quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:48 schreef Nober het volgende:
Die van Winx, pak m maar eens met je hand laat me voelen jahaaaa winx.
@:zipportal
Deze man stelt de juiste vragenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wie zegt dat die andere tekenfilmfiguren wel een vagina hebben als de kleding uitgaat? Het is maar net wat de tekenaar ervan maakt HEEEEEEE?!
Videl niet, 18 misschien wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wtf man.
18 en Videl zijn toch veel beter.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wie dit is, maar ik ben on board.
Klopt serie bij Netflix Arcane. Deze dame heette Jinx.quote:
Nou vooruit, dat is ze niet, maar in de oude Duckies liet ze Donald gewoon in z'n eigen shit vegeteren zodra Guus een portemenee vond en haar mee uit eten kon nemen, dat siert haar niet.quote:
Jawel, maar dat rode haar maakt ook weer wat goedquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:07 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wel beetje een zeikwijf.
Jessie beter. En Sabrina. En Ash’s mom.
Geen ideequote:
Eindelijk de eerste kwaliteitspost.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:00 schreef Cockwhale het volgende:
Sowieso Jessica Rabbit
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat was mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:00 schreef Cockwhale het volgende:
Sowieso Jessica Rabbit
Bekijk deze YouTube-video
Zij is allang door de lokale chinees opgediend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik was vroeger een beetje verliefd op Winnie
[ afbeelding ]
Maar doen met een eend weet ik niet hoor, die zijn kurketrekker penissen gewend. Plus dat ze natuurlijk al met Alfred is.
Geen idee hoe ze er nu uit ziet, is denk ik ietsje ouder dan ik zelf ben
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 16:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zij is allang door de lokale chinees opgediend.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]Die voorste, of die op de achtergrond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
De lekkerste van alle mutantenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:28 schreef Cockwhale het volgende:
Rogue van X-Men was ook niet mis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de film ook gespeeld door Famke Janssen, is toch een beetje een typisch Havo-meisje. Niks mis mee, maar gaat ook niet de wereld in de fik zettenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:30 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Die vond ik altijd een beetje preuts en zeurderig in de tekenfilm.
Ik vond Cyclops altijd wel tof dus daarom keuze voor Jean Grey. Volgens mij is dat al een pretty gay reden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pas op, die maakt je gay.
Edit: https://www.reddit.com/r/(...)cene_with_a_burning/
Hehe, redelijk gay ja. Cyclops was altijd wat saai. Saaie outfit, saaie persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik vond Cyclops altijd wel tof dus daarom keuze voor Jean Grey. Volgens mij is dat al een pretty gay reden.
Verder echt geen benul van X-men lore.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |