SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We schrijven Twente - Feyenoord 2-1 ('19 Van den Belt, '85 Zerrouki) alvast met een potlood op.quote:
En dan uiteraard met een vingertje voor de mond van Zerrouki voor het uitvakquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
We schrijven Twente - Feyenoord 2-1 ('19 Van den Belt, '85 Zerrouki) alvast met een potlood op.
Eigen goal van Steijn bij een corner erbij ofz?quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
We schrijven Twente - Feyenoord 2-1 ('19 Van den Belt, '85 Zerrouki) alvast met een potlood op.
Ik vind het altijd wel wat makkelijk om je achter van alles en nog wat te verschuilen, terwijl je zelf grotendeels in control bent.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er stonden heus wel meer spelers op de lijst, maar sommigen waren aan het begin van de transferwindow misschien beschikbaar (toen Feyenoord zich nog op andere targets focuste) maar nu niet meer, andere spelers komen weer pas later beschikbaar.
Ik zie het echt op twee manieren: natuurlijk is er iets mis gegaan als je het seizoen start zonder LCV, aan de andere kant:
- Twee targets waar we actief mee bezig waren zijn op het laatste moment geklapt, gedeeltelijk door een gigantisch idiote clubwatcher waar geen enkele andere club last van heeft.
- Er is enorme onrust geweest rondom de vertrekkende LCV met dank aan een stel bizarre Arabieren
- Één van de weinige beschikbare RCV’s die in principe ook op links kan breekt zijn been in een oefenwedstrijd.
Op een rijtje gezet vind ik dat wel aardige tegenslag.
Je mist nog de handsbal van Pröpper die geen penalty oplevertquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
We gaan er allemaal vanuit dat ALS Feyenoord genoeg geboden had (lees: meer) die spelers zéker gekomen waren. Maar… die spelers hebben zelf ook wat te zeggen. Zeker als nog niet 100% zeker was dat Hancko weg zou gaan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel wat makkelijk om je achter van alles en nog wat te verschuilen, terwijl je zelf grotendeels in control bent.
Het eerste punt ben ik deels met je eens. Dat vroeg brengen, ben ik niet zo van. Ben er ook wel van overtuigd dat dit schadelijk is (al moeten we daarin ook niet doorslaan). De andere kant is wel dat als je had doorgepakt op die Gasiodinges of Gomez, hij nu hier had gespeeld. Als je gaat roepen dat je voor de vCL de selectie op orde wilt hebben, betekent dit ook dat je moet doorpakken. Het was een heel veilig risico, want dat Hancko zou vertrekken was voor 99% zeker. Was het niet naar de Arabieren, danwel naar een andere club. En anders had je hem als back-up linksback kunnen gebruiken. Ik vind echt dat Feyenoord daar heeft gefaald. Het tweede punt is daarmee ook gecoverd.
Het laatste punt is inderdaad pure pech. Vind nog steeds dat ze die vdBerg moeten halen. Achter Watanabe is het allemaal armoe troef.
26 jaar.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:23 schreef Irritatie100 het volgende:
https://x.com/FeyenoordTM/status/1950512312751665156
Een linksbenige CV!
Maakt geen reet uit hoe ze heten, wie probeer je nou voor de gek te houden. Jezelf toch zeker.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb geen goed gevoel over negers die Sikou of iets soortgelijks heten.
Zolang ze niet in het doel staan of Sekou heten vind ik alles helemaal prima.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit hoe ze heten, wie probeer je nou voor de gek te houden. Jezelf toch zeker.
Niet dan.
quote:In 2023, Sikou Niakate, a 24-year-old defender from Sporting Braga, earned a notorious distinction in the football world. He was recognized as the player with the most red cards for the year, accumulating a total of five dismissals across various competitions. This record not only highlighted Niakate's disciplinary issues but also brought into focus the challenges faced by players in maintaining on-field decorum.
Ja dat is ook wat overdreven. Je kan best met twee rechtsbenige of twee linksbenige in de as spelen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:43 schreef Slobeend het volgende:
Die focus op per se een linksbenige cv is zo Nederlands.
Hwang is tweebenig, toch?quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja dat is ook wat overdreven. Je kan best met twee rechtsbenige of twee linksbenige in de as spelen.
Op het middenveld is alleen Valente linksbenig, maar dat is dan kennelijk weer geen probleem.
Goede postquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel wat makkelijk om je achter van alles en nog wat te verschuilen, terwijl je zelf grotendeels in control bent.
Het eerste punt ben ik deels met je eens. Dat vroeg brengen, ben ik niet zo van. Ben er ook wel van overtuigd dat dit schadelijk is (al moeten we daarin ook niet doorslaan). De andere kant is wel dat als je had doorgepakt op die Gasiodinges of Gomez, hij nu hier had gespeeld. Als je gaat roepen dat je voor de vCL de selectie op orde wilt hebben, betekent dit ook dat je moet doorpakken. Het was een heel veilig risico, want dat Hancko zou vertrekken was voor 99% zeker. Was het niet naar de Arabieren, danwel naar een andere club. En anders had je hem als back-up linksback kunnen gebruiken. Ik vind echt dat Feyenoord daar heeft gefaald. Het tweede punt is daarmee ook gecoverd.
Het laatste punt is inderdaad pure pech. Vind nog steeds dat ze die vdBerg moeten halen. Achter Watanabe is het allemaal armoe troef.
En buiten dat zijn er ook op genoeg posities wel snel spelers aangetrokken. Steijn, Valente, Borges, Watanabequote:Op woensdag 30 juli 2025 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goede post
Ik probeerde vooral te benadrukken dat ik het wel iets anders vind dan afgelopen jaren, toen Feyenoord regelmatig aan het begin van het seizoen / eind van de window een soort van ‘overvallen’ werd dat er nog geen fatsoenlijke spelers waren voor een bepaalde positie. Dat vond ik echt onbegrijpelijk. Nu hebben ze er wel echt veel aan gedaan, alleen het eindresultaat is vooralsnog slecht.
Vast wel, leuk voor scrummie ookquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk neemt hij dat mokergestoorde wijf mee.
Ja. Maar dus niet de meest belangrijke/urgente. De hele transferwindow gaan we in het loop van het jaar nog wel eens evalueren, maar in de verdediging heb je - met oog op vCL - gewoon gefaald.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:22 schreef alopio het volgende:
[..]
En buiten dat zijn er ook op genoeg posities wel snel spelers aangetrokken. Steijn, Valente, Borges, Watanabe
Knap dat je op 30-7 al gefaald heb, er kan morgen iemand aangetrokken zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja. Maar dus niet de meest belangrijke/urgente. De hele transferwindow gaan we in het loop van het jaar nog wel eens evalueren, maar in de verdediging heb je - met oog op vCL - gewoon gefaald.
We hebben toch al afscheid van de beste man genomen toen we bezig waren dat AC Milan scheel te tikken en hij gewisseld werd?quote:
Pas als je een slecht resultaat boekt in de eerste wedstrijden omdat je die posities onvoldoende bezet hebt kan je spreken van een ‘faal’.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja. Maar dus niet de meest belangrijke/urgente. De hele transferwindow gaan we in het loop van het jaar nog wel eens evalueren, maar in de verdediging heb je - met oog op vCL - gewoon gefaald.
Denk dat het juist internationaler is dan ooit en als je spelers niveau niet zo hoog is nog belangrijker.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:43 schreef Slobeend het volgende:
Die focus op per se een linksbenige cv is zo Nederlands.
Ik dacht dat dit alleen maar in Rotterdam gebeurde. Raar.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:11 schreef Elan het volgende:
https://www.ed.nl/binnenl(...)%2Fout.reddit.com%2F
Eigen schuld gaat misschien wat ver maar ik begrijp dit soort mensen nooit zo goed.
In Amsterdam worden er ook diepvries pizza's gegeten.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit alleen maar in Rotterdam gebeurde. Raar.
Vind je? Ben het niet vaak met je oneens makker, maar dit vind ik wel een erg bescheiden en passieve beoordeling.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pas als je een slecht resultaat boekt in de eerste wedstrijden omdat je die posities onvoldoende bezet hebt kan je spreken van een ‘faal’.
Ja eens, ik heb ook niet veel met dit soort uitzwaaimomentjes.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
We hebben toch al afscheid van de beste man genomen toen we bezig waren dat AC Milan scheel te tikken en hij gewisseld werd?
Met echte clubspelers zoals Kökcü en Geertruida snap ik het wel. Zo'n Santi heeft mooie praatjes gehad, maar volgens mij is hij Feyenoord snel genoeg weer vergeten.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:48 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja eens, ik heb ook niet veel met dit soort uitzwaaimomentjes.
Hij is ook alweer bijna 7 maanden weg geloof ik.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met echte clubspelers zoals Kökcü en Geertruida snap ik het wel. Zo'n Santi heeft mooie praatjes gehad, maar volgens mij is hij Feyenoord snel genoeg weer vergeten.
Raar dit.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met echte clubspelers zoals Kökcü en Geertruida snap ik het wel. Zo'n Santi heeft mooie praatjes gehad, maar volgens mij is hij Feyenoord snel genoeg weer vergeten.
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vind je? Ben het niet vaak met je oneens makker, maar dit vind ik wel een erg bescheiden en passieve beoordeling.
Uiteindelijk is het spelletje in beginsel gewoon een stukje kansrekening met een relatief grote toevalsvariabele. Mocht het goed uitpakken zegt dat niet dat je geen (te) groot risico hebt genomen.
Uitgaand van je eigen kracht is het wmb onmogelijk dat je met een Jan Plug, Kasanwirjo of niet-topfitte Trauner aan de belangrijkste potjes van het jaar begint.
Vliegende tackels met twee benen vooruit incomingquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:26 schreef alopio het volgende:
Ziek snelle sterke rode kaarten pakkende neger genot
quote:Een week voor het Champions League-duel met Feyenoord heeft Fenerbahçe een akkoord bereikt met Paris Saint-Germain over Milan ¦kriniar. Eerder op woensdag arriveerde de ervaren verdediger al in Istanbul om zijn overstap af te ronden. Ook Nelson Semedo is onderweg naar Turkije om zijn transfer naar Fenerbahçe af te ronden.
We hebben Mitchell al lopen toch? Zoeken ze ook nog een concurrent daarop.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:12 schreef Qarrad het volgende:
https://www.pulsesports.n(...)-2023122619275652763
Het is niet altijd zo'n lieve jongon.
[..]
Leuk voor je maar het boeit mij eigenlijk vrij weinig waar je vriendin naar toe gaatquote:
Anyway, benieuwd hoe hij het gaat doen daar.quote:FC Dordrecht heeft zich versterkt met Seunggyun Bae. De Zuid-Koreaanse middenvelder wordt tot het einde van het seizoen gehuurd van Feyenoord.
Het zou mij werkelijk aan mijn anus oxideren.quote:Op donderdag 31 juli 2025 09:47 schreef Divje het volgende:
Sukkels
[..]
Anyway, benieuwd hoe hij het gaat doen daar.
Waarom heb jij zo'n hekel aan Aziatenquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou mij werkelijk aan mijn anus oxideren.
User Caland heeft een Thaise exquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n hekel aan Aziaten
Niet, ik volg gewoon geen spelers die het toch niet gaan reddenquote:Op donderdag 31 juli 2025 09:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n hekel aan Aziaten
Maar gelukkig weet Jan Plug hoe het er in Istanbul aan toe gaat omdat hij vaak bij Ome Dirk kwam kijken.quote:Fenerbahçe heeft een verzoek bij de Turkse voetbalbond ingediend om het competitieduel tegen Alanyaspor te verplaatsen. De Turkse grootmacht wil zich volledig kunnen richten op de wedstrijden tegen Feyenoord.
Als het vandaag rond zou komen wel toch?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:01 schreef fetX het volgende:
Die Niakaté lijkt wel te komen. Op het eerste gezicht ziet dat eruit als een prima speler. Jammer dat hij niet mee mag doen tegen Fener.
Dat wordt wel heel kort dag, akkoord, keuren, inschrijven. Kan wel natuurlijk want transfers op de laatste dag van de transferwindow kunnen ook binnen een paar uur geregeld worden, maar ik reken er niet op.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als het vandaag rond zou komen wel toch?
Sowieso niet, speelde al deze voorrondes. Volgende ronde eventueel welquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heeft al voorrondes gespeeld met Braga.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso niet, speelde al deze voorrondes. Volgende ronde eventueel wel
Ah, ik meende ergens gezien te hebben dat dat je elke voorronde opnieuw moest registreren en het niet uitmaakt of je al bij een andere club speelde, maar dat heb ik dan verkeerd onthouden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft al voorrondes gespeeld met Braga.
Blijkbaar wel een notoire rode kaarten pakker.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:01 schreef fetX het volgende:
Die Niakaté lijkt wel te komen. Op het eerste gezicht ziet dat eruit als een prima speler. Jammer dat hij niet mee mag doen tegen Fener.
Pakt er elk seizoen wel minimaal 1, jaquote:Op donderdag 31 juli 2025 10:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Blijkbaar wel een notoire rode kaarten pakker.
Ik heb het even opgezocht, Q1 tot en met Q3 wordt gezien als één voorronde blijkbaar. Als we Fener verslaan plaatsen we ons voor de Play-offs en dan mag je hem weer opnieuw inschrijven.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
Ah, ik meende ergens gezien te hebben dat dat je elke voorronde opnieuw moest registreren en het niet uitmaakt of je al bij een andere club speelde, maar dat heb ik dan verkeerd onthouden.
De beelden die ik heb kunnen vinden van zijn rode kaarten zijn nu ook weer niet van de categorie "ongeleid projectiel". Het is geen idioot met vonken in de kop ineens à la Douglas of zo. Hij is gewoon spijkerhard en dan net aan de verkeerde kant van de streep. In 2023 (dus twee jaar geleden) pakte hij er vijf maar dat is verder niet meer voorgekomen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Blijkbaar wel een notoire rode kaarten pakker.
Toen ze bij die losliggende tegels van dat opstapje kwamen was het geld op?quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:59 schreef Zipportal het volgende:
https://skor.nl/blogs/pro(...)ichting-op-topniveau
Beter dan die Red Bull troep van FC Utrecht. @:paul
quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:59 schreef Zipportal het volgende:
https://skor.nl/blogs/pro(...)ichting-op-topniveau
Beter dan die Red Bull troep van FC Utrecht. @:paul
Vrij recent hadden we dit nog met Minteh en Wålemark, relatief laat ontdekt. Dit verhaal is nog net iets gekker. Maar ik kan het mij ook wel weer voorstellen bij een buitenspeler, de belangrijkste kwaliteiten die bij die positie horen kan je haast niet aanleren, als je dan pas relatief laat gaat voetballen op een beetje serieus niveau kan het alsnog snel gaan.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:17 schreef hhh38 het volgende:
Interview met Diarra
Moet zeggen dat ik z'n verhaal nog niet echt kende, bijzonder dat dit nog kan in het moderne voetbal. Zou mooi zijn als ie gelijk het niveau aankan
Het is een prachtig verhaal uit een jongensboek, maar alleen als hij ook iets levert straks.quote:Op donderdag 31 juli 2025 11:17 schreef hhh38 het volgende:
Interview met Diarra
Moet zeggen dat ik z'n verhaal nog niet echt kende, bijzonder dat dit nog kan in het moderne voetbal. Zou mooi zijn als ie gelijk het niveau aankan
mooiquote:Bij de loting op 4 augustus gaan Feyenoord en Fenerbahçe als koppeltje de koker in. Door de resultaten in de tweede voorronde van de Champions League van dinsdag en woensdag, weten de Nederlandse en Turkse club al dat zij op 4 augustus een ongeplaatste status zullen hebben.
Dat betekent dat er bij de loting twee opties zijn voor Feyenoord: of zij worden gekoppeld aan de winnaar van Benfica tegen OGC Nice of aan de winnaar van Club Brugge tegen Red Bull Salzburg.
Het zou mooi zijn als dit een Minteh kan worden. Scheelt dat dit ventje ook over hersens lijkt te beschikken. Leer je toch sneller dingen aanquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:13 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het is een prachtig verhaal uit een jongensboek, maar alleen als hij ook iets levert straks.
Wel leuk dat het iemand is die verder gewoon ook wat perspectief heeft. Economie studeren is toch iets anders dan van jongs af aan vooral met voetbal bezig zijn in een omgeving die alleen daarom draait.
Ik denk dat het allemaal gelijkwaardige ploegen zijn, misschien is Benfica wel de moeilijkste. Allemaal 50-50 wedstrijdenquote:Op donderdag 31 juli 2025 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mooi?
Wel een duidelijk verschil qua zwaarte
Alsof die loting relevant is voor ons.quote:
Slimme sporters gaan te veel nadenken als het tegenzit en dan gaat het vaak nog slechter.quote:Op donderdag 31 juli 2025 12:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als dit een Minteh kan worden. Scheelt dat dit ventje ook over hersens lijkt te beschikken. Leer je toch sneller dingen aan
We hebben net die Japanner en die Bos gekocht.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Echt slecht geen verdedigers nog binnen
Wie gaat er naast de Jap staan woensdag?quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We hebben net die Japanner en die Bos gekocht.
Het schijnt dat ze hem van Transferroom hebben geplukt. Ook niet zo heel gek, aangezien na twee mislukte transfers de keuze schaars is en je wel iemand nodig hebt die er gelijk staat. Het is wel gewoon een serieuze speler natuurlijk die voor alles onder de top 3 in Nederland onhaalbaar is.quote:Op donderdag 31 juli 2025 10:01 schreef fetX het volgende:
Wel een nieuw record voor Bijlow. Geblesseerd voor de seizoensstart.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:43 schreef fetX het volgende:
Bijlow geblesseerd![]()
Stop er gewoon mee jongens. Alsjeblieft
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:43 schreef fetX het volgende:
Bijlow geblesseerd![]()
Hij kan mooi opgevangen worden door Borgesquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze hem van Transferroom hebben geplukt. Ook niet zo heel gek, aangezien na twee mislukte transfers de keuze schaars is en je wel iemand nodig hebt die er gelijk staat. Het is wel gewoon een serieuze speler natuurlijk die voor alles onder de top 3 in Nederland onhaalbaar is.
Ben wel benieuwd, hoop dat hij weinig aanpassingsproblemen gaat hebben. Ook met de taal enzo, en de Portugese competitie is toch wel heel anders dan de Nederlandse.
Waar zag je dit, ik kan het niet vinden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:43 schreef fetX het volgende:
Bijlow geblesseerd![]()
De Rutgerbode.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
Waar zag je dit, ik kan het niet vinden.
Dat doet hij wellicht ook na dit seizoen. Het gaat van kwaad tot erger.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Eeuwig zonde dat iemand met zo enorm veel talent zo'n slecht lichamelijk gestel heeft. Ik zou de eer maar aan mezelf houden als ik hem was en er lekker mee stoppen.
Justin Bijlow is opnieuw geblesseerd geraakt. Dat meldt Feyenoord Transfermarkt. Timon Wellenreuther is voorlopig zijn vervanger. Wat voor blessure Bijlow heeft opgelopen, is niet bekend.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
Waar zag je dit, ik kan het niet vinden.
Gewoon lekker keeperstrainer worden ergens. Of SLO.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat doet hij wellicht ook na dit seizoen. Het gaat van kwaad tot erger.
quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-geblesseerde-bijlow
Dat gaat echt niet meer gebeuren lijkt mij. Zijn enige kans daarop was blessurevrij de winterstop halen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:54 schreef H.FR het volgende:
Je mag hopen dat die geen nieuw contract krijgt.
Die was ook niet echt betaalbaar meer te noemen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:55 schreef fetX het volgende:
Absoluut ongeschikt voor topsport. Jammer dat Roefs al weg is.
Alsof Feyenoord 10 miljoen voor Roefs had afgetikt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:55 schreef fetX het volgende:
Absoluut ongeschikt voor topsport. Jammer dat Roefs al weg is.
Als Sunderland niet was gekomen waren ze niet zo hoog in de boom gaan zitten lijkt me. Maar goed is allemaal achteraf en nu niet meer rullevant.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die was ook niet echt betaalbaar meer te noemen.
Kutkeeper is wel wat overdreven. Ik vind het een middelmatige keeper. Mag wat mij betreft wel een keeper bij, maar geen idee wie.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwe keeper lijkt me naast LCV dus wel een prioriteit. Wellenreuther is een kutkeeper.
Dat maakt voor Bijlow zelf niet zoveel uit , hij heeft seizoenen lang 3miljoen per jaar gecashtquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:54 schreef H.FR het volgende:
Je mag hopen dat die geen nieuw contract krijgt.
Dan had je denk ik ook wel richting de 6-8 miljoen gegaan. Prima talent verder maar is wel veel geld voor een keeper zeker als je wellenreuther ook nog hebt. Denk dat ze die centen wel beter kunnen bestedenquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Sunderland niet was gekomen waren ze niet zo hoog in de boom gaan zitten lijkt me. Maar goed is allemaal achteraf en nu niet meer rullevant.
Eigenlijk een beetje het tegenovergestelde van een stilstaande klok.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Knap, je kunt 43 van de 52 weken roepen dat Bijlow geblesseerd is en gelijk hebben.
Ik hoop hier zo vurig op.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:43 schreef hhh38 het volgende:
Misschien was het een test om het interne lek te vinden.
Dat zou schitterend zijnquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:43 schreef hhh38 het volgende:
Dat zou echt hilarisch zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:43 schreef hhh38 het volgende:
Ha, dat denk ik eerlijk gezegd ook. Goedzo, opknopen dat lek. Met een Feyenoordshirt op het Leidseplein droppen.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:43 schreef hhh38 het volgende:
Die man wordt inmiddels zo gehaat dat ik het niet uitsluit dat hij met hoofd vooruit een keer in de gracht wordt gegooidquote:Op donderdag 31 juli 2025 14:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik hoop hier zo vurig op.
Maar bij zon transfer zijn er denk wel 5 lekken.
Don Kloesoe loopt in de wandelgangen van 1908 Sjaak Troost tegen het lijf en fluistert: "Ey Sjaak, heb je het al gehoord? Justin is weer eens geblesseerd geraakt, waarschijnlijk weken eruit.."quote:
Bijlow is een Feyenoord supporterquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:01 schreef Scrummie het volgende:
Wel bijzonder schandelijk, dat soort nieuws brengen over Bijlow. Triest.
maar da was nie!quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:20 schreef ashardalan het volgende:
Ik kijk ff wanneer de eerste échte wedstrijd is, lees ik dat Bijlow weer eens stuk is
Oja nu gaat onze Hamster proberen het weer recht te lullen met een ander onzin verhaal.quote:Op donderdag 31 juli 2025 15:41 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Tweede keeper blijft tweede keeper
Rutger is een totaaldebiel
Toch fijn dat Timon een optie blijft achter Bijlow en dat ze niet kiezen voor Hadj Moussaquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:41 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Tweede keeper blijft tweede keeper
Rutger is een totaaldebiel
Ja, ik wilde dat ook net delen. Alsof het wereldnieuws is dat Bijlow eens niet geblesseerd isquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltac960472a3d27fa1
Moest wel lachen om de kop.
Ik vond FR12 wel fijn, maar ik hoop dat ze daar ook leren wie deze flapdrol is.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:21 schreef SnuggLe het volgende:
Raar. Bericht over Bijlow is ineens van FR12 af.
rutger vinkequote:Op donderdag 31 juli 2025 16:12 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik vond FR12 wel fijn, maar ik hoop dat ze daar ook leren wie deze flapdrol is.
Tijd voor een nieuwe website: www.isbijlowgeblesseerd.nlquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, ik wilde dat ook net delen. Alsof het wereldnieuws is dat Bijlow eens niet geblesseerd is
Totaal ongerelateerd: is Nicky Butt niet een goede trainer voor na VPersie?quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:53 schreef De_Bijl het volgende:
Hoe zit het eigen met die Jan, kan hij starten tegen Fener?
Is dat Plug and Play?
Hallo aTypischquote:Op donderdag 31 juli 2025 16:53 schreef De_Bijl het volgende:
Hoe zit het eigen met die Jan, kan hij starten tegen Fener?
Is dat Plug and Play?
quote:Persoonlijk Kuip-stoeltje voor trouwe seizoenkaarthouders
vandaag, 16:50 132 reacties
Seizoenkaarthouders die dit seizoen minimaal zestien keer aanwezig zijn bij een Eredivisie-thuiswedstrijd van Feyenoord, krijgen aan het einde van het seizoen een bijzonder aandenken. De club reikt een gepersonaliseerd Kuip-stoeltje uit, voorzien van vak, rij en naam van de supporter.
Het initiatief is bedoeld als erkenning voor de onvoorwaardelijke steun van het Legioen. Niet alleen bij topwedstrijden, maar ook op koude en natte zaterdagavonden of in spannende slotfases blijft De Kuip goed gevuld. Het persoonlijke stoeltje vormt een tastbare herinnering aan een seizoen lang op de eigen plek in het stadion.
Om in aanmerking te komen, moet een seizoenkaarthouder zelf aanwezig zijn bij een wedstrijd, zijn kaart door een andere supporter laten gebruiken of de kaart minimaal vijf dagen voor de wedstrijd via Ticket Exchange aanbieden. Ook wanneer het ticket uiteindelijk niet wordt verkocht, telt dit als aanwezigheid. Bij verkoop ontvangt de kaarthouder bovendien 1/17e van de seizoenkaartprijs terug.
Alleen Eredivisie-duels tellen mee
Voor het behalen van het persoonlijke stoeltje tellen uitsluitend thuiswedstrijden in de VriendenLoterij Eredivisie mee. De traditionele Openingswedstrijd, beker- en Europese duels vallen buiten de regeling. Gedurende het seizoen worden seizoenkaarthouders periodiek op de hoogte gebracht van hun bijgewoonde wedstrijden. Klik hier voor meer informatie.
Beetje context zou fijn zijn Mikey.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer één middenvelder hebben we er nog niet genoeg van.
https://www.feyenoordping(...)-haalt-middenvelder/quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje context zou fijn zijn Mikey.
Goed nieuws.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Hadj-Moussa verlengt tot 2030, had ik niet direct zien aankomen.
Is gewoon een talentje voor de toekomst, gaat naar Dordrecht direct. Gewoon een gokje.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weer één middenvelder hebben we er nog niet genoeg van.
Kijk goed nieuws, die gaat dus niet weg. Kan ook een leuk centje opleveren hoor als die zich verder ontwikkelt. Zeker met zijn specifieke kwaliteitenquote:Op donderdag 31 juli 2025 18:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Hadj-Moussa verlengt tot 2030, had ik niet direct zien aankomen.
quote:Op zondag 22 september 2024 16:17 schreef alopio het volgende:
[..]
Hadj Moussa, Lotomba, Osman,
Allemaal aankopen die bij een middenmoter nog niet in de basis zouden staan.
quote:Op zondag 22 september 2024 16:03 schreef Kerftminister het volgende:
Van alle kut aankopen is Hadj Moussa nog wel de kutste.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Hadj-Moussa is een onbegrijpelijke aankoop (wilde Slot hem niet?).
quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij Moussa heb ik het gevoel dat ze die voor de grap hebben gehaald
Terechte terechtwijzing. Hadj Moussa heeft ook wel een enorme ontwikkeling doorgemaakt en dat had ik zeker niet verwacht. Ben echt benieuwd waar zijn plafond ligt en hoe gefocust hij kan blijven ook op andere aspecten zoals meeverdedigen, drukzetten en concentratie.quote:
Ik vind juist zijn verdedigende arbeid nog altijd zijn zwakste punt. Veel te vrijblijvend. Het is niet zoals bij de Kroaat die het gewoon niet kon, maar Moussa lijkt vooral mee te verdedigen als ie er zin in heeft.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij de eerste paar invalbeurtjes verraste Moussa me al met de verdedigende arbeid die hij ook voldoende levert. Dat zie je maar weinig bij het type speler dat hij is.
Aan de andere kant heb ik hem ook regelmatig verrot gescholden en heeft ie ook gewoon een paar keer voor puntverlies gezorgd (met name thuis tegen PSV). Als ie ook maar iets kleinere oogkleppen krijgt kan ie dat laatste stapje prima gaan zetten.
Ik heb de hoop eigenlijk al wel opgegeven dat we ooit nog van die plucheplakkende drollenpijper afkomen voordat hij wilsonbekwaam of dood wordt verklaard.quote:Op donderdag 31 juli 2025 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Don Kloesoe loopt in de wandelgangen van 1908 Sjaak Troost tegen het lijf en fluistert: "Ey Sjaak, heb je het al gehoord? Justin is weer eens geblesseerd geraakt, waarschijnlijk weken eruit.."
Een mens mag dromen.
wat heeft die Troost eigenlijk achter zich zitten dat hij altijd alles overleeft?quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik heb de hoop eigenlijk al wel opgegeven dat we ooit nog van die plucheplakkende drollenpijper afkomen voordat hij wilsonbekwaam of dood wordt verklaard.
Lol, ik had vanmiddag voor de zekerheid ook al een vergelijkbare gesaved. Ik zag dit berichtje voor het originele gerucht over z’n blessure, dat maakte hem nog net wat leukerquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:40 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltac960472a3d27fa1
Moest wel lachen om de kop.
Dat is dus een beetje veldvulling in Dordrecht en voer voor het handelshuis. Lekker boeiend.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
https://www.feyenoordping(...)-haalt-middenvelder/
Matteo Malasomma zou genoemd worden, maar het komt van ene bron.
Tja, Troost is onze scholletje. Overleeft alles, waait met alle winden mee en levert eigenlijk totaal geen (positieve) bijdragequote:Op donderdag 31 juli 2025 20:10 schreef De_Bijl het volgende:
[..]
wat heeft die Troost eigenlijk achter zich zitten dat hij altijd alles overleeft?
groepje sponsoren ofzo?
Ik vind het een leuke speler hoor, daar niet van, en heel mooi dat je hem kunt verlengen en daarmee een mooie som veilig kunt stellen, maar zó geweldig vind ik hem nou ook weer niet. Mist net effe te vaak het overzicht, net effe te egoïstisch en net effe niet snel genoeg.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:12 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Goed nieuws.
Ik kijk graag naar deze jongon.
In potentie echt een geniale speler.
Lopen er in de Eredivisie momenteel veel betere spelers op die plek?quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke speler hoor, daar niet van, en heel mooi dat je hem kunt verlengen en daarmee een mooie som veilig kunt stellen, maar zó geweldig vind ik hem nou ook weer niet. Mist net effe te vaak het overzicht, net effe te egoïstisch en net effe niet snel genoeg.
Ben het wel met je eens dat hij er zin in moet hebben, maar over het algemeen vind ik het voor het type speler dat hij is dik in orde. Het zou voor mij in ieder geval geen aandachtspunt zijn, waar z'n gebrek aan overzicht in bepaalde situaties dat wel is.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind juist zijn verdedigende arbeid nog altijd zijn zwakste punt. Veel te vrijblijvend. Het is niet zoals bij de Kroaat die het gewoon niet kon, maar Moussa lijkt vooral mee te verdedigen als ie er zin in heeft.
Wel nieuwsgierig hoe hij zich onder Slot had ontwikkeld qua verdedigend werk en drukzetten. Die accepteerde geen luie momentjes.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens dat hij er zin in moet hebben, maar over het algemeen vind ik het voor het type speler dat hij is dik in orde. Het zou voor mij in ieder geval geen aandachtspunt zijn, waar z'n gebrek aan overzicht in bepaalde situaties dat wel is.
dat gaan we volgend jaar zienquote:Op donderdag 31 juli 2025 21:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel nieuwsgierig hoe hij zich onder Slot had ontwikkeld qua verdedigend werk en drukzetten. Die accepteerde geen luie momentjes.
Nee. Daarom zeg ik ook, leuke speler, heel tevreden over het bijtekenen. Bedoel alleen dat ik hem niet in de absolute top zie eindigen, daarvoor mist hij toch wel eea. Soms lijken mensen daar anders over te denken.quote:Op donderdag 31 juli 2025 20:21 schreef De_Bijl het volgende:
[..]
Lopen er in de Eredivisie momenteel veel betere spelers op die plek?
Er zijn maar heel weinig spelers die de absolute top bereiken vanuit de Eredivisie. Zolang je hem tussen de 30-40 verkoopt is dat al dikke prima. We moeten simpelweg geld blijven genereren (door verkopen én door prestaties).quote:Op donderdag 31 juli 2025 22:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee. Daarom zeg ik ook, leuke speler, heel tevreden over het bijtekenen. Bedoel alleen dat ik hem niet in de absolute top zie eindigen, daarvoor mist hij toch wel eea. Soms lijken mensen daar anders over te denken.
En dan ook nog je eerste keeper die nu dan tijdelijk niet speelt omdat hij niet de eerste keeper kan zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:29 schreef hhh38 het volgende:
Een keeper die niet meerdere keren per week kan spelen
Tja...geen idee maar het staat echt belachelijk weer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar dan was het initiële bericht van gisteren dus wel waar, of hoe moet ik dit nu zien?
Hoiquote:Op donderdag 31 juli 2025 15:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Oja nu gaat onze Hamster proberen het weer recht te lullen met een ander onzin verhaal.
Je zat er gewoon faliekant naast @:zka met je fantasiebode. Lekker stoken, eigen belang boven clubbelang.
Jammer joh, je zat er gewoon weer volledig naast.quote:
Niet geblesseerd, gewoon niet volledig fit. Dat is alles. Hij kan vanzelf weer een keertje spelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Maar dan was het initiële bericht van gisteren dus wel waar, of hoe moet ik dit nu zien?
Welk circus? Zolang beide spelers niet mopperen doet hij het goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iedereen wist dat dit zou gebeuren. Het slaat natuurlijk helemaal nergens op als je niet drie keer in de week als een zoutpilaar in de zestienmeter kan staan. Het UWV zou hem af moeten keuren.
Maar goed, de beste man kan hier feitelijk niets aan doen. Het probleem is oliedomme Van Persie die hem tot eerste keeper bombardeert en dit circus veroorzaakt. Lachwekkond.
Het blijft gelul, hij is niet “opnieuw” geblesseerd, hij is trainingsfit en niet wedstrijdfit. In elk geval niet voor 3x per week een wedstrijd. Allemaal een gevolg nog van zijn vorige blessure en totaal logisch dat van Persie dus voor Timon kiest, ook om Bijlow niet te snel te brengen. Je was er als de kippen bij om het bericht te verwijderen ook.quote:
FTFYquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet geblesseerd, gewoon niet volledig fit. Dat is alles. Hij kan vanzelf weer een één keertje spelen.
Je weet dat Wellenreuther vrijwel alles zal moeten keepen dus waarom de beste man totaal onnodig het predicaat 'tweede keeper' opspelden? Vergeet die Bijlow.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Welk circus? Zolang beide spelers niet mopperen doet hij het goed.
Vorig jaar liep iedereen te zeiken over het aantal blessures en slechte fitheid vanwege de zogenaamd verkeerde trainingsopbouw en overbelasting.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Het blijft gelul, hij is niet “opnieuw” geblesseerd, hij is trainingsfit en niet wedstrijdfit. In elk geval niet voor 3x per week een wedstrijd. Allemaal een gevolg nog van zijn vorige blessure en totaal logisch dat van Persie dus voor Timon kiest, ook om Bijlow niet te snel te brengen. Je was er als de kippen bij om het bericht te verwijderen ook.
Maar goed, lul maar weer recht wat krom is. Je bent een narcistisch figuur wat goed gaat op ellende van de club. Onze oude spits Pelle had hier wel een goed zinnetje voor gehad.
Dat je vragen hebt over of je Bijlow nog wel als (1e) keeper van Feyenoord kan houden is heel legitiem, ik denk zelf ook van niet. Maar dat staar natuurlijk los van de fantasie bode van onze hamster. Iemand die uit persoonlijke wrok de club wil kapot maken. Dan ben je gewoon geen Feyenoorder.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vorig jaar liep iedereen te zeiken over het aantal blessures en slechte fitheid vanwege de zogenaamd verkeerde trainingsopbouw en overbelasting.
Nu heb je een trainer en staf die dit allemaal zorgvuldig aan het managen zijn(wat zeker bij een figuur als Bijlow hard nodig is), is het weer niet goed.
Je kan gewoon echt niet winnen als trainer van Feyenoord. Man man man.
Hoezo? Einde afgelopen seizoen heeft van Persie gewoon benoemd tegen beide keepers dat Bijlow in principe 1e keus is. Nu aan het einde voorbereiden blijkt in overleg met de medische staf dat het nog te vroeg is voor hem, dus kiest hij nu voor Timon. Niet heel raar.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Robin van Persie kon toch ook wel bedenken dat Bijlow nog geen 3 wedstrijden per week kan spelen vóórdat hij Bijlow tot eerste doelman benoemde
Vind ik gewoon vreemd gecommuniceerd en niet heel handig.
Waar het om gaat is dat je totaal onnodig Wellenreuther een knauw geeft door hem als tweede keeper te bombarderen terwijl je weet dat Bijlow binnen 2 wedstrijden weer geblesseerd is. Ook lekker in het seizoen om je vaste keeper iedere keer te vervangen voor je zogenaamd betere keeper totdat die weer binnen een paar wedstrijden geblesseerd is. Dat is gewoon slecht beleid en kost je over een seizoen meer punten dan het je oplevert.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vorig jaar liep iedereen te zeiken over het aantal blessures en slechte fitheid vanwege de zogenaamd verkeerde trainingsopbouw en overbelasting.
Nu heb je een trainer en staf die dit allemaal zorgvuldig aan het managen zijn(wat zeker bij een figuur als Bijlow hard nodig is), is het weer niet goed.
Je kan gewoon echt niet winnen als trainer van Feyenoord. Man man man.
Gelukkig hebben Duitsers sowieso geen emoties.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sowieso raar dat keepers een of andere bijzondere rol hebben en ineens slecht om zouden gaan met een switch naar 1e of 2e keus.
Alsof op de spelers elders op het veld ineens anders met teleurstellingen om zouden gaan. Om nog maar te zwijgen dat hier een logisch, en weliswaar voorspelbaar, verhaal aan vasthangt.
Heb jij bij alle besprekingen tussen Bijlow, Wellenreuther en van Persie gezeten? Weet jij precies hoe zij erin staan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat je totaal onnodig Wellenreuther een knauw geeft door hem als tweede keeper te bombarderen terwijl je weet dat Bijlow binnen 2 wedstrijden weer geblesseerd is. Ook lekker in het seizoen om je vaste keeper iedere keer te vervangen voor je zogenaamd betere keeper totdat die weer binnen een paar wedstrijden geblesseerd is. Dat is gewoon slecht beleid en kost je over een seizoen meer punten dan het je oplevert.
Jij bent gewoon een trolletje die er plezier uit haalt om tegendraads te zijn. "Slot is een koekenbakker en Van Persie kan niks fout doen".quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heb jij bij alle besprekingen tussen Bijlow, Wellenreuther en van Persie gezeten? Weet jij precies hoe zij erin staan?
Dit is weer typisch zeiken om het zeiken. Prima en verstandig beleid, duidelijk uitleg van van Persie, niks aan het handje.
Welkom terug makkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Heb jij bij alle besprekingen tussen Bijlow, Wellenreuther en van Persie gezeten? Weet jij precies hoe zij erin staan?
Dit is weer typisch zeiken om het zeiken. Prima en verstandig beleid, duidelijk uitleg van van Persie, niks aan het handje.
en Priske was ook één groot succes.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Welkom terug makker
Ik heb je mening over spelers in de voorbereiding die absoluut een kans moeten krijgen en het sowieso gaan redden gemist
Ik ben hier voorlopig alleen om te haten op de bever. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik zin heb om hier weer mee te posten en me kapot te ergeren aan alle kuttakes.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Welkom terug makker
Ik heb je mening over spelers in de voorbereiding die absoluut een kans moeten krijgen en het sowieso gaan redden gemist
In dit geval heeft ie wel gelijk. Bijlow is eerste keus maar men wil nu gewoon nog geen risico nemen, het is niet meer of minder dan dat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een trolletje die er plezier uit haalt om tegendraads te zijn. "Slot is een koekenbakker en Van Persie kan niks fout doen".
Geloof je het zelf?!
Hoezo "nu" nog geen risico nemen? De belangrijkste wedstrijd van het jaar staat voor de deur.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:38 schreef alopio het volgende:
[..]
In dit geval heeft ie wel gelijk. Bijlow is eerste keus maar men wil nu gewoon nog geen risico nemen, het is niet meer of minder dan dat.
Je kiest waarop je kunt bouwen, richting het eerste officiële duel. Zo simpel is het. Het blijft volkomen fascinerend hoe op elke slak zout wordt gelegd, voordat de centen weer werkelijk worden verdeeld op het veld.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:56 schreef Caland het volgende:
Als Wellenreuther het redelijk doet ga je toch ook niet wisselen omdat Bijlow dan wel fit is
Krijg je het verhaal een paar weken later weer van voor af aan. Ideale scenario is nog steeds Wellenreuther verkopen maar dat doe je nu ook niet meer
Wat een gelul.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:38 schreef De_Pel het volgende:
Och och och Robin.
Keeperssoap 2.0 genot
Wat volwassen van jequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben hier voorlopig alleen om te haten op de bever. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik zin heb om hier weer mee te posten en me kapot te ergeren aan alle kuttakes.
Een speler, of het nu een keeper is of veldspeler, kan gewoon niet wedstrijd fit zijn. Hij zou 1 wedstrijd kunnen spelen, maar van Persie wil terecht tussen wedstrijden niet wisselen. Maar niet wedstrijdfit is gewoon normaalquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoezo "nu" nog geen risico nemen? De belangrijkste wedstrijd van het jaar staat voor de deur.
Sowieso plaats ik mijn vraagtekons bij het fenomeen "niet wedstrijdfitte keeper". Ik heb daar nog nooit eerder van gehoord.
Ik ben zelf vrij lang keeper geweest en kan wel voorbeeld geven, ik heb een vrij zware knieblessure gehad waardoor ik in principe niet kon trappen met rechts, maar wel met links, nu kwam ik daar op amateurniveau wel mee weg, maar op top niveau lijkt me dat nog niet wedstrijdfit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoezo "nu" nog geen risico nemen? De belangrijkste wedstrijd van het jaar staat voor de deur.
Sowieso plaats ik mijn vraagtekons bij het fenomeen "niet wedstrijdfitte keeper". Ik heb daar nog nooit eerder van gehoord.
Hoezo zou je na 90 minuten in een zestienmetergebied te hebben gestaan een week moeten herstellen, op 27 jarige leeftijd?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Een speler, of het nu een keeper is of veldspeler, kan gewoon niet wedstrijd fit zijn. Hij zou 1 wedstrijd kunnen spelen, maar van Persie wil terecht tussen wedstrijden niet wisselen. Maar niet wedstrijdfit is gewoon normaal
Sowieso is dat bij voetbal vreemd, in de meeste sporten leeft veel meer teambelang, bij Honkbal is bijvoorbeeld de Pitcher die alleen de laatste 6 ballen gooit net zo belangrijk als de Pitcher die als starter begint, je taak uitvoeren en teambelang gaat voor speeltijd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sowieso raar dat keepers een of andere bijzondere rol hebben en ineens slecht om zouden gaan met een switch naar 1e of 2e keus.
Alsof op de spelers elders op het veld ineens anders met teleurstellingen om zouden gaan. Om nog maar te zwijgen dat hier een logisch, en weliswaar voorspelbaar, verhaal aan vasthangt.
Het is best een belasting op je knieën. Om snel te kunnen reageren moet je continu in een actieve houding staan en je afzetten om te duiken of een hoge bal te pakken kost ook kracht. Als je slechte knieën hebt krijg je last van die acties en dan moet dat genoeg rust hebben. Volgens mij herstelt hij gewoon nooit meer volledig van z'n knieblessure en moet er dus voorzichtig mee om worden gegaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoezo zou je na 90 minuten in een zestienmetergebied te hebben gestaan een week moeten herstellen, op 27 jarige leeftijd?
Je gehaat op de bever zijn eigenlijk mijn favoriete bijdrages van jou in dit topicquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben hier voorlopig alleen om te haten op de bever. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik zin heb om hier weer mee te posten en me kapot te ergeren aan alle kuttakes.
Ja hou maar op hoor als je niks weet van fysieke belasting en opbouw. Seizoen duurt tot Mei, niet 1 wedstrijd. Gelukkig zit jij niet in de medische staf.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:25 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoezo zou je na 90 minuten in een zestienmetergebied te hebben gestaan een week moeten herstellen, op 27 jarige leeftijd?
Ik snap überhaupt niet waarom je je als trainer in allerlei bochten zou wringen voor een keeper die bij Oranje steevast de concurrentiestrijd verliest van de Andries Nopperts van deze wereld, als hij überhaupt al geselecteerd wordt. Het is niet alsof we prime Braziliaanse Ronaldo in dienst hebben met zijn rotte knie. Serveer die Bijlow gewoon af.
Ik vind het anders best een terechte vraag bij een keeper. Nooit gehoord dat die niet meerdere wedstrijden per week kunnen spelen, bij veldspelers ligt dat compleet anders.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja hou maar op hoor als je niks weet van fysieke belasting en opbouw. Seizoen duurt tot Mei, niet 1 wedstrijd. Gelukkig zit jij niet in de medische staf.
De discussie of Bijlow goed genoeg is, en of je uberhaupt met hem moet doorgaan is dan weer een totaal andere.
Jupquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 11:56 schreef Caland het volgende:
Als Wellenreuther het redelijk doet ga je toch ook niet wisselen omdat Bijlow dan wel fit is
Krijg je het verhaal een paar weken later weer van voor af aan. Ideale scenario is nog steeds Wellenreuther verkopen maar dat doe je nu ook niet meer
Ja ik geloof daar dan weer niet zo in. Wellenreuther is gewoon een vrij modale keeper die sterke met slechte periodes zal afwisselen. Dat er een direct verband is tussen zijn prestaties en iemand die wel of niet in zijn nek hijgt is niet een vaststaand feit ofzo.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En dan hebben we het er nog niet eens over gehad dat Timon in het verleden beduidend beter speelde op momenten dat Justin langdurig stuk was dan wanneer hij hem in z’n nek hijgde. Timon is er 1 die in beginsel gedijt bij veel vertrouwen.
Dat hij niet zo’n sterke keeper is is inderdaad wel een feit. Dat zijn mentale staar weerbaarheid hierbij een rol lijkt te spelen is een waarneming, die causaliteit suggereert maar niet feitelijk bewijst.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik geloof daar dan weer niet zo in. Wellenreuther is gewoon een vrij modale keeper die sterke met slechte periodes zal afwisselen. Dat er een direct verband is tussen zijn prestaties en iemand die wel of niet in zijn nek hijgt is niet een vaststaand feit ofzo.
Exact. Deze situatie is zo vreemd, ik weet ook niet hoe je hier mee moet omgaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:31 schreef hhh38 het volgende:
Kortom, zijn lichaam is niet meer geschikt voor topsport, maar hij verdient nog wel 3 miljoen per jaar dus we modderen nog wat aan met hem.
Erg mooi!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:20 schreef Divje het volgende:
https://x.com/Feyenoord/status/1951224499870814494
https://fanshop.feyenoord(...)tm_campaign=12th+Kit
[ afbeelding ]
Geil shirtje geworden
Uiteraard is dat bij een veldspeler anders. Maar ze zullen gewoon een schema hebben voor Bijlow en het nu nog te vroeg achten. Kan met belasting te maken hebben van spieren, gewrichten, dat soort dingen. Niet heel raar dat ze met zijn geschiedenis echt hem topfit willen hebben voordat hij aan spelen kan denken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het anders best een terechte vraag bij een keeper. Nooit gehoord dat die niet meerdere wedstrijden per week kunnen spelen, bij veldspelers ligt dat compleet anders.
Maar dan hadden ze op voorhand voor Wellenreuther moeten kiezen en er niet een week voor de start van de competities toch op terugkomen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Uiteraard is dat bij een veldspeler anders. Maar ze zullen gewoon een schema hebben voor Bijlow en het nu nog te vroeg achten. Kan met belasting te maken hebben van spieren, gewrichten, dat soort dingen. Niet heel raar dat ze met zijn geschiedenis echt hem topfit willen hebben voordat hij aan spelen kan denken.
En ze willen natuurlijk voorkomen dat je na 1/2 wedstrijden weer moet wisselen van keeper, dus logisch dat ze op voorhand dan voor Timon kiezen. Maar goed tegenwoordig is elke beslissing van de club/staf/trainer onder een vergrootglas en wordt aan alles getwijfeld en heeft iedereen (ik inclusief) een mening.
Als Wellenreuther het nu goed doet kan je hem gewoon laten staan, als Wellenreuther weer gaat aankloten kan je zonder problemen Bijlow weer opstellen. Winwin.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan hadden ze op voorhand voor Wellenreuther moeten kiezen en er niet een week voor de start van de competities toch op terugkomen.
Here. Take my money.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:20 schreef Divje het volgende:
https://x.com/Feyenoord/status/1951224499870814494
https://fanshop.feyenoord(...)tm_campaign=12th+Kit
[ afbeelding ]
Geil shirtje geworden
Het beeld dat Wellenreuther in de eerste tien minuten van Feyenoord v Fenerbahçe al een bal door zijn handen laat glippen. Ik voel de collectieve mentale inzinking in dit topic dan al gebeuren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Wellenreuther het nu goed doet kan je hem gewoon laten staan, als Wellenreuther weer gaat aankloten kan je zonder problemen Bijlow weer opstellen. Winwin.
En dat voor maar vier miljoen per jaar.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het beeld dat Wellenreuther in de eerste tien minuten van Feyenoord v Fenerbahçe al een bal door zijn handen laat glippen. Ik voel de collectieve mentale inzinking in dit topic dan al gebeuren.
Neeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 14:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het beeld dat Wellenreuther in de eerste tien minuten van Feyenoord v Fenerbahçe al een bal door zijn handen laat glippen. Ik voel de collectieve mentale inzinking in dit topic dan al gebeuren.
Nog steeds stuk, waarschijnlijk.quote:
Dit ja. En dan middenveld Steijn, Timber en Hwang.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik denk Moder centraal achterin en dan Targhaline (ofzoiets) op het middenveld.
Is Timber wel al fit genoeg om te starten dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit ja. En dan middenveld Steijn, Timber en Hwang.
Als 'ie uitplugt.quote:
Maar op geen van deze posities zijn er vraagtekens.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 16:58 schreef hhh38 het volgende:
Ongelofelijk dat je al 2,5 maand weet dat je er begin augustus moet staan en dat er op allerlei posities nog zoveel vraagtekens zijn.
Linksbuiten, spits, 6 en keeper wil ik nog wel begrip voor hebben, dat is deels ook pech of gevolg van de opbouw van de selectie. Maar die situatie centraal achterin had écht niet gehoeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar op geen van deze posities zijn er vraagtekens.
En je hebt in principe ook gewoon 5 CV's in je selectie. Dat je daar nu tijdelijk ietsje onderbezet bent is daadwerkelijk pure pech door de blessures van Beelen, Trauner en Mitchell.1. Linksbuiten: je hebt twee jonge spelers zonder ervaring in de basis bij Feyenoord of een vergelijkbaar niveau. Hoezo zou dat géén vraagteken zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Spits: je hebt 2 spelers die weinig indruk maakten vorig seizoen en een nieuwe spits die mislukt is bij Benfica. Zie 1.
3. 6: het is nog zoeken naar de juiste balans, voor de basis lijk je 1 nummer 10 en 3 nummers 8 te hebben. Onduidelijk of die samen een goed middenveld kunnen vormen.
4. Keeper: je eerste keeper is steeds geblesseerd en je tweede keeper oogt vaak zenuwachtig en is foutgevoelig. Dat is niet ideaal.
Als je voor alle genoemde posities een duidelijke nummer 1 in de pikorde had willen hebben had dat veel geld gekost, dus het is begrijpelijk dat dat niet gedaan is. Maar nu staan daar wel nog 4 vraagtekens.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar op geen van deze posities zijn er vraagtekens.
En je hebt in principe ook gewoon 5 CV's in je selectie. Dat je daar nu tijdelijk ietsje onderbezet bent is daadwerkelijk pure pech door de blessures van Beelen, Trauner en Mitchell.De al twee jaar lang durende blessures van Trauner pech noemen (lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Maar wat is er precies mis mee om (nog) geen duidelijke nummer 1 te hebben op sommige posities? Dat is inherent aan het kopen en verkopen van spelers. Vrijwel alle posities zijn dubbel bezet met uitstekende spelers, concurrentiestrijd is alleen maar goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1. Linksbuiten: je hebt twee jonge spelers zonder ervaring in de basis bij Feyenoord of een vergelijkbaar niveau. Hoezo zou dat géén vraagteken zijn?
2. Spits: je hebt 2 spelers die weinig indruk maakten vorig seizoen en een nieuwe spits die mislukt is bij Benfica. Zie 1.
3. 6: het is nog zoeken naar de juiste balans, voor de basis lijk je 1 nummer 10 en 3 nummers 8 te hebben. Onduidelijk of die samen een goed middenveld kunnen vormen.
4. Keeper: je eerste keeper is steeds geblesseerd en je tweede keeper oogt vaak zenuwachtig en is foutgevoelig. Dat is niet ideaal.
Als je voor alle genoemde posities een duidelijke nummer 1 in de pikorde had willen hebben had dat veel geld gekost, dus het is begrijpelijk dat dat niet gedaan is. Maar nu staan daar wel nog 4 vraagtekens.
We gaan er komende woensdag achterkomen of daar iets mis mee is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 17:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar wat is er precies mis mee om (nog) geen duidelijke nummer 1 te hebben op sommige posities? Dat is inherent aan het kopen en verkopen van spelers. Vrijwel alle posities zijn dubbel bezet met uitstekende spelers, concurrentiestrijd is alleen maar goed.
Vorig jaar speelde je ook geen voorronde CL. Puntverlies in de Eredivisie is ook niet handig, maar dan zijn er nog 30-32 wedstrijden om het goed te maken. Uitschakeling in de vCL kan je niet meer goedmaken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit een beetje tussen de 2 kampen in moet ik zeggen. De situatie met de centrale verdedigers is natuurlijk wel weer lachwekkend, maar over het algemeen genomen is het tot nu toe toch niet afwachtend geweest? Wel even wachten wat er centraal achterin nog bijkomt en ik hoop dat Paixao ook nog vervangen wordt, maar met het aankopen van Steijn, Valente, Tengstedt, Borges etc zijn er in ieder geval versterkingen gekomen op de plekken waar het nodig was en ook nog eens voor het seizoen begon. Vorig jaar kwam een Hwang pas op 3 september ofzo en speelden we de eerste wedstrijden met Lopez, Kasanwirjo en Pedersen om maar eens wat namen te noemen.
Ik gun jou het allerbeste makker, maar ik wil je niet laten denken dat je écht kan gaan genieten van Jan Plug.quote:
Ik denk dat @maxi-mus vreselijk gaat genieten van Jan Plug.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik gun jou het allerbeste makker, maar ik wil je niet laten denken dat je écht kan gaan genieten van Jan Plug.
Kijk, en hier gaat het dus mis. Het is volkomen onrealistisch om ook maar enige vorm van resultaat te verwachten tegen Fenerbahce. Die hebben op elke positie een speler die 3 klassen beter is. Je kan 100x een tweeluik tegen Fenerbahce spelen en zal 99x kansloos ten onder gaan. Ik vind die focus op de vCL echt absurd. Hoezo zijn er zo veel mensen die denken dat je daar een kans maakt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We gaan er komende woensdag achterkomen of daar iets mis mee is.
Dat is wel zo, maar vorig jaar liep je gewoon in september al achter de feiten aan in de eredivisie. Dat had je echt wel voor een deel kunnen voorkomen. Was toch ook gewoon een groot punt van kritiek vorig jaar, ik ken niemand die bij dat eerste potje zei "ach, wat maakt het uit dat we thuis tegen Willem II 1-1 spelen en dat Lopez speelt, tijd zat om te repareren".quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde je ook geen voorronde CL. Puntverlies in de Eredivisie is ook niet handig, maar dan zijn er nog 30-32 wedstrijden om het goed te maken. Uitschakeling in de vCL kan je niet meer goedmaken.
Als je kampioen wil worden moet je je meten met Ajax en PSV, die ook van het niveau Fenerbahce zijn. Dus als je denkt dat we kansloos zijn in de vCL zijn we ook kansloos voor plek 1 of 2.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kijk, en hier gaat het dus mis. Het is volkomen onrealistisch om ook maar enige vorm van resultaat te verwachten tegen Fenerbahce. Die hebben op elke positie een speler die 3 klassen beter is. Je kan 100x een tweeluik tegen Fenerbahce spelen en zal 99x kansloos ten onder gaan. Ik vind die focus op de vCL echt absurd. Hoezo zijn er zo veel mensen die denken dat je daar een kans maakt?
De wedstrijd van woensdag zegt precies niks over de kwaliteit van de selectie, de kwaliteit van van Persie of de slagvaardigheid van te Kloese. Maar er zullen ongetwijfeld wel weer ongekende meltdowns komen na de onvermijdelijke en volkomen logische uitschakeling.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kijk, en hier gaat het dus mis. Het is volkomen onrealistisch om ook maar enige vorm van resultaat te verwachten tegen Fenerbahce. Die hebben op elke positie een speler die 3 klassen beter is. Je kan 100x een tweeluik tegen Fenerbahce spelen en zal 99x kansloos ten onder gaan. Ik vind die focus op de vCL echt absurd. Hoezo zijn er zo veel mensen die denken dat je daar een kans maakt?
Niemand zei dat, maar nu is het dus nog véél belangrijker om op tijd klaar te zijn. Beter dan vorig jaar is niet genoeg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar vorig jaar liep je gewoon in september al achter de feiten aan in de eredivisie. Dat had je echt wel voor een deel kunnen voorkomen. Was toch ook gewoon een groot punt van kritiek vorig jaar, ik ken niemand die bij dat eerste potje zei "ach, wat maakt het uit dat we thuis tegen Willem II 1-1 spelen en dat Lopez speelt, tijd zat om te repareren".
Ik denk dat Fenerbahce toch wel een paar niveautjes hoger is dan PSV of Ajax.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je kampioen wil worden moet je je meten met Ajax en PSV, die ook van het niveau Fenerbahce zijn. Dus als je denkt dat we kansloos zijn in de vCL zijn we ook kansloos voor plek 1 of 2.
Aangezien Van Persie uitspreekt dat we kampioen willen worden denk ik dat ze hoger mikken
Als we Brugge/Salzburg loten en we worden nipt door Fener uitgeschakeld is het eeuwig zonde dat we niet beter voorbereid waren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]classic Pistolero overdrijving.
Maar zonder centrale verdediging en met die Turken die er tientallen fictieve miljoenen tegenaan hebben gesmeten gaat het een moeilijk verhaal worden inderdaad.
Alhoewel we met Niakaté erbij gewoon moeten winnen van Brugge of Salzburg.
Zelfs met topspelers bakken Turkse clubs er meestal erg weinig van, dus dat lijkt me heel sterk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat Fenerbahce toch wel een paar niveautjes hoger is dan PSV of Ajax.
Ik vind het ook wel meevallen. Eerst had je tot twee keer toe gelekte belangstelling voor een speler die anders net over de streep getrokken was waarschijnlijk, alle vertraging door die kutspelletjes van An-Nassr, die beenbreuk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit een beetje tussen de 2 kampen in moet ik zeggen. De situatie met de centrale verdedigers is natuurlijk wel weer lachwekkend, maar over het algemeen genomen is het tot nu toe toch niet afwachtend geweest? Wel even wachten wat er centraal achterin nog bijkomt en ik hoop dat Paixao ook nog vervangen wordt, maar met het aankopen van Steijn, Valente, Tengstedt, Borges etc zijn er in ieder geval versterkingen gekomen op de plekken waar het nodig was en ook nog eens voor het seizoen begon. Vorig jaar kwam een Hwang pas op 3 september ofzo en speelden we de eerste wedstrijden met Lopez, Kasanwirjo en Pedersen om maar eens wat namen te noemen.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:maxi-mus vreselijk gaat genieten van Jan Plug.
Toch heb ik liever een goed EL-seizoen dan een kansloos CL-seizoen. Dus ik probeer mij niet te druk te maken als het niet lukt woensdag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als we Brugge/Salzburg loten en we worden nipt door Fener uitgeschakeld is het eeuwig zonde dat we niet beter voorbereid waren.
Los van het financiële gedeelte is dat als supporter zeker leuker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch heb ik liever een goed EL-seizoen dan een kansloos CL-seizoen. Dus ik probeer mij niet te druk te maken als het niet lukt woensdag.
Hou toch op man. Dat Fenerbahçe is een soort dagbesteding voor volgevreten vedetten die van hun vrouw nog niet mogen stoppen met voetballen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De wedstrijd van woensdag zegt precies niks over de kwaliteit van de selectie, de kwaliteit van van Persie of de slagvaardigheid van te Kloese. Maar er zullen ongetwijfeld wel weer ongekende meltdowns komen na de onvermijdelijke en volkomen logische uitschakeling.
Ik ook, maar ik vind het deelnemersveld van de Champions League wel heel erg sterk dit jaar en die van de Europa League, nou ja, minder.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Los van het financiële gedeelte is dat als supporter zeker leuker.
Maar vorig jaar hadden we een matig seizoen in de competitie en waren we het tegenovergestelde van kansloos in de CL. Ik heb het idee dat mensen nog vastzitten in de periode 2012-2020 qua kansen voor Nederlandse ploegen in de CL.
Zei jij niet ooit dat Paixao max 10 miljoen zou opleveren?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Portugese en Franse clubs in de CL hebben al jaren hogere begrotingen dan Nederlandse clubs (behalve Ajax) en toch zijn we redelijk gelijkwaardig.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 18:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind het deelnemersveld van de Champions League wel heel erg sterk dit jaar en die van de Europa League, nou ja, minder.
Clubs als Marseille zouden eigenlijk onze concurrenten moeten zijn op dat niveau, en die kopen doodleuk onze beste speler weg.
Oh Robinquote:"Ik heb veel gesproken met de trainer. Hij heeft mij eigenlijk overtuigd", vertelt Hadj Moussa op de clubkanalen van Feyenoord. "Hij heeft mij verteld wat hij met mij en het team van plan is. Daar ben ik ook heel blij mee. We hebben al een hele goede verstandhouding samen en dat is beter voor mij."
Ach je mist er anders ook weinig aan. Je had beter die twintig miljoen kunnen pakken als je het mij vraagt.quote:
En dan wordt Robin er voor de kerst uitgetyft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |