Kan wel, maar dat is niet zo netjes.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, je kunt ze natuurlijk ook niet jarenlang voor je laten werken en vervolgens maar laten doodschieten
Al-qaida is wel lekker geduldig geweest. Gewoon wachten tot amerika weer vertrekt en het land weer innemen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:32 schreef Karzai het volgende:
Grote faal die 20 jaar durende oorlog
Dat is nog maar de vraag of dat gebeurdquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, je kunt ze natuurlijk ook niet jarenlang voor je laten werken en vervolgens maar laten doodschieten
Half België sliep hier honderd jaar geleden op de hei. Maar die paar Afghanen, oei.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja ik snap dat wel, we kunnen niet de hele wereld opvangen.
klopt, ze kunnen ook met een mes of een stok vermoord worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag of dat gebeurd
Die gingen allemaal weer terugquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Half België sliep hier honderd jaar geleden op de hei. Maar die paar Afghanen, oei.
Wat je wil horen als je je broek etc etcquote:
Neverending story?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
het epische boek is er
groot en zwaar
niet digitaal verkrigjbaarquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
het epische boek is er
groot en zwaar
Schijtpaleisquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:46 schreef bitterbal het volgende:
Tegels en toilet gekocht
Word mooi denk k
Nee, is een boek van voor 1900 over de VOC achtige schepen enzoquote:
even een olifantentand vol schijtenquote:
wanneer is het klaar en ga je het verhuren?quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:46 schreef bitterbal het volgende:
Tegels en toilet gekocht
Word mooi denk k
Ja denk pas verhuren nadat k terug ben vakantie. Hij begint morgen met toilet en hij moet nog schilderen maar heeft ook nog andere klussenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
wanneer is het klaar en ga je het verhuren?
Nee heb alleen vve en eneco voor den haag dus das niet zo ergquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:51 schreef Karzai het volgende:
Je zit nu al een half jaar op dubbele kosten lijkt me?
ah okay, lijkt me toch wel belangrijk dat je het snel verhuurt, scheelt volgens mij een hoop geldquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk pas verhuren nadat k terug ben vakantie. Hij begint morgen met toilet en hij moet nog schilderen maar heeft ook nog andere klussen
Ja komt goed :p. Misschien dat l tijd heb om nog voor de vakantie makelaars te laten komenquote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah okay, lijkt me toch wl belangrijk dat je het snel verhuurt, scheelt volgens mij een hoop geld
dan word je vermoord en verkracht enzoquote:
Dat zal wel niet op een woensdagmiddag in Emmen.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan word je vermoord en verkracht enzo
Stadsmensquote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb je hier niet zo snel :p
JE WEET HET MAAR NOOIT!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zal wel niet op een woensdagmiddag in Emmen.
al die termen die in de nieuwe fok user policy genoemd worden laten haar zo lekker thuis voelenquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou laat ons niet verder in spanning wat voor boek is het?
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, is een boek van voor 1900 over de VOC achtige schepen enzomet best wel veel tekeningen erin.
en dan maar 'blije fant' blijven murmelen terwijl je de ergste gerrie eruit perst.quote:Op woensdag 25 augustus 2021 14:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
even een olifantentand vol schijten
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dan maar 'blije fant' blijven murmelen terwijl je de ergste gerrie eruit perst.
inb4 @CherryLips roept dat het een foto van haar isquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2021 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
inb4 @:cherrylips roept dat het een foto van haar is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |