Dat vindt meisje Vollering niet leuk.quote:
Dit is inderdaad nog te vroeg. Pas nadat mijn vakantie in september erop zit kan de blik nog enigszins op kerst gericht worden.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hou zelf heel erg van kerst, maar dit vind ik persoonlijk toch wel een tikje vroeg.
Ja, jammer voor haar. Had ze maar harder moeten trappen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat vindt meisje Vollering niet leuk.
Geef nog niet op, nog alle tijd om dronken te worden, de nacht is nog jong!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben niet dronken trouwens. Dus ik ga ook geen nare dingen zeggen over personen in het Nederlands elftal.
Idem! Zoals het er nu naar uitziet, ben ik de 2e en 3e septemberweek vrij, daarna beginnen pas de donkere dagen voor kerst!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is inderdaad nog te vroeg. Pas nadat mijn vakantie in september erop zit kan de blik nog enigszins op kerst gericht worden.
ik heb 13 biertjes op. Het is wel goed zoquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geef nog niet op, nog alle tijd om dronken te worden, de nacht is nog jong!
Hoe ben je dan nog niet dronkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ik heb 13 biertjes op. Het is wel goed zo
Het zijn kleine proefglaasjes van ongeveer 15 cl. Dus dan zou ik iets meer dan 4 'echte' biertjes op hebben. Wel met iets meer alcohol en meestal schenken ze de proefglaasjes ook wel iets voller in, dus houd het op een stuk of 6 flesjes speciaalbier wat ik op heb. Ik houd wel van zware bieren, maar ook van lichte bieren en heb vaak genoeg speciaalbier op, om het meestal 'goed' te doen, dat ik niet te dronken wordquote:
Het is eigenlijk alleen bechamelsaus, gehaktsaus en macaroni (of fusilli in mijn geval, ik kon geen goede macaroni vinden). En dan met wat Griekse elementen. Het is niet moeilijk maar het eist veel voorbereidingswerk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
Pastitsio klinkt best lekkerIs het veel werk?
Ow, dat klinkt erg goed te doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is eigenlijk alleen bechamelsaus, gehaktsaus en macaroni (of fusilli in mijn geval, ik kon geen goede macaroni vinden). En dan met wat Griekse elementen. Het is niet moeilijk maar het eist veel voorbereidingswerk.
Oei, viel het festival tegen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:39 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben niet dronken trouwens. Dus ik ga ook geen nare dingen zeggen over personen in het Nederlands elftal.
Zie Ari hier oplossingsgericht denken!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een leuke tijd gehad. Het enige wat tegenviel was dat ik vergeten was hoe laat het was. Het laatste uurtje maak ik me meestal los van de groep en ga ik zelf op zoek naar lekkere biertjes. Nu was het al 10 minuten voor sluitingstijd voordat ik dat deedquote:
Gaat wel, maar een beetje meh. Eerst vrijwilligerswerk en het einde gehaald van een heel stom boek, maar verder had ik niet echt ergens zin in of vond ik het moeilijk kiezen wat ik dan zou gaan doen. En als ik iets had gekozen had ik daar meestal al snel weer genoeg van. Niks rampzaligs dus, maar het had beter gekundquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een leuke tijd gehad. Het enige wat tegenviel was dat ik vergeten was hoe laat het was. Het laatste uurtje maak ik me meestal los van de groep en ga ik zelf op zoek naar lekkere biertjes. Nu was het al 10 minuten voor sluitingstijd voordat ik dat deed
Jij een goede dag gehad?
Dat komt denk ik omdat ik geen Allora heb gezegd. Dus bij deze: Allora!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag is vast beter?quote:Op zondag 3 augustus 2025 00:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Gaat wel, maar een beetje meh. Eerst vrijwilligerswerk en het einde gehaald van een heel stom boek, maar verder had ik niet echt ergens zin in of vond ik het moeilijk kiezen wat ik dan zou gaan doen. En als ik iets had gekozen had ik daar meestal al snel weer genoeg van. Niks rampzaligs dus, maar het had beter gekund
Er is inderdaad een macaroni-crisis, bij onze supermarkt waren ook alle macaroni-schappen leegquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 23:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is eigenlijk alleen bechamelsaus, gehaktsaus en macaroni (of fusilli in mijn geval, ik kon geen goede macaroni vinden). En dan met wat Griekse elementen. Het is niet moeilijk maar het eist veel voorbereidingswerk.
Sterktequote:Op zondag 3 augustus 2025 07:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik was wel dronken trouwens. #kater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |