SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We schrijven Twente - Feyenoord 2-1 ('19 Van den Belt, '85 Zerrouki) alvast met een potlood op.quote:
En dan uiteraard met een vingertje voor de mond van Zerrouki voor het uitvakquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
We schrijven Twente - Feyenoord 2-1 ('19 Van den Belt, '85 Zerrouki) alvast met een potlood op.
Eigen goal van Steijn bij een corner erbij ofz?quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
We schrijven Twente - Feyenoord 2-1 ('19 Van den Belt, '85 Zerrouki) alvast met een potlood op.
Ik vind het altijd wel wat makkelijk om je achter van alles en nog wat te verschuilen, terwijl je zelf grotendeels in control bent.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er stonden heus wel meer spelers op de lijst, maar sommigen waren aan het begin van de transferwindow misschien beschikbaar (toen Feyenoord zich nog op andere targets focuste) maar nu niet meer, andere spelers komen weer pas later beschikbaar.
Ik zie het echt op twee manieren: natuurlijk is er iets mis gegaan als je het seizoen start zonder LCV, aan de andere kant:
- Twee targets waar we actief mee bezig waren zijn op het laatste moment geklapt, gedeeltelijk door een gigantisch idiote clubwatcher waar geen enkele andere club last van heeft.
- Er is enorme onrust geweest rondom de vertrekkende LCV met dank aan een stel bizarre Arabieren
- Één van de weinige beschikbare RCV’s die in principe ook op links kan breekt zijn been in een oefenwedstrijd.
Op een rijtje gezet vind ik dat wel aardige tegenslag.
Je mist nog de handsbal van Pröpper die geen penalty oplevertquote:Op woensdag 30 juli 2025 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
We gaan er allemaal vanuit dat ALS Feyenoord genoeg geboden had (lees: meer) die spelers zéker gekomen waren. Maar… die spelers hebben zelf ook wat te zeggen. Zeker als nog niet 100% zeker was dat Hancko weg zou gaan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel wat makkelijk om je achter van alles en nog wat te verschuilen, terwijl je zelf grotendeels in control bent.
Het eerste punt ben ik deels met je eens. Dat vroeg brengen, ben ik niet zo van. Ben er ook wel van overtuigd dat dit schadelijk is (al moeten we daarin ook niet doorslaan). De andere kant is wel dat als je had doorgepakt op die Gasiodinges of Gomez, hij nu hier had gespeeld. Als je gaat roepen dat je voor de vCL de selectie op orde wilt hebben, betekent dit ook dat je moet doorpakken. Het was een heel veilig risico, want dat Hancko zou vertrekken was voor 99% zeker. Was het niet naar de Arabieren, danwel naar een andere club. En anders had je hem als back-up linksback kunnen gebruiken. Ik vind echt dat Feyenoord daar heeft gefaald. Het tweede punt is daarmee ook gecoverd.
Het laatste punt is inderdaad pure pech. Vind nog steeds dat ze die vdBerg moeten halen. Achter Watanabe is het allemaal armoe troef.
26 jaar.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:23 schreef Irritatie100 het volgende:
https://x.com/FeyenoordTM/status/1950512312751665156
Een linksbenige CV!
Maakt geen reet uit hoe ze heten, wie probeer je nou voor de gek te houden. Jezelf toch zeker.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb geen goed gevoel over negers die Sikou of iets soortgelijks heten.
Zolang ze niet in het doel staan of Sekou heten vind ik alles helemaal prima.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit hoe ze heten, wie probeer je nou voor de gek te houden. Jezelf toch zeker.
Niet dan.
quote:In 2023, Sikou Niakate, a 24-year-old defender from Sporting Braga, earned a notorious distinction in the football world. He was recognized as the player with the most red cards for the year, accumulating a total of five dismissals across various competitions. This record not only highlighted Niakate's disciplinary issues but also brought into focus the challenges faced by players in maintaining on-field decorum.
Ja dat is ook wat overdreven. Je kan best met twee rechtsbenige of twee linksbenige in de as spelen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:43 schreef Slobeend het volgende:
Die focus op per se een linksbenige cv is zo Nederlands.
Hwang is tweebenig, toch?quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja dat is ook wat overdreven. Je kan best met twee rechtsbenige of twee linksbenige in de as spelen.
Op het middenveld is alleen Valente linksbenig, maar dat is dan kennelijk weer geen probleem.
Goede postquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel wat makkelijk om je achter van alles en nog wat te verschuilen, terwijl je zelf grotendeels in control bent.
Het eerste punt ben ik deels met je eens. Dat vroeg brengen, ben ik niet zo van. Ben er ook wel van overtuigd dat dit schadelijk is (al moeten we daarin ook niet doorslaan). De andere kant is wel dat als je had doorgepakt op die Gasiodinges of Gomez, hij nu hier had gespeeld. Als je gaat roepen dat je voor de vCL de selectie op orde wilt hebben, betekent dit ook dat je moet doorpakken. Het was een heel veilig risico, want dat Hancko zou vertrekken was voor 99% zeker. Was het niet naar de Arabieren, danwel naar een andere club. En anders had je hem als back-up linksback kunnen gebruiken. Ik vind echt dat Feyenoord daar heeft gefaald. Het tweede punt is daarmee ook gecoverd.
Het laatste punt is inderdaad pure pech. Vind nog steeds dat ze die vdBerg moeten halen. Achter Watanabe is het allemaal armoe troef.
En buiten dat zijn er ook op genoeg posities wel snel spelers aangetrokken. Steijn, Valente, Borges, Watanabequote:Op woensdag 30 juli 2025 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goede post
Ik probeerde vooral te benadrukken dat ik het wel iets anders vind dan afgelopen jaren, toen Feyenoord regelmatig aan het begin van het seizoen / eind van de window een soort van ‘overvallen’ werd dat er nog geen fatsoenlijke spelers waren voor een bepaalde positie. Dat vond ik echt onbegrijpelijk. Nu hebben ze er wel echt veel aan gedaan, alleen het eindresultaat is vooralsnog slecht.
Vast wel, leuk voor scrummie ookquote:Op woensdag 30 juli 2025 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk neemt hij dat mokergestoorde wijf mee.
Ja. Maar dus niet de meest belangrijke/urgente. De hele transferwindow gaan we in het loop van het jaar nog wel eens evalueren, maar in de verdediging heb je - met oog op vCL - gewoon gefaald.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:22 schreef alopio het volgende:
[..]
En buiten dat zijn er ook op genoeg posities wel snel spelers aangetrokken. Steijn, Valente, Borges, Watanabe
Knap dat je op 30-7 al gefaald heb, er kan morgen iemand aangetrokken zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja. Maar dus niet de meest belangrijke/urgente. De hele transferwindow gaan we in het loop van het jaar nog wel eens evalueren, maar in de verdediging heb je - met oog op vCL - gewoon gefaald.
We hebben toch al afscheid van de beste man genomen toen we bezig waren dat AC Milan scheel te tikken en hij gewisseld werd?quote:
Pas als je een slecht resultaat boekt in de eerste wedstrijden omdat je die posities onvoldoende bezet hebt kan je spreken van een ‘faal’.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja. Maar dus niet de meest belangrijke/urgente. De hele transferwindow gaan we in het loop van het jaar nog wel eens evalueren, maar in de verdediging heb je - met oog op vCL - gewoon gefaald.
Denk dat het juist internationaler is dan ooit en als je spelers niveau niet zo hoog is nog belangrijker.quote:Op woensdag 30 juli 2025 13:43 schreef Slobeend het volgende:
Die focus op per se een linksbenige cv is zo Nederlands.
Ik dacht dat dit alleen maar in Rotterdam gebeurde. Raar.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:11 schreef Elan het volgende:
https://www.ed.nl/binnenl(...)%2Fout.reddit.com%2F
Eigen schuld gaat misschien wat ver maar ik begrijp dit soort mensen nooit zo goed.
In Amsterdam worden er ook diepvries pizza's gegeten.quote:Op woensdag 30 juli 2025 17:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit alleen maar in Rotterdam gebeurde. Raar.
Vind je? Ben het niet vaak met je oneens makker, maar dit vind ik wel een erg bescheiden en passieve beoordeling.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pas als je een slecht resultaat boekt in de eerste wedstrijden omdat je die posities onvoldoende bezet hebt kan je spreken van een ‘faal’.
Ja eens, ik heb ook niet veel met dit soort uitzwaaimomentjes.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
We hebben toch al afscheid van de beste man genomen toen we bezig waren dat AC Milan scheel te tikken en hij gewisseld werd?
Met echte clubspelers zoals Kökcü en Geertruida snap ik het wel. Zo'n Santi heeft mooie praatjes gehad, maar volgens mij is hij Feyenoord snel genoeg weer vergeten.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:48 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja eens, ik heb ook niet veel met dit soort uitzwaaimomentjes.
Hij is ook alweer bijna 7 maanden weg geloof ik.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met echte clubspelers zoals Kökcü en Geertruida snap ik het wel. Zo'n Santi heeft mooie praatjes gehad, maar volgens mij is hij Feyenoord snel genoeg weer vergeten.
Raar dit.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met echte clubspelers zoals Kökcü en Geertruida snap ik het wel. Zo'n Santi heeft mooie praatjes gehad, maar volgens mij is hij Feyenoord snel genoeg weer vergeten.
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op woensdag 30 juli 2025 18:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vind je? Ben het niet vaak met je oneens makker, maar dit vind ik wel een erg bescheiden en passieve beoordeling.
Uiteindelijk is het spelletje in beginsel gewoon een stukje kansrekening met een relatief grote toevalsvariabele. Mocht het goed uitpakken zegt dat niet dat je geen (te) groot risico hebt genomen.
Uitgaand van je eigen kracht is het wmb onmogelijk dat je met een Jan Plug, Kasanwirjo of niet-topfitte Trauner aan de belangrijkste potjes van het jaar begint.
Vliegende tackels met twee benen vooruit incomingquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:26 schreef alopio het volgende:
Ziek snelle sterke rode kaarten pakkende neger genot
quote:Een week voor het Champions League-duel met Feyenoord heeft Fenerbahçe een akkoord bereikt met Paris Saint-Germain over Milan ¦kriniar. Eerder op woensdag arriveerde de ervaren verdediger al in Istanbul om zijn overstap af te ronden. Ook Nelson Semedo is onderweg naar Turkije om zijn transfer naar Fenerbahçe af te ronden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |