SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
of als je apple hebt: een time machine kopenquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Herinnering aan moederkoek
Denkend aan moederkoek
zie ik breede gleuven
traag door oneindig
laagland lekken,
rijen ondenkbaar
ijle navelstrengen
als bloederige touwen
aan den einder hangen;
en in de geweldige
ruimte verzonken
de nageboorte
verspreid over de schoot,
stolsels, baby's,
kraammaandverband,
voedingsbeha's en kolven
in een grootsch kraamverband.
de lucht hangt er laag
en de zon wordt er langzaam
in grijze veelkleurige
dampen gesmoord,
en in alle gewesten
wordt de stem van het vruchtwater
met zijn eeuwige rampen
gevreesd en gehoord.
Mooi, stil...quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Herinnering aan moederkoek
Denkend aan moederkoek
zie ik breede gleuven
traag door oneindig
laagland lekken,
rijen ondenkbaar
ijle navelstrengen
als bloederige touwen
aan den einder hangen;
en in de geweldige
ruimte verzonken
de nageboorte
verspreid over de schoot,
stolsels, baby's,
kraammaandverband,
voedingsbeha's en kolven
in een grootsch kraamverband.
de lucht hangt er laag
en de zon wordt er langzaam
in grijze veelkleurige
dampen gesmoord,
en in alle gewesten
wordt de stem van het vruchtwater
met zijn eeuwige rampen
gevreesd en gehoord.
zegt me niksquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is een heel beroemd gedicht, barbaar. Denkend aan Holland.
moeder gevoelens?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:10 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb vannacht over de gele bus gedroomdVet irritant, ik was elke keer iedereen kwijt terwijl ik de hele meute een beetje bij elkaar moest houden.
Iedereen strontbezopen en naakt in de busquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:10 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb vannacht over de gele bus gedroomdVet irritant, ik was elke keer iedereen kwijt terwijl ik de hele meute een beetje bij elkaar moest houden.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:10 schreef Ygritte het volgende:
We stonden op een of andere gare camping in de Ardennen met pony's en bootjes. Zo niet mijn ding 'maar de rest vond het wel leuk'quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen strontbezopen en naakt in de bus
kon je een pony op een boot meenemen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We stonden op een of andere gare camping in de Ardennen met pony's en bootjes. Zo niet mijn ding 'maar de rest vond het wel leuk'
Pony's haten mij, andersom gaat het wel.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We stonden op een of andere gare camping in de Ardennen met pony's en bootjes. Zo niet mijn ding 'maar de rest vond het wel leuk'
Arme pony's.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee.. maar wel met 4-6 man in een bootje en dat was dan heel avontuurlijk en zo.... dus ik had op den duur geen idee meer wie nou met wie in het bootje zat en ineens waren er ook mensen wegquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
kon je een pony op een boot meenemen?
Als ik bij Frannie in het bootje zat geloof ik wel dat ik het overleef.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee.. maar wel met 4-6 man in een bootje en dat was dan heel avontuurlijk en zo.... dus ik had op den duur geen idee meer wie nou met wie in het bootje zat en ineens waren er ook mensen weg![]()
Hele overzicht kwijt![]()
vandaar dat ik niet kon slapen vannachtquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:10 schreef Ygritte het volgende:
quote:
de stuurman zal even wat ballast zettenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik bij Frannie in het bootje zat geloof ik wel dat ik het overleef.
dus 4ebe was er niet bij?quote:
ik snap 4 woorden van deze zinquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de stuurman zal even wat ballast zetten
hmmm ik heb iets te vaak *hap* gehad. T'is een wonder dat ik nog een knieschijf hebquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pony's haten mij, andersom gaat het wel.
Deze droom wil zeggen dat je teveel volgens door de maatschappij en jezelf opgelegde regeltjes leeft en dat het hoog tijd is om zonder te kijken hoe diep het is van de waterval af te springen en op avontuur te gaanquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee.. maar wel met 4-6 man in een bootje en dat was dan heel avontuurlijk en zo.... dus ik had op den duur geen idee meer wie nou met wie in het bootje zat en ineens waren er ook mensen weg![]()
Nachtmerrie van een controlfreak dusquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
nou dat is wat moeilijk want van een aantal mensen weet ik niet hoe ze eruit zien, dus denk dat die dan wel ergens als opvulling in een bootje zat.quote:
ik geloof jequote:
zag je dan van sommige alleen de UI rondlopen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
nou dat is wat moeilijk want van een aantal mensen weet ik niet hoe ze eruit zien, dus denk dat die dan wel ergens als opvulling in een bootje zat.
Sorry 4EBE
De zal wat zettenquote:
Damn... moet ik weer mijn baan opzeggenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze droom wil zeggen dat je teveel volgens door de maatschappij en jezelf opgelegde regeltjes leeft en dat het hoog tijd is om zonder te kijken hoe diep het is van de waterval af te springen en op avontuur te gaan
Bij het woord kaasmilf krijg ik wel een beetje rijpe, prikkelende geur in mn neus.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:20 schreef FranticDJ het volgende:
bijna weer eens tijd voor de maandelijkse scheerbeurt..
zaterdag ook naar de kapstercougar en naar de kaasmilf
En dan van een waterval af springen in een ondiep plasje en je nek brekenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Damn... moet ik weer mijn baan opzeggen
bij de zakkenwasser?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:20 schreef FranticDJ het volgende:
bijna weer eens tijd voor de maandelijkse scheerbeurt..
zaterdag ook naar de kapstercougar en naar de kaasmilf
Rijpende mascarponequote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij het woord kaasmilf krijg ik wel een beetje rijpe, prikkelende geur in mn neus.
rest van je leven door een rietje eten en met een computerstem pratenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan van een waterval af springen in een ondiep plasje en je nek breken
'Mensen' niet nader te definiërenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
zag je dan van sommige alleen de UI rondlopen?
klinkt ook spannendquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Mensen' niet nader te definiërenbehalve dat ze bij 'de stichting' hoorden
Gewoon cocktails slurpen door dat rietjequote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
rest van je leven door een rietje eten en met een computerstem praten
Ik heb die film al 100 keer gezien, maar hij blijft leuk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die houd ik zelf dagelijks schoon
Net als Cool Runningsquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:24 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb die film al 100 keer gezien, maar hij blijft leuk.
lenig zeg....quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die houd ik zelf dagelijks schoon
Ik heb ook lang niet bij elke user een gezicht.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
nou dat is wat moeilijk want van een aantal mensen weet ik niet hoe ze eruit zien, dus denk dat die dan wel ergens als opvulling in een bootje zat.
Sorry 4EBE
En dan denken dat je de leukste bent in je wheelchair en de rest vermoeien met computerstem kut grappen... topavond voor mijzelf in ieder geval dan, voor de rest mehhhhhhquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon cocktails slurpen door dat rietje
Oh bedankt voor de tip. Die heb ik nog nooit gezien dus. Ik zie dat ik die op Disney kan kijken.quote:
lenig en lening zijn verschillende dingen hequote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lineair, annuïteit, spaar, woeker?
Jamaica has a bobsled teamquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh bedankt voor de tip. Die heb ik nog nooit gezien dus. Ik zie dat ik die op Disney kan kijken.
say whatquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh bedankt voor de tip. Die heb ik nog nooit gezien dus. Ik zie dat ik die op Disney kan kijken.
Open deuren zijn in de aanbiedingquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
lenig en lening zijn verschillende dingen he
klassiekerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
bril niet opquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
lenig en lening zijn verschillende dingen he
Are you dead?quote:
Lekker patatje stoofvlees.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/6587625_f6d7b466quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mogge?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:08 schreef FranticDJ het volgende:
was ik zomaar even een half uurtje kwijt
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:08 schreef FranticDJ het volgende:
was ik zomaar even een half uurtje kwijt
FTFYquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:26 schreef gianni61 het volgende:
Er is hier in de buurt een weg afgesloten voor doorgaand verkeer en alleen nog voor fietsers en bestemmingsverkeer.
nu is er een petitie gestart om dit weer terug te draaien.
1 van de argumenten die ze geven is dat de mensen die in de gehuchten langs de weg wonen zouden moeten omrijden nu.
Die mensen weten blijkbaar niet dat ze zelf gewoon bestemmingsverkeer zijn
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:28 schreef Karzai het volgende:
Er zijn gewoon veelsteveel auto's mensen
ik hoorde het grote rel in ede gisterquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Nu zeggen de Harskampers dat die vieze buut'nlanderd moar noar de grotuh stoad goan
Kabul ofzoquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Nu zeggen de Harskampers dat die vieze buut'nlanderd moar noar de grotuh stoad goan
Nee nee, Harskamp.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik hoorde het grote rel in ede gister, me met knuppels erbij
is ook zo'n gekkiedorpquote:
nou ja, je kunt ze natuurlijk ook niet jarenlang voor je laten werken en vervolgens maar laten doodschietenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:31 schreef Karzai het volgende:
mja weer 2000 afghanen die worden geimporteerd
tja ik snap dat wel, we kunnen niet de hele wereld opvangen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Stuur ze moar noar Rotterdamt! Ze passe nie bie ons cultuur!
De cultuur van godvruchtigheid en naastenliefde zeker
Kan wel, maar dat is niet zo netjes.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, je kunt ze natuurlijk ook niet jarenlang voor je laten werken en vervolgens maar laten doodschieten
Al-qaida is wel lekker geduldig geweest. Gewoon wachten tot amerika weer vertrekt en het land weer innemen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:32 schreef Karzai het volgende:
Grote faal die 20 jaar durende oorlog
Dat is nog maar de vraag of dat gebeurdquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, je kunt ze natuurlijk ook niet jarenlang voor je laten werken en vervolgens maar laten doodschieten
Half België sliep hier honderd jaar geleden op de hei. Maar die paar Afghanen, oei.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja ik snap dat wel, we kunnen niet de hele wereld opvangen.
klopt, ze kunnen ook met een mes of een stok vermoord worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag of dat gebeurd
Die gingen allemaal weer terugquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Half België sliep hier honderd jaar geleden op de hei. Maar die paar Afghanen, oei.
Wat je wil horen als je je broek etc etcquote:
Neverending story?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
het epische boek is er
groot en zwaar
niet digitaal verkrigjbaarquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
het epische boek is er
groot en zwaar
Schijtpaleisquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:46 schreef bitterbal het volgende:
Tegels en toilet gekocht
Word mooi denk k
Nee, is een boek van voor 1900 over de VOC achtige schepen enzoquote:
even een olifantentand vol schijtenquote:
wanneer is het klaar en ga je het verhuren?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:46 schreef bitterbal het volgende:
Tegels en toilet gekocht
Word mooi denk k
Ja denk pas verhuren nadat k terug ben vakantie. Hij begint morgen met toilet en hij moet nog schilderen maar heeft ook nog andere klussenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
wanneer is het klaar en ga je het verhuren?
Nee heb alleen vve en eneco voor den haag dus das niet zo ergquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:51 schreef Karzai het volgende:
Je zit nu al een half jaar op dubbele kosten lijkt me?
ah okay, lijkt me toch wel belangrijk dat je het snel verhuurt, scheelt volgens mij een hoop geldquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk pas verhuren nadat k terug ben vakantie. Hij begint morgen met toilet en hij moet nog schilderen maar heeft ook nog andere klussen
Ja komt goed :p. Misschien dat l tijd heb om nog voor de vakantie makelaars te laten komenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah okay, lijkt me toch wl belangrijk dat je het snel verhuurt, scheelt volgens mij een hoop geld
dan word je vermoord en verkracht enzoquote:
Dat zal wel niet op een woensdagmiddag in Emmen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan word je vermoord en verkracht enzo
Stadsmensquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb je hier niet zo snel :p
JE WEET HET MAAR NOOIT!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zal wel niet op een woensdagmiddag in Emmen.
al die termen die in de nieuwe fok user policy genoemd worden laten haar zo lekker thuis voelenquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou laat ons niet verder in spanning wat voor boek is het?
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, is een boek van voor 1900 over de VOC achtige schepen enzomet best wel veel tekeningen erin.
en dan maar 'blije fant' blijven murmelen terwijl je de ergste gerrie eruit perst.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
even een olifantentand vol schijten
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dan maar 'blije fant' blijven murmelen terwijl je de ergste gerrie eruit perst.
inb4 @CherryLips roept dat het een foto van haar isquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
inb4 @:cherrylips roept dat het een foto van haar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:58 schreef Karzai het volgende:
Doods hier mensen wat zijn jullie aan het doen?
gamenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:58 schreef Karzai het volgende:
Doods hier mensen wat zijn jullie aan het doen?
cornettoquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
zal ik een magnum of een cornetto pakken?
Jaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Soleroquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Snoeptomaatjes of een handje minikomkommers.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
net begonnen aan nier automata. daarvoor rdr2 geprobeerd maar wat baggertraag, heb het 3 uur de kans gegeven. nope.quote:
zie er heiig uit.quote:
ik las helquote:
Heb je niet even geholpen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Wel net een ongeluk gebeurd. Hoop dat die mevrouw die op de weg lag het een beetje heeft overleefd.
zegt me niks, wat is 't? is 't wat? RDR2 moet heel erg op gang komen.. begin is fucking saaiquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
net begonnen aan nier automata. daarvoor rdr2 geprobeerd maar wat baggertraag, heb het 3 uur de kans gegeven. nope.
Ik heb vast minder kennis dan die mensjes van de ambulance. Ik ga meteen intuberen zoals op tv.quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vast minder kennis dan die mensjes van de ambulance. Ik ga meteen intuberen zoals op tv.
zit er pas een half uurtje in ofzo, best vet tot nu toe. hack slashquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zegt me niks, wat is 't? is 't wat? RDR2 moet heel erg op gang komen.. begin is fucking saai
Zoals toen in Flying Doctors.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
strottenhoofd opensnijden en pen er in
vanaf dinsdag weer prima weerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat het weer een week gaat regenen. Anders had ik nog naar de Posbank of Wekerom gekund.
Gewoon aan de kant duwen en die slang door haar navel jassen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vast minder kennis dan die mensjes van de ambulance. Ik ga meteen intuberen zoals op tv.
geen ideequote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals toen in Flying Doctors.
RDR2 vond ik juist heerlijk om te spelenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
net begonnen aan nier automata. daarvoor rdr2 geprobeerd maar wat baggertraag, heb het 3 uur de kans gegeven. nope.
zodra 't verhaal op gang kwamquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RDR2 vond ik juist heerlijk om te spelen
New Amsterdam had dat ook.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee
maar zijn wel meer series
Chicago medquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
New Amsterdam had dat ook.
En Grey's ook.
ik las broekquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had echt m'n boek mee moeten nemen
paars?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Morgen hebben m'n hoofd en nek wel dezelfde kleur als de hei.
Mijn wasgoed, wat doe je?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat het weer een week gaat regenen. Anders had ik nog naar de Posbank of Wekerom gekund.
Hoe vaak was jij wel niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn wasgoed, wat doe je?
Ja kloptquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:16 schreef FranticDJ het volgende:
posbank is toch ook van zo'n moordzaak?
Tegenwoordig is dat gewoon de ING-bankquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:16 schreef FranticDJ het volgende:
posbank is toch ook van zo'n moordzaak?
Beddengoed sowieso 1x per weekquote:
regiobank toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat gewoon de ING-bank
Dit is nog vrij teleurstellend normaal eigenlijk, dit is de eerste keer.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beddengoed sowieso 1x per week
Bonte was 1x per week
Witte was 1x per twee weken
Soms 3x per week, hangt een beetje af hoe vol de wasmand zit.
Mooi plekje in Nederland, niet zo mooi als 's-Hertogenbosch maar toch.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Posbank is ook heel leuk om te fietsen.
O ja ik ook zoiets. En nog handdoeken apart.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bonte was 1x per week
zo weinig. ik was elke 2 dagen ongeveerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bonte was 1x per week
Wat is er leuk aan Den Bosch, behalve Jan de Groot ?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi plekje in Nederland, niet zo mooi als 's-Hertogenbosch maar toch.
k wilde zeggen de mensen maar ik ken maar 2 leuke mensen uit den boschquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan Den Bosch, behalve Jan de Groot ?
Hm, dat hangt er een beetje vanaf hoeveel handdoeken ik heb, meestal gaan die met het beddengoed mee, dat was ik of op 60 of 90 graden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja ik ook zoiets. En nog handdoeken apart.
Oke, gefeliciteerd ?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo weinig. ik was elke 2 dagen ongeveer
dank jequote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, dat hangt er een beetje vanaf hoeveel handdoeken ik heb, meestal gaan die met het beddengoed mee, dat was ik of op 60 of 90 graden.
[..]
Oke, gefeliciteerd ?
Ja, ik ben over het algemeen nogal normaalquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is nog vrij teleurstellend normaal eigenlijk, dit is de eerste keer.
of blijven liggen tot iemand je komt oprapenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben hier wel leuk neergekwakt maar nu moet ik zo ook overeind komen.
met net zulke dikke tetten?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
Loopt een Billie Eilish look a like voorbij
Ik zie dat niet gebeuren.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
of blijven liggen tot iemand je komt oprapen
je weet het maar nooit. kom je straks je prins op het witte paard op de hei tegenquote:
Witte prins op het knappe paardquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
je weet het maar nooit. kom je straks je prins op het witte paard op de hei tegen
Mannen die paardrijden zijn raar.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
je weet het maar nooit. kom je straks je prins op het witte paard op de hei tegen
Nou ja de dochter van Jan mag er ook zijn terwijl die familie eigenlijk turflelijk isquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan Den Bosch, behalve Jan de Groot ?
ah ik ben dus niet de enige die dat vindquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen die paardrijden zijn raar.
Lekker generaliserendquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah ik ben dus niet de enige die dat vind
ken er wel een paar
1. zit vast wegens poging tot kidnapping en stalking en heeft daarvoor vastgezeten voor zware mishandeling
2. eet stiekem van 2 walletjes mee
3. komt uit een reageerbuis
Past wel binnen jouw denkwijze, toch?quote:
kan ook nog. soort lord farquaadquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Witte prins op het knappe paard
quote:
en waarom dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Camera in de aanslag?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:29 schreef bitterbal het volgende:
eindelijk weer bootjes kijken op het balkon
zie je je eigen gerrie voorbij drijvenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:29 schreef bitterbal het volgende:
eindelijk weer bootjes kijken op het balkon
Zijn echt 9 van de 10 keer valse handtassen en als ze hetero zijn dan zijn nog valser.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
en waarom dan?
niet dat ik kan paardrijden hoor. laatste keer dat iemand me overhaalde op een paard te gaan zitten was het er eentje met automatische piloot
alse handtassenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn echt 9 van de 10 keer valse handtassen en als ze hetero zijn dan zijn nog valser.
Snap ik, als die pennymeisjes verkiezen paard boven piel.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn echt 9 van de 10 keer valse handtassen en als ze hetero zijn dan zijn nog valser.
Heb je een rugbyteam bij je thuis uitgenodigd?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
maar ben niet allene hier natuurlijk. mijn 8 potige vrienden zijn er ook
die had ik liever dan de achtpotige die ik bedoelquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een rugbyteam bij je thuis uitgenodigd?
mja die doen niksquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:36 schreef bitterbal het volgende:
maar ben niet allene hier natuurlijk. mijn 8 potige vrienden zijn er ook
Denkte da ge die baas kent allemaal?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die had ik liever dan de achtpotige die ik bedoel
minder eng dan die spinnenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denkte da ge die baas kent allemaal?
er zat een spin in de zandbak hier. die toch een goede 6 cm in doorsnede was. dik ook nog. zo dik dat je denkt dat die onderdeel van deze SC isquote:
Mijn zus is ook panisch voor die beestjes en die heeft haar hele huis spinnenvrij laten maken door een gespecialiseerd bedrijf, koste wel wat maar die gaven geloof ik een jaar garantie erop.quote:
ze bewegenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:40 schreef Karzai het volgende:
[..]wat dan? ze maken webben en vangen vliegjes en muggen
Je huis krijg je nooit helemaal spinvrij, zeker niet als je mijten onder spinnen rekent.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zus is ook panisch voor die beestjes en die heeft haar hele huis spinnenvrij laten maken door een gespecialiseerd bedrijf, koste wel wat maar die gaven geloof ik een jaar garantie erop.
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
er zat een spin in de zandbak hier. die toch een goede 6 cm in doorsnede was. dik ook nog. zo dik dat je denkt dat die onderdeel van deze SC is
wat kost dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zus is ook panisch voor die beestjes en die heeft haar hele huis spinnenvrij laten maken door een gespecialiseerd bedrijf, koste wel wat maar die gaven geloof ik een jaar garantie erop.
Hoe dan in hemelsnaam? 🤔quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik ook maar schijnt best wel wat te helpen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je huis krijg je nooit helemaal spinvrij, zeker niet als je mijten onder spinnen rekent.
IEEEEEHHHHH een mijt !!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik ook maar schijnt best wel wat te helpen.
Bang voor mijten
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jerrycan met benzine, stuk textiel en een aansteker.
quote:
Ja sowieso al iets 800 euro om hun eigen spullen en smeersels overal op te smeren en daarnaast nog een hoop spul om spouwmuren en alle kieren dicht te kitten.quote:
Kun je net zo goed nooit meer een raam open zetten.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja sowieso al iets 800 euro om hun eigen spullen en smeersels overal op te smeren en daarnaast nog een hoop spul om spouwmuren en alle kieren dicht te kitten.
mehquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja sowieso al iets 800 euro om hun eigen spullen en smeersels overal op te smeren en daarnaast nog een hoop spul om spouwmuren en alle kieren dicht te kitten.
Zit je dan niet in een airtight ruimte?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja maar die heeft overal van die fijnmazige horren ook.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit je dan niet in een airtight ruimte?
Die heb ik ookquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die heeft overal van die fijnmazige horren ook.
Horren zijn wel ideaalquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die heeft overal van die fijnmazige horren ook.
Ook al bang voor muggen dus.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die heb ik ook![]()
Bye bye muggen
Volgens mij kun je alleen je balkon ook wel laten behandelen voor niet zo heel veel centjes, tenminste dat lijkt me, zal niet helemaal helpen maar scheelt misschien toch wat angstdrupjes.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
ja ik ook 2 hier, nog maaar 1 keer een mug binnen gehad omdat ik een raam had op gezet waar het niet zit
ja ga zelf maar wat spul kopen en dat hier rond spuiten.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij kun je alleen je balkon ook wel laten behandelen voor niet zo heel veel centjes, tenminste dat lijkt me, zal niet helemaal helpen maar scheelt misschien toch wat angstdrupjes.
Muggen zijn bang voor mij.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook al bang voor muggen dus.
Met gratis kattenkots in je oog.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Of je neemt een trubbelig jaaglustig poesje in huis
Dan kruipen ze allemaal in bed van bitterbal.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij kun je alleen je balkon ook wel laten behandelen voor niet zo heel veel centjes, tenminste dat lijkt me, zal niet helemaal helpen maar scheelt misschien toch wat angstdrupjes.
vlooienbalquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Of je neemt een trubbelig jaaglustig poesje in huis
Ik had er afgelopen nacht een in mijn oor, ik slaan, raak, dat beest helemaal gek en halfdood in mijn oor zoemen, heb ik er met een nat stukje keukenpapier uit moeten peuteren, toen heb ik maar even koffie gezetquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Muggen zijn bang voor mij.
Serieus misselijk weer, dankie san.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met gratis kattenkots in je oog.
Hier zit een huehue in, maar moet denk ik eerst even een rondje gaan lopenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga zelf maar wat spul kopen en dat hier rond spuiten.
ja doe datquote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zit een huehue in, maar moet denk ik eerst even een rondje gaan lopen
Ik had laatst een vlieg dood gemept in huis. Dus ik wil hem bij een vleugeltje oppakken om weg te gooien, leeft ie nog en begint ie te spartelen. Laat de vleugel los en ligt dat beest op z'n rug rondjes te draaien.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had er afgelopen nacht een in mijn oor, ik slaan, raak, dat beest helemaal gek en halfdood in mijn oor zoemen, heb ik er met een nat stukje keukenpapier uit moeten peuteren, toen heb ik maar even koffie gezet
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had laatst een vlieg dood gemept in huis. Dus ik wil hem bij een vleugeltje oppakken om weg te gooien, leeft ie nog en begint ie te spartelen. Laat de vleugel los en ligt dat beest op z'n rug rondjes te draaien.
Het was heel zielig en slapstick tegelijk.
Ik heb een hoop shit inzichtelijk gemaakt om ooit op te gaan lossen. Zo hou ik wel werk.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, hoop shit opgelost vandaag
Je bent die Netflix docu aan het kijken??quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
Bob Ross was in de jaren 60 gewoon een knappe man met normaal haar, dat dode schaamhaar van latere jaren was een permanentje
Yeps.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent die Netflix docu aan het kijken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |