quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:48 schreef Nober het volgende:
Die van Winx, pak m maar eens met je hand laat me voelen jahaaaa winx.
@:zipportal
Deze man stelt de juiste vragenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wie zegt dat die andere tekenfilmfiguren wel een vagina hebben als de kleding uitgaat? Het is maar net wat de tekenaar ervan maakt HEEEEEEE?!
Videl niet, 18 misschien wel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wtf man.
18 en Videl zijn toch veel beter.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wie dit is, maar ik ben on board.
Klopt serie bij Netflix Arcane. Deze dame heette Jinx.quote:
Nou vooruit, dat is ze niet, maar in de oude Duckies liet ze Donald gewoon in z'n eigen shit vegeteren zodra Guus een portemenee vond en haar mee uit eten kon nemen, dat siert haar niet.quote:
Jawel, maar dat rode haar maakt ook weer wat goedquote:Op maandag 4 augustus 2025 01:07 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wel beetje een zeikwijf.
Jessie beter. En Sabrina. En Ash’s mom.
Geen ideequote:
Eindelijk de eerste kwaliteitspost.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:00 schreef Cockwhale het volgende:
Sowieso Jessica Rabbit
Bekijk deze YouTube-video
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat was mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 00:00 schreef Cockwhale het volgende:
Sowieso Jessica Rabbit
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |