SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Niet zo ver hoor.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe weet jij dat?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe weten wij dat vuur warm is en water nat isquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mooie OP @marc0871
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
U riep?quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Heer Versquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer MT6quote:
Is de sfeer weer een beetje opgeknapt hier?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hoe weet jij wat wij gegeten hebben vanavond?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Yepquote:
Kweenie, maar ik heb ze ookquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat wij gegeten hebben vanavond?
![]()
![]()
![]()
Wij hadden kip knoflook braadstomen uit de oven met bloemkool en aardappels.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kweenie, maar ik heb ze ook
[ afbeelding ]
Lekker ite.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kweenie, maar ik heb ze ook
[ afbeelding ]
![]()
Deze chickies hadden een poosje in de draaimolen rondgehangen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wij hadden kip knoflook braadstomen uit de oven met bloemkool en aardappels.![]()
Je eigen tomaten?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:32 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Deze chickies hadden een poosje in de draaimolen rondgehangen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar als je 6 september niet mee kunt lopen met de airborne, waarom dan niet wel op 26 september met zaandewandel??quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Waar is dat?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maar als je 6 september niet mee kunt lopen met de airborne, waarom dan niet wel op 26 september met zaandewandel??Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zaandam. Heel makkelijk te bereiken vanuit Rotterdam en omstreken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Man3 geen melk in huis voor mijn machiatoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik denk erover na.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zaandam. Heel makkelijk te bereiken vanuit Rotterdam en omstreken.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
* FreshFruit gooit een koe naar MT6quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:39 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3 geen melk in huis voor mijn machiato“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man is van alle markten thuisquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit gooit een koe naar MT6
Ik heb geen zin om naar de supermarkt dus dan maar een kopje theeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waarheidquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
HeHeb je katten?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kattenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:50 schreef X55 het volgende:
[..]
4 stuks.
Al vraag ik me af hoe lang het er nog 4 zijn.![]()
Is er eentje ziek/oud ofzo iets?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oud.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Katten![]()
Is er eentje ziek/oud ofzo iets?
Jaar of 15.![]()
De oudste van mij is ook 15, maar nog wel fit (denk ik), hoop dat ze nog een tijdje mee kan, katten kunnen best oud worden.quote:
Maar helaas hoort het er ook wel bij, bij het zorgen van huisdieren
Je bouwt er toch een band mee op.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De oudste van mij is ook 15, maar nog wel fit (denk ik), hoop dat ze nog een tijdje mee kan, katten kunnen best oud worden.
Maar helaas hoort het er ook wel bij, bij het zorgen van huisdieren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moonquote:
Moontje.quote:
Ik heb er één gehad van 20.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
De oudste van mij is ook 15, maar nog wel fit (denk ik), hoop dat ze nog een tijdje mee kan, katten kunnen best oud worden.
Maar helaas hoort het er ook wel bij, bij het zorgen van huisdieren
Die lag wel heel lang op dezelfde plek op een dag. Bleek dood te zijn. Mooie dood wel!![]()
Yep, ik heb er 2, en die hebben een totaal ander karakter, dat vind ik mooi om te zien.quote:
Eigenlijk weet je van het moment dat je een dier in huis haalt dat er ooit een verschrikkelijk moment aan komt
Kan gewoonquote:
Ik heb een broer en zus hier. Onafscheidelijk....liggen altijd bij elkaar ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, ik heb er 2, en die hebben een totaal ander karakter, dat vind ik mooi om te zien.
Eigenlijk weet je van het moment dat je een dier in huis haalt dat er ooit een verschrikkelijk moment aan komt![]()
Dat is fijn, ook voor hun! Die van mij tolereren elkaar, maar zullen nooit de beste matties worden helaasquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:58 schreef X55 het volgende:
[..]
Ik heb een broer en zus hier. Onafscheidelijk....liggen altijd bij elkaar ook.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is schattigquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:58 schreef X55 het volgende:
[..]
Ik heb een broer en zus hier. Onafscheidelijk....liggen altijd bij elkaar ook.![]()
![]()
Zelluf!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo gaat het met die andere 2 ook, die moeten elkaar niet echt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat is fijn, ook voor hun! Die van mij tolereren elkaar, maar zullen nooit de beste matties worden helaas![]()
How many bolks does a man need?
How many does it take to make him happy?
How many likes will he break?
How much time will he waste?![]()
![]()
Hier is de kat de baas in huis over de hondjes.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat is fijn, ook voor hun! Die van mij tolereren elkaar, maar zullen nooit de beste matties worden helaas“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
okeeeee devquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:02 schreef devzero het volgende:
How much time will he waste?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ging het zingen ook nog.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:02 schreef devzero het volgende:
How much time will he waste?
Vaak voelen ze hetzelf ook aan, dat ze aan het eind zijn, en dan zoeken ze een mooi plekje op. Ik hoop dat de mijne over tig jaar ook zo gaat en niet door een nare ziekte ofzoquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:56 schreef X55 het volgende:
[..]
Ik heb er één gehad van 20.
Die lag wel heel lang op dezelfde plek op een dag. Bleek dood te zijn. Mooie dood wel!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Like en bolk gegevenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:02 schreef devzero het volgende:
How much time will he waste?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
I wanna bolk you in the ass
Dat is vaak zo.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier is de kat de baas in huis over de hondjes.![]()
![]()
Die is dan wel weer apartIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
if you say soquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Een kleine DTS draai aan teksten kan toch geen kwaad
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze eer ontroerd mij!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had nog maar een paar likes over vandaag en jij hebt daar 1 van gekregenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon in de slaap idd.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Vaak voelen ze hetzelf ook aan, dat ze aan het eind zijn, en dan zoeken ze een mooi plekje op. Ik hoop dat de mijne over tig jaar ook zo gaat en niet door een nare ziekte ofzo![]()
Een hond heeft een baasquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier is de kat de baas in huis over de hondjes.
Een kat heeft een slaaf
Wij Bolkers doen het zo.quote:
Liefquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ff koffie zetten en wat gamen denk ik. Jij?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat ga je kijken?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hang around.quote:
Is er al bekend of bommelland ook leuk is voor volwassenen? Misschien in het eerste halfjaar dat het open is snel een kijkje nemen voor ze weer gaan sluiten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ga je naar Groenlo?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al bekend of bommelland ook leuk is voor volwassenen? Misschien in het eerste halfjaar dat het open is snel een kijkje nemen voor ze weer gaan sluiten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik keen die vermissing van een vrouw op een cruiseschip staat ook op Netflix.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zegt me niks.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik keen die vermissing van een vrouw op een cruiseschip staat ook op Netflix.
Ik kijk Sandman.![]()
Eerste twee afleveringen weer van gezien seizoen 1 van genoten jammer dat twee de laatste is om de comicbook writter gecanceld is.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kwam er zondag toevallig langs.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wth is Bommellsnd?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er al bekend of bommelland ook leuk is voor volwassenen? Misschien in het eerste halfjaar dat het open is snel een kijkje nemen voor ze weer gaan sluiten.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Leuk voor de volgende meet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jammer idd. Met meer series het geval.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerste twee afleveringen weer van gezien seizoen 1 van genoten jammer dat twee de laatste is om de comicbook writter gecanceld is.![]()
Ik mis @ToTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:51 schreef maily het volgende:
[..]
en dan familiekaartjes kopen. scheelt weer 2 euro p.p.
Dat schiet niet opquote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
ik wacht trouwens nog even
heb maar 9 trappen naar beneden gelopen vandaag![]()
Nieuw pretpark in Groenloo met heer bommel en tom poes als de mascotte’squote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar ik ben bijna 40 en ken die franchise vooral als iets uit mijn opa’s tijd dus hoe ze de kinderen van nu daarmee naar binnen willen krijgen vraag ik mij af.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je moet ook weer omhoog toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mensen van twintig weten al niet wie heer bommel was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zwelgje.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen van twintig weten al niet wie heer bommel was.
Ben je al bijna 40 johquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar ik ben bijna 40 en ken die franchise vooral als iets uit mijn opa’s tijd dus hoe ze de kinderen van nu daarmee naar binnen willen krijgen vraag ik mij af.
De ouders nemen de kinderen daar gewoon mee naar toe en dan vinden ze het vast heel leukquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar ik ben bijna 40 en ken die franchise vooral als iets uit mijn opa’s tijd dus hoe ze de kinderen van nu daarmee naar binnen willen krijgen vraag ik mij af.![]()
Nijntje museum en het Centraal Museum!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dacht ik gewoon.quote:
37quote:De ouders kennen het ook niet denk ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
De ouders nemen de kinderen daar gewoon mee naar toe en dan vinden ze het vast heel leukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ik wil van de week terug naar het Centraal Museum voor het atelier van dick brunaquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Sja, dan gaan ze gewoon binnen 2 jaar faillietquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
37
[..]
De ouders kennen het ook niet denk ik.![]()
![]()
Ok aankleden en rijdenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Goede volgorde wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ok aankleden en rijdenJa behalve als het op jou is..dan is het eerst rijden en dan aankledenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok aankleden en rijden
[..]
Ja behalve als het op jou is..dan is het eerst rijden en dan aankleden![]()
![]()
Sowquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok aankleden en rijden
[..]
Ja behalve als het op jou is..dan is het eerst rijden en dan aankleden
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok aankleden en rijden
[..]
Ja behalve als het op jou is..dan is het eerst rijden en dan aankleden
Denk wel dat het een yumble dingetje gaat open dat park in Rotterdam ook als dat ooit überhaupt nog open gaat.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sja, dan gaan ze gewoon binnen 2 jaar faillietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die in Rotterdam is ook wel een neverending storyquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk wel dat het een yumble dingetje gaat open dat park in Rotterdam ook als dat ooit überhaupt nog open gaat.![]()
De lift gaat alleen omhoog?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:10 schreef maily het volgende:
[..]
daar hebben ze de lift voor uitgevonden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Olivier wel?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen van twintig weten al niet wie heer bommel was.![]()
Welke afl. ben je Amy? Ik val van de ene verbazing in de andere.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je verwondert je slechts?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja de 5e nog maarquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke afl. ben je Amy? Ik val van de ene verbazing in de andere.ik wilde het hier via videoland kijken, maar ben steeds andere dingen aan het doen
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Reken ik ook goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Al een barraquito geprobeerdquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja de 5e nog maarik wilde het hier via videoland kijken, maar ben steeds andere dingen aan het doen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
What goes up must come down![]()
Het wordt steeds beter. Ik doseer het ook een beetje,ben nu bij 9.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja de 5e nog maarik wilde het hier via videoland kijken, maar ben steeds andere dingen aan het doen
ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis @MooieTop6quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben moe. Zal ik gaan slapen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, ik zou nog minimaal 8 dagen wakker blijvenquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat is een goede 2e optiequote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik zou nog minimaal 8 dagen wakker blijven![]()
Ja, slaap lekkerquote:
Anders ben je om 1 uur misschien nog wel wakker, is ook zonde van je ritmeWell, life can be a riot
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik zou nog minimaal 8 dagen wakker blijven
Dat ben ik toch wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja, slaap lekker
Anders ben je om 1 uur misschien nog wel wakker, is ook zonde van je ritmeIk heb er één en ik ben er trots op
Dan gewoon wakker blijvenquote:Well, life can be a riot
Echt @DJMOJe vraagt "zal ik gaan slapen" mensen zeggen ja ga slapen, en je zegt "ja maar"
Huh?
Blijf dan als je toch al dat self-fulfilling prophecy antwoord geeft gewoon wakker en stel die vraag niet.
Beetje onnodig om die vraag te stellen als je toch 't antwoord al klaar hebt
Well, life can be a riot
Bolkquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:27 schreef Grotetijd het volgende:
Echt @:DJMOJe vraagt "zal ik gaan slapen" mensen zeggen ja ga slapen, en je zegt "ja maar"
Huh?
Blijf dan als je toch al dat self-fulfilling prophecy antwoord geeft gewoon wakker en stel die vraag niet.
Beetje onnodig om die vraag te stellen als je toch 't antwoord al klaar hebt![]()
Jusbolkquote:Well, life can be a riot
Wat verwacht je dan voor antwoord?quote:
Ik heb dorst, moet ik drinken?
Ik ben te dik, moet ik op mijn voeding gaan letten?
Ik heb een medisch probleem, moet ik naar een ziekenhuis?
waarom mag @DJMO dat niet vragen?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:27 schreef Grotetijd het volgende:
Echt @:DJMOJe vraagt "zal ik gaan slapen" mensen zeggen ja ga slapen, en je zegt "ja maar"
Huh?
Beetje onnodig om die vraag te stellen als je toch 't antwoord al klaar hebt
anderen vragen ook "wat zal ik doen?"
krijgen 20 tips en doen er niks mee.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2600 / +56 / +50 / 8150 / 9273
2. FreshFruit / 1846 / +56 / +90 / 3004 / 3923
3. KillemWieft / 1052 / +0 / +0 / 785 / 1133
4. gebrokenglas / 968 / +20 / +10 / 3477 / 4180
5. MooieTop6 / 706 / +34 / +36 / 3590 / 4061
6. _UserName_ / 674 / +52 / +16 / 574 / 788
7. loveislikeakiss / 612 / +65 / +34 / 3206 / 3592
8. Lovely / 531 / +0 / +0 / 2457 / 2850
9. DJMO / 473 / +0 / +11 / 937 / 1245
10. mario390 / 452 / +11 / +3 / 938 / 1224
11. Helenattenek / 433 / +5 / +3 / 567 / 709
12. HappyCharly / 430 / +32 / +12 / 448 / 609
13. marc0871 / 428 / +15 / +35 / 857 / 1129
14. KoningWouter / 360 / +2 / +59 / 1195 / 1395
15. Dr.Mikey / 359 / +5 / +1 / 444 / 598
16. hemarookworst / 355 / +2 / +0 / 1211 / 1473
17. MizzezAmy / 351 / +8 / +3 / 2112 / 2413
18. kree / 342 / +0 / +0 / 1329 / 1581
19. Fogel / 338 / +0 / +1 / 1087 / 1347
20. Grotetijd / 332 / +47 / +54 / 721 / 879SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Het was vooral een beetje grappig bedoeld, niet te serieusTuurlijk zit er een kern van waarheid in. Maar beetje tussen de lijntjes lezen, houd het luchtig
Well, life can be a riot
en ik moest weer happen natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:30 schreef Grotetijd het volgende:
Het was vooral een beetje grappig bedoeld, niet te serieus![]()
![]()
Geweldig gelachenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ach, neem het niemand kwalijk als er af en toe gehapt word op een post die lollig bedoeld word. Gebeurt mij ook zo vaak, het is maar tekstquote:Je geeft er toch je eigen invulling/intonatie aan.
Well, life can be a riot
Moet je van goede huize komen hoorquote:
Well, life can be a riot
Neen je mag niemand bolkenquote:![]()
Je moet bij Bolke & Bolke wet alles en iedereen helemaal kapot bolken!![]()
Mag gewoonquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zolang je maar alles en iedereen gelijk keihard bolktquote:
BOLK!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar alles en iedereen gelijk keihard bolkt![]()
Deze man snapt de bolk leeftquote:
JeeeeeeeeeeeeeeeetjeWell, life can be a riot
Dat is dan weer de uitzondering, zij moet ultra mega hard gebolkt wordenquote:
Dat heeft ze het liefstquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan weer de uitzondering, zij moet ultra mega hard gebolkt worden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
waarom mag @:DJMO dat niet vragen?
anderen vragen ook "wat zal ik doen?"
krijgen 20 tips en doen er niks mee.![]()
wat
mijn goede adviezen worden niet gebruikt?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan me haast niet voorstellenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
wat
mijn goede adviezen worden niet gebruikt?![]()
Ja. Ik ga slapen bolk. Doei en tot vannacht
Huh, wat?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan weer de uitzondering, zij moet ultra mega hard gebolkt wordenF.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: