Ik had er dit jaar 1quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
Weet je op je verjaardag ook al meteen hoeveel kaartjes je krijgt zonder dat ze al in de bus liggen.
ik geen, dacht ik.quote:
ik wist ook niet wanneer je jarig was tot ik net in je profiel spiektequote:Op donderdag 31 juli 2025 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geen, dacht ik.
kerst is tegenwoordig ook armoe troef
ik doe te veel of te weinig, niets er tusseninquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het altijd wel leuk om Kerstkaarten te krijgen.
Ik koop ze ook vaak, maar dan te weinig tijd en energie om ze te versturen.
Maar ik verstuur ze wel vaak voor verjaardagen enzo, dus daar ben ik dit jaar ook deels mee gestopt. Kreeg er wel meteen een vraag overquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geen, dacht ik.
kerst is tegenwoordig ook armoe troef
Ik doe verder ook niks met mijn verjaardig.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wist ook niet wanneer je jarig was tot ik net in je profiel spiekte
die heb ik dan natuurlijk wel nog bewaardquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik doe te veel of te weinig, niets er tussenin
dus ik teken zelf (gepersonaliseerde) kerstkaarten of ik doe niets
Oh, dat is ook wel leuk. Betekent toch iets meer dan een standaard kaartje van de Kruitvat.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik doe te veel of te weinig, niets er tussenin
dus ik teken zelf (gepersonaliseerde) kerstkaarten of ik doe niets
Actionquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, dat is ook wel leuk. Betekent toch iets meer dan een standaard kaartje van de Kruitvat.
Oeps sorry. mijn excuus. Dacht die krijgt een pakketje en kan daardoor niet wegquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Huh? Het gaat om een brief.Die kan de postbezorger hier gewoon in de brievenbus doen zodra het ziekenhuis het heeft opgestuurd?
Mooie weer hebben we al gehad dit jaar.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen Castlefest. Helaas is het regen regen regen.
Deze zomer is qua weer niet wat ik had gehoopt van tevoren.
Kreeg er deze week nog 1.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:23 schreef LTVDK het volgende:
Ik krijg eigenlijk nooit kaarten, de laatste keren dat ik ze heb gehad was denk ik toen ik weer eens in het ziekenhuis lag
Volgens mij hebben we zo'n beetje vanaf maart tot half juli stralend weer gehadquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mooie weer hebben we al gehad dit jaar.
ik doe het vaak ook maar er zijn zo weinig mensen die dezelfde energie terug geven dat het stom is gewordenquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik verstuur ze wel vaak voor verjaardagen enzo, dus daar ben ik dit jaar ook deels mee gestopt. Kreeg er wel meteen een vraag over
Van mij mag die heks nog wel wat zetels verliezen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat nog zat verschuiven, door de peilingen gaan mensen "strategisch" stemmen bijvoorbeeld.
"Stuurt ze ook al geen kaartje meer. Wat een bitch!"quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik verstuur ze wel vaak voor verjaardagen enzo, dus daar ben ik dit jaar ook deels mee gestopt. Kreeg er wel meteen een vraag over
Daarom. Het mooie weer is op voor dit jaar.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we zo'n beetje vanaf maart tot half juli stralend weer gehad
Ik zou het jammer vinden als de mensen die mij altijd een kaartje sturen dat niet meer doen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Helpt ook niet mee dat je tegenwoordig bijna een hypotheek nodig hebt voor een postzegel terwijl een appje sturen gratis isquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik doe het vaak ook maar er zijn zo weinig mensen die dezelfde energie terug geven dat het stom is geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |