Lol ja dat is ook wel misschien een beetje lullig.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou vrijdag een ansichtkaart krijgen volgens de app, maar dat werd dinsdag.
Door die app gaat wel de verrassing eraf natuurlijk.
nou had ik nog nooit van deze persoon gehoord tot dit nieuwsberichtquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:55 schreef STING het volgende:
[..]
Precies, goedkope PR.
En zelfs slechte publiciteit is publiciteit.
0quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
Weet je op je verjaardag ook al meteen hoeveel kaartjes je krijgt zonder dat ze al in de bus liggen.
Wie gaat er dan ook in hemelsnaam zijn tijd besteden om in een app te kijken of/welke post er onderweg is.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
Weet je op je verjaardag ook al meteen hoeveel kaartjes je krijgt zonder dat ze al in de bus liggen.
Ja, best dat je niet meer bij de ene partij wil horen, maar je zit daar omdat er x mensen op die PARTIJ hebben gestemd. Dan moet er imo een ander poppetje uit die partij aangesteld worden, niet dat die zetel ineens door een andere partij vervuld wordt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/2577004
Dit soort volksverlakkerij moet echt verboden worden
da's ook de bedoeling natuurlijk, nu 'weet' een groter deel van Nederland wie ze is, althans voor een dag wellicht.quote:Op donderdag 31 juli 2025 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nou had ik nog nooit van deze persoon gehoord tot dit nieuwsbericht
maar ik stem dan ook geen nsc of bbb
denk sowieso dat dat een stuk minder mensen gaan doenquote:Op donderdag 31 juli 2025 08:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nou had ik nog nooit van deze persoon gehoord tot dit nieuwsbericht
maar ik stem dan ook geen nsc of bbb
Heeeyquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in hemelsnaam zijn tijd besteden om in een app te kijken of/welke post er onderweg is.
Nee, ik krijg er standaard 3.quote:
Indeed. Wel zal een deel van de NSC aanhang pro landbouw zijn want CDA import, maar toch.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, best dat je niet meer bij de ene partij wil horen, maar je zit daar omdat er x mensen op die PARTIJ hebben gestemd. Dan moet er imo een ander poppetje uit die partij aangesteld worden, niet dat die zetel ineens door een andere partij vervuld wordt.
Het politieke landschap is allang een jungle waar je niet meer uitkomt zodra je erin zit.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed. Wel zal een deel van de NSC aanhang pro landbouw zijn want CDA import, maar toch.
Idd, met een groot aantal splinterpartijtjes met grootheidswaanzinquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het politieke landschap is allang een jungle waar je niet meer uitkomt zodra je erin zit.
Vooral dat. Gelukkig is BIJ1 zo goed als UIT1.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:08 schreef STING het volgende:
[..]
Idd, met een groot aantal splinterpartijtjes met grootheidswaanzin
BBB, NSC, CDA, allemaal ouwe wijn in nieuwe zakken. 1 of 2 andere standpunten. Ach.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Indeed. Wel zal een deel van de NSC aanhang pro landbouw zijn want CDA import, maar toch.
Precies. Het gaat niet om jou. Wil je weg? Prima, lazer maar op. Maar die zetel blijft.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, best dat je niet meer bij de ene partij wil horen, maar je zit daar omdat er x mensen op die PARTIJ hebben gestemd. Dan moet er imo een ander poppetje uit die partij aangesteld worden, niet dat die zetel ineens door een andere partij vervuld wordt.
Gaat nog zat verschuiven, door de peilingen gaan mensen "strategisch" stemmen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De huidige peilingen maken een coalitie zeer lastig. Niemand heeft een meerderheid.
Er is ook niet echt een partij die er boven uit springtquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De huidige peilingen maken een coalitie zeer lastig. Niemand heeft een meerderheid.
Dat is ook het grote probleem. Er zijn zoveel partijen dat niemand weet waarop je moet stemmen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, in dit geval zal het redelijk lood om oud ijzer zijn qua stemvoorkeur, maar dat het überhaupt zo kan dat je van partij kan switchen (of solo verder gaan) en je gewoon blijft zitten, vind ik raar. Welk deel van de bevolking vertegenwoordig je dan?quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Daarom stemmen op een individu. Gelukkig zijn er een paar Kamerleden die echt goed werk doen. En aangezien de partij toch niet uitmaakt vanwege het grote aanbod...quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is ook niet echt een partij die er boven uit springt
er zijn sowieso veel te veel partijen. Je kunt elke week wel nieuwe verkiezingen houden, daar wordt het land niet bestuurbaar van.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is ook niet echt een partij die er boven uit springt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |