SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Poep snapte je wel toch?quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
Weet nog steeds niet wat die tt betekent“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker sliepe, welterusten ALLEMAAL
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Trap je er weer in?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel een hoop gedoe met de documenten enzo. Sommige dingen gaan aardig wat geld kosten (maar zij neemt wel een deel voor haar rekening, wat veel eerlijker is dan wat mijn ex toentertijd deed), en sommige dingen zijn zeer problematisch om te regelen.
Ze is al een paar keer een halve dag gaan reizen om iets te regelen (en weer een halve dag terug natuurlijk), en ook vandaag weer moest ze dat doen voor een document.
Dat moet vervolgens weer vertaald gaan worden naar Engels, wat ook weer een lieve duit gaat kosten.
En dan nog hebben we een ander probleem met een document en we hebben geen idee hoe we dat moeten aanpakken.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Denemarken
Net ingechecked en ik krijg altijd een frisdrank naar keuze. Ik vroeg of bier een frisdrank was en kreeg ja als antwoord (zoals altijd hier).
Proost!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nice. Proost.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:36 schreef Fogel het volgende:
Denemarken
Net ingechecked en ik krijg altijd een frisdrank naar keuze. Ik vroeg of bier een frisdrank was en kreeg ja als antwoord (zoals altijd hier).
Proost!🐙![]()
Proost!quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:36 schreef Fogel het volgende:
Denemarken
Proost!![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb vakantie, boeiuhquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Fijne vakantie Heer Fogel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan helaas veel dialecten, zelf al probeer ik ze actief te negeren sinds de kleuterschool.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij verstaat wat daar staat?I'm surrounded by morons!
Fries is een taal, geen dialect.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan helaas veel dialecten, zelf al probeer ik ze actief te negeren sinds de kleuterschool.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan alleen de zuidelijkequote:Op woensdag 30 juli 2025 23:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan helaas veel dialecten, zelf al probeer ik ze actief te negeren sinds de kleuterschool.
Behalve Limburgs want dat verschilt per dorpHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Limburgs officieel ook, boeiuh.quote:I'm surrounded by morons!
BolkskI'm surrounded by morons!
Even een kijktip: Check de Oranjezomer , geweldige fittie.
![]()
Ik luister Tomorrowland terug.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:53 schreef FreshFruit het volgende:
Even een kijktip: Check de Oranjezomer , geweldige fittie.How can I make this topic about me?![]()
Charlotte?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie luister je nu dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klem?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had je ons adoptie beestje al gezien? klein zorgenkindje waar we voor gaan zorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft de machinist genoeg vertraging weggereden dat ik ruim m'n overstap zou halen. Staan we nu buiten het station stil omdat er nog een andere trein op het perron staat. Aaargh.🐙![]()
Moet je de laatste trein halen en gaat dat niet lukken?quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
Heeft de machinist genoeg vertraging weggereden dat ik ruim m'n overstap zou halen. Staan we nu buiten het station stil omdat er nog een andere trein op het perron staat. Aaargh.How can I make this topic about me?![]()
Kedenge deng.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt er op dat he tniet gaat lukken. Het probleem is vooral de laatste overstap naar de metro die ik niet meer ga halen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je de laatste trein halen en gaat dat niet lukken?🐙![]()
Oh klote.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lijkt er op dat he tniet gaat lukken. Het probleem is vooral de laatste overstap naar de metro die ik niet meer ga halen.
How can I make this topic about me?![]()
Je had ook kunnen blijven waar je was? Scheelt treinen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
Heeft de machinist genoeg vertraging weggereden dat ik ruim m'n overstap zou halen. Staan we nu buiten het station stil omdat er nog een andere trein op het perron staat. Aaargh.I'm surrounded by morons!
Soul is jarig.![]()
![]()
Ja oorspronkelijk ging het dus lukken, ik dacht verstandig te zijn zodat ik morgen een beetje op tijd op mn werk aankom.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je had ook kunnen blijven waar je was? Scheelt treinen.🐙![]()
Het is een eigenwijze manquote:Op donderdag 31 juli 2025 00:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je had ook kunnen blijven waar je was? Scheelt treinen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En vanaf nu allemaal Gefeli Soul TT'squote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Is ook wat overdreven Deze post was voldoende..quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
En vanaf nu allemaal Gefeli Soul TT's“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1 puntje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duhquote:I'm surrounded by morons!
Zo kan het dus ook.Dank je.quote:
Gefeliciteerd FFThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik hoor jou zelden laat in de avond zeggen dat het ov doet wat het moetquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weer lekker dwarsliggen in bed?quote:
Trusten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Taxi wordt geregeld vanaf het laatste station. Gaat iets langer duren dan gepland, maar komt goed.🐙![]()
Ja heerlijkquote:Op donderdag 31 juli 2025 00:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weer lekker dwarsliggen in bed?
Trusten.Gelukkigquote:Op donderdag 31 juli 2025 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
Taxi wordt geregeld vanaf het laatste station. Gaat iets langer duren dan gepland, maar komt goed.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee show mequote:Op donderdag 31 juli 2025 00:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je ons adoptie beestje al gezien? klein zorgenkindje waar we voor gaan zorgen.
Trust nobody![]()
Che che changesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb nog maar één keer eerder de NS om een taxi hoeven vragen. Stiekem glip ik dan door onplanbare routes en zo nog wel naar huis.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik hoor jou zelden laat in de avond zeggen dat het ov doet wat het moet
Maar ja. Oke. Ik ben eigenwijs.
🐙![]()
Indrukwekkende uitvaart voor OzzyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bowie.quote:
Shrek 2
R.I.P DTS.![]()
Ooit leer je ervanquote:Op donderdag 31 juli 2025 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één keer eerder de NS om een taxi hoeven vragen. Stiekem glip ik dan door onplanbare routes en zo nog wel naar huis.
Maar ja. Oke. Ik ben eigenwijs.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
I kissed a girl and I liked itThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Dat zie je heel scherp HC, het is een kanarie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kijken of we deze lieverd kunnen helpen is het voornaamste.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Dr.Mikey heeft net de naam al aangeleverd. Hij heet Bowie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohw - hier nu Queen Charlotte de serie aan het kijken. Dacht dat ik die al gezien had, maar toch nog nietquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat had ik laatst met een andere serie.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw - hier nu Queen Charlotte de serie aan het kijken. Dacht dat ik die al gezien had, maar toch nog niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat, wat wat??quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je ons adoptie beestje al gezien? klein zorgenkindje waar we voor gaan zorgen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Leuke naam. Hopelijk redt Bowie het.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
@:Dr.Mikey heeft net de naam al aangeleverd. Hij heet Bowie.![]()
![]()
Wacht... dat is die pluizebol waar Paul vanmiddag mee aan kwam zetten toch?quote:
Ik dacht dat het een foto van interweb was geplukt
We gaan ons best doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sow dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen Partytime?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kent @Paul toch wel een beetje? Die jat alles.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht... dat is die pluizebol waar Paul vanmiddag mee aan kwam zetten toch?
Ik dacht dat het een foto van interweb was geplukt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan kan je daar lekker uitslapen, schijten en koffiedrinken. Bofkont ben je ook.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
mag weer op kantoor verschijnen morgenochtend
En tussendoor lekker bolken.
op kantoor alleen maar matige koffie en vol met afsprakenquote:Op donderdag 31 juli 2025 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan kan je daar lekker uitslapen, schijten en koffiedrinken. Bofkont ben je ook.
En tussendoor lekker bolken.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En de vrimibo.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op kantoor alleen maar matige koffie en vol met afspraken
hebben we niet en vrijdag is ook mijn thuisblijfdagquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Is Bowie ziek?quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kent @:Paul toch wel een beetje? Die jat alles.Trust nobody![]()
Soort van zwakjes, ze weten niet precies wat het is. Het is afwachten en zorg geven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook. Bij deze.quote:
Reaal toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Krijgt ze vast genoeg bij julliequote:Op donderdag 31 juli 2025 01:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van zwakjes, ze weten niet precies wat het is. Het is afwachten en zorg geven.Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
@:Dr.Mikey heeft net de naam al aangeleverd. Hij heet Bowie.
R.I.P DTS.![]()
Bowie is een hij.quote:Op donderdag 31 juli 2025 01:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Krijgt ze vast genoeg bij jullie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bowie the cat
R.I.P DTS.![]()
Zo roll ikquote:Op donderdag 31 juli 2025 01:14 schreef mario390 het volgende:
charly is vannacht hier schnell gelopenTrust nobody![]()
Mein aufrichtiges Beileidquote:Op donderdag 31 juli 2025 01:14 schreef mario390 het volgende:
charly is vannacht hier schnell gelopenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij kwam met Changes.quote:
Dat zeg ik Gamma.quote:
Gecondilieert auf deutchquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel een eind lopen vanuit Oostenrijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik bleef dicht bij huisquote:Op donderdag 31 juli 2025 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel een eind lopen vanuit Oostenrijk
RondjesTrust nobody![]()
Wel thuis!quote:
Bedtijd hier![]()
zzzz
quote:
Trusten Sally.quote:
Lekker koese straks, FF.quote:
En ook nog feli met Soul (had al likeje gegeven net)
..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je krijgt de groetjes van Soul.quote:Op donderdag 31 juli 2025 01:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Lekker koese straks, FF.
En ook nog feli met Soul (had al likeje gegeven net)
Dank je.quote:
Ik in een ander topic geloof ik niet
![]()
R.I.P DTS.![]()
Sally Sally toch. You will never know.quote:Op donderdag 31 juli 2025 01:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank je.
Ik in een ander topic geloof ik niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Deze man is toch echt geniaal? Zijn droge humor.quote:
Aparte man welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zijn wij ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zie net de beelden uitvaart Ozzy. Arme Sharon.
PlasbolkIt happens met mensen die ziek zijn, helaas...quote:Op donderdag 31 juli 2025 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
Zie net de beelden uitvaart Ozzy. Arme Sharon.
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Weet ik ook wel. Maar het raakt me echt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 02:06 schreef Sally het volgende:
Plasbolk
[..]
It happens met mensen die ziek zijn, helaas...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 02:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Maar het raakt me echt.
Trust nobody![]()
Die gast heeft zijn hele leven gezopen en gesnoven en weet ik wat al niet meer. Hij heeft het lang volgehouden, ik dacht 20 jaar geleden al dat hij morgen de pijp uit ging.quote:Op donderdag 31 juli 2025 02:06 schreef Sally het volgende:
Plasbolk
[..]
It happens met mensen die ziek zijn, helaas...Iedereen is een kutlultrut
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2680 / +74 / +0 / 8381 / 9544
2. FreshFruit / 1962 / +85 / +31 / 3135 / 4122
3. KillemWieft / 1052 / +0 / +0 / 785 / 1133
4. gebrokenglas / 986 / +17 / +1 / 3528 / 4245
5. MooieTop6 / 739 / +32 / +0 / 3798 / 4299
6. _UserName_ / 719 / +45 / +0 / 601 / 828
7. loveislikeakiss / 660 / +46 / +1 / 3324 / 3748
8. HappyCharly / 542 / +86 / +26 / 509 / 684
9. Lovely / 532 / +1 / +0 / 2493 / 2887
10. DJMO / 483 / +10 / +0 / 980 / 1306
11. mario390 / 452 / +0 / +0 / 955 / 1243
12. JustinK / 448 / +144 / +0 / 1594 / 1663
13. marc0871 / 435 / +5 / +0 / 890 / 1168
14. Helenattenek / 433 / +0 / +0 / 567 / 709
15. hemarookworst / 369 / +12 / +2 / 1237 / 1510
16. Dr.Mikey / 367 / +1 / +7 / 457 / 618
17. Grotetijd / 361 / +29 / +0 / 784 / 968
18. KoningWouter / 360 / +0 / +0 / 1195 / 1395
19. MizzezAmy / 358 / +2 / +0 / 2150 / 2460
20. Fogel / 349 / +9 / +2 / 1113 / 1382SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Maw, Sharon moet niet treuren dat haar geliefde dood is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Greep me wel aan, die vrouw was echt gebrokenquote:Op donderdag 31 juli 2025 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
Zie net de beelden uitvaart Ozzy. Arme Sharon.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Komt 't een beetje op neer als ik dat zo leesquote:Op donderdag 31 juli 2025 02:34 schreef FreshFruit het volgende:
Maw, Sharon moet niet treuren dat haar geliefde dood is.Well, life can be a riot
Hoop dat de kinderen haar steun gaan bieden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 02:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Greep me wel aan, die vrouw was echt gebroken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vast welquote:Op donderdag 31 juli 2025 02:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoop dat de kinderen haar steun gaan bieden.Trust nobody![]()
Ik weet wie het post.quote:Op donderdag 31 juli 2025 02:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Komt 't een beetje op neer als ik dat zo lees“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tsja, dan nog... Niet echt fraaiWell, life can be a riot
Het is niet alsof het hier om een familielid van een user gaat, mag je best zeggen toch over een bekend persoon. Het is niets kwetsends ofzo.![]()
Het gaat niet om een familielid, maar sommige mensen kunnen dit wel als kwetsend ervaren omdat ze misschien door een bepaalde tijd heen zijn gekomen dankzij de muziek of dankzij de programma's of wat dan ook.
Mensen kunnen een hele bijzondere verstandshouding er op nahouden met bekendheden he? Muziek is wat dat betreft super krachtig.Well, life can be a riot
En waar zeg ik dat? Ik post dat ik een gebroken vrouw zie tijdens de uitvaart van haar overleden man en dat me raakt. Vervolgens reactie over reactie dat hij snoof en dronk. Doet dat af aan haar verdriet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou, ik was er wel even ondersteboven van ja. Het is niks nieuws dat een bekend iemand overlijd, het is vooral in sommige gevallen (ik noem een Michael Jackson, Prince, George Michael, Ozzy) dat het binnenkomt omdat je toch verwacht dat die mensen langer door zullen gaan.
Toen Brian Wilson overleed heb ik wel een traan gelaten, want het is een icoon, en er hangen herinneringen aan zijn muziek.Well, life can be a riot
Ik wel nu. Mijn oma die mijn moeder in haar graf zag zakken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dit vind ik trouwens ook zoiets.quote:Op donderdag 31 juli 2025 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
En waar zeg ik dat? Ik post dat ik een gebroken vrouw zie tijdens de uitvaart van haar overleden man en dat me raakt. Vervolgens reactie over reactie dat hij snoof en dronk. Doet dat af aan haar verdriet?
Er moet al-tijd wel iemand zijn die een oprechte reactie teniet doet door iets totaal irrelevants te posten.
In het geval hier van FF ben ik het roerend met FF eens.
Het doet niet af aan haar verdriet en ik vind het ronduit respectloos om er bij te halen "ach, hij was voor mijn gevoel al 20 jaar dood" of "jach, dat is het leven" dat is zo koud en kil...Die mensen zijn hun vader/man kwijt. En voor de echte fans van die artiest sterft er ook echt wel een stukje. Omdat ze er veel herinneringen aan hebben hangen.
Als Mick Jagger overlijd dan ga ik daar ook echt wel misselijk van zijn. Of mag dat dan ook niet, want hij was al oud?
Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 31 juli 2025 03:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wel nu. Mijn oma die mijn moeder in haar graf zag zakken.![]()
![]()
Well, life can be a riot
Zal wel. Ik zag heel veel pijn. En daar leef ik dan in mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En het is alleen maar mooi dat je zoveel empathie en compassie voeltquote:Op donderdag 31 juli 2025 03:07 schreef FreshFruit het volgende:
Zal wel. Ik zag heel veel pijn. En daar leef ik dan in mee.
Well, life can be a riot
Ja heftig hequote:Op donderdag 31 juli 2025 02:05 schreef FreshFruit het volgende:
Zie net de beelden uitvaart Ozzy. Arme Sharon.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
The floor is yours.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ging jij niet sliepen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
Prachtig nummer wat gisteren ook weer binnenkwamquote:
Well, life can be a riot
Toch ook maar even liggen, straks taart halen.
Jij en grotetijd draaien een beetje door. Het enige wat ik in de post van @Soury lees is dat het niet echt een onverwachte dood is vanwege zijn drankgebruik. Niet dat zijn weduwe er minder verdriet om mag hebben. Soury reageerde op Sally, niet op jouquote:Op donderdag 31 juli 2025 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
En waar zeg ik dat? Ik post dat ik een gebroken vrouw zie tijdens de uitvaart van haar overleden man en dat me raakt. Vervolgens reactie over reactie dat hij snoof en dronk. Doet dat af aan haar verdriet?![]()
Ik dacht dat je niemand over mijn verjaardag zou vertellenquote:Op donderdag 31 juli 2025 03:34 schreef FreshFruit het volgende:
Toch ook maar even liggen, straks taart halen.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Lokwinske.quote:Op donderdag 31 juli 2025 03:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niemand over mijn verjaardag zou vertellen
Frikandellen bosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je dan morgen wakker word is 't tenminste schoon
Well, life can be a riot
Opgeruimdquote:Op donderdag 31 juli 2025 03:54 schreef Grotetijd het volgende:
Als je dan morgen wakker word is 't tenminste schoon
Niet gepoetstTrust nobody![]()
Als je iets opruimt is 't in elk geval netterWell, life can be a riot
Ja maar moet ook wel echt slapen nuquote:Op donderdag 31 juli 2025 04:25 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Nog wel ff paar uurtjes liggen zo idd.
Jij bent zeker een echt nachtmens?Trust nobody![]()
Ik ga ook nu, slaap lekkerquote:Op donderdag 31 juli 2025 04:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar moet ook wel echt slapen nu![]()
quote:Op donderdag 31 juli 2025 05:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, je staat al iets van 100 punten voor op hem
Trust nobody![]()
Goedemorgen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hey Daddy.quote:
Hee FF
Hee mario
Hee DJMO
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
top 5 wordt lastig gok ik zo, is elke da stuivertje wisselenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
precies!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
Ik ben blij met onze nr1 Onze @Vino_Tinto.
Ja, weer eens wat anders dan een iemand eenzaam aan de topTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat bedoel ik mijn beste. Vorige maand Lovy was ook mooi.quote:Op donderdag 31 juli 2025 05:38 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, weer eens wat anders dan een iemand eenzaam aan de top“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Toen was ik hier nog niet, gezien de spelonderbrekingen. Maar wel mooi
Als je wil winnen gaat er ook wel tijd inzitten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 05:41 schreef _UserName_ het volgende:
Toen was ik hier nog niet, gezien de spelonderbrekingen. Maar wel mooi“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
winnen heb ik uit mijn hoofd gezet, gewoon zo hoog mogelijk komen. 2e was een mooie prestatie achter Justin een maand of wat terugTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
dat gaat inderdaad niet lukken
Ik heb 10 keer gewonnen ,doel bereikt. En ja ,van Justin valt niet te winnen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
winnen heb ik uit mijn hoofd gezet, gewoon zo hoog mogelijk komen. 2e was een mooie prestatie achter Justin een maand of wat terug
Nee, dan moet je de hele dag niks anders doen dan hier zittenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
Ik had vaak het voordeel van de DT.quote:Op donderdag 31 juli 2025 05:52 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, dan moet je de hele dag niks anders doen dan hier zitten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
aah ja dat was in de nacht altijd iddTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat tikt dan leuk aan. Ik had er zelfs een ritueel voor.quote:Op donderdag 31 juli 2025 05:55 schreef _UserName_ het volgende:
aah ja dat was in de nacht altijd idd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zo ver was ik niet gegaan.. ben er in de vroege ochtend en soms kom ik ff kijken overdagTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Eerst een liedje zingen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je was 5 min te vroeg hierquote:Op donderdag 31 juli 2025 06:00 schreef _UserName_ het volgende:
zo ver was ik niet gegaan.. ben er in de vroege ochtend en soms kom ik ff kijken overdag![]()
begin de dag zonder zorgen
begin de dag met een lach
want wie de dag vrolijk begint,
lacht de hele dag
Daddy komt altijd rond deze tijd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wees blij, ik werd eerst iets voor 5 wakker maar ben nog 20 minuten gaan slapenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
slopen is kopen
ja, die!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Betalen of nieuwe halen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moest even denken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zeg ik in de kringloop altijd als er iets valt, soms lukt het me ook nog dat mensen er voor betalen. Is het doel niet, puur gekscherend maar toch
Wat nee ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
PartyTime.quote:Op donderdag 31 juli 2025 06:09 schreef mario390 het volgende:
wc-container vor wiesnmarkt staat al hier![]()
![]()
![]()
gebruik je het niet? Recycle het dan!
Alsof ik mijn vrouw gebruik.. eigenlijk klopt die slogan niet..Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
scheelt dat er dan nog een heel isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Bram Krikke maakt leuke filmpjes in een kringloop alsof het hardcore pawn is.quote:Op donderdag 31 juli 2025 06:09 schreef _UserName_ het volgende:
zeg ik in de kringloop altijd als er iets valt, soms lukt het me ook nog dat mensen er voor betalen. Is het doel niet, puur gekscherend maar toch“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh moet ik even kijken, heb je link? Vind Bram wel lachen altijd. Die oldskool dat hij zogenaamd met 2 dames in bed ligt blijft leukquote:Op donderdag 31 juli 2025 06:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bram Krikke maakt leuke filmpjes in een kringloop alsof het hardcore pawn is.
Momentje hoor.quote:Op donderdag 31 juli 2025 06:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
oh moet ik even kijken, heb je link? Vind Bram wel lachen altijd. Die oldskool dat hij zogenaamd met 2 dames in bed ligt blijft leuk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb ik
volTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: