SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
Flatbread kip was niet genoeg.
Ik heb nog trek
Een broodje TT dan maar?![]()
![]()
Prima TT matige OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
En iets met messen en verwarmings apparatuur of zoiets, of ben ik mijn boekje nu ook al te buiten aan het gaan?quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mario is ook wel een liefhebber van tettenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had een meisje en ik zei je bent mn type niet en toen wer ze boosquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die moet hopen op dames met een fetisj om een vadsige kale veertiger op schoot te nemen in z'n pyjama met hondjes-print en hem een kopje chocolademelk te geven en hem verhaaltjes voor te lezen.quote:![]()
Heisse Scheisse is wel een ultiem genot voor onze marioquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Pfffff Paul. Straks moet ik nog met je gaan datenquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had een meisje en ik zei je bent mn type niet en toen wer ze boos
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En iets met messen en verwarmings apparatuur of zoiets, of ben ik mijn boekje nu ook al te buiten aan het gaan?![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Pfffff Paul. Straks moet ik nog met je gaan datenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat meisje was te oud voor je?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had een meisje en ik zei je bent mn type niet en toen wer ze boos![]()
Mijn koffie wat doe jequote:Op woensdag 30 juli 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Die moet hopen op dames met een fetisj om een vadsige kale veertiger op schoot te nemen in z'n pyjama met hondjes-print en hem een kopje chocolademelk te geven en hem verhaaltjes voor te lezen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kaal haarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met die van mij wel goed. Nu klein weekje aan't praten en gaat verrassend soepel eigenlijk. Heb wat dingen verteld waar ik onzeker over benquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:grotetijd en @:kree hoe gaat het met paiq?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik begin dat wel steeds meer los te laten met hoe meer vrouwen ik praat en afspreek. De enige die er altijd echt heel krampachtig over deed was mijn ex, en dat was ook oprecht uitzondering op de regel dat het verder niemand boeide en boeit.
We doen rustig aan ondanks dat er wel een flinke klik is. Gewoon go with the flow en zien wel wanneer we afspreken. Haalt ook de druk er af.
Er zijn ook vrouwen die afknappen op het feit dat ik een uitkering heb, maar het valt me ook op dat de meeste het eigenlijk niet uitmaken zolang ik mezelf maar bezig hou en geen schulden heb/gewoon kan rondkomen ;DWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Met die van mij wel goed. Nu klein weekje aan't praten en gaat verrassend soepel eigenlijk. Heb wat dingen verteld waar ik onzeker over benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik begin dat wel steeds meer los te laten met hoe meer vrouwen ik praat en afspreek. De enige die er altijd echt heel krampachtig over deed was mijn ex, en dat was ook oprecht uitzondering op de regel dat het verder niemand boeide en boeit.
We doen rustig aan ondanks dat er wel een flinke klik is. Gewoon go with the flow en zien wel wanneer we afspreken. Haalt ook de druk er af.
Je maakt wat meeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan je sarcastisch over doen, maar ja..Ik heb zéker het e.e.a meegemaaktquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
De rest hier nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beetje bolkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beetje tetten in OPs kijkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beetje pottenbakkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: