quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:58 schreef Karzai het volgende:
Doods hier mensen wat zijn jullie aan het doen?
gamenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:58 schreef Karzai het volgende:
Doods hier mensen wat zijn jullie aan het doen?
cornettoquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
zal ik een magnum of een cornetto pakken?
Jaquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Soleroquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Snoeptomaatjes of een handje minikomkommers.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
net begonnen aan nier automata. daarvoor rdr2 geprobeerd maar wat baggertraag, heb het 3 uur de kans gegeven. nope.quote:
zie er heiig uit.quote:
ik las helquote:
Heb je niet even geholpen?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Wel net een ongeluk gebeurd. Hoop dat die mevrouw die op de weg lag het een beetje heeft overleefd.
zegt me niks, wat is 't? is 't wat? RDR2 moet heel erg op gang komen.. begin is fucking saaiquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
net begonnen aan nier automata. daarvoor rdr2 geprobeerd maar wat baggertraag, heb het 3 uur de kans gegeven. nope.
Ik heb vast minder kennis dan die mensjes van de ambulance. Ik ga meteen intuberen zoals op tv.quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vast minder kennis dan die mensjes van de ambulance. Ik ga meteen intuberen zoals op tv.
zit er pas een half uurtje in ofzo, best vet tot nu toe. hack slashquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zegt me niks, wat is 't? is 't wat? RDR2 moet heel erg op gang komen.. begin is fucking saai
Zoals toen in Flying Doctors.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
strottenhoofd opensnijden en pen er in
vanaf dinsdag weer prima weerquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat het weer een week gaat regenen. Anders had ik nog naar de Posbank of Wekerom gekund.
Gewoon aan de kant duwen en die slang door haar navel jassen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vast minder kennis dan die mensjes van de ambulance. Ik ga meteen intuberen zoals op tv.
geen ideequote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals toen in Flying Doctors.
RDR2 vond ik juist heerlijk om te spelenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
net begonnen aan nier automata. daarvoor rdr2 geprobeerd maar wat baggertraag, heb het 3 uur de kans gegeven. nope.
zodra 't verhaal op gang kwamquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
RDR2 vond ik juist heerlijk om te spelen
New Amsterdam had dat ook.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee
maar zijn wel meer series
Chicago medquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
New Amsterdam had dat ook.
En Grey's ook.
ik las broekquote:Op woensdag 25 augustus 2021 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had echt m'n boek mee moeten nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |