SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lies of P, zeker aan te raden.quote:
Moet de DLC nog spelenquote:
In had de game zelf al deels gespeeld op de Xbox omdat ie day one naar Game Pass kwam.quote:
Ik had hem gewoon gekochtquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In had de game zelf al deels gespeeld op de Xbox omdat ie day one naar Game Pass kwam.
Maar daar is inmiddels van verdwenen
Dus mooi dat ie nu naar PS Plus komt
Recent?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had hem gewoon gekocht
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kan Wuchang Fallen Feathers ook absoluut aanraden.
Kwam in het begin wat overweldigend over qua allerlei verschillende mechanics en zo, en heb nog niet alle mechanics unlocked, maar als het eenmaal op zijn plaats valt en klikt, dan is het een fantastische game.
Ik durf het wel een van de betere soulslike games te noemen.
En ondanks dat er een hoop verhalen online zijn over performance issues, heb ik daar eigenlijk nog geen enkel probleem mee gehad (speel het op de Series X want op Game Pass), game draait enorm soepel op performance mode en ziet er mooi uit.
Nee, bij releasequote:
Die lijkt me ook wel leuk. Maar Nioh slorpt nu tijd op.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
Zo maar eens de boob physics simulator Wuchang Fallen Feathers aanslingeren.
Aziegodenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:00 schreef StateOfMind het volgende:
Zo maar eens de boob physics simulator Wuchang Fallen Feathers aanslingeren.
Wil ik!quote:
Eensquote:
Dat is lekker he. Altijd chill zodra een game gaat klikken, dan begint het pas echt.quote:Op donderdag 31 juli 2025 18:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens
Ik begin Nioh steeds beter onder de knie te krijgen
Bosses waar ik eerst moeite mee had gaan nu verrassend snel voor de bijl. Yuki-Onna in 1x neer
Nog een uurtje wachten.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:35 schreef StateOfMind het volgende:
Battlefield 6 muliplayer reveal:
Bekijk deze YouTube-video
Smerig trucje om mensen te lokken, want bij dat kanaal wat ik postte (toch een bekende YouTuber op het gebied van shooters) stond 19.30u vermeld 😱quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nog een uurtje wachten.
Wuchang kan ik ook aanbevelen, een van de betere soulslikes vind ik.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat is lekker he. Altijd chill zodra een game gaat klikken, dan begint het pas echt.
Welke speel je? Ik ben nu wederom bezig met Lies of P (100% al op Xbox, nu op de 5 Pro inc DLC).
Hierna Nioh 2 denk ik. Na de demo van 3 begon het weer te kriebelen.
Nioh 1 nu. Sword/Dual Sword ben ik gegaan.quote:Op donderdag 31 juli 2025 19:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat is lekker he. Altijd chill zodra een game gaat klikken, dan begint het pas echt.
Welke speel je? Ik ben nu wederom bezig met Lies of P (100% al op Xbox, nu op de 5 Pro inc DLC).
Hierna Nioh 2 denk ik. Na de demo van 3 begon het weer te kriebelen.
Ik had die ook ja. Uiteindelijk wel alle wapens gaan gebruiken om de variatie erin te houden.quote:Op donderdag 31 juli 2025 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nioh 1 nu. Sword/Dual Sword ben ik gegaan.
Lies of P moet ik de DLC nog van spelen
Soms is een bepaald wapen best handig om een bepaalde boss te cheesenquote:Op donderdag 31 juli 2025 23:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik had die ook ja. Uiteindelijk wel alle wapens gaan gebruiken om de variatie erin te houden.
Wat ik gezien heb tot nu toe maakt mij ook wel voorzichtig enthousiastquote:
quote:
quote:
Bohquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]ik poste een trailer van nieuwe game maar toen zag ik dat 'ie pc only is. Wil 'm jullie toch niet onthouden, komt vast wel naar consoles. Combat ziet er nogal veelbelovend uit. Die physics
![]()
First Personquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
[..]ik poste een trailer van nieuwe game maar toen zag ik dat 'ie pc only is. Wil 'm jullie toch niet onthouden, komt vast wel naar consoles. Combat ziet er nogal veelbelovend uit. Die physics
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:05 schreef Evangelion het volgende:
[..]
First Person
Super random maar die gast en standbeelden doen me denken aan Power Rangers the movieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja first person is hit or miss met zwaardjes/melee combat, maar dit oogt wel erg puik. Skyrim combat met fatsoenlijke animaties, gritty setting, brute finishers, sick character design. En telekenesis skills, altijd een zwak voor gehad
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Eerst zien of het goed is op de pc. Stel het is een succes dan komt het zeker naar de consoles.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
![]()
Trage zooi inderdaadquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Men was hier fan van RDR2 toch?
Kunnen jullie me vertellen wat er zo goed aan is?
Net enige tijd geprobeerd het te spelen, maar het zuigt dikke ezelballen tot nu toe.
Naar de verkeerde users geluisterd. Sad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net enige tijd geprobeerd het te spelen, maar het zuigt dikke ezelballen tot nu toe.
quote:Op zondag 28 juni 2020 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanochtend RDR2 gespeeld. Snap wel waar die 'het is traag' klachten vandaan komen. Allemachtig. Stukje lopen door de sneeuw duurt een uur. Games moeten echt beter leren een boeiend begin neer te zetten want dit is tering saai.
Ik ga nog wel ff doorspelen, wil in ieder geval uit de sneeuw komen, maar vooralsnog: Not impressed.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet in RDR2 ook traag door een huis lopen en ellenlang paardrijden. Blijft een kutgame.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:39 schreef Jimbo het volgende:
rdr2 is dan ook de meest overrated game sinds NMS
wat een kutspel is dat toch ook zeg
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
net begonnen aan nier automata. daarvoor rdr2 geprobeerd maar wat baggertraag, heb het 3 uur de kans gegeven. nope.
Fantasche game, ez 10/10. Buiten de trage prologue in de sneeuw heb ik er daarna geen last van gehad, ja je bent inderdaad een wat trage cowboy boeie. Makkelijk de beste Rockstar game qua wereld en verhaal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik had beter moeten weten!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Naar de verkeerde users geluisterd. Sad.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb hem gekocht. 2 uur gespeeld ofzoquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry dat gezeur over RDR2 neem ik niet serieus. Klagen over een trage western……quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 22:02 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Naar de verkeerde users geluisterd. Sad.
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo'n knol gaat natuurlijk een stuk minder snel dan een vliegtuig, helicopter of Ubermacht Sentinel Coupe (quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Oh nee, mijn western is te langzaam
Sukkels
voor een tientje doe ik het, geen cent meerquote:Op zondag 3 augustus 2025 13:03 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die Cyberpunk 2077 nog niet gespeeld hebben, en geen PS Plus hebben (die zat laatst meen ik bij PS Plus):
De Ultimate Edition (met de Phantom Liberty dlc) is nu 34,99 in de Store.
Vergeet de niet-bestaande missievrijheid niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Oh nee, mijn western is te langzaam
Sukkels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |