SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Wijnbolk
Rodewijnbolk zelfsOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
TettenWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
PlasbolkWell, life can be a riot
Is dat een bolk?quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Vanavond weer!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Laatste post van mij erover: maar je hebt nu wel gelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:46 schreef X55 het volgende:
Altijd dezelfde die gaan zeiken hier![]()
Om helemaal niks ook
Om helemaal niks.
En door blijven trollen ook nog.
Ennieweeeeeeeeeeeeeee. Over tot de bolk van de dag, zoals @DerRabbit zei!
Iedereen weet wie jij bent. Het is alleen doodvermoeiend dat je steeds een nieuwe kloon aanmaakt als er op je vorige kloon niet meer gereageerd wordt. Misschien moet je eens beseffen dat niet iedereen zit te wachten op dat negatieve depri gedoe.quote:De 6e volgens mij.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:34 schreef Vino_Tinto het volgende: [..] Rode schoentjes? [..] 5 september? ik kan dan niet ik heb overdag een verjaardag van mijn allerliefste en leukste neefje
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
In de puntenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Laatste post van mij erover: maar je hebt nu wel gelijk.
Om helemaal niks.
En door blijven trollen ook nog.
Ennieweeeeeeeeeeeeeee. Over tot de bolk van de dag, zoals @:DerRabbit zei!
Uit de punten
In de punten
Uit de punten
Maar @Paul is dan de trol?
Nou neeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zaterdag 6 september idd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
had ik beter popcron kunnen halen dan ham met meloen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ging er nu toch om dat Paul moeite had met wat vertellen omdat 'het een nieuweling is' ?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
In de punten
Uit de punten
In de punten
Uit de punten
Maar @:Paul is dan de trol?
Nou nee
Oh wacht, ik zou erover ophouden.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Loop jij met je mams, of spreken we ergens af?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat is jouw invullingquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Ging er nu toch om dat Paul moeite had met wat vertellen omdat 'het een nieuweling is' ?
Oh wacht, ik zou erover ophouden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Absoluut niet. Meloen is lekkerquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
had ik beter popcron kunnen halen dan ham met meloen?![]()
Mar meloen met popcorn is![]()
![]()
ik snap meer niet waarom je met meerdere kloontjes met jezelf gaat tellen in teltopics en op dts je uit de lijst laat halen om daarna met een kloon terug te komenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Iedereen weet wie jij bent. Het is alleen doodvermoeiend dat je steeds een nieuwe kloon aanmaakt als er op je vorige kloon niet meer gereageerd wordt. Misschien moet je eens beseffen dat niet iedereen zit te wachten op dat negatieve depri gedoe.
[..]
De 6e volgens mij.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat is dan insgelijks.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Iedereen weet wie jij bent. Het is alleen doodvermoeiend dat je steeds een nieuwe kloon aanmaakt als er op je vorige kloon niet meer gereageerd wordt. Misschien moet je eens beseffen dat niet iedereen zit te wachten op dat negatieve depri gedoe.
[..]
De 6e volgens mij.
Ik kan me van jou ook veel negatief gejammer herinneren, maar daar reageer ik dan ook niet zo op, zoals jij nu doet.![]()
Lijkt mij ook niet echt een lekkere combiquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Absoluut niet. Meloen is lekker![]()
Mar meloen met popcorn is![]()
![]()
Ik denk dat ik met mams loop ja. Dat begreep ik wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Loop jij met je mams, of spreken we ergens af?
Ik weet nog niet helemaal of mn tante (zus moeder) mee komt lopen, want dan kunnen die twee samen lopen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
als je ham op grote tetten hebt heb je ook meloen met hamUw ADH vitamine Worst
laat gaanquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:46 schreef X55 het volgende:
Altijd dezelfde die gaan zeiken hier![]()
Om helemaal niks ook
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dit dus.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik snap meer niet waarom je met meerdere kloontjes met jezelf gaat tellen in teltopics en op dts je uit de lijst laat halen om daarna met een kloon terug te komenIk heb er één en ik ben er trots op
Fok geeft die mogelijkheid. En als jij daar zogenaamd last van hebt, dan is dat jouw probleem.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik snap meer niet waarom je met meerdere kloontjes met jezelf gaat tellen in teltopics en op dts je uit de lijst laat halen om daarna met een kloon terug te komen![]()
Ik snap teltopics niet. Gelukkig staat dat forum niet in mijn ATquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik snap meer niet waarom je met meerdere kloontjes met jezelf gaat tellen in teltopics en op dts je uit de lijst laat halen om daarna met een kloon terug te komen![]()
ja die zaterdag ken ik nietquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
De 6e volgens mij.
Maar mag ik vragen waarom je dat doet, is het extreme verveling die je elke dag hebt?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:51 schreef X55 het volgende:
[..]
Fok geeft die mogelijkheid. En als jij daar zogenaamd last van hebt, dan is dat jouw probleem.
OF mag ik deze vraag niet stellen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat let je om even een powernapje te doen?quote:Well, life can be a riot
chili con carnequote:
maar nu snacken dus ik eet laat vandaagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik heb er geen last van, vind het gewoon apart gedragquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:51 schreef X55 het volgende:
[..]
Fok geeft die mogelijkheid. En als jij daar zogenaamd last van hebt, dan is dat jouw probleem.
Op fok heb ik ook de mogelijkheid in kpd om foto's van mijn kontgat te posten, doe ik ook nietUw ADH vitamine Worst
Ik kom bij je etenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Flatbread met pulled chicken, groente en sla![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik heb er geen last van, vind het gewoon apart gedrag
Op fok heb ik ook de mogelijkheid in kpd om foto's van mijn kontgat te posten, doe ik ook niet![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
toch jammerquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op fok heb ik ook de mogelijkheid in kpd om foto's van mijn kontgat te posten, doe ik ook nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kappen met die onzinquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:swj ze zijn onaardig aan het doenUw ADH vitamine Worst
Jammer weerquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op fok heb ik ook de mogelijkheid in kpd om foto's van mijn kontgat te posten, doe ik ook niet
Geniet van je snacksquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
chili con carne
maar nu snacken dus ik eet laat vandaag![]()
![]()
Ik heb zo'n kant en klaar pak tortellini met ricotta en spinazie. En ik heb als late night snack 250 gram komkommerquote:
Du?Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op fok heb ik ook de mogelijkheid in kpd om foto's van mijn kontgat te posten, doe ik ook niet![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Oh dat ken ik niet, hoop voor je dat het lekker isquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kant en klaar pak tortellini met ricotta en spinazie. En ik heb als late night snack 250 gram komkommer
Du?![]()
Ik weet nog niet wat ik ga eten![]()
![]()
MOOOOONquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:55 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet, hoop voor je dat het lekker is![]()
Ik weet nog niet wat ik ga eten![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe gaat het?Smile, it's free therapy.![]()
LekkerbekjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Kibi
Well, life can be a riot
Gezel frikandelquote:![]()
quote:fijn dat het weer goed met je gaat
![]()
Met mij ook goed.Smile, it's free therapy.![]()
Aah mooizoquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gezel frikandel![]()
[..]fijn dat het weer goed met je gaat
![]()
Met mij ook goed.![]()
![]()
het is pas "quote:![]()
![]()
" als ik dat meermaals per dag deed
Uw ADH vitamine Worst
Hiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
vind hetquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is pas "![]()
![]()
" als ik dat meermaals per dag deed
![]()
![]()
als ik je antwoorden lees
![]()
lekker direct
Pakketje uitpakken
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
#doesliefquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had wel meer puntjes gepakt als ik een Charlie gif had gepost. Dan was iedereen 10 minuten aan het fappen geweest![]()
Mailsyyyyquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ga je ook bolken nu?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
woah ik ook
komt wel dichtbij zoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat voor een gif had hij dan moeten postenquote:
is ook meteen duidelijk wat voor absurde reden "ja ik heb de mogelijkheid" isquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vind het![]()
![]()
als ik je antwoorden lees
![]()
lekker directUw ADH vitamine Worst
ZeikbolkYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Eindelijk een keer een intelligente vraag van jequote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar mag ik vragen waarom je dat doet, is het extreme verveling die je elke dag hebt?
OF mag ik deze vraag niet stellen
Ik heb er één en ik ben er trots op
ik dfenk dat ik even op de bank serie ga kijkenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kloptquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:swj ze zijn onaardig aan het doenF.K.A. SuperwormJim![]()
Tour kijkenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik dfenk dat ik even op de bank serie ga kijken
Gaatjeniksaanbolkquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar mag ik vragen waarom je dat doet, is het extreme verveling die je elke dag hebt?
OF mag ik deze vraag niet stellenYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Jij ook, Moon! Eetse en wandelse, ga je picas maken?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:03 schreef Moonlight het volgende:
Eetsmakelijk allemaal, zo eten en wandelenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dankjewel Topquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jij ook, Moon! Eetse en wandelse, ga je picas maken?![]()
Misschien nog wel![]()
![]()
Vrouwen tour nuquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
die is klaar en ik heb gewonnen
Smakelijkquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:03 schreef Moonlight het volgende:
Eetsmakelijk allemaal, zo eten en wandelen
ik bedenk me nu pas dat wielrennen niet gemengd isquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Smakelijk! En wandel zequote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:03 schreef Moonlight het volgende:
Eetsmakelijk allemaal, zo eten en wandelen![]()
Je vergeet een s ....quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hij kan gewoon met zijn andere kloon account posten
Als hij dit soort dingen niet wil![]()
![]()
Weet ik veel. Ik sla (hihi #doeslief) alleen aan op de naam.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat voor een gif had hij dan moeten posten![]()
Charles leclercquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:08 schreef maily het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik sla (hihi #doeslief) alleen aan op de naam.
* greysbones gaat onder de tafel zitten vanwege de toorn van MailyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik hoor soms die meme nog van dat kind dat langs de zijlijnen keihard LECLEEEERC roeptHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nou, weer een kloon![]()
Preischotel
Well, life can be a riot
Dat is die leuke jongemanquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Charles leclerc
* greysbones gaat onder de tafel zitten vanwege de toorn van Maily
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik hoor soms die meme nog van dat kind dat langs de zijlijnen keihard LECLEEEERC roeptDie is goud
Well, life can be a riot
Its just an inchidentquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik hoor soms die meme nog van dat kind dat langs de zijlijnen keihard LECLEEEERC roeptThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja gaat ben eten maken straks wandelenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Knufje voor jou Mikeyquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja gaat ben eten maken straks wandelen
ook een keer een combi gezien met croissant nog iets en dan leclairquote:
die zag ik niet aankomen
was goeieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Owquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Charles leclerc
* greysbones gaat onder de tafel zitten vanwege de toorn van Maily![]()
Enne #TT
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik heb ook wel zin in een Claire.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
verdorie nu heb ik zin een eclairMet kerriesaus en een heerlijk laagje krokante kaas.![]()
ik vind dat er ook een man bijt hond reportage moet komen van onze kloontjeskoningquote:Uw ADH vitamine Worst
pics van claire?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:12 schreef Preischotel het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in een Claire.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:12 schreef Preischotel het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in een Claire.
Koken dan! Straks draadjesvlees met boontjesquote:
Zoek er maar eentje uit op google.quote:Ben jij een Claire?quote:Met kerriesaus en een heerlijk laagje krokante kaas.![]()
Dat klopt, daarom ging mijn radar ook afquote:
Well, life can be a riot
Bijna goedquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Claire Bowenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:12 schreef Preischotel het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in een Claire.![]()
(onwijs goede actrice in Nashville trouwens)Well, life can be a riot
Goed programma is dat.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom ging mijn radar ook af![]()
Claire is mijn main-milfquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Staat toch wel heel de dag op he dat draadjesvleesquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Koken dan! Straks draadjesvlees met boontjes
Toch een stuk minderquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
dit si blijkbaar ook een ClaireIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Volgens mij zijn er nu heel wat fokkers clairgekomen.Well, life can be a riot
Hoi Claire.quote:
Leuke bril!Well, life can be a riot
![]()
en er is ook een patisserie in Oud Zuid die Et Claire heet dus dan ben ik weer full circleHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Potentiele OP-fotoquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
en dit Claire de golf influencerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goeie serie welquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
outlander had ook een Claire![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Deze is ook een mooie ClaireWell, life can be a riot
Nu is het ook wel een keer Clair.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
en er is ook een patisserie in Oud Zuid die Et Claire heet dus dan ben ik weer full circleMet kerriesaus en een heerlijk laagje krokante kaas.![]()
(Bij mijn ouders)quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Staat toch wel heel de dag op he dat draadjesvlees
kan ik jouw ouders daarvoor lenen dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het beste eten, eet je bij je ouders
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goede dingen gebeuren bij diegene die er de tijd voor vrij makenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Staat toch wel heel de dag op he dat draadjesvlees
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is dit de teamfilosofie van Ferrari over rondetijden?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goede dingen gebeuren bij diegene die er de tijd voor vrij makenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Altijd lekker en gezondquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het beste eten, eet je bij je ouders![]()
Ja hoor altijd welkomquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan ik jouw ouders daarvoor lenen dan?
Heb je jezelf een dm gestuurd?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:31 schreef X55 het volgende:
Ik kan helaas nog geen gebruik maken van dm.
Maar bedankt. Er zijn nog leuke users gelukkigMet kerriesaus en een heerlijk laagje krokante kaas.![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:31 schreef X55 het volgende:
Maar bedankt. Er zijn nog leuke users gelukkig
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:31 schreef X55 het volgende:
Maar bedankt. Er zijn nog leuke users gelukkig
Slim..quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Absoluut! Er moet toch iemand over mij roddelen, dus beter doe ik het zelf![]()
Wel erg selectief hoor. Wij andere kloons waarderen een dm ook.Met kerriesaus en een heerlijk laagje krokante kaas.![]()
Ik weet niet meer wie wel een kloon is en wie nietquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:36 schreef Preischotel het volgende:
Wel erg selectief hoor. Wij andere kloons waarderen een dm ook.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Sowieso hier al een stuk of 5-6.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie wel een kloon is en wie nietMet kerriesaus en een heerlijk laagje krokante kaas.![]()
Lastig is dat.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie wel een kloon is en wie niet![]()
Kan je maar beter voor zijn inderdaad!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Absoluut! Er moet toch iemand over mij roddelen, dus beter doe ik het zelfIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie wel een kloon is en wie niet
Ja klonen is in tegenwoordigquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker je darminhoud aan het klonen?![]()
Die rechtse zie ik ervoor aan om met zijn gehandschoende hand zijn spuuglok naar achteren te vegenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
en er is ook een patisserie in Oud Zuid die Et Claire heet dus dan ben ik weer full circle![]()
![]()
Wat een aannames weerquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
Die rechtse zie ik ervoor aan om met zijn gehandschoende hand zijn spuuglok naar achteren te vegen![]()
Wordt hier gebolkt?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dikke scheetbolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die lucht manquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Allemaal ff een snuifjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ff over de longetjesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis @FreshFruitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker slipequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Slaap je?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Er zijn mensen die ik mis, en mensen die ik absoluut niet mis. @FreshFruit hoort tot die eerste category. Net als @JustinK Komt die nog wel eens hier?quote:![]()
Somsquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ik mis, en mensen die ik absoluut niet mis. @:freshfruit hoort tot die eerste category. Net als @:justink Komt die nog wel eens hier?![]()
Wie?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ik mis, en mensen die ik absoluut niet mis. @:freshfruit hoort tot die eerste category. Net als @:justink Komt die nog wel eens hier?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat een baasquote:
Ik mis @devzeroIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die werkt nog. Of al.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
De Eindbaas der DTSquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb gehoord dat hij af en toe een visboer op de bbq gooitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo rolt hijquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:07 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb gehoord dat hij af en toe een visboer op de bbq gooit![]()
Oh, dat klinkt goed. Misschien is hij toch een beetje een toffe peer danquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:07 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb gehoord dat hij af en toe een visboer op de bbq gooit![]()
![]()
Niet noar huus toe goan,
Niet noar huus to goan,
Eerst met de kop boven de beerput stoan,
Doen we nog een keer,
Doen we nog een keer,
Geestverriekend en een goeie sfeer.![]()
Heb je het nu weer over @FreshFruit ?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt goed. Misschien is hij toch een beetje een toffe peer dan![]()
Ohw. Dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien is hij aan het lunchen. Maar hopelijk blijft die offlineOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Uiteraard. Onze toffe Friese peerquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je het nu weer over @:FreshFruit ?![]()
Oh I fall in love!
No doubt you look so fine
girl I wanna make you mine
I want to be with a woman just like you
No doubt I'm the only man
who can love you like I can
so just let me be with the woman that I love
Babygirl... shinin looking glass
Oh, oh, oh, oh, oh, mysterious girl
I wanna get close to you
move your body close to mine
Girl you are mi heart desire
and you alone a set mi soul pan fire
mi tell them
girl you a mi heart desire
you alone.......watch dis
Watching the sun go down
the tide is drifting in
we can get closer now
and feel the warmth within
'cause I'm looking in your eyes
feeling so alive
and girl when you touch me
it's time to take it through the night
Girl I wanna be with you
I wanna spend the night with you
I need to be with the woman that I love
Girl I wanna do to you
all the things you want me to
i need to be with the woman that I love
Babygirl... let your loving release
Oh, oh, oh, oh ,oh, mysterious girl
I wanna get close to you (so close to you my baby)
Well I've been sitting by the phone hoping you'd call
when time mi hear your voice I feel ten feet tall
body weh yu ave vek de man dem a bawl
man I trip over man when time yu name call
your pretty looks surround me like a flowers of bloom
And I love the smell of your 'elizabeth taylor' perfume
your personality alone light up de room
just one kiss alone a make mi heart go boom
Oh, oh, oh, oh ,oh, mysterious girl
I wanna get close to you (c'mon now, c'mon now)
Girl you are mi heart desire
and you alone a set mi soul pan fireThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
moaie pearquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had het ook al opgezocht met Google translate, maar "moaie" leek me geen goede vertaling voor toffequote:![]()
![]()
Pèrd hè.quote:
Op z'n Broabants.
Da's dan weer ae'ns dan Aechterhoeks.
Niet eens dead maar gewoon doodquote:
Ook in de Disney versie prachtig! (nu ja, de clip dan)quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:20 schreef Grotetijd het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze is ook een mooie ClaireOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Net ook even wat stappen gemaakt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Extra stapjes want de ondergrondse zit vol
Was bezig met m'n was ophangen en zag m'n vuilniszakken en dacht "nu ik toch bezig ben....." Meteen even naar de container gelopen, toch 500 meter bij elkaarWell, life can be a riot
Jaaaquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook in de Disney versie prachtig! (nu ja, de clip dan)
Well, life can be a riot
17119 nuquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Net ook even wat stappen gemaakt.
Was bezig met m'n was ophangen en zag m'n vuilniszakken en dacht "nu ik toch bezig ben....." Meteen even naar de container gelopen, toch 500 meter bij elkaar
1426 nuquote:
Maar heb ook een klein kwartiertje op de hometrainer gezeten![]()
Nog 3500 voor 00:00. Gaat wel lukken, easy. Maar nu eerst verder met 600-LB DiariesWell, life can be a riot
Ik zit normaliter al op 1500 stappen voor 8 uur in de ochtendquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
1426 nu
Maar heb ook een klein kwartiertje op de hometrainer gezeten![]()
Nog 3500 voor 00:00. Gaat wel lukken, easy. Maar nu eerst verder met 600-LB Diaries![]()
Ja daar ga je al. Dan slaap ik meestal net 4 uurtjesquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit normaliter al op 1500 stappen voor 8 uur in de ochtend
Well, life can be a riot
Ik heb al 700 stappen in de nachtquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit normaliter al op 1500 stappen voor 8 uur in de ochtend![]()
Je moet 'm ook van je pols verwijderen als je "niet kan slapen"quote:![]()
![]()
Well, life can be a riot
Als ik mijn fap stappen erbij tel kom ik op een miljoen miljard stappen per uurquote:
Fapping with the speed of nightquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik mijn fap stappen erbij tel kom ik op een miljoen miljard stappen per uur![]()
Ben 'm een x vergeten af te doen tijdens 't fierljeppen geloof dat dat ding echt dacht dat ik er 900 stappen bij had gezetquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik mijn fap stappen erbij tel kom ik op een miljoen miljard stappen per uur
Well, life can be a riot
Met links of rechts?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben 'm een x vergeten af te doen tijdens 't fierljeppen geloof dat dat ding echt dacht dat ik er 900 stappen bij had gezetHow can I make this topic about me?![]()
Beide, zoals het een echte Fokker betaamdquote:
Well, life can be a riot
Tegelijk? Of afwisselend?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Beide, zoals het een echte Fokker betaamdHow can I make this topic about me?![]()
Tegelijk, anders krijg ik m'n 35+ CM niet vastgehoudenquote:Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: