coefficent, Utrecht en Servette niet. De loting voor de play-offs van de Conference League is voordat de winnaar van de 3e voorronde bekend is.
Had PSV ook een keer in Siberiquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Deze 5-0 is de grootste Europese overwinning nadat er in de eerste wedstrijd uit het tweeluik verloren werd.
Die statistiek zegt trouwens meer over die vorige wedstrijd dan deze, want zo'n enorme prestatie is deze overwinning nu ook niet.
FC Groningen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:38 schreef Faraday01 het volgende:
Is de volgende tegenstander van AZ al bekend?
U heeft een aversie tegen onze Belgische vrinden?quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Charleroi toch aardig op de rand van de afgrond, zou wel lekker zijn als die al meteen klaar zijn
Sparta Praag bungelt ook...
Niet specifiek, wel voor de cofficientenquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
U heeft een aversie tegen onze Belgische vrinden?
Fluketrecht blijft op de lijn van vorig seizoen doorgaan.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is Utrecht toch dodelijk effectief.
Lekker toch, zakelijk europees voetbal genotquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Fluketrecht blijft op de lijn van vorig seizoen doorgaan.
Ach ja idd.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet specifiek, wel voor de cofficienten
Ondertussen 1-1 dus ik zal wel te vroeg gejuicht hebbenquote:
Watquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
https://x.com/FabrizioRomano/status/1950999845453570282
David Moller naar Wolferhampton.
Dit is een grapje van ze denk ik.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Dan moet die Chavez maar snel doorbreken, want Mees de Wit kan echt nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Wat leuk Seth.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ach AnderlechtHopen dat Sheriff daar wel van kan winnen dan, want in de ECL kunnen die flink punten pakken in theorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Z'n club is overleden maar hij geeft even een ijzersterke analysequote:Op donderdag 31 juli 2025 21:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Stel de pijnlijke vraag nepo kindje
Utrecht is nu dus seeded in de EL maar unseeded in de ECL? Wat een rommelquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]https://x.com/fmeetsdata/status/1951008253963546769
Kan zijn dat die het niet helemaal beseft en zo als een teringdebiel gaat zuipen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:59 schreef mitt het volgende:
[..]
Z'n club is overleden maar hij geeft even een ijzersterke analyse
In de EL worden kampioenen niet gescheiden van de rest, in de ECL wel (lol)quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Utrecht is nu dus seeded in de EL maar unseeded in de ECL? Wat een rommel
Zie dat hij elders heeft gereageerd, maar hier geen woord. Bijzonderquote:Op donderdag 31 juli 2025 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan zijn dat die het niet helemaal beseft en zo als een teringdebiel gaat zuipen.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ach AnderlechtHeerlijk dit. Blijft leuk met die Belgische flutclubs die maar denken dat ze kunnen voetballen. In ieder geval eentje minder in de ELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
https://www.uefa.com/uefa(...)-az-alkmaar-vs-vaduzquote:Referee
Bastien Dechepy FRA
Assistant referees
Aurlien Drouet FRA
Cyril Mugnier FRA
Fourth official
Romain Lissorgue FRA
Video Assistent Referee
Benot Millot FRA
Assistent Video Assistent Referee
Marc Bollengier FRA
https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/match/2045733quote:Referee
Harm Osmers GER
Assistant referees
Dominik Schaal GER
Christian Gittelmann GER
Fourth official
Tobias Reichel GER
Video Assistant Referee
Sren Storks GER
Assistant Video Assistant Referee
Benjamin Cortus GER
Utrecht is te groot voor servette maar te klein voor het tafellakenquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:55 schreef Nober het volgende:
7 augustus, 20:00
AZ - Vaduz
[..]
https://www.uefa.com/uefa(...)-az-alkmaar-vs-vaduz
20:30
Servette - Utrecht
[..]
https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/match/2045733
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Utrecht is te groot voor servette maar te klein voor het tafellaken
Heb eigenlijk wel zin in wat goedgevulde Nederlandse donderdagavonden komend najaar. Dus hup AZ en Utrecht.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Utrecht moet deze wel echt winnen, tenzij ze vanmiddag Ballkani - Shamrock trekken (Partizan en Rapid lijken me ook niet onmogelijk, maar daar lijkt Utrecht me al niet de favoriet). Hoop vooral dat ze Palace en Pana/Shakhtar ontlopen voor het geval dat
Als ze winnen lijkt EL me ook meteen wel dichtbij met alleen Hacken en misschien Rijeka als aansprekende tegenstanders. Blijft toch bijzonder dat de Conference League playoffs lastiger zijn dan de EL playoffs, waarbij Utrecht ook wel makkelijk heeft geloot.
AZ krijgt na winst mogelijk Brondby, AEK of Austria Wien. Lijkt me allemaal speelbaar. De andere 2 lotingen zijn doodsimpel.
Die gaan toch niet door tegen Fener.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Feyenoord tegen Nice of Benfica en eerst thuis. Slechtst mogelijke scenario
Vooral geen zin in Go Ahead dat elke week met 5-0 op de broek krijgtquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb eigenlijk wel zin in wat goedgevulde Nederlandse donderdagavonden komend najaar. Dus hup AZ en Utrecht.
Zullen misschien ergens 1/2 puntjes weten te smokkelen. Meer zal 't niet zijn idd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral geen zin in Go Ahead dat elke week met 5-0 op de broek krijgt
Denk dat ze thuis tegen de mindere goden wel kans hebben als dit bij elkaar blijft. Vond het gisteren best degelijk (al was PSV ook matig)quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral geen zin in Go Ahead dat elke week met 5-0 op de broek krijgt
Als Feyenord verliest zitten ze meteen in de groepsfase van de ELquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen loting voor Feyenoord als potentile verliezer tegen Fenerbahce? Of zitten ze dan sowieso in de CL?
KLINKT Makkelijk!quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
Zrinjski Mostar of Breiablik voor Utrecht
Dat wordt geen conference league voor Utrecht dus, want als ze verliezen van Servette zal het wel niks worden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:16 schreef GlennQuagmire het volgende:
Zrinjski Mostar of Breiablik voor Utrecht
Mensen raken niet uitgepraat over Levski Sofia.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:24 schreef Slobeend het volgende:
Levski is niet super makkelijk maar AZ zijnde moet je doorgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je ziet wat AZ ook nog had kunnen treffen is dit gewoon een redelijk goede lotingquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:19 schreef GlennQuagmire het volgende:
PFC Levski Sofia (BUL) / Sabah FC (AZE) - AZ Alkmaar (NED) / FC Vaduz (LIE)
quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mensen raken niet uitgepraat over Levski Sofia.Bulgarije, daar leggen ze ook nog wel eens een voorzitter om als het niet zo goed gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correctquote:Op maandag 4 augustus 2025 14:47 schreef Slobeend het volgende:
Als Utrecht wint van Servette maar verliest van Zrinsjki Mostar of Breidablik zitten ze in de ECL groepsfase toch?
Dat is wel tegen de verliezer gelukkig, hopelijk hebben die niet de topvorm. Maar na Palace wel de slechtst mogelijke loting denk ik jaquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima loting voor @:Paul , althans de EL-route. De ECL-route lijkt wel wat kansloos.
4-0quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:56 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
20:00 AZ - Vaduz | Ziggo Sport
20:30 Servette - Utrecht | Ziggo Sport/Ziggo Sport 2
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 3-0, 1-2
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
5-2, 0-2quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:56 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-1quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:56 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-0quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:56 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
4-0quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:56 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Ik wil gewoon Kenneth Perez en Arnold Bruggink, en daarmee klaar.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Die nepo-kinderen zijn een terminale ziekte.
0-0quote:Op donderdag 7 augustus 2025 18:56 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Jan-Joost als presentator, Helder die wordt uitgelachen . Genieten.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil gewoon Kenneth Perez en Arnold Bruggink, en daarmee klaar.
Geen idee wie dit is, maar deze is nog slechter dan die van gisteren.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:06 schreef TweedeKlum het volgende:
ik word doodmoe van deze commentator.
Waarom kan ik eigenlijk niet kiezen voor louter stadiongeluid? Ik zie zelf wel wat er gebeurt tenslotte, het is 2025....quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen idee wie dit is, maar deze is nog slechter dan die van gisteren.
De tv zenders samen met Viaplay denken oprecht dat we hun willen horen. Stukje bubbel.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waarom kan ik eigenlijk niet kiezen voor louter stadiongeluid? Ik zie zelf wel wat er gebeurt tenslotte, het is 2025....
En Liechtenstein Hans.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zwitserse 2e klasse. Moet te doen zijn voor AZ
Blijft een beetje een wildcard he? Je mist vooral een type Clasie.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:22 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht, ik ga zo Utrecht kijken, dat lijkt me spannender dan deze walk-over.
Onderschat ik toch weer de capaciteiten van AZ om elke wedstrijd moeilijk te kunnen maken.
Als je tegen Vaduz al moet zeggen dat je iemand mist dan ben je niet zo heel erg goed denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijft een beetje een wildcard he? Je mist vooral een type Clasie.
Die coach blijft ook bagger natuurlijkquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je tegen Vaduz al moet zeggen dat je iemand mist dan ben je niet zo heel erg goed denk ik.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:30 schreef Nober het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Hoelang voordat Neckermann-naam gaat vragen om een transfer ?
deze wedstrijd gaat <30 posts trekkenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu de animo in dit topic afwachten...
Als je kleiner bent dan het Servette ben je per definitie te klein voor het tafELlaken.quote:
Wel een paar supporters verkleed als stoeltje.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:42 schreef PSVCL het volgende:
Mooi stadion en tenue heeft dat Servette
Ja, daar gaan ze niet komen als ze tegen Shakhtar of Panathinaikos moetenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:43 schreef RamboDirk het volgende:
Ach voor de coefficienten is het beter als Utrecht in het gehandicapten toernooi van Europa komt.
In welk toernooi zou Vitesse komen?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:43 schreef RamboDirk het volgende:
Ach voor de coefficienten is het beter als Utrecht in het gehandicapten toernooi van Europa komt.
Daar komen ze al helemaal niet met de loting daarvoorquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:43 schreef RamboDirk het volgende:
Maar als ze dit verliezen moeten ze een play-off spelen tegen Panathinaikos of Shakhtar. Dat winnen ze waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:43 schreef RamboDirk het volgende:
Bald Fraud levert de Eredivisie elke keer miljoenen op.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Haha, Leverkusen zit achter Poku aan.
Fascinerend hoe AZ voor ALDI-voetballers miljoenen gaat incasseren. Eerst Addai en Van Bommel, nu dit.
Districtsbekert.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In welk toernooi zou Vitesse komen?
UEFA Regions' Cupquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het schoolvoetbaltoernooiquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar speelt zo'n Boadu eigenlijk tegenwoordig? Dat was een paar jaar geleden zogenaamd ook het grote talent.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fascinerend hoe AZ voor ALDI-voetballers miljoenen gaat incasseren. Eerst Addai en Van Bommel, nu dit.
Mijn spoorboekje zegt Arda Kardzhaliquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, daar gaan ze niet komen als ze tegen Shakhtar of Panathinaikos moeten
In die liek gaat Hag als het tegenzit moeten vechten tegen degradatie.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ten Hag is bezig met een speedrun ontslagen worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
POLLquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ten Hag is bezig met een speedrun ontslagen worden.
'Spelen' is relatief. Monaco in elk geval.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar speelt zo'n Boadu eigenlijk tegenwoordig? Dat was een paar jaar geleden zogenaamd ook het grote talent.
Verschrikkelijk dat tegenwoordig elke uitslag, elk wedstrijd van expected goals moet worden voorzien.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Expected goals bij AZ v Vaduz zijn 1.5 - 0
@:gurneyisbestoke
Zie je nou, het kan wel.quote:
Ten Hag zou ik toch maar niet transferbeleid laten bepalenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die zwarte jongen van Utrecht is niet zo goed
Cathline speelt een verschrikkelijke pot ja, al vind ik dat eigenlijk wel een goeie speler. Maar ik zou Min en hem er af halen voor Rodriguez en Ohioquote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die zwarte jongen van Utrecht is niet zo goed
Zou Ron dat in de rust al durven of pas de 80ste minuut?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Cathline speelt een verschrikkelijke pot ja, al vind ik dat eigenlijk wel een goeie speler. Maar ik zou Min en hem er af halen voor Rodriguez en Ohio
Lijkt me niet inderdaad.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt me geen buitenspel, maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |