paars?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Morgen hebben m'n hoofd en nek wel dezelfde kleur als de hei.
Mijn wasgoed, wat doe je?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat het weer een week gaat regenen. Anders had ik nog naar de Posbank of Wekerom gekund.
Hoe vaak was jij wel niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn wasgoed, wat doe je?
Ja kloptquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:16 schreef FranticDJ het volgende:
posbank is toch ook van zo'n moordzaak?
Tegenwoordig is dat gewoon de ING-bankquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:16 schreef FranticDJ het volgende:
posbank is toch ook van zo'n moordzaak?
Beddengoed sowieso 1x per weekquote:
regiobank toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat gewoon de ING-bank
Dit is nog vrij teleurstellend normaal eigenlijk, dit is de eerste keer.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beddengoed sowieso 1x per week
Bonte was 1x per week
Witte was 1x per twee weken
Soms 3x per week, hangt een beetje af hoe vol de wasmand zit.
Mooi plekje in Nederland, niet zo mooi als 's-Hertogenbosch maar toch.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Posbank is ook heel leuk om te fietsen.
O ja ik ook zoiets. En nog handdoeken apart.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bonte was 1x per week
zo weinig. ik was elke 2 dagen ongeveerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bonte was 1x per week
Wat is er leuk aan Den Bosch, behalve Jan de Groot ?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi plekje in Nederland, niet zo mooi als 's-Hertogenbosch maar toch.
k wilde zeggen de mensen maar ik ken maar 2 leuke mensen uit den boschquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan Den Bosch, behalve Jan de Groot ?
Hm, dat hangt er een beetje vanaf hoeveel handdoeken ik heb, meestal gaan die met het beddengoed mee, dat was ik of op 60 of 90 graden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja ik ook zoiets. En nog handdoeken apart.
Oke, gefeliciteerd ?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo weinig. ik was elke 2 dagen ongeveer
dank jequote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, dat hangt er een beetje vanaf hoeveel handdoeken ik heb, meestal gaan die met het beddengoed mee, dat was ik of op 60 of 90 graden.
[..]
Oke, gefeliciteerd ?
Ja, ik ben over het algemeen nogal normaalquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is nog vrij teleurstellend normaal eigenlijk, dit is de eerste keer.
of blijven liggen tot iemand je komt oprapenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben hier wel leuk neergekwakt maar nu moet ik zo ook overeind komen.
met net zulke dikke tetten?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
Loopt een Billie Eilish look a like voorbij
Ik zie dat niet gebeuren.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
of blijven liggen tot iemand je komt oprapen
je weet het maar nooit. kom je straks je prins op het witte paard op de hei tegenquote:
Witte prins op het knappe paardquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
je weet het maar nooit. kom je straks je prins op het witte paard op de hei tegen
Mannen die paardrijden zijn raar.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
je weet het maar nooit. kom je straks je prins op het witte paard op de hei tegen
Nou ja de dochter van Jan mag er ook zijn terwijl die familie eigenlijk turflelijk isquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan Den Bosch, behalve Jan de Groot ?
ah ik ben dus niet de enige die dat vindquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen die paardrijden zijn raar.
Lekker generaliserendquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah ik ben dus niet de enige die dat vind
ken er wel een paar
1. zit vast wegens poging tot kidnapping en stalking en heeft daarvoor vastgezeten voor zware mishandeling
2. eet stiekem van 2 walletjes mee
3. komt uit een reageerbuis
Past wel binnen jouw denkwijze, toch?quote:
kan ook nog. soort lord farquaadquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Witte prins op het knappe paard
quote:
en waarom dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Camera in de aanslag?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:29 schreef bitterbal het volgende:
eindelijk weer bootjes kijken op het balkon
zie je je eigen gerrie voorbij drijvenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:29 schreef bitterbal het volgende:
eindelijk weer bootjes kijken op het balkon
Zijn echt 9 van de 10 keer valse handtassen en als ze hetero zijn dan zijn nog valser.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
en waarom dan?
niet dat ik kan paardrijden hoor. laatste keer dat iemand me overhaalde op een paard te gaan zitten was het er eentje met automatische piloot
alse handtassenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn echt 9 van de 10 keer valse handtassen en als ze hetero zijn dan zijn nog valser.
Snap ik, als die pennymeisjes verkiezen paard boven piel.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn echt 9 van de 10 keer valse handtassen en als ze hetero zijn dan zijn nog valser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |