Ik was even in de war met de Hebridenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit ondertussen een documentaire te kijken over de vernietiging van Lissabon en ze hebben het over de eilandenroep The Hesperides maar die bestaan helemaal niet
Die kan ik wel dromen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was even in de war met de Hebriden
https://en.wikipedia.org/wiki/Hesperidesquote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit ondertussen een documentaire te kijken over de vernietiging van Lissabon en ze hebben het over de eilandenroep The Hesperides maar die bestaan helemaal niet
Het moederbord.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg ineens het Windows-geluidje dat er iets is ontkoppeld. Maar wat.
wel mooi varen daar.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was even in de war met de Hebriden
je USB massagestaafquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
format c: lost het wel opquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Eh, ik denk echt nooit aan moederkoekquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
waarom moest ik nu terug denken aan moederkoek
Ja daarom.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Hesperides
Had ie zin inquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee m'n externe HDD. Geen idee waarom.
ja dat kwam hier eerder vanmorgen voorbij.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, ik denk echt nooit aan moederkoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik iets te vaak dan gezond voor me is.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, ik denk echt nooit aan moederkoek
oh oh, hij is stukquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee m'n externe HDD. Geen idee waarom.
NASquote:Op woensdag 25 augustus 2021 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Toch eens naar zo'n back-up voor in de meterkast kijken, maar ik vergeet de naam steeds dus aansluiten wordt helemaal hilarisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |