Die sekte heeft eigenlijk een ervaren voetballer nodig die op de training eens een Jaap Stammetje eruit gooit.quote:
Clasie dus.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die sekte heeft eigenlijk een ervaren voetballer nodig die op de training eens een Jaap Stammetje eruit gooit.
Ik gun ze een TD die nog ergere hersenschade heeft dan Huiberts.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die sekte heeft eigenlijk een ervaren voetballer nodig die op de training eens een Jaap Stammetje eruit gooit.
Die moeten de punten gaan pakken dit jaar voor de coëfficiënten. Verder verwacht ik niet zoveel.quote:
Zijn toch altijd kutpotjes zo vroeg in het seizoen. Zeker als je weet dat je het thuis toch wel goed kan maken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft verbazend wat die vorige week aan het doen waren achterin.
Wel jammer van de punten uiteraardquote:Op donderdag 31 juli 2025 19:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft verbazend wat die vorige week aan het doen waren achterin.
Feyenoord ook wel denk ik. En ik heb ook nog wel vertrouwen in PSV.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moeten de punten gaan pakken dit jaar voor de coëfficiënten. Verder verwacht ik niet zoveel.
PSV is wel minder geworden tov vorig jaar denk ik. Feyenoord ook wel, al kunnen die in de EL misschien wel 1/8e finale halen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord ook wel denk ik. En ik heb ook nog wel vertrouwen in PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |