Gelukkigquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wat water en een energiereep later gaat t weer voorspoedig
Oei, vergeet ik nu iets belangrijksquote:Op zondag 3 augustus 2025 00:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag is vast beter?
Geen ideequote:Op zondag 3 augustus 2025 10:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, vergeet ik nu iets belangrijks
Deze zaterdag ga ik mensen helpen zooi naar de stort te brengen. Da's in elk geval een duidelijke taak
Zit wat inquote:Op zondag 3 augustus 2025 10:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen ideeMaar vaak is het zo dat als de eerste tegenvalt, dat de volgende dan beter is.
En dat klinkt saai, maar ach, als je dat van te voren weet, dan kan dat niet zo tegenvallen.
Nice. Bewaar dit ook voor het concert van Erika Vikmanquote:Op zondag 3 augustus 2025 07:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik was wel dronken trouwens. #kater
quote:Neem nou kwark
Lekker de wereld rond met prei
50 culinaire avonturen met wijn in de keuken
Brood bakken, de moderne hobby
De kip, het ei en ik
Sappige saladeverhalen
Kookplezier met tupperware
Goede reis en veel plezier!quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:15 schreef GeorgeM het volgende:
Ciao! Onderweg naar Oostenrijk voor de overnachting en morgen door naar het Gardameer.
Gisteren hondje naar de oppas gebracht. Dat was pittig![]()
Ik neem de pasta vrij serieus en wil alleen een italiaans merk hebben. Daarvan was er geen macaroniquote:Op zondag 3 augustus 2025 07:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er is inderdaad een macaroni-crisis, bij onze supermarkt waren ook alle macaroni-schappen leeg
Wat is er mis met Honig?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik neem de pasta vrij serieus en wil alleen een italiaans merk hebben. Daarvan was er geen macaroni
Dat zijn hele mooie titels!quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:17 schreef H_T het volgende:
Ik ben afgedwaald naar tweedehands kookboeken op het internet. Daar zitten mooie titels tussen!
[..]
Ik had hem gevonden op Boekwinkeltjes.nl (kende ik ook niet) maar hij staat ook op Marktplaatsquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zijn hele mooie titels!Neem nou kwark lijkt me misschien wel de meest interessante, al zou ik het meest aan die van de salades hebben, want daar neem ik nooit de tijd voor
Te klef, weinig smaak en soms veel te oranje. Probeer een merk als Rummo, Barilla, Liguori of La Molisana. Het maakt een wereld van verschilquote:
Voor een kookboek vind ik "100% gifvrij" ook wel een fijne titel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:17 schreef H_T het volgende:
Ik ben afgedwaald naar tweedehands kookboeken op het internet. Daar zitten mooie titels tussen!
[..]
Asbestarme dineetjesquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor een kookboek vind ik "100% gifvrij" ook wel een fijne titel.
Tupperware is/was wel heel degelijk spulquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:54 schreef Troel het volgende:
Kookplezier met Tupperware. Die heb ik misschien nog wel ergens
Je bent consulente geweest of niet he
Ga naar Deventer, daar is de grootste boekenmarkt van Nederland vandaagquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Hier was er dus geen énkele macaroni meerquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik neem de pasta vrij serieus en wil alleen een italiaans merk hebben. Daarvan was er geen macaroni
Heel veel plezierquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:15 schreef GeorgeM het volgende:
Ciao! Onderweg naar Oostenrijk voor de overnachting en morgen door naar het Gardameer.
Gisteren hondje naar de oppas gebracht. Dat was pittig![]()
Ook als ik er niet mijn eigen pastasaus bij maak?quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Te klef, weinig smaak en soms veel te oranje. Probeer een merk als Rummo, Barilla, Liguori of La Molisana. Het maakt een wereld van verschil![]()
En nog een tip: ze zijn vaak in de bonus bij de Appie![]()
Als ik dat eerder had geweten had ik het misschien wel gedaanquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ga naar Deventer, daar is de grootste boekenmarkt van Nederland vandaag
Ja hoor. Dit soort merken verkopen ook serving kant-en klaar tomatensauzenquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook als ik er niet mijn eigen pastasaus bij maak?
Dan word ik gewoon wel opnieuw dronken hoor. Tot dan aan dronken zijn is wat heftig.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nice. Bewaar dit ook voor het concert van Erika Vikman
Vreemde gewoonte om op je telefoon te zitten in plaats van er naar te kijken.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:34 schreef H_T het volgende:
Ik zit weer eens meer op mijn telefoon tijdens een GP dan dat ik er naar kijk
Ik heb pruimen!quote:
Het is die trilstandquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vreemde gewoonte om op je telefoon te zitten in plaats van er naar te kijken.
Ja, vet mooi man! Zweden is een absolute aanrader.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:49 schreef Cyan9 het volgende:
@:ijs_beer
Hallo reiziger! Hoe was de vakantie?
En, was die te pruimen? (Huhuhuhuh)quote:
Radler?quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:01 schreef BillDauterive het volgende:
Vrijdag en zaterdag was ik naar een bierfestival en vandaag had ik als "bijkomdagje" staan. Maar ik voelde me goed, dus ben ik met een vriend gaan fietsen. We zijn bij een brouwerij terechtgekomen en hebben nu weer een paar biertjes op
Ook mooi. Ik ga straks aan de bloemkool. Vorige keer is best een tijdje terugquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:13 schreef Arizona het volgende:
Ik had suikerpinda’s en rijstcrackers.
En straks diepvriespizza.
Wat ziet Denemarken er saai uit he, als je het vergelijkt met Zweden?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, vet mooi man! Zweden is een absolute aanrader.
Veel gehiked, leuke steden gezien (Ystad, Kristianstad, Jönkoping, en Göteborg) en lekker veel Fika momenten gehad. Voornamelijk het Zuiden en Westen gezien dus, stukje kust, stukje binnenland, stukje öland Paar keer (ook op Oland) lekker even in de zee gezwommen.
Ik wilde eigenlijk ook wel een Eland zien, dus voor de zekerheid ook naar Elandenboerderij geweest. Joekels van beesten joh.![]()
Heen en terugreis gingen eigenlijk ook wel goed, lekker met een overnachting in Noord-Duitsland gedaan. Vanmorgen ook wel erg vroeg gaan rijden om evt. ellende bij Hamburg voor te zijn.
Kortom, helemaal prima.En nu nog lekker een weekje vrij thuis.
Hadden ze nietquote:
Ja ik, in de Melkweg en op Lowlands. Erg leuke concerten, hij is zo aardig en vriendelijk, dat straalt er echt vanaf. En hij speelt altijd een cover van een lokaal nummer, heel grappig. Verder heel chille muziek.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie dat Dadi Freyr naar Groningen komt. Ik twijfel om te gaan. Is er iemand van ons toevallig weleens naar zijn concert geweest? (#durftevragen)
Thanks voor de review. Toch een kaartje gekochtquote:Op zondag 3 augustus 2025 19:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja ik, in de Melkweg en op Lowlands. Erg leuke concerten, hij is zo aardig en vriendelijk, dat straalt er echt vanaf. En hij speelt altijd een cover van een lokaal nummer, heel grappig. Verder heel chille muziek.
Ha leuk! Ja ik vond ook dat je heel erg kon merken dat ie het zelf gewoon allemaal heel leuk vond, het optreden en enthousiasme van het publiek enzo. Tent bij Lowlands was ook afgeladen vol toen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 19:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Thanks voor de review. Toch een kaartje gekochtDadi Freyr die Ede Staal of Andre Hazes zingt wil ik wel meemaken. Het concert is een dag na mijn verjaardag dus is het gelijk een cadeautje voor mezelf
Het is ook een heerlijke droogkloot. Een van zijn albums heet serieus "I Made A Album"
Ja, inderdaad! Vind wel dat de Denen een stuk minder kunnen autorijden dan de Zweden overigens. Onrustig gedoe daar op te snelweg. Het principe van gas los laten zonder direct op de rem te trappen kennen ze er niet ofzo.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Wat ziet Denemarken er saai uit he, als je het vergelijkt met Zweden?
Zo spontaan is vaak nog het leukste ook.quote:Op zondag 3 augustus 2025 18:01 schreef BillDauterive het volgende:
Vrijdag en zaterdag was ik naar een bierfestival en vandaag had ik als "bijkomdagje" staan. Maar ik voelde me goed, dus ben ik met een vriend gaan fietsen. We zijn bij een brouwerij terechtgekomen en hebben nu weer een paar biertjes op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |