I'm still alivequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Môge Koen, even niet gezien
Misschienquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ermelo. Deze zaterdag weer. Kom je ook?
Leuk! Zijn er nog specifieke spellen waar je voor gaat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 07:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vertrek zo naar een festival. Maar zonder muziek dit keer. Het is een bordspelfestival.
Ja we gaan blood on the clocktower spelen. Een soort weerwolven. Maar dan met nog wat meer verhaal en een spelleider enzo. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 07:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk! Zijn er nog specifieke spellen waar je voor gaat?
Klinkt goed, heel veel plezier!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 07:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja we gaan blood on the clocktower spelen. Een soort weerwolven. Maar dan met nog wat meer verhaal en een spelleider enzo. Ben benieuwd.
Lijkt wel herfstquote:
Ik word stiekem wel blij van dit herfstige weer haha😅quote:
welkom terug.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:57 schreef koekje_ het volgende:
Hoi iedereen! Ben een tijdje afwezig geweest want ik zat niet zo lekker in mijn vel. Maar ik ben dr weer🥰
Ik heb maar een zeiljack uit de kast gepaktquote:
Volgens mij ben ik echt direct na die post in slaap gedonderd, maar verder alles ok hier.quote:
Ik hou zelf heel erg van kerst, maar dit vind ik persoonlijk toch wel een tikje vroeg.quote:Nu al kerst in dit tuincentrum: 'Zin in, midden in de zomer'
ZOETERMEER - Terwijl sommigen nog op zonvakantie moeten en jouw korte broek misschien nog in de was zit, is het bij een tuincentrum in Zoetermeer al volop Kerstmis. Kerstmannen op een arrenslee, knisperend haardvuur en rendieren tot kniehoogte in de sneeuw: een van de kerstdorpen bij de Intratuin is al helemaal af. [...]
https://www.omroepwest.nl(...)n-midden-in-de-zomer
Nog niet echt, maar wel de stap gezet om er hulp voor te zoeken en dat geeft wel wat meer ruimte 🥰quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
welkom terug.
Kan ik hieruit concluderen dat je nu weer wel lekker in je vel zit?
Châtel is nog ver. Er kan nog van alles gebeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |