SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
Flatbread kip was niet genoeg.
Ik heb nog trek
Een broodje TT dan maar?![]()
![]()
Prima TT matige OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
En iets met messen en verwarmings apparatuur of zoiets, of ben ik mijn boekje nu ook al te buiten aan het gaan?quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mario is ook wel een liefhebber van tettenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had een meisje en ik zei je bent mn type niet en toen wer ze boosquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die moet hopen op dames met een fetisj om een vadsige kale veertiger op schoot te nemen in z'n pyjama met hondjes-print en hem een kopje chocolademelk te geven en hem verhaaltjes voor te lezen.quote:![]()
Heisse Scheisse is wel een ultiem genot voor onze marioquote:
Pfffff Paul. Straks moet ik nog met je gaan datenquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had een meisje en ik zei je bent mn type niet en toen wer ze boos
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En iets met messen en verwarmings apparatuur of zoiets, of ben ik mijn boekje nu ook al te buiten aan het gaan?![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Pfffff Paul. Straks moet ik nog met je gaan datenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat meisje was te oud voor je?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had een meisje en ik zei je bent mn type niet en toen wer ze boos![]()
Mijn koffie wat doe jequote:Op woensdag 30 juli 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Die moet hopen op dames met een fetisj om een vadsige kale veertiger op schoot te nemen in z'n pyjama met hondjes-print en hem een kopje chocolademelk te geven en hem verhaaltjes voor te lezen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kaal haarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met die van mij wel goed. Nu klein weekje aan't praten en gaat verrassend soepel eigenlijk. Heb wat dingen verteld waar ik onzeker over benquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:grotetijd en @:kree hoe gaat het met paiq?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik begin dat wel steeds meer los te laten met hoe meer vrouwen ik praat en afspreek. De enige die er altijd echt heel krampachtig over deed was mijn ex, en dat was ook oprecht uitzondering op de regel dat het verder niemand boeide en boeit.
We doen rustig aan ondanks dat er wel een flinke klik is. Gewoon go with the flow en zien wel wanneer we afspreken. Haalt ook de druk er af.
Er zijn ook vrouwen die afknappen op het feit dat ik een uitkering heb, maar het valt me ook op dat de meeste het eigenlijk niet uitmaken zolang ik mezelf maar bezig hou en geen schulden heb/gewoon kan rondkomen ;DWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Met die van mij wel goed. Nu klein weekje aan't praten en gaat verrassend soepel eigenlijk. Heb wat dingen verteld waar ik onzeker over benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik begin dat wel steeds meer los te laten met hoe meer vrouwen ik praat en afspreek. De enige die er altijd echt heel krampachtig over deed was mijn ex, en dat was ook oprecht uitzondering op de regel dat het verder niemand boeide en boeit.
We doen rustig aan ondanks dat er wel een flinke klik is. Gewoon go with the flow en zien wel wanneer we afspreken. Haalt ook de druk er af.
Je maakt wat meeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan je sarcastisch over doen, maar ja..Ik heb zéker het e.e.a meegemaaktquote:
Well, life can be a riot
De rest hier nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beetje bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beetje tetten in OPs kijkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beetje pottenbakkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niks mis meeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Baksteen door de ruit en dat soort shizzle, geloof ik?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kan je sarcastisch over doen, maar ja..Ik heb zéker het e.e.a meegemaakt![]()
![]()
Niks mis met bruine klei produceren op de porseleinen troonquote:
Met een lekker sausje eroverquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Smaakt dat een beetje, gebraden lesbo's?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ultieme Sjonniebak, zo'n CRX!En om de 200 km olie er in gooien als het Duitse import is!
Ik zat er al op te wachten.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier nog even wat visueel stimulerend beeld materiaal om het proces iets te versnellenquote:``
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier nog even wat visueel stimulerend beeld materiaal om het proces iets te versnellen``
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier nog even wat visueel stimulerend beeld materiaal om het proces iets te versnellen``
Beste uiersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is maar net waat je fetisj ligt. I don't judgequote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is dit een gerichte bolkquote:
Oké hier speciaal voor jouquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
*Zucht!* Vooruit maar weer....
[me=ToT][ ritst z'n gulp maar weer eens open.../me]
Oke oke dan ga ik nog even doorIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
•quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Baksteen door de ruit en dat soort shizzle, geloof ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
Hoe is het de vlam, ToTTiE?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké hier speciaal voor jou![]()
Die linker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom vinden mannen zulke grote tieten mooi? Moet gewoon een lekker handje vol zijn, niks meerWell, life can be a riot
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
•Echt fucking bizar.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb cup e.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:54 schreef Grotetijd het volgende:
Waarom vinden mannen zulke grote tieten mooi? Moet gewoon een lekker handje vol zijn, niks meer
Maar zo onhandig. Ik wil cup cIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
•Ik heb ze op X ooit nog aangesproken hun gedrag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tetten zijn tetten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mee eens hoor!quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:54 schreef Grotetijd het volgende:
Waarom vinden mannen zulke grote tieten mooi? Moet gewoon een lekker handje vol zijn, niks meer![]()
Lekker manquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe het met de vlam is?
Prima!
Die komt binnen een paar maand hier naar toe!ben oprecht blij voor je
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb cup e.
Maar zo onhandig. Ik wil cup cHeiligen scheisse!!!
![]()
Zonder foto's is dat statement natuurlijk volledig ongeloofwaardigquote:
Ik las kutjesquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kutgatjes graven
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lekker manben oprecht blij voor je
Wel een hoop gedoe met de documenten enzo. Sommige dingen gaan aardig wat geld kosten (maar zij neemt wel een deel voor haar rekening, wat veel eerlijker is dan wat mijn ex toentertijd deed), en sommige dingen zijn zeer problematisch om te regelen.
Ze is al een paar keer een halve dag gaan reizen om iets te regelen (en weer een halve dag terug natuurlijk), en ook vandaag weer moest ze dat doen voor een document.
Dat moet vervolgens weer vertaald gaan worden naar Engels, wat ook weer een lieve duit gaat kosten.
En dan nog hebben we een ander probleem met een document en we hebben geen idee hoe we dat moeten aanpakken.![]()
Als je eenmaal volledig in de bolk zone zit kan het hard gaan ineensquote:
Komt ze gelijk voor een langere periode?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel een hoo gedoe met de documenten enzo. Sommige dingen gaan aardig wat geld kosten (maar zij neemt wel een deel voor haar rekening, wat veel eerlijker is dan wat mijn ex toentertijd deed), en sommige dingen zijn zeer problematisch om te regelen.
Ze is al een paar keer een halve dag gaan reizen om iets te regelen (en weer een halve dag terug natuurlijk), en ook vandaag weer moest ze dat doen voor een document.
Dat moet vervolgens weer vertaald gaan worden naar Engels, wat ook weer een lieve duit gaat kosten.
En dan nog hebben we een ander probleem met een document en we hebben geen idee hoe we dat moeten aanpakken.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kun je beter een kraan hurenquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Blijkt maar weerquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je eenmaal volledig in de bolk zone zit kan het hard gaan ineens
~FEYENOORD~
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonder foto's is dat statement natuurlijk volledig ongeloofwaardig![]()
![]()
Ja echt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ze op X ooit nog aangesproken hun gedrag.
Well, life can be a riot
3 maandenquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Komt ze gelijk voor een langere periode?![]()
Oh dat ze daar ook zoveel papieren voor nodig heeft.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Woudjequote:![]()
Wanneer gaan we weer naar Winsum ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ToTgod gaat 90 dagen lekker knallen
NOOIT WEERquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Woudje![]()
Wanneer gaan we weer naar Winsum ?~FEYENOORD~
Rond
Well, life can be a riot
Samen met 1 van haar kinderen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oh dat ze daar ook zoveel papieren voor nodig heeft.
ff kijken...
Van mijn kant uit: uitnodiging en garantstelling, kopie paspoort, papieren van mijn bron van inkomsten + bewijs dat het de afgelopen 3 maand is overgemaakt en dat het door blijft gaan, ziektekostenverzekering voor hen beiden, en aanvraag visum voor hen beiden.
(Die documenten invullen is echt verschrikkelijk werk!)
Zij moet allerlei papieren aanleveren van haar bron van inkomsten, de voogdij over haar kind, geborote-akte en "familie-boekje" (stamboom?) van haar en haar kind afzonderlijk, pasfoto's en nog weer een aantal andere zaken![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie dat als crew gewoon op de pagina zelf, net als @maily zoals je kan zien op de afbeeldingquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:05 schreef X55 het volgende:
[..]
Jij bent hier.
En je kijkt op mijn account.
~FEYENOORD~
ik kan het ook gewoon zien.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:05 schreef X55 het volgende:
[..]
Jij bent hier.
En je kijkt op mijn account.
maar buiten dat, iedereen die op jouw account kijkt kan het zien![]()
Jammer dat wij dat niet zien...quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie dat als crew gewoon op de pagina zelf, net als @:maily zoals je kan zien op de afbeelding![]()
Bekend plaatje deze.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:~FEYENOORD~
Dat mag toch niet? Lekken uit een besloten forum?quote:![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Gek hequote:Op woensdag 30 juli 2025 22:05 schreef X55 het volgende:
[..]
Jij bent hier.
En je kijkt op mijn account.Well, life can be a riot
Zou een leuke toevoeging zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.![]()
![]()
Je ziet toch geen informatie staanquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat mag toch niet? Lekken uit een besloten forum?
~FEYENOORD~
Zien we alleen van nieuwe users hoor tot een X aantal dagen.quote:~FEYENOORD~
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:08 schreef maily het volgende:
[..]
ik kan het ook gewoon zien.
maar buiten dat, iedereen die op jouw account kijkt kan het zien
![]()
![]()
PoHI kan je ook zien.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
jij hebt serieus nooit op iemands account geklikt?
of op de usernaam om diens MyAT te zien?
Natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
jij hebt serieus nooit op iemands profiel geklikt?
of op de usernaam om diens MyAT te zien?
Maar wist niet dat jullie dat konden zien van nieuwe accounts...![]()
~FEYENOORD~
![]()
![]()
![]()
Visa moet je in veel landen regelen via bepaalde organisaties. VFS Global is de meest gebruikte in veel gevallen.
Waar mijn vriendin zit, is geen Nederlandse ambassade, maar wel een Duitse die ook dingen voor Nederland doet aangezien wij daar geen ambassade hebben.
Ik stuur zowel hen als VFS Global een berichtje met de vraag of we direct bij de ambassade de aanvraag moeten doen, of bij VFS Global.
De ambassade zegt: "We krijgen maandelijks tussen de 50 en 100 aanvragen via VFS Global, dus doe het via hen."
En nu net krijg ik een bericht van VFS Global binnen: "Wij doen niets in dat land qua visumaanvragen voor Nederland."
Dus ik antwoord: "Mijn vriendin was vandaag bij jullie en ze is super goed geholpen door jullie, maar had nog wat extra documenten nodig die ze nu an het regelen is."![]()
Daarom is dat pak zo witWell, life can be a riot
Man3. Voor mijn toenmalige vlam was alleen een garantstellingformulier bij de gemeente en bewijs van ziektekostenverzekering voldoende, maar die had geen kleine bij zich.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:16 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Visa moet je in veel landen regelen via bepaalde organisaties. VFS Global is de meest gebruikte in veel gevallen.
Waar mijn vriendin zit, is geen Nederlandse ambassade, maar wel een Duitse die ook dingen voor Nederland doet aangezien wij daar geen ambassade hebben.
Ik stuur zowel hen als VFS Global een berichtje met de vraag of we direct bij de ambassade de aanvraag moeten doen, of bij VFS Global.
De ambassade zegt: "We krijgen maandelijks tussen de 50 en 100 aanvragen via VFS Global, dus doe het via hen."
En nu net krijg ik een bericht van VFS Global binnen: "Wij doen niets in dat land qua visumaanvragen voor Nederland."
Dus ik antwoord: "Mijn vriendin was vandaag bij jullie en ze is super goed geholpen door jullie, maar had nog wat extra documenten nodig die ze nu an het regelen is."Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zonder kleine is het ook een rompslomp hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Man3. Voor mijn toenmalige vlam was alleen een garantstellingformulier bij de gemeente en bewijs van ziektekostenverzekering voldoende, maar die had geen kleine bij zich.![]()
Waar komt ze weg dan?quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:16 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Dus ik antwoord: "Mijn vriendin was vandaag bij jullie en ze is super goed geholpen door jullie, maar had nog wat extra documenten nodig die ze nu an het regelen is."~FEYENOORD~
Valt totaal niet te merken dat jij uit Drenthe komt en ook deuren los gooitquote:
Ik ben door Mario hier terecht gekomen, vergeef ik hem nooit weer.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
R-woud93 in ONZ / kijkje bij rinus
Dan was dit mijn eerste post op FOK!, ook in ONZ natuurlijk
En dat hij iets nodig is!quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt totaal niet te merken dat jij uit Drenthe komt en ook deuren los gooit![]()
![]()
Friesland.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt totaal niet te merken dat jij uit Drenthe komt en ook deuren los gooit
Geboren in Assen, 1km wonend van de grens met Drenthe en we praten Stellingwerfs thuis.quote:
Reserve Fries
~FEYENOORD~
Door Mario!?quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben door Mario hier terecht gekomen, vergeef ik hem nooit weer.Well, life can be a riot
Vooral omdat niemand er iets mee opschietquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel kut dat ze nu oorlog hebben met Thailand...
~FEYENOORD~
Ik heb een huisgenoot gehad die uit Drenthe kwam en vroeg waar mensen weg kwam en vroeg of ik de deur los kon gooien. Vandaar mijn vooroordeelquote:
Hey HC.quote:
quote:Daar ging m'n koffie
Well, life can be a riot
Thailand heeft blijkbaar al die tempel die ze willen hebben, fucking OPGEBLAZEN!!!quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vooral omdat niemand er iets mee opschiet![]()
![]()
Nadat ze een andere ook al naar de klote hadden geschoten.
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ok, bolkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Toen UTO stopte ging ik in 40+ posten , totdat Mario steeds bleef vragen naar hier te komen ,de rest is geschiedenis.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
'Graag voor DJMO' toch
Bolk dan maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
het reisbureau deed goede zakenquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen UTO stopte ging ik in 40+ posten , totdat Mario steeds bleef vragen naar hier te komen ,de rest is geschiedenis.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja gaat nergens overquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Thailand heeft blijkbaar al die tempel die ze willen hebben, fucking OPGEBLAZEN!!!![]()
![]()
Nadat ze een andere ook al naar de klote hadden geschoten.
~FEYENOORD~
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey waarde collegaquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spijker op de kop.quote:![]()
Daarvoor echt nooit. Ben nu wel 6 keer de wereld rond geweest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Na het lezen van deze post wilde @Rob dus nog een koffie.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Iemand met een identiteitscrisisquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik wil echt geen koffie meer na 15:00 hoor, respectquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Na het lezen van deze post wilde @:Rob dus nog een koffie.
~FEYENOORD~
Inkakken is bijpakkenquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Na het lezen van deze post wilde @:Rob dus nog een koffie.
Vroeger in de discotheek ook even bijpakken en lekker gaan maar spijt hebben als je naar bed gaat omdat je daar dan als een chemische stuiterende bal ligt te kuttenquote:
~FEYENOORD~
Ik na het middaguur sowieso al niet!quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wil echt geen koffie meer na 15:00 hoor, respect![]()
![]()
Je hebt geen keus,het moet in de neus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op sommige werkdagen neem ik nog wel eens een bakje in de middag maar dat is echt de grensquote:~FEYENOORD~
quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
Je hebt geen keus,het moet in de neus.![]()
![]()
Stellingwerfs is trouwens wel mooi om te horen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe gaat dat?quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
Stellingwerfs is trouwens wel mooi om te horen.![]()
man3 wat slechtquote:
Wat is blauw en zit op een hek?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Drents met wat Friese accenten en woorden, het is wel stervende als dialect.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:33 schreef FreshFruit het volgende:
Stellingwerfs is trouwens wel mooi om te horen.~FEYENOORD~
Tsja, ieder voordeel hept zijn nadeel, maar das logischquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vroeger in de discotheek ook even bijpakken en lekker gaan maar spijt hebben als je naar bed gaat omdat je daar dan als een chemische stuiterende bal ligt te kutten
- Johannus CruijfnisiusOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
badum-tsssssquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beetie krumproaten.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Drents met wat Friese accenten en woorden, het is wel stervende als dialect.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom wilt de paus niet gecremeerd worden?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ga een ander zieken aub. Ik heb geen identiteitscrisis, ik maak geen klontjes aan om onder een andere naam stennis te schoppen in DTS. Dat doe jij wel.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
op de een of andere manier las ik hier 'deepthroaten'quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Omdat hij relatief nog best jong is?quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:36 schreef MooieTop6 het volgende:
Waarom wilt de paus niet gecremeerd worden?![]()
Hij leeft nogquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Terecht, wat een lul was die paus zegquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:38 schreef ToT het volgende:
Soms is het als paus wel wenselijk om gecremeerd te worden na je overlijden.
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja hak zin in. caffeienevrijquote:Well, life can be a riot
Nog nooit last van klontjes gehad?quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga een ander zieken aub. Ik heb geen identiteitscrisis, ik maak geen klontjes aan om onder een andere naam stennis te schoppen in DTS. Dat doe jij wel.
~FEYENOORD~
Ja wat hij dat lijk allemaal heeft aangedaan.....quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Terecht, wat een lul was die paus zeg
Waren de mensen niet echt heel erg blij mee!![]()
![]()
Lekker slipequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker sliepe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik dank uquote:Well, life can be a riot
Ranzigquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb elke maand last van sliertjes en klontjes.
@:yvonneWell, life can be a riot
* FreshFruit schuift bordje eten opzijquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:yvonne“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:yvonne
Ik ga lekker slapen lieve mensen
ook lekker slipequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trusten en bedankt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Pulp Fiction.quote:
Waarvoor?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Who is Zed?
Zed is dead.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Andere versie van Zed's bike. Heb ik een jaartje gehad of zo, voordat-ie ontplofte. (Geen gein!)![]()
Waar zie je die?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sowieso zie ik al namen staan (TS en in titel).quote:
Maar goed - het zal allemaal wel.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Riep je me?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Beetje vergezochtquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Sowieso zie ik al namen staan (TS en in titel).
Maar goed - het zal allemaal wel.~FEYENOORD~
Aardige unitquote:Op woensdag 30 juli 2025 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Andere versie van Zed's bike. Heb ik een jaartje gehad of zo, voordat-ie ontplofte. (Geen gein!)Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet op slot gooien hoor.quote:
Dat is toch niet hetzelfde als daadwerkelijk informatie lekken. Ja je ziet een usernamequote:Op woensdag 30 juli 2025 22:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Sowieso zie ik al namen staan (TS en in titel).
Maar goed - het zal allemaal wel.
Ik zie geen issues.Well, life can be a riot
Like gegevenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Er waren net al mensen die zeiden: "Hé, zit die en die daar ook?"quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ballen van staal, jwtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
We zijn er nog.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Er waren net al mensen die zeiden: "Hé, zit die en die daar ook?"Dat zijn FOK! users, die kunnen de aanmelding van die users ook terugvinden in het aanmeldtopic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
Nou jaquote:
Ballen van staal vinkt wel wat van mijn interesse boxjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een mede-jeu de boulerquote:Op woensdag 30 juli 2025 23:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou ja
Ballen van staal vinkt wel wat van mijn interesse boxjes
Klootschieten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hebben we allemaal een goede nieuwe TT in gedachten, mijn bolkgenoten?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als de OP maar goed is.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:12 schreef MooieTop6 het volgende:
Hebben we allemaal een goede nieuwe TT in gedachten, mijn bolkgenoten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: