SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Poep snapte je wel toch?quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:15 schreef HappyCharly het volgende:
Weet nog steeds niet wat die tt betekent“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker sliepe, welterusten ALLEMAAL
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Trap je er weer in?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel een hoop gedoe met de documenten enzo. Sommige dingen gaan aardig wat geld kosten (maar zij neemt wel een deel voor haar rekening, wat veel eerlijker is dan wat mijn ex toentertijd deed), en sommige dingen zijn zeer problematisch om te regelen.
Ze is al een paar keer een halve dag gaan reizen om iets te regelen (en weer een halve dag terug natuurlijk), en ook vandaag weer moest ze dat doen voor een document.
Dat moet vervolgens weer vertaald gaan worden naar Engels, wat ook weer een lieve duit gaat kosten.
En dan nog hebben we een ander probleem met een document en we hebben geen idee hoe we dat moeten aanpakken.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Denemarken
Net ingechecked en ik krijg altijd een frisdrank naar keuze. Ik vroeg of bier een frisdrank was en kreeg ja als antwoord (zoals altijd hier).
Proost!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nice. Proost.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:36 schreef Fogel het volgende:
Denemarken
Net ingechecked en ik krijg altijd een frisdrank naar keuze. Ik vroeg of bier een frisdrank was en kreeg ja als antwoord (zoals altijd hier).
Proost!🐙![]()
Proost!quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:36 schreef Fogel het volgende:
Denemarken
Proost!![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb vakantie, boeiuhquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Fijne vakantie Heer Fogel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan helaas veel dialecten, zelf al probeer ik ze actief te negeren sinds de kleuterschool.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jij verstaat wat daar staat?I'm surrounded by morons!
Fries is een taal, geen dialect.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan helaas veel dialecten, zelf al probeer ik ze actief te negeren sinds de kleuterschool.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kan alleen de zuidelijkequote:Op woensdag 30 juli 2025 23:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan helaas veel dialecten, zelf al probeer ik ze actief te negeren sinds de kleuterschool.
Behalve Limburgs want dat verschilt per dorpHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Limburgs officieel ook, boeiuh.quote:I'm surrounded by morons!
BolkskI'm surrounded by morons!
Even een kijktip: Check de Oranjezomer , geweldige fittie.
![]()
Ik luister Tomorrowland terug.quote:Op woensdag 30 juli 2025 23:53 schreef FreshFruit het volgende:
Even een kijktip: Check de Oranjezomer , geweldige fittie.How can I make this topic about me?![]()
Charlotte?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie luister je nu dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klem?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had je ons adoptie beestje al gezien? klein zorgenkindje waar we voor gaan zorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft de machinist genoeg vertraging weggereden dat ik ruim m'n overstap zou halen. Staan we nu buiten het station stil omdat er nog een andere trein op het perron staat. Aaargh.🐙![]()
Moet je de laatste trein halen en gaat dat niet lukken?quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
Heeft de machinist genoeg vertraging weggereden dat ik ruim m'n overstap zou halen. Staan we nu buiten het station stil omdat er nog een andere trein op het perron staat. Aaargh.How can I make this topic about me?![]()
Kedenge deng.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt er op dat he tniet gaat lukken. Het probleem is vooral de laatste overstap naar de metro die ik niet meer ga halen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je de laatste trein halen en gaat dat niet lukken?🐙![]()
Oh klote.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lijkt er op dat he tniet gaat lukken. Het probleem is vooral de laatste overstap naar de metro die ik niet meer ga halen.
How can I make this topic about me?![]()
Je had ook kunnen blijven waar je was? Scheelt treinen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
Heeft de machinist genoeg vertraging weggereden dat ik ruim m'n overstap zou halen. Staan we nu buiten het station stil omdat er nog een andere trein op het perron staat. Aaargh.I'm surrounded by morons!
Soul is jarig.![]()
![]()
Ja oorspronkelijk ging het dus lukken, ik dacht verstandig te zijn zodat ik morgen een beetje op tijd op mn werk aankom.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je had ook kunnen blijven waar je was? Scheelt treinen.🐙![]()
Het is een eigenwijze manquote:Op donderdag 31 juli 2025 00:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je had ook kunnen blijven waar je was? Scheelt treinen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En vanaf nu allemaal Gefeli Soul TT'squote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Is ook wat overdreven Deze post was voldoende..quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
En vanaf nu allemaal Gefeli Soul TT's“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1 puntje?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duhquote:I'm surrounded by morons!
Zo kan het dus ook.Dank je.quote:
Gefeliciteerd FFThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik hoor jou zelden laat in de avond zeggen dat het ov doet wat het moetquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weer lekker dwarsliggen in bed?quote:
Trusten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Taxi wordt geregeld vanaf het laatste station. Gaat iets langer duren dan gepland, maar komt goed.🐙![]()
Ja heerlijkquote:Op donderdag 31 juli 2025 00:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weer lekker dwarsliggen in bed?
Trusten.Gelukkigquote:Op donderdag 31 juli 2025 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
Taxi wordt geregeld vanaf het laatste station. Gaat iets langer duren dan gepland, maar komt goed.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee show mequote:Op donderdag 31 juli 2025 00:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je ons adoptie beestje al gezien? klein zorgenkindje waar we voor gaan zorgen.
Trust nobody![]()
Che che changesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb nog maar één keer eerder de NS om een taxi hoeven vragen. Stiekem glip ik dan door onplanbare routes en zo nog wel naar huis.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik hoor jou zelden laat in de avond zeggen dat het ov doet wat het moet
Maar ja. Oke. Ik ben eigenwijs.
🐙![]()
Indrukwekkende uitvaart voor OzzyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bowie.quote:
Shrek 2
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ooit leer je ervanquote:Op donderdag 31 juli 2025 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog maar één keer eerder de NS om een taxi hoeven vragen. Stiekem glip ik dan door onplanbare routes en zo nog wel naar huis.
Maar ja. Oke. Ik ben eigenwijs.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
I kissed a girl and I liked itThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Dat zie je heel scherp HC, het is een kanarie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kijken of we deze lieverd kunnen helpen is het voornaamste.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Dr.Mikey heeft net de naam al aangeleverd. Hij heet Bowie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohw - hier nu Queen Charlotte de serie aan het kijken. Dacht dat ik die al gezien had, maar toch nog nietquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dat had ik laatst met een andere serie.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw - hier nu Queen Charlotte de serie aan het kijken. Dacht dat ik die al gezien had, maar toch nog niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat, wat wat??quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je ons adoptie beestje al gezien? klein zorgenkindje waar we voor gaan zorgen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Leuke naam. Hopelijk redt Bowie het.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
@:Dr.Mikey heeft net de naam al aangeleverd. Hij heet Bowie.![]()
![]()
Wacht... dat is die pluizebol waar Paul vanmiddag mee aan kwam zetten toch?quote:
Ik dacht dat het een foto van interweb was geplukt
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
We gaan ons best doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sow dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen Partytime?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kent @Paul toch wel een beetje? Die jat alles.quote:Op donderdag 31 juli 2025 00:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht... dat is die pluizebol waar Paul vanmiddag mee aan kwam zetten toch?
Ik dacht dat het een foto van interweb was geplukt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: