Van der Plas is wel leuk, maar snapt niks van hoe in een kabinet werkt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:11 schreef STING het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kan haar echt niet uit staan.
Tien keer erger dan V/d Plas.
Dat snapt niemand.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Van der Plas is wel leuk, maar snapt niks van hoe in een kabinet werkt.
Binnenkort sticky chicken makenquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen we het weer gewoon over eten hebben?
Ik wil het niet snappen.quote:
Dat kan. Wat ga ik vanavond eten?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Wat ga je eten als lunch?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
KIIEEEEPPPPquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Binnenkort sticky chicken maken
Ik moet nog boodschappen doen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Juistquote:
Hey laat de politicologen ook even hun ding doen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
ik heb net een banaan opquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer denk je met ons je review te kunnen delen over de Bananasplit Tompoucen?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Ga je je rare tompouce nog halen vandaag?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Banaantompuce?quote:
Ik kijk nu al weer uit naar het eten van de 4 stukjes gebakken banaan die thuis op mij liggen te wachtenquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
nee, gewoon puur, rechtstreeks uit zn velletjequote:
Hoe was de nieuwe tompouce?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Debattijd is verstreken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Hey laat de politicologen ook even hun ding doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |