SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Beterschapquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
Ik voelde me best oké maar ik voel me nu weer helemaal belabberd.Ik ga zo ook mijn bed in maar ben ineens wat misselijk dus moet een beetje zakken.
Thanks maar die misselijkheid gaat straks vast wel weg. Hopelijk voel ik mij morgen weer wat fijner als ik geslapen heb.quote:
Drink anders even een glaasje water of zoquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Thanks maar die misselijkheid gaat straks vast wel weg. Hopelijk voel ik mij morgen weer wat fijner als ik geslapen heb.
Voorlopig niet. Zit net aan de koffie.quote:
Koffie?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Zit net aan de koffie.
Koffieieieie. Ja.quote:
Als ik nu koffie drink dan stuiter ik de hele nacht doorquote:
Ik heb afgelopen nacht weinig geslapen dus moet goed komen hier.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als ik nu koffie drink dan stuiter ik de hele nacht door
Ja ik ook maar 5 uurtjes ofzo. Ik wilde om half 10 gaan slapen. Maar niet geluktquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht weinig geslapen dus moet goed komen hier.
Legosetje aan het bouwen nu, BNR op staan, straks nog wat gamen en lezen. Ik kijk wel wanneer ik m'n mand ga opzoeken.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik ook maar 5 uurtjes ofzo. Ik wilde om half 10 gaan slapen. Maar niet gelukt
Wat voor gamequote:Op woensdag 30 juli 2025 21:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Legosetje aan het bouwen nu, BNR op staan, straks nog wat gamen en lezen. Ik kijk wel wanneer ik m'n mand ga opzoeken.
Star Trek Fleet Command. Online RPG.quote:
Owww ik speel alleen maar destinyquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Star Trek Fleet Command. Online RPG.
Naar welk festival ga je?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, hier zo ook lees- en bedtijd. Best een lekker productief dagje gehad én m'n festivaloutfit-prep gaat lekker. De outfit ook nog tof vinden als je 'm daadwerkelijk aan hebt, is altijd even afwachten.
M'n nieuwste war bird:quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Owww ik speel alleen maar destiny
Moest 't opzoeken. Echt nooit van gehoord.quote:
Ik ben al jaren niet meer op een festival geweest. Kwam er vroeger graag.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Verbaast me niet.![]()
Ben er dol op, we gaan nu voor de 5e keer.
Tot over een uurtjequote:
Ik wilde net gaan denken over tanden poetsenquote:
Ik was gewoon drukquote:
* Recce kijkt rond.quote:Op donderdag 31 juli 2025 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gisteravond even snel m'n bureau opgeruimd. Moet ik vaker doen
Eeuhm.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie minuten werk en het is zo fijn
mwoah, ik zit nu alleen thuis, ga zo een belletje plegen naar het integraal medisch centrumquote:
Goed zoquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
mwoah, ik zit nu alleen thuis, ga zo een belletje plegen naar het integraal medisch centrum
de huisarts is pas 4 augustus weer terug
Ik zei niet dat ik grondig wasquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm.
* Recce bewondert het stof achter de monitor.
Ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenenquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
mwoah, ik zit nu alleen thuis, ga zo een belletje plegen naar het integraal medisch centrum
de huisarts is pas 4 augustus weer terug
Ah, dat klinkt beter. Stapeltjes en wegmoffelen FTW!quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik grondig was
Maar natte lap eroverheen, alle losse papieren en post op een stapeltje, pennen in de beker, halfdooie rozen wegLosse meuk weggemoffeld.
Je kan in die app ook aan geven dat ze het bij de buren afgeven of in je schuurleggen of voor een andere dag kiezen. Dan kan je alsnog naar de chirurg gaan??quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:09 schreef Ama het volgende:
Hmm aan de PostNL app te zien weet ik vandaag nog niet wanneer ik bij de chirurg in Emmen langs kan (niet meteen om te opereren hoor maar eerst om even te bespreken wat er is gezegd en een plan maken).
Huh? Het gaat om een brief.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan in die app ook aan geven dat ze het bij de buren afgeven of in je schuurleggen of voor een andere dag kiezen. Dan kan je alsnog naar de chirurg gaan??
Maar niet iedereen is op de hoogte van wat er speelt, ik moest ook even nadenken bij je bericht hierboven.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:26 schreef Ama het volgende:
Die beste man moet ook andere mensen helpen dus die kan niet binnen een dag mij ineens al ontvangen en dat verwacht ik ook helemaal niet.
Oh misschien komt het omdat ik nog niet helemaal wakker ben maar ik wacht in ieder geval op een brief met een datum om langs kunnen gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar niet iedereen is op de hoogte van wat er speelt, ik moest ook even nadenken bij je bericht hierboven.
Ik heb geen update! Ik wil ook een update.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh een pc update. Ok, ik wacht wel.
Post is niet meer zo snel. Kan ook goed volgende week worden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:24 schreef Ama het volgende:
Ging er gewoon vanuit dat ik vandaag de brief wel zou krijgen met een datum. Wordt dat vast morgen.
quote:Verwacht bezorgmoment
Donderdag 31 juli
Tussen 17.30 - 21.30 uur
Ziekenhuispost komt hier altijd wel echt de volgende dag aan als ze het versturen. Maar ik weet natuurlijk helemaal niet of ze gisteren überhaupt meteen een brief verstuurd hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Post is niet meer zo snel. Kan ook goed volgende week worden.
Gekke Zeelandersquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat jij precies met een dildo doet?
Gaten in de dijk vullen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat jij precies met een dildo doet?
bluf!quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaten in de dijk vullen.
Dus voor nu mag de kat nog even zijn/haar haren bij zich houdenquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:41 schreef Ama het volgende:
Maar nee mijn nieuwe kruimeldief komt vanavond binnen. Ik dacht morgen maar hij komt vandaag al.
quote:
Mijn stofzuiger is nog wel heel. En mijn kat is overdag toch vooral buiten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:41 schreef STING het volgende:
[..]
Dus voor nu mag de kat nog even zijn/haar haren bij zich houden
Yv gunt jou ook geen rust hequote:Op donderdag 31 juli 2025 08:42 schreef STING het volgende:
[..]
ik weet het, hij was erg slecht, I blame slaaptekort
Gelukkig hoef ik haar daar niet de schuld van te gevenquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yv gunt jou ook geen rust he
Mooi zoquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:45 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik haar daar niet de schuld van te geven
Ik zou vrijdag een ansichtkaart krijgen volgens de app, maar dat werd dinsdag.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Post is niet meer zo snel. Kan ook goed volgende week worden.
we zitten in de aanloop naar nieuwe verkiezingen, dit is juist het momentquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/2577004
Dit soort volksverlakkerij moet echt verboden worden
Precies, goedkope PR.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we zitten in de aanloop naar nieuwe verkiezingen, dit is juist het moment
Lol ja dat is ook wel misschien een beetje lullig.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou vrijdag een ansichtkaart krijgen volgens de app, maar dat werd dinsdag.
Door die app gaat wel de verrassing eraf natuurlijk.
nou had ik nog nooit van deze persoon gehoord tot dit nieuwsberichtquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:55 schreef STING het volgende:
[..]
Precies, goedkope PR.
En zelfs slechte publiciteit is publiciteit.
0quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
Weet je op je verjaardag ook al meteen hoeveel kaartjes je krijgt zonder dat ze al in de bus liggen.
Wie gaat er dan ook in hemelsnaam zijn tijd besteden om in een app te kijken of/welke post er onderweg is.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
Weet je op je verjaardag ook al meteen hoeveel kaartjes je krijgt zonder dat ze al in de bus liggen.
Ja, best dat je niet meer bij de ene partij wil horen, maar je zit daar omdat er x mensen op die PARTIJ hebben gestemd. Dan moet er imo een ander poppetje uit die partij aangesteld worden, niet dat die zetel ineens door een andere partij vervuld wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/2577004
Dit soort volksverlakkerij moet echt verboden worden
da's ook de bedoeling natuurlijk, nu 'weet' een groter deel van Nederland wie ze is, althans voor een dag wellicht.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nou had ik nog nooit van deze persoon gehoord tot dit nieuwsbericht
maar ik stem dan ook geen nsc of bbb
denk sowieso dat dat een stuk minder mensen gaan doenquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nou had ik nog nooit van deze persoon gehoord tot dit nieuwsbericht
maar ik stem dan ook geen nsc of bbb
Heeeyquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in hemelsnaam zijn tijd besteden om in een app te kijken of/welke post er onderweg is.
Nee, ik krijg er standaard 3.quote:
Indeed. Wel zal een deel van de NSC aanhang pro landbouw zijn want CDA import, maar toch.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, best dat je niet meer bij de ene partij wil horen, maar je zit daar omdat er x mensen op die PARTIJ hebben gestemd. Dan moet er imo een ander poppetje uit die partij aangesteld worden, niet dat die zetel ineens door een andere partij vervuld wordt.
Het politieke landschap is allang een jungle waar je niet meer uitkomt zodra je erin zit.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed. Wel zal een deel van de NSC aanhang pro landbouw zijn want CDA import, maar toch.
Idd, met een groot aantal splinterpartijtjes met grootheidswaanzinquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het politieke landschap is allang een jungle waar je niet meer uitkomt zodra je erin zit.
Vooral dat. Gelukkig is BIJ1 zo goed als UIT1.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:08 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, met een groot aantal splinterpartijtjes met grootheidswaanzin
BBB, NSC, CDA, allemaal ouwe wijn in nieuwe zakken. 1 of 2 andere standpunten. Ach.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed. Wel zal een deel van de NSC aanhang pro landbouw zijn want CDA import, maar toch.
Precies. Het gaat niet om jou. Wil je weg? Prima, lazer maar op. Maar die zetel blijft.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, best dat je niet meer bij de ene partij wil horen, maar je zit daar omdat er x mensen op die PARTIJ hebben gestemd. Dan moet er imo een ander poppetje uit die partij aangesteld worden, niet dat die zetel ineens door een andere partij vervuld wordt.
Gaat nog zat verschuiven, door de peilingen gaan mensen "strategisch" stemmen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De huidige peilingen maken een coalitie zeer lastig. Niemand heeft een meerderheid.
Er is ook niet echt een partij die er boven uit springtquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De huidige peilingen maken een coalitie zeer lastig. Niemand heeft een meerderheid.
Dat is ook het grote probleem. Er zijn zoveel partijen dat niemand weet waarop je moet stemmen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, in dit geval zal het redelijk lood om oud ijzer zijn qua stemvoorkeur, maar dat het überhaupt zo kan dat je van partij kan switchen (of solo verder gaan) en je gewoon blijft zitten, vind ik raar. Welk deel van de bevolking vertegenwoordig je dan?quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Daarom stemmen op een individu. Gelukkig zijn er een paar Kamerleden die echt goed werk doen. En aangezien de partij toch niet uitmaakt vanwege het grote aanbod...quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is ook niet echt een partij die er boven uit springt
er zijn sowieso veel te veel partijen. Je kunt elke week wel nieuwe verkiezingen houden, daar wordt het land niet bestuurbaar van.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is ook niet echt een partij die er boven uit springt
Ik had er dit jaar 1quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
ik geen, dacht ik.quote:
ik wist ook niet wanneer je jarig was tot ik net in je profiel spiektequote:Op donderdag 31 juli 2025 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geen, dacht ik.
kerst is tegenwoordig ook armoe troef
ik doe te veel of te weinig, niets er tusseninquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het altijd wel leuk om Kerstkaarten te krijgen.
Ik koop ze ook vaak, maar dan te weinig tijd en energie om ze te versturen.
Maar ik verstuur ze wel vaak voor verjaardagen enzo, dus daar ben ik dit jaar ook deels mee gestopt. Kreeg er wel meteen een vraag overquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geen, dacht ik.
kerst is tegenwoordig ook armoe troef
Ik doe verder ook niks met mijn verjaardig.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wist ook niet wanneer je jarig was tot ik net in je profiel spiekte
die heb ik dan natuurlijk wel nog bewaardquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik doe te veel of te weinig, niets er tussenin
dus ik teken zelf (gepersonaliseerde) kerstkaarten of ik doe niets
Oh, dat is ook wel leuk. Betekent toch iets meer dan een standaard kaartje van de Kruitvat.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik doe te veel of te weinig, niets er tussenin
dus ik teken zelf (gepersonaliseerde) kerstkaarten of ik doe niets
Actionquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dat is ook wel leuk. Betekent toch iets meer dan een standaard kaartje van de Kruitvat.
Oeps sorry. mijn excuus. Dacht die krijgt een pakketje en kan daardoor niet wegquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Huh? Het gaat om een brief.Die kan de postbezorger hier gewoon in de brievenbus doen zodra het ziekenhuis het heeft opgestuurd?
Mooie weer hebben we al gehad dit jaar.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen Castlefest. Helaas is het regen regen regen.
Deze zomer is qua weer niet wat ik had gehoopt van tevoren.
Kreeg er deze week nog 1.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik krijg eigenlijk nooit kaarten, de laatste keren dat ik ze heb gehad was denk ik toen ik weer eens in het ziekenhuis lag
Volgens mij hebben we zo'n beetje vanaf maart tot half juli stralend weer gehadquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooie weer hebben we al gehad dit jaar.
ik doe het vaak ook maar er zijn zo weinig mensen die dezelfde energie terug geven dat het stom is gewordenquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik verstuur ze wel vaak voor verjaardagen enzo, dus daar ben ik dit jaar ook deels mee gestopt. Kreeg er wel meteen een vraag over
Van mij mag die heks nog wel wat zetels verliezen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat nog zat verschuiven, door de peilingen gaan mensen "strategisch" stemmen bijvoorbeeld.
"Stuurt ze ook al geen kaartje meer. Wat een bitch!"quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik verstuur ze wel vaak voor verjaardagen enzo, dus daar ben ik dit jaar ook deels mee gestopt. Kreeg er wel meteen een vraag over
Daarom. Het mooie weer is op voor dit jaar.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we zo'n beetje vanaf maart tot half juli stralend weer gehad
Ik zou het jammer vinden als de mensen die mij altijd een kaartje sturen dat niet meer doen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat je tegenwoordig bijna een hypotheek nodig hebt voor een postzegel terwijl een appje sturen gratis isquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik doe het vaak ook maar er zijn zo weinig mensen die dezelfde energie terug geven dat het stom is geworden
Welke heks?quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van mij mag die heks nog wel wat zetels verliezen.
Ik vind het leuk om ze te krijgen, maar anderen niet ofzo? Die doen daar niet aan. Nu hoeft het ook geen spelletje te worden van 'ik stuur en jij stuurt', maar ik stuur een kaartje voor elke scheet die dwarszit en dan krijg ik er op m'n verjaardag eentje terug. Ja doei he.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik doe het vaak ook maar er zijn zo weinig mensen die dezelfde energie terug geven dat het stom is geworden
Maar daarom waardeer ik het wel als iemand een kaart stuurtquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat je tegenwoordig bijna een hypotheek nodig hebt voor een postzegel terwijl een appje sturen gratis is
Van mij mag VVD flink verliezen in de komende verkiezingenquote:
Die in Thailand zit?quote:
Welke heks? Halsema is geen partijleider.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De VVD heeft echt een probleem met Yeşilgöz. Benieuwd of ze toch nog heel snel een wissel doen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat het tegenwoordig 'lastiger' is om adressen te onthouden ofzo. In je 'adresboek' op je telefoon heb je meestal alleen maar iemands telefoonnummer staan, heel misschien nog een mailadres, maar een huisadres is lastig te achterhalenquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daarom waardeer ik het wel als iemand een kaart stuurt
Nou, wie dan?quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
De VVD heeft echt een probleem met Yeşilgöz. Benieuwd of ze toch nog heel snel een wissel doen.
ik heb een excel op de computer met adressenquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat het tegenwoordig 'lastiger' is om adressen te onthouden ofzo. In je 'adresboek' op je telefoon heb je meestal alleen maar iemands telefoonnummer staan, heel misschien nog een mailadres, maar een huisadres is lastig te achterhalen
Samequote:Op donderdag 31 juli 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat het tegenwoordig 'lastiger' is om adressen te onthouden ofzo. In je 'adresboek' op je telefoon heb je meestal alleen maar iemands telefoonnummer staan, heel misschien nog een mailadres, maar een huisadres is lastig te achterhalen
Of ik loop zo naar de voordeur maar zou niet uit het hoofd weten wat het nummer isquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb een excel op de computer met adressen
en soms weet google nog waar ik vaker geweest ben
soms niet en dan sta je opeens in de straat bij nummer 1 omdat google dat geeft als je alleen de straat vraagt
blijk je op nummer 33 te moeten zijn enzo
haalt de verrassing er een beetje af enzoquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
SameZijn wel een aantal mensen van wie ik het adres niet meer heb, vind ik wel lullig
En dan ben ik weer zo'n doos die er niet om durft te vragen.
Ik kan er beter gewoon naartoe rijden en de kaart in de bus gooien. En even het huisnummer noteren.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
haalt de verrassing er een beetje af enzo
Die adressen slaat greetz toch gewoon op voor je.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan niet met excel omgaanquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb een excel op de computer met adressen
en soms weet google nog waar ik vaker geweest ben
soms niet en dan sta je opeens in de straat bij nummer 1 omdat google dat geeft als je alleen de straat vraagt
blijk je op nummer 33 te moeten zijn enzo
greetz kan ik niet handgeschreven doenquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
Die adressen slaat greetz toch gewoon op voor je.
Die optie is er alquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
greetz kan ik niet handgeschreven doen
die starten nog een keer een samenwerking met chatGPT en dan kun je geweldige gepersonaliseerde kaartjes laten maken zonder dat je er iets voor hoeft te doen
quote:
Ja, dat met Douwe Bob was niet zo handig. Voor mensen die de politiek echt volgen was het al langer duidelijk dat ze redelijk geschift bezig was, maar na die kwestie heeft opeens 'het land' door dat ze niet spoort.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maar wat is er met DIlan aan de hand?
Wouter Koolmeesquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Welke politicus spoort er eigenlijk wel?
Recht in je ogen kan ze poeslief doen, maar zodra je omdraait, steekt ze een mes in je rug.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat met Douwe Bob was niet zo handig. Voor mensen die de politiek echt volgen was het al langer duidelijk dat ze redelijk geschift bezig was, maar na die kwestie heeft opeens 'het land' door dat ze niet spoort.
Aant Jelle Soepboerquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Onze huidige premier.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die zal straks blij zijn als hij met pensioen kan ofzo.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Onze huidige premier.![]()
Maar dat is natuurlijk niet echt een politicus.
Klinkt als een echte politicusquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Recht in je ogen kan ze poeslief doen, maar zodra je omdraait, steekt ze een mes in je rug.
Ja,dat denk ik ook.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die zal straks blij zijn als hij met pensioen kan ofzo.
quote:
of kabinetsformatie duurt zolang dar ie nog 3 jaar premier is ofzo.quote:
Een minderheidskabinet is ook een optie natuurlijk.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
of kabinetsformatie duurt zolang dar ie nog 3 jaar premier is ofzo.
Die dan een affaire begint met de CEO.quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die dan een affaire begint met de CEO.
Manager worden ze meestal pas na die affairequote:Op donderdag 31 juli 2025 09:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die dan een affaire begint met de CEO.
Je hebt vaak face to face met haar gesproken?quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Recht in je ogen kan ze poeslief doen, maar zodra je omdraait, steekt ze een mes in je rug.
Dan samen worden betrapt bij een Kiss cam bij een Coldplay concertquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Manager worden ze meestal pas na die affaire
als je niet wegduikt he en gewoon meespeelt, dan gaat het niet viralquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan samen worden betrapt bij een Kiss cam bij een Coldplay concert
Die memo heeft de CEO niet gekregenquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je niet wegduikt he en gewoon meespeelt, dan gaat het niet viral
quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
mijn lang weekend verlof ik toch goedgekeurd
ga je met ambar op fietsvakantie?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
mijn lang weekend verlof ik toch goedgekeurd
Ik ga met Ambar op staycation naar schoonmaaklandquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ga je met ambar op fietsvakantie?
Op tuinistan of balkonistan?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga met Ambar op staycation naar schoonmaakland
Van der Plas is wel leuk, maar snapt niks van hoe in een kabinet werkt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:11 schreef STING het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan haar echt niet uit staan.
Tien keer erger dan V/d Plas.
Dat snapt niemand.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van der Plas is wel leuk, maar snapt niks van hoe in een kabinet werkt.
Binnenkort sticky chicken makenquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen we het weer gewoon over eten hebben?
Ik wil het niet snappen.quote:
Dat kan. Wat ga ik vanavond eten?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Wat ga je eten als lunch?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
KIIEEEEPPPPquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Binnenkort sticky chicken maken
Ik moet nog boodschappen doen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Juistquote:
Hey laat de politicologen ook even hun ding doen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
ik heb net een banaan opquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer denk je met ons je review te kunnen delen over de Bananasplit Tompoucen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Ga je je rare tompouce nog halen vandaag?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Banaantompuce?quote:
Ik kijk nu al weer uit naar het eten van de 4 stukjes gebakken banaan die thuis op mij liggen te wachtenquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
nee, gewoon puur, rechtstreeks uit zn velletjequote:
Hoe was de nieuwe tompouce?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Debattijd is verstreken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Hey laat de politicologen ook even hun ding doen.
me 2quote:
Wat was het ook weer? Banaan met joppiesaus of zo?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Veel interesse in die tompouce, zeg.
Ik ben al aan een bammetje van de lunch begonnen.quote:
Wat zeg jij nou weer.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat was het ook weer? Banaan met joppiesaus of zo?
Ja wil je nou over eten praten of nietquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Veel interesse in die tompouce, zeg.
Die van de bakker wel, met banketbakkersroomquote:
Ja ik heb iets geels in mijn hoofd qua herinnering.quote:
als muis zijnde heb je gewoon een angst voor dingen met de klank poesquote:
quote:
Wat zeggen jullie rare dingen vandaagquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
die glazuurlaag en dat droge deeg zijn nooit zo boeiend
quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Ik krijg helemaal de kriebels van die structuur ofzo zo hou ik ook echt niet van soesjes enz.
Ik vind dat room wel lekker wat erin zit.
Goede banketbakkersroom idd en het bladerleeg moet wel krokant zijn. (vaak helaas niet zo)quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van de bakker wel, met banketbakkersroomAl gaat het dan vooral om de room, die glazuurlaag en dat droge deeg zijn nooit zo boeiend
Banketbakkerroomquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van de bakker wel, met banketbakkersroomAl gaat het dan vooral om de room, die glazuurlaag en dat droge deeg zijn nooit zo boeiend
meer tompouce voor mijquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Wat zeggen jullie rare dingen vandaag
dat spul zou ik zo uit de spuit zuigenquote:
Ze hadden gister ook geen tompoucebol dus vrees dat ze die ook niet meer hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Ik krijg helemaal de kriebels van die structuur ofzo zo hou ik ook echt niet van soesjes enz.
Ik vind dat room wel lekker wat erin zit.
Fabrieksproductquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:30 schreef STING het volgende:
[..]
Goede banketbakkersroom idd en het bladerleeg moet wel krokant zijn. (vaak helaas niet zo)
Ik mag dan wel een vreetzak zijn maar dat betekent niet dat ik alles maar lekker vind.quote:
Breng me nou niet op ideeën.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh ja soesjes die kun je gewoon diepvries kopen geloof ik. 50 in een zak. Kwartiertje ontdooien en nommen maar
Dat had ik ook niet gedachtquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een vreetzak zijn maar dat betekent niet dat ik alles maar lekker vind.
Soms zijn ze in de aanbieding.quote:
Oh dat is wel heel erg kort allemaal.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden gister ook geen tompoucebol dus vrees dat ze die ook niet meer hebben.
Deze tompoucen hebben ze ook maar twee weken.
Ze kwamen vroeger ook aanzetten met die puddingbroodjes. Ik moet er nog net niet van kolkhalzen.quote:
Die zijn altijd best groot voor mini's.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Nu wil ik dit
https://www.ah.nl/producten/product/wi186005/ah-mini-chocosoesjes
zijn goeiequote:Op donderdag 31 juli 2025 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Nu wil ik dit
slagroomsoesjesquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:28 schreef Ama het volgende:
Puddingbroodjes heb ik al lang niet meer gehad maar die dingen zijn wel fucking lekker.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze kwamen vroeger ook aanzetten met die puddingbroodjes. Ik moet er nog net niet van kolkhalzen.
Als je die van de bakker hebt zijn ze heerlijk, bij de supermarkt is het vaak niet eens room maar eerder opgeklopte vanillevlaquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze kwamen vroeger ook aanzetten met die puddingbroodjes. Ik moet er nog net niet van kolkhalzen.
Ik moet nog de AH voor boodschappen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Nu wil ik dit
quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)soesjes-bananensmaak
quote:Moeilijk te weerstaan!
Een paar weken terug bij de bakker gehaald.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Puddingbroodjes heb ik al lang niet meer gehad maar die dingen zijn wel fucking lekker.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Nu wil ik dit
Heb je ze niet gewoon zonder allerlei rare coatings?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)soesjes-bananensmaak
Gewoon zo'n doos uit de vriezer?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Heb je ze niet gewoon zonder allerlei rare coatings?
Krijg ik nu ook zin in, de laatste keren dat ik er was om ze te halen waren ze telkens opquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een paar weken terug bij de bakker gehaald.
Ik heb ze online besteld en de volgende gehaald.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg ik nu ook zin in, de laatste keren dat ik er was om ze te halen waren ze telkens op
Gewoon lekker smeuïg en romigquote:
Ik ben een daklichter, eerst het vieze gedeelte (het glazuur) opeten en het lekkerste (de room) voor het laatst bewarenquote:
Ik ben ook een daklichter. Eerst de room dan de onderkant en daarna het dakje met de glazuur.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben een daklichter, eerst het vieze gedeelte (het glazuur) opeten en het lekkerste (de room) voor het laatst bewaren
Saaaiquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Heb je ze niet gewoon zonder allerlei rare coatings?
Ik weet niet wat dit is maar dit ziet er best lekker uit.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:40 schreef rival het volgende:
Geef mij deze maar.
Maar alleen als de bakker ze maakt met een zachte kleverige binnenkant
[ afbeelding ]
Maar volgens mij zei jij net dat jij wel soesjes lekker vindt?quote:
Tisdezequote:Op donderdag 31 juli 2025 10:40 schreef rival het volgende:
Geef mij deze maar.
[ afbeelding ]
Ik snij hem altijd in het midden door en dan eet ik eerst de onderkant+room en daarna de bovenkant+roomquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben een daklichter, eerst het vieze gedeelte (het glazuur) opeten en het lekkerste (de room) voor het laatst bewaren
Hmm, zie dat de bakker hier ook een webshop heeft, maar geen idee hoe ver je dat van tevoren moet bestellen, kan ik ook nergens vinden op die sitequote:Op donderdag 31 juli 2025 10:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ze online besteld en de volgende gehaald.
geefquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:40 schreef rival het volgende:
Geef mij deze maar.
[ afbeelding ]
Meringue / Schuimpjes.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit is maar dit ziet er best lekker uit.
Zin om weer naar de VS te gaan voor echte American cookies, die zo lekker zacht van binnen zijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:40 schreef rival het volgende:
Geef mij deze maar.
[ afbeelding ]
Ja ik ben basicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |