SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Beterschapquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
Ik voelde me best oké maar ik voel me nu weer helemaal belabberd.Ik ga zo ook mijn bed in maar ben ineens wat misselijk dus moet een beetje zakken.
Thanks maar die misselijkheid gaat straks vast wel weg. Hopelijk voel ik mij morgen weer wat fijner als ik geslapen heb.quote:
Drink anders even een glaasje water of zoquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Thanks maar die misselijkheid gaat straks vast wel weg. Hopelijk voel ik mij morgen weer wat fijner als ik geslapen heb.
Voorlopig niet. Zit net aan de koffie.quote:
Koffie?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Voorlopig niet. Zit net aan de koffie.
Koffieieieie. Ja.quote:
Als ik nu koffie drink dan stuiter ik de hele nacht doorquote:
Ik heb afgelopen nacht weinig geslapen dus moet goed komen hier.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Als ik nu koffie drink dan stuiter ik de hele nacht door
Ja ik ook maar 5 uurtjes ofzo. Ik wilde om half 10 gaan slapen. Maar niet geluktquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht weinig geslapen dus moet goed komen hier.
Legosetje aan het bouwen nu, BNR op staan, straks nog wat gamen en lezen. Ik kijk wel wanneer ik m'n mand ga opzoeken.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik ook maar 5 uurtjes ofzo. Ik wilde om half 10 gaan slapen. Maar niet gelukt
Wat voor gamequote:Op woensdag 30 juli 2025 21:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Legosetje aan het bouwen nu, BNR op staan, straks nog wat gamen en lezen. Ik kijk wel wanneer ik m'n mand ga opzoeken.
Star Trek Fleet Command. Online RPG.quote:
Owww ik speel alleen maar destinyquote:Op woensdag 30 juli 2025 21:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Star Trek Fleet Command. Online RPG.
Naar welk festival ga je?quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, hier zo ook lees- en bedtijd. Best een lekker productief dagje gehad én m'n festivaloutfit-prep gaat lekker. De outfit ook nog tof vinden als je 'm daadwerkelijk aan hebt, is altijd even afwachten.
M'n nieuwste war bird:quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Owww ik speel alleen maar destiny
Moest 't opzoeken. Echt nooit van gehoord.quote:
Ik ben al jaren niet meer op een festival geweest. Kwam er vroeger graag.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Verbaast me niet.![]()
Ben er dol op, we gaan nu voor de 5e keer.
Tot over een uurtjequote:
Ik wilde net gaan denken over tanden poetsenquote:
Ik was gewoon drukquote:
* Recce kijkt rond.quote:Op donderdag 31 juli 2025 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gisteravond even snel m'n bureau opgeruimd. Moet ik vaker doen
Eeuhm.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie minuten werk en het is zo fijn
mwoah, ik zit nu alleen thuis, ga zo een belletje plegen naar het integraal medisch centrumquote:
Goed zoquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
mwoah, ik zit nu alleen thuis, ga zo een belletje plegen naar het integraal medisch centrum
de huisarts is pas 4 augustus weer terug
Ik zei niet dat ik grondig wasquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm.
* Recce bewondert het stof achter de monitor.
Ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenenquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
mwoah, ik zit nu alleen thuis, ga zo een belletje plegen naar het integraal medisch centrum
de huisarts is pas 4 augustus weer terug
Ah, dat klinkt beter. Stapeltjes en wegmoffelen FTW!quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik grondig was
Maar natte lap eroverheen, alle losse papieren en post op een stapeltje, pennen in de beker, halfdooie rozen wegLosse meuk weggemoffeld.
Je kan in die app ook aan geven dat ze het bij de buren afgeven of in je schuurleggen of voor een andere dag kiezen. Dan kan je alsnog naar de chirurg gaan??quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:09 schreef Ama het volgende:
Hmm aan de PostNL app te zien weet ik vandaag nog niet wanneer ik bij de chirurg in Emmen langs kan (niet meteen om te opereren hoor maar eerst om even te bespreken wat er is gezegd en een plan maken).
Huh? Het gaat om een brief.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan in die app ook aan geven dat ze het bij de buren afgeven of in je schuurleggen of voor een andere dag kiezen. Dan kan je alsnog naar de chirurg gaan??
Maar niet iedereen is op de hoogte van wat er speelt, ik moest ook even nadenken bij je bericht hierboven.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:26 schreef Ama het volgende:
Die beste man moet ook andere mensen helpen dus die kan niet binnen een dag mij ineens al ontvangen en dat verwacht ik ook helemaal niet.
Oh misschien komt het omdat ik nog niet helemaal wakker ben maar ik wacht in ieder geval op een brief met een datum om langs kunnen gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar niet iedereen is op de hoogte van wat er speelt, ik moest ook even nadenken bij je bericht hierboven.
Ik heb geen update! Ik wil ook een update.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh een pc update. Ok, ik wacht wel.
Post is niet meer zo snel. Kan ook goed volgende week worden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:24 schreef Ama het volgende:
Ging er gewoon vanuit dat ik vandaag de brief wel zou krijgen met een datum. Wordt dat vast morgen.
quote:Verwacht bezorgmoment
Donderdag 31 juli
Tussen 17.30 - 21.30 uur
Ziekenhuispost komt hier altijd wel echt de volgende dag aan als ze het versturen. Maar ik weet natuurlijk helemaal niet of ze gisteren überhaupt meteen een brief verstuurd hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Post is niet meer zo snel. Kan ook goed volgende week worden.
Gekke Zeelandersquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat jij precies met een dildo doet?
Gaten in de dijk vullen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat jij precies met een dildo doet?
bluf!quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaten in de dijk vullen.
Dus voor nu mag de kat nog even zijn/haar haren bij zich houdenquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:41 schreef Ama het volgende:
Maar nee mijn nieuwe kruimeldief komt vanavond binnen. Ik dacht morgen maar hij komt vandaag al.
quote:
Mijn stofzuiger is nog wel heel. En mijn kat is overdag toch vooral buiten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:41 schreef STING het volgende:
[..]
Dus voor nu mag de kat nog even zijn/haar haren bij zich houden
Yv gunt jou ook geen rust hequote:Op donderdag 31 juli 2025 08:42 schreef STING het volgende:
[..]
ik weet het, hij was erg slecht, I blame slaaptekort
Gelukkig hoef ik haar daar niet de schuld van te gevenquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yv gunt jou ook geen rust he
Mooi zoquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:45 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik haar daar niet de schuld van te geven
Ik zou vrijdag een ansichtkaart krijgen volgens de app, maar dat werd dinsdag.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Post is niet meer zo snel. Kan ook goed volgende week worden.
we zitten in de aanloop naar nieuwe verkiezingen, dit is juist het momentquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/2577004
Dit soort volksverlakkerij moet echt verboden worden
Precies, goedkope PR.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we zitten in de aanloop naar nieuwe verkiezingen, dit is juist het moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |