SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Mogge Marcquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo. Wederom genie.
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik wil op een collega zijn hoofd schijten, is dat raar?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is nie goe nie, Xquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
beetjequote:Op donderdag 31 juli 2025 10:50 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik wil op een collega zijn hoofd schijten, is dat raar?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ohquote:hoe ga je dan om met lastige collega's?
ik negeer ze zoveel mogelijkquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ohhoe ga je dan om met lastige collega's?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In de bek schijten natuurlijk. We zijn hier geciviliseerd. Niet naast de pot.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ohhoe ga je dan om met lastige collega's?
🐙![]()
ook goedemorgenquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In de bek schijten natuurlijk. We zijn hier geciviliseerd. Niet naast de pot.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Soms mensen even verrassen met iets wat compleet onverwacht is van mijn kant.quote:
Heet gap moe geloof ik.🐙![]()
Morguh BolkKingquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dark humor is like food in Africa. Not everybody gets itquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
Obscure grap maken in normie gezelschap die alleen werkt voor turboweebs. Goed zo zwab.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik ben echt gaar vandaag en ik heb geen geldige redenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan gewoonquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben echt gaar vandaag en ik heb geen geldige reden![]()
Ik werd gaar wakker...quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben echt gaar vandaag en ik heb geen geldige reden![]()
Moet je er tegenwoordig een reden voor hebben?quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben echt gaar vandaag en ik heb geen geldige redenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Boobs & Bootysquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga eerst even b&b kijken dan daarna douchen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In de bek schijten natuurlijk. We zijn hier geciviliseerd. Niet naast de pot.![]()
Kijk, Fok is leuk en zo he, maar als je abbo is verlopen heb je van die chagrijnig irritante reclames.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Schnell met je pannetje en pollepel naar de voortuin van Danny, hier moet iets aan gedaan worden!quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Kijk, Fok is leuk en zo he, maar als je abbo is verlopen heb je van die chagrijnig irritante reclames.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat was een flinke NR4.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat een nieuw abbo afsluiten een valide optie is hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schnell met je pannetje en pollepel naar de voortuin van Danny, hier moet iets aan gedaan worden!
Alleen heb ik ff redenen om daar mijn twijfels bij te hebbenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vrouw zijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben echt gaar vandaag en ik heb geen geldige redenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik wil graag herlijden wat wie waarom wanneerquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet je er tegenwoordig een reden voor hebben?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doe eens niet zo egocentrisch, Danny moet de benzine van zijn Hummer ook betalenquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat een nieuw abbo afsluiten een valide optie is hoor.
Alleen heb ik ff redenen om daar mijn twijfels bij te hebben
Ik mag enkel nog naar een setje kijken van mijn Muisquote:
Ow daar heeft het niks mee te maken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe eens niet zo egocentrisch, Danny moet de benzine van zijn Hummer ook betalenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nu ben ik stiekem wel benieuwd naar de redenen, maar daar hoef jij natuurlijk geen antwoord op te geven.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow daar heeft het niks mee te maken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is mijn schuld, altijd.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wil graag herlijden wat wie waarom wanneerI'm surrounded by morons!
1. Het kost geldquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik stiekem wel benieuwd naar de redenen, maar daar hoef jij natuurlijk geen antwoord op te geven.
2. Ik geef graag geld uit aan andere dingen
3. Er is laatst iets gebeurd waar ik minder blij mee was.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zie gewoon sterren?quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Kijk, Fok is leuk en zo he, maar als je abbo is verlopen heb je van die chagrijnig irritante reclames.
Geintje natuurlijk hequote:
Around the world.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier ga ik dus niet op klikkenquote:
Het is feest.quote:
Eerst even goede bodem leggen tijdens het lunchgenotquote:
ZEGquote:
moet je maar niet mijn kloon zijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
1. Het kost geld
2. Ik geef graag geld uit aan andere dingen
3. Er is laatst iets gebeurd waar ik minder blij mee was.
*Lust geen koffie*![]()
flatbread tostiquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst even goede bodem leggen tijdens het lunchgenot
zei al dat als ze zou zeuren er vanzelf een ridder op wit paard komt enzoquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik duik zo maar even een hospitality in om een paar broodjes te scorenquote:
Haha lekker ding ben jequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja nou dat dusquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
moet je maar niet mijn kloon zijn
Kijk dat onze ex dat dacht... Tot daar aan toe...You heroquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zei al dat als ze zou zeuren er vanzelf een ridder op wit paard komt enzoOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hier een adelijke ridder in een wit pak die in de weekenden een stijgerend paar bereidquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zei al dat als ze zou zeuren er vanzelf een ridder op wit paard komt enzo![]()
Sorry, ik bukte eventjesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
*fap fap*quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zei al dat als ze zou zeuren er vanzelf een ridder op wit paard komt enzo
Als ze het paard maar voor me schoonmaakt.I'm surrounded by morons!
Zelfs Charles wil niet meer in het scharlaken rood rondlopenquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier een adelijke ridder in een wit pak die in de weekenden een stijgerend paar bereid![]()
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:25 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zelfs Charles wil niet meer in het scharlaken rood rondlopen
Bijna Amsterdam Amstel.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben bijna het bed uitquote:I'm surrounded by morons!
Bijna is nog niet helemaal.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er zit iemand tegenover mij in de trein met een Daniel Ricciardo shirt aan.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ambtenaren zijn al eeuwen bijna bij een oplossing om iets geregeld te krijgen......
quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Er zit iemand tegenover mij in de trein met een Daniel Ricciardo shirt aan.
Maar dat in de volgende vergadering.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:30 schreef DerRabbit het volgende:
Ambtenaren zijn al eeuwen bijna bij een oplossing om iets geregeld te krijgen......“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja en daarom is een DanRic shirt altijd toegestaanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Eerst even lunchen, daarna uitbuik pauze, daarna stukken van 300 jaar geleden doornemen, daarna weer even koffie pauze, dan weer even kijken of er nog brieven zijn binnen gekomen middels postduiven en daarna is het alweer weekend. Pfff wat een lange werkweek alweer.......quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat in de volgende vergadering.
Ik heb een achternaam van drie letters, maar toch slaagt men erin het fout te spellenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vouwfiets lenen was echt de beste vakantie keuzeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zie dat het al weer bolkrijmdag is.![]()
Straks eens kijken of&
hun huiswerk gedaan hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
De dierenwinkel jongens.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mensen gaan mensenquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:34 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb een achternaam van drie letters, maar toch slaagt men erin het fout te spellen![]()
Ik heb een voornaam die meerdere filmsterren hebben en ik heb die naam op 8 miljard manieren voorbij zien komen
Ok de andere meid tegenover mij haalt het bloed onder mijn nagels vandaan
Ze heeft het over mensen die dik en lelijk zijn, en "dik en lelijk zien niet hetzelfde, maar dat weet je pas als je zelf dik en mooi bent"..
Luister dame, je bent spuuglelijk met dit gedrag.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Straks eens kijken of&
De buurvrouw naast mijn ouderlijk huis heeft het decennia vol weten te houden om mij "Erik" te noemen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Vouwfiets lenen was echt de beste vakantie keuze"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Langer dan drie letters?quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen gaan mensen![]()
Ik heb een voornaam die meerdere filmsterren hebben en ik heb die naam op 8 miljard manieren voorbij zien komenUw ADH vitamine Worst
nah denk dat l'ex wel zag dat wij niet hetzelfde warenquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja nou dat dus
Kijk dat onze ex dat dacht... Tot daar aan toe...
[..]
You hero
al is het maar omdat ik spa finesse ben en jij spa roodHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Deze quote boven dat bericht is wel wildquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De buurvrouw naast mijn ouderlijk huis heeft het decennia vol weten te houden om mij "Erik" te noemen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
6 lettersquote:![]()
Daarom gebruik ik tegenwoordig (laatste 15 jaar) ook liever mijn bijnaam van 4 letters
Voorname namen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik noem je liever poesquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De buurvrouw naast mijn ouderlijk huis heeft het decennia vol weten te houden om mij "Erik" te noemen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Verkeerde gekwoot. Ik ben duidelijk nog niet wakker.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:39 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Deze quote boven dat bericht is wel wild"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
zou er een wijntje bij pakkenquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Straks eens kijken of&
*Lust geen koffie*![]()
"Nijn"?quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
6 letters![]()
Daarom gebruik ik tegenwoordig (laatste 15 jaar) ook liever mijn bijnaam van 4 letters"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is dubbel zo moeilijk als mijn achternaam danquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
6 letters![]()
Daarom gebruik ik tegenwoordig (laatste 15 jaar) ook liever mijn bijnaam van 4 letters
Uw ADH vitamine Worst
Ja, ok. Dat is waar.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nah denk dat l'ex wel zag dat wij niet hetzelfde waren
al is het maar omdat ik spa finesse ben en jij spa rood
.en jouw voordelen zijn beduidend groter dan mijn voordelen.
Maar mijn achterdelen zijn dan wel weer prima te noemenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
komt wel met wat vooroordelenquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:41 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja, ok. Dat is waar.
.en jouw voordelen zijn beduidend groter dan mijn voordelen.
Maar mijn achterdelen zijn dan wel weer prima te noemen
jij zit hebt die hindsightHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat thema komt wel sterk terug in de rijm voor deze maand jaquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zou er een wijntje bij pakken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hindsightquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
komt wel met wat vooroordelen
jij zit hebt die hindsight
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben blij dat mijn ouders mijn voornaam hebben aangepast na mijn geboorte akte. Dat was een voornaam die 3 keer zo lastig was als jouw achternaamquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is dubbel zo moeilijk als mijn achternaam dan![]()
was ook een prachtige zin van mij
ik geef mezelf 10 puntenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat gaat vast een leuke worden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat thema komt wel sterk terug in de rijm voor deze maand ja
Cijfer?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
douze points pour vousquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
was ook een prachtige zin van mij
ik geef mezelf 10 punten
Douchen
13 uur telefonisch gesprek arbo
Zo geen zin in, maar ja het moetIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Laat je niet afschepen!quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
Douchen
13 uur telefonisch gesprek arbo
Zo geen zin in, maar ja het moetHow can I make this topic about me?![]()
Een betere reden om 'zelluf' te zeggen ga je niet krijgenquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok de andere meid tegenover mij haalt het bloed onder mijn nagels vandaan
Ze heeft het over mensen die dik en lelijk zijn, en "dik en lelijk zien niet hetzelfde, maar dat weet je pas als je zelf dik en mooi bent"..
Luister dame, je bent spuuglelijk met dit gedrag.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een man is niet gevoelig?quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het is een man.
Vrouwen zijn veel.gevoeliger
How can I make this topic about me?![]()
Seksistquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het is een man.
Vrouwen zijn veel.gevoeligerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nou jongens laat die gevoelige kant eens zien dan
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
nou jongens laat die gevoelige kant eens zien danquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
No hard feelings.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moi Lovy.quote:
Als het moment daar is.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
nou jongens laat die gevoelige kant eens zien dan
Mien Toentje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit is best gevoelig wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dacht ikquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je moet het ook willen zien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb gisteren het zusje van @JustinK nog mijn gevoelige kant snoeihard laten zienIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
denk dt ik toch maar wat energiedrink moet pakkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een nieuwe trui!
Ik heb er één en ik ben er trots op
En puntjes.
Het is nog steeds gevoelig zegt zequote:Op donderdag 31 juli 2025 12:05 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb gisteren het zusje van @:justink nog mijn gevoelige kant snoeihard laten zien![]()
Oja voor ik het weer vergeet, een magnesium tabletje pakken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:09 schreef DJMO het volgende:
Lekker zichtbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een nieuwe trui!
quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:09 schreef DJMO het volgende:
Ben je nou weer bij Gideon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een nieuwe trui!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een trui was volgens mij het enige wat ik nog niet in geel hadquote:
Jup.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
11852 stappenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mis alleen de signaalstrepen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
oke
tijd voor lunch
nog 0,0 gedaan vandaag
En een luchtalarmquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beetje geinen kan @DJMO wel hebben
217 stappenquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Body battery: 21
aantal stappen 1535
body battery 36Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik denk een arbo arts nietquote:
De ondersteuner van de arbo arts, zat bijna mee te janken vorige maand
De batterij van mijn telefoon heeft nog 93%Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Komt een vrouw naar me toe: mag ik van jou een vuurtje lenen?
Heb maar niks gezegd en gewoon m'n aansteker gegeven, maar het lag op het puntje van m'n tong om te vragen wanneer ik dat vuurtje dan terug kreeg
Gelukkig wel.quote:
82 want hij ligt aan de lader nuquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:18 schreef MooieTop6 het volgende:
De batterij van mijn telefoon heeft nog 93%Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb precies het tegenovergestelde. Vrouwelijke arboarts vond dat ik net na mijn burnout wel weer vol aan het werk kon, second opinion van een mannelijke was het daar niet helemaal mee eensquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik denk een arbo arts niet
De ondersteuner van de arbo arts, zat bijna mee te janken vorige maandIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
you slept long enough but not well enough to bring your stress levels down overnightquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ow echtquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb precies het tegenovergestelde. Vrouwelijke arboarts vond dat ik net na mijn burnout wel weer vol aan het werk kon, second opinion van een mannelijke was het daar niet helemaal mee eens
Ow dan heb ik misschien nog hoop
Damn, slaapscore van 92 afgelopen nachtJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
mijn arbo arts is een man en die is gewoon realistischHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Terence trent Darby.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel gevoelig?quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
mijn arbo arts is een man en die is gewoon realistischIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je moet natuurlijk ook bedenken dat die arbomensen heel veel fakers tegen komenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Toch wel apart wie je tegenover je hebt zitten dan. Ik heb weleens mensen huilend weg zien gaan na een gesprek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kloptquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:26 schreef MooieTop6 het volgende:
Je moet natuurlijk ook bedenken dat die arbomensen heel veel fakers tegen komenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:26 schreef MooieTop6 het volgende:
Je moet natuurlijk ook bedenken dat die arbomensen heel veel fakers tegen komen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vandaag word m niet
ik ga proberen bestellingen te doen
maar denk dat ik vooral gewoon lekker moet ontspannen met een game of filmHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed punt van MT6 , maar leg maar eens uit hoe een burn out voelt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
als iemand vandaag in mijn hoofd kan kijken kun je een milde burnout dag meemakenquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
Goed punt van MT6 , maar leg maar eens uit hoe een burn out voelt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik stuurde die foto van die trui ook aan @Rob
Zijn reactie: koop ook eens een keer kleding in normale kleuren
Mjah, truien en gewone vesten heb ik genoeg (voornamelijk donkere kleuren) maar een gele trui, die had ik gewoon nog niet en dus moest hij mee met me
Ik hou van @Robquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:32 schreef DJMO het volgende:
Ik stuurde die foto van die trui ook aan @:rob
Zijn reactie: koop ook eens een keer kleding in normale kleuren
Mjah, truien en gewone vesten heb ik genoeg (voornamelijk donkere kleuren) maar een gele trui, die had ik gewoon nog niet en dus moest hij mee met me
Klopt, ik heb mijn huisarts contact met de arbo op laten nemenquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
Goed punt van MT6 , maar leg maar eens uit hoe een burn out voelt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
volgens de huisarts zit ik tegen een depressie aan..quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:33 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb mijn huisarts contact met de arbo op laten nemen
Althans half juni.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik ben geen arts, maar gezien de omstandigheden is dat toch niet heel raar?quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
volgens de huisarts zit ik tegen een depressie aan..
Althans half juni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat kloptquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben geen arts, maar gezien de omstandigheden is dat toch niet heel raar?Zeker omdat we in hetzelfde bedrijf werken. En de dochter van de baas hier ook in betrokken is
Ook al zeggen ze van niet
maar eigenlijk gaat het wel steeds beterMaar ik haat ze gewoon heel erg nu
Haat vreet ook aan jezelf.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dat kloptZeker omdat we in hetzelfde bedrijf werken. En de dochter van de baas hier ook in betrokken is
Ook al zeggen ze van niet
maar eigenlijk gaat het wel steeds beterMaar ik haat ze gewoon heel erg nu
Ik haat de dochter, ik haat de baas want moeder komt altijd voor haar kinderen op.quote:
Ik haat de zoon van de baas, tevens vriend van ex. Die het allemaal een beetje gevoerd hebt denk ik.
Kortom ik haat ze allemaal
En die heeft er meer kijk op dan een arbotjequote:Op donderdag 31 juli 2025 12:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
volgens de huisarts zit ik tegen een depressie aan..
Althans half juni.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik hoop alleen niet weer dat ik de hele situatie moet uitleggen
En dan zpnn ook nogquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik haat de dochter, ik haat de baas want moeder komt altijd voor haar kinderen op.
Ik haat de zoon van de baas, tevens vriend van ex. Die het allemaal een beetje gevoerd hebt denk ik.
Kortom ik haat ze allemaalIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die haat ik ookquote:
Hoewel ik hoorde via via dat ze mij wel begreep
Maar zij had hetzelfde meegemaaktMaar die zijn nog wel bij elkaar
En wat win je daarbij ? Helemaal niks.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik haat de dochter, ik haat de baas want moeder komt altijd voor haar kinderen op.
Kortom ik haat ze allemaal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
komt goedquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
dat klopt.
ben wel zenuwachtig weer voor dat gesprek
*Lust geen koffie*![]()
Sterkte.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
dat klopt.
ben wel zenuwachtig weer voor dat gesprek
galia werkt met parmaham of serrano ham
niet zo geweldig met fuetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik hou van wat afwisselingquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
serrano is lekkerder dan parma
vind ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tot zover het culinair experiment met Lilak.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
galia werkt met parmaham of serrano ham
niet zo geweldig met fuet
morgen: galiameloen met pindakaasquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tot zover het culinair experiment met Lilak.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
morgen: galiameloen met pindakaas
Ik heb hier wat van opgestokenquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tot zover het culinair experiment met Lilak.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Al pindakaas in huis ook?quote:
Ga ik zometeen kopen! De extra crunchy @loveislikeakiss?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
uiteraardquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ga ik zometeen kopen! De extra crunchy @:loveislikeakiss?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je maakt een grapje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pindakaas meenemen op vakantie? Ik ga dit even verwerken in alle rust.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En aardappelenquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
Pindakaas meenemen op vakantie? Ik ga dit even verwerken in alle rust.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hij heeft zo'n landal huisjequote:Op donderdag 31 juli 2025 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
Pindakaas meenemen op vakantie? Ik ga dit even verwerken in alle rust.
waarom zou hij daar dure boodschappen doen als hij van huis dingen kan meenemen als peper, zout, olie, pindakaas, hazelnootpasta, brood, etcHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
HagelslagIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hagelslag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gmtaquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: