SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Mogge Marcquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo. Wederom genie.
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik wil op een collega zijn hoofd schijten, is dat raar?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Is nie goe nie, Xquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
beetjequote:Op donderdag 31 juli 2025 10:50 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik wil op een collega zijn hoofd schijten, is dat raar?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ohquote:hoe ga je dan om met lastige collega's?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik negeer ze zoveel mogelijkquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ohhoe ga je dan om met lastige collega's?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In de bek schijten natuurlijk. We zijn hier geciviliseerd. Niet naast de pot.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ohhoe ga je dan om met lastige collega's?
🐙![]()
ook goedemorgenquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In de bek schijten natuurlijk. We zijn hier geciviliseerd. Niet naast de pot.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Soms mensen even verrassen met iets wat compleet onverwacht is van mijn kant.quote:
Heet gap moe geloof ik.🐙![]()
Morguh BolkKingquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dark humor is like food in Africa. Not everybody gets itquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
Obscure grap maken in normie gezelschap die alleen werkt voor turboweebs. Goed zo zwab.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik ben echt gaar vandaag en ik heb geen geldige redenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan gewoonquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben echt gaar vandaag en ik heb geen geldige reden![]()
Ik werd gaar wakker...quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben echt gaar vandaag en ik heb geen geldige reden![]()
Moet je er tegenwoordig een reden voor hebben?quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben echt gaar vandaag en ik heb geen geldige redenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Boobs & Bootysquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga eerst even b&b kijken dan daarna douchen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In de bek schijten natuurlijk. We zijn hier geciviliseerd. Niet naast de pot.![]()
Kijk, Fok is leuk en zo he, maar als je abbo is verlopen heb je van die chagrijnig irritante reclames.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Schnell met je pannetje en pollepel naar de voortuin van Danny, hier moet iets aan gedaan worden!quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Kijk, Fok is leuk en zo he, maar als je abbo is verlopen heb je van die chagrijnig irritante reclames.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat was een flinke NR4.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat een nieuw abbo afsluiten een valide optie is hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schnell met je pannetje en pollepel naar de voortuin van Danny, hier moet iets aan gedaan worden!
Alleen heb ik ff redenen om daar mijn twijfels bij te hebbenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Vrouw zijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben echt gaar vandaag en ik heb geen geldige redenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik wil graag herlijden wat wie waarom wanneerquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet je er tegenwoordig een reden voor hebben?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Doe eens niet zo egocentrisch, Danny moet de benzine van zijn Hummer ook betalenquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat een nieuw abbo afsluiten een valide optie is hoor.
Alleen heb ik ff redenen om daar mijn twijfels bij te hebben
Ik mag enkel nog naar een setje kijken van mijn Muisquote:
Ow daar heeft het niks mee te maken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe eens niet zo egocentrisch, Danny moet de benzine van zijn Hummer ook betalenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nu ben ik stiekem wel benieuwd naar de redenen, maar daar hoef jij natuurlijk geen antwoord op te geven.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow daar heeft het niks mee te maken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het is mijn schuld, altijd.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wil graag herlijden wat wie waarom wanneerI'm surrounded by morons!
1. Het kost geldquote:Op donderdag 31 juli 2025 11:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik stiekem wel benieuwd naar de redenen, maar daar hoef jij natuurlijk geen antwoord op te geven.
2. Ik geef graag geld uit aan andere dingen
3. Er is laatst iets gebeurd waar ik minder blij mee was.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zie gewoon sterren?quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Kijk, Fok is leuk en zo he, maar als je abbo is verlopen heb je van die chagrijnig irritante reclames.
I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: