Ik heb geen update! Ik wil ook een update.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh een pc update. Ok, ik wacht wel.
Post is niet meer zo snel. Kan ook goed volgende week worden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:24 schreef Ama het volgende:
Ging er gewoon vanuit dat ik vandaag de brief wel zou krijgen met een datum. Wordt dat vast morgen.
quote:Verwacht bezorgmoment
Donderdag 31 juli
Tussen 17.30 - 21.30 uur
Ziekenhuispost komt hier altijd wel echt de volgende dag aan als ze het versturen. Maar ik weet natuurlijk helemaal niet of ze gisteren überhaupt meteen een brief verstuurd hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Post is niet meer zo snel. Kan ook goed volgende week worden.
Gekke Zeelandersquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat jij precies met een dildo doet?
Gaten in de dijk vullen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat jij precies met een dildo doet?
bluf!quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaten in de dijk vullen.
Dus voor nu mag de kat nog even zijn/haar haren bij zich houdenquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:41 schreef Ama het volgende:
Maar nee mijn nieuwe kruimeldief komt vanavond binnen. Ik dacht morgen maar hij komt vandaag al.
quote:
Mijn stofzuiger is nog wel heel. En mijn kat is overdag toch vooral buiten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:41 schreef STING het volgende:
[..]
Dus voor nu mag de kat nog even zijn/haar haren bij zich houden
Yv gunt jou ook geen rust hequote:Op donderdag 31 juli 2025 08:42 schreef STING het volgende:
[..]
ik weet het, hij was erg slecht, I blame slaaptekort
Gelukkig hoef ik haar daar niet de schuld van te gevenquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yv gunt jou ook geen rust he
Mooi zoquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:45 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik haar daar niet de schuld van te geven
Ik zou vrijdag een ansichtkaart krijgen volgens de app, maar dat werd dinsdag.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Post is niet meer zo snel. Kan ook goed volgende week worden.
we zitten in de aanloop naar nieuwe verkiezingen, dit is juist het momentquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/2577004
Dit soort volksverlakkerij moet echt verboden worden
Precies, goedkope PR.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we zitten in de aanloop naar nieuwe verkiezingen, dit is juist het moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |